/Nederdraad/

boef-editie

Welkom: boeven en kunstenaar
niet welkom: ibahesj

Other urls found in this thread:

youtu.be/-Z1Wf0ul-eI
16personalities.com/free-personality-test
tweakers.net/nieuws/124143/minister-wil-dna-databank-ziekenhuis-inzetten-voor-justitie.html
express.co.uk/news/world/798621/Marine-Le-Pen-Emmanuel-Macron-French-election-Nicolas-Dupont-Aignan-Robert-Menard?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed: daily-express-world-news (Express :: World Feed)
twitter.com/SFWRedditImages

/balt/

Lang haar beste haar.

Ik snap niet hoe laag Nederland is gezakt dat er mensen zijn die onironisch naar "muziek" van deze persoon luisteren.

ik moet echt minder jossen, de huid op mijn piemel begint wat schraal te worden.

Er zijn gewoon veel nieuwe Nederlanders

>Hun 'antiracisme' is vooral een ritueel om hun eigen geweten te reinigen. Zo'n privileges-checkende bekeerling die me zelfgenoegzaam staat te vertellen hoe hij nu begrijpt hoe ondergeprivilegieerd ik ben. Cringe. Wanneer ik ze vervolgens vertel over mijn struggle van de onderste
1 procent naar de bovenste 1 procent weten ze even geen houding. Ik moet natuurlijk wel ondergeprivilegieerd blíjven, anders is er voor de solidariteitstatta geen rug meer waarover hij zichzelf moreel superieur kan verklaren.

>De laatste tragedie in deze freakshow is een Social Justice Entrepreneur (SJE) die voor zelfingenomen solidariteitstattas een handleiding schrijft, waarmee ze zichzelf weer moreel superieur kunnen verklaren. Een soort Verlossingsmanifest voor Verlichte Kleurbewuste Blanken (VKB). Nzume Projects blij want factuur. Solidariteitstattas blij want schoon geweten.\

>
Antiracisme heeft een volledige heroriëntatie van zijn bondgenootschappen, strategieën en prioriteiten nodig. Het hart van de straat moet de motor van het antiracisme zijn. Het moet niet uitgaan van slachtofferschap en zwakte, maar van finesse en kracht. De zwarte en zandkleurige Nederlander heeft de aantallen, het netwerk, het talent en het kapitaal om zélf racisme op te ruimen. Op ónze voorwaarden, niet die van privileges-checkende solidariteitstattas.

Teveel tekst

boeie, niet gelezen

Waarom ben je tegen hem?

Hij is de stem van een generatie.