/Nederdraad/

boef-editie

Welkom: boeven en kunstenaar
niet welkom: ibahesj

Other urls found in this thread:

youtu.be/-Z1Wf0ul-eI
16personalities.com/free-personality-test
tweakers.net/nieuws/124143/minister-wil-dna-databank-ziekenhuis-inzetten-voor-justitie.html
express.co.uk/news/world/798621/Marine-Le-Pen-Emmanuel-Macron-French-election-Nicolas-Dupont-Aignan-Robert-Menard?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed: daily-express-world-news (Express :: World Feed)
twitter.com/SFWRedditImages

/balt/

Lang haar beste haar.

Ik snap niet hoe laag Nederland is gezakt dat er mensen zijn die onironisch naar "muziek" van deze persoon luisteren.

ik moet echt minder jossen, de huid op mijn piemel begint wat schraal te worden.

Er zijn gewoon veel nieuwe Nederlanders

>Hun 'antiracisme' is vooral een ritueel om hun eigen geweten te reinigen. Zo'n privileges-checkende bekeerling die me zelfgenoegzaam staat te vertellen hoe hij nu begrijpt hoe ondergeprivilegieerd ik ben. Cringe. Wanneer ik ze vervolgens vertel over mijn struggle van de onderste
1 procent naar de bovenste 1 procent weten ze even geen houding. Ik moet natuurlijk wel ondergeprivilegieerd blíjven, anders is er voor de solidariteitstatta geen rug meer waarover hij zichzelf moreel superieur kan verklaren.

>De laatste tragedie in deze freakshow is een Social Justice Entrepreneur (SJE) die voor zelfingenomen solidariteitstattas een handleiding schrijft, waarmee ze zichzelf weer moreel superieur kunnen verklaren. Een soort Verlossingsmanifest voor Verlichte Kleurbewuste Blanken (VKB). Nzume Projects blij want factuur. Solidariteitstattas blij want schoon geweten.\

>
Antiracisme heeft een volledige heroriëntatie van zijn bondgenootschappen, strategieën en prioriteiten nodig. Het hart van de straat moet de motor van het antiracisme zijn. Het moet niet uitgaan van slachtofferschap en zwakte, maar van finesse en kracht. De zwarte en zandkleurige Nederlander heeft de aantallen, het netwerk, het talent en het kapitaal om zélf racisme op te ruimen. Op ónze voorwaarden, niet die van privileges-checkende solidariteitstattas.

Teveel tekst

boeie, niet gelezen

Waarom ben je tegen hem?

Hij is de stem van een generatie.

Zijn jullie 15 jarige vmdo'ers ofzo.

Ik scan dit verhaaltjes effetjes in anderhalve seconde door.

Leer lezen.

Nee, de tekst is onzin

dit

door de bewouwing zakt de stedelijke gebieden steeds lager
dat komt doordat we een zachte vochtige grond in nederland hebben

Iemand hier al eens een bril op internet gekocht?

nee, ik ben een alfa.

zijn amerikanen of turken de domste posters op Sup Forums?

B E N G
E
N
G

>"nieuwe Nederlanders"

nederlander ben je, of dat ben je niet. Je kan het niet worden.

kanker kutbelg.

*Je kan alleen Nederlander zijn als je dat genetisch bent.

Even gefixed voor je.

...

>gefixed

Of, zoals het gezegd werd in den goede ouden tijd: bloed en bodem

Lekker Sjineze strips aan het lezen in bed

youtu.be/-Z1Wf0ul-eI
WOENSEL
O
E
N
S
E
L

neuk alles en iedereen

hoi ik ben een normaaltje dus ik kan niet gezellig laat opblijven met ondergetekende. Ik moet morgen naar mijn werk en domme dingen doen.

neuk jij vooral

WAAROM?
Wat heb ik je aangedaan?

Niets, jij bent gewoon de eerste waar ik mijn woede over het leven kan tegen botvieren. Neuk jij dus

Waarom zo boos? Jij bent tenminste als Belg geboren.

Ik zit vast in een voor mij gekozen leven. Mensen schijten op mijn kop, terwijl ik altijd vriendelijk ben en mijn best doe. Omdat ze denken dat ik 'beter af ben' dan hen. Zou het liefst gewoon vertrekken en nooit meer terugkomen.

Bedankt om te luisteren, zou wel liever in Nederland wonen. Zou je zelf liever Belg zijn?

>terwijl ik altijd vriendelijk ben
Daar ga je nooit wat mee voor elkaar krijgen.

België heeft een romantiek die het knullige Nederland verloren heeft. Ik kom uit het Zuiden van Brabant dus de mentaliteit was sowieso "Vlaamser".

Maar Nederland is wel lekker effecient

Ik heb slaaptekort want ik slaap te kort

appel

kom vechten amsterdam centraal 7:00 als je nog een keer wat over haar zegt

Hele grote adamsappel

ik sta op adam centraal kom NU

stoot

Mogge

Ik moest toch even lachen.

En de hardwerkende Nederlander is weer vroeg opgestaan om te werken en centjes te verdienen, terwijl de noten in bed liggen van onze belastingcenten.

>dvw eerste vrije dag in een half jaar

Voelt goddelijk oetz

Ik heb vandaag pas om 4 uur les, niet pesten

Dat is illegaal.

Kom test doen.

16personalities.com/free-personality-test

Naast de standaard vrije dagen natuurlijk. Maar nu eens een dag waarop de rest van Nederland wel moet werken en ik lekker op m'n kont kan zitten.

Oftewel niet je eerste maar je ~38ste.
Ik zit nog onder de 20 en heb al een dag vrij opgenomen (uit noodzaak)

Hey stelletje flikkers, vraag van IEDERE VERDOMDE DAG:
Is het godverkut al weekend of niet?

...

Nu nog je stats er onder.

Sorry vriend net weg geklikt. (ga de test niet nog een keer doen)

JA.

...

Ietwat stompzinnig, dat wil zeggen: traag van begrip, ?

Secundaire geslachtskenmerken bestaan o.a. uit adamsappel, lichaamshaar en verhoogde spierontwikkeling ten opzichte van vrouwen, gebrek aan borstgroei en relatief smalle heupen?

Daar, bij dat wat U uw huis noemt ?

LEKKER, TIJD OM TE ZUIPEN

Jij "fixt" zeker ook "chicks"
randstad aub
wij regelen hertjes

Zit nu op mijn werk-pc
maar kom vrijwel altijd op ESTJ uit


>dvw normaaltje

>vachtje zijn

Dwaas?

Zonen van Adam?

Gesitueerd in uw bevolkingskern?

Ben ISFP

VMA

Denk je dat lang haar beter is voor vrouwen?

Een keiharde ja.
in sommige instanties kan het aantrekkelijk zijn, maar dan was het meisje al knap en dus niet door haar korte haar.

Ligt eraan of ze een duitser neukt.

Het enige objectieve antwoord is ja, omdat een vrouw's waarde alleen maar komt uit haar sexuele aantrekkelijkheid, hier hoort lang vrouwelijk haar bij.

Ik ga weer verder tukken. Deze draad is noot-onvriendelijk.

koffieeeee

Je herstelbetaling zal in goede orde ontvangen worden.

Had je maar geen NOOT moeten zijn.

Wat bedoel je hiermee?

tweakers.net/nieuws/124143/minister-wil-dna-databank-ziekenhuis-inzetten-voor-justitie.html

Welkom in de politiestaat.

77IQ doet niet mee aan onze samenleving omdat "wij" zorgen dat hij niets kan.
Dat hij meiden in elkaar mept ziet hij dan ook niet als een probleem maar als compensatie.

1 keer denk ik m'n vriendin eens een plezier te doen door naar een wat grotere camping in Nederland te gaan. Kom ik hier in de grootste volksbuurt in het zuiden.
Overal constant lawaai, een kutbuurman die het nodig vind om de hele dag Hollandse schlager te draaien op volume 10 en overal kutjong op van die kut hover boards die het leuk vinden om de toiletten vol te proppen met wc papier.

Volgende keer weer lekker naar kleine campings in Duitsland of Frankrijk. Rust.

>op de camping in Nederland
>naar een grote camping gaan

Boek gewoon een hotelletje in Milaan of zo. Geef je vds nummer, dan regel ik wel wat.

>Geef je vds nummer
Wanhopige nederbeta aub

Ik ga eigenlijk zelden naar de bioscoop, omdat ik thuis veel liever op het bankje zit dan op die vieze stoelen met dat veel te dure eten. Daarnaast heb ik niet het idee dat ik meer geniet van een film op een scherm van 30 m2.

Maar die spaarzame keer dat ik naar de bioscoop ga (Amsterdam Zuidoost, Pathe), had ik altijd al het gevoel dat je andere mensen maar niet te veel moet irriteren, want er lopen nogal wat tokkies rond.

Gisteren sta ik te wachten voor de ingang van de film, terwijl er een paar kinderen aan het rondrennen waren. Ik had cola in mijn hand, rent dat kind keihard tegen mij aan, waardoor ik allemaal cola over mijn broek mors, waarop ik ''klote kind'' zeg.

Komt die moeder op me af, dat je zoiets toch niet zegt tegen een klein kind. En als ik dat nog een ker in mijn hoofd haal, kreeg ik een klap Ik ben gvd over de 2 meter lang, maarja je gaat ook weer niet tegen een vrouw zeggen dat je haar voor haar bek gaat stompen, dus ik wist niet zo goed hoe ik daar op moest reageren

gr

>als compensatie.
Als de staat vrouwen conditioned om seks geven onnodig moeilijk maakt en hiermee basis levensbehoeftes hinderd dan is dit een normale tegenreactie.

Heb het alleen nodig om te vragen wat ze leuk vindt, wanneer en of de plek die ik dan vind goed genoeg is, daarna kan jij samen met haar ernaar toe.

Heb mijn eigen meid.

Dit is waarom dat soort plekken beter te vermijden zijn. Als je autist/awkward ben blijf dan maar weg bij die irrationele mensen.

"Misschien moet je beter op je kinderen letten, het is hier geen speelzaal godverdomme."

Als je niet heft is niemand bang van een 2 meter lange tarwesliert, overigens.

Maar ik hef

Ik ben nu al bij verschillende frituren geweest. Geen enkele frituur heeft hem tot nu toe kunnen bekoren.

Om een lang verhaal kort te houden.

Waarom zijn die frituur uitbaters zo'n vuilakken

paar voorbeelden:

• vieze vent achter de frituese had verschrikkelijk lang haar :( . Bijna tot aan zijn kont.
• Veel voorkomend fenomeen. Met hun handen aan de salades, hamburgers maken, daarna afrekenen :r
• Na de wc gaan en vervolgens niet de handen wassen.
• De tafels schoonmaken en vuilnisbakken ledigen en dan weer vrolijk verder aan de bestellingen werken

Kan nog meer opsommen maar dat lezen jullie toch niet

Ik heb altijd het idee dat er alleen maar negers in de randstad wonen.

>dvw het gemiddelde FOK! topic vermakelijker is dan de Nederdraad

Ja, dat was wel te verwachten.

Knapen van dubieus intellect?

Ahh jongen doet je proksie niet?

ik ben die rus niet, ik ben niet zo creatief met die teksten

Onzin er bestaan namelijk ook mooie vrouwen met kort of middelmatig lang haar. Daar komt bij dat het zoiets subjectiefs is. Het is net als vragen wat de zin van het leven is. Die verschilt voor iedereen.

Er wonen hier heel veel soorten kleurtjes. Mvg, pindanootje.

express.co.uk/news/world/798621/Marine-Le-Pen-Emmanuel-Macron-French-election-Nicolas-Dupont-Aignan-Robert-Menard?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed: daily-express-world-news (Express :: World Feed)

jeeeej

waarom krijg ik altijd de miempersonaliteit godver

>dvw ganse dag 22kes geschoten ter voorbereiding van de rassenoorlog

Wie /rwds/ hier?

>het is maandag
>het is dag van de arbeid

>greet is deel van de alt right volgens NYT
>gelinkt aan deus vult memes
>moderna (((media)))

...

Gaan de chinezen met de negers vechten?

>dag van de arbeid
>hoef geen arbeid te verrichten