/Norgetråden/

Sjakkutgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=SozPe84qipU&feature=youtu.be&t=21
youtube.com/watch?v=Kqh-_3jhxH0
vg.no/nyheter/utenriks/det-hvite-raseriet/nordmann-foerst-i-nazidemonstrasjon-i-sverige/a/23986700/
twitter.com/SFWRedditVideos

For livets små gleder

Hva er greia?

Hvorfor gidder Per?

Nynorsk!

Men gutta

liker dere Katawa Shoujo da?

Wannabe Voe.

animehomser UT

nei det er for forbanna normisser og oversvomte det visuelle novellesamfunnet med nyhomser som ikke kunne bruke google

Voe er gammel og ferdig, sjakkjv er Norgetrådens nye konefu #1.

Hvor bor dere? Jeg bor i Mosjoen. Fin by.

voe? mer som hoe
hahahahahahahaha

O S C H L O
S
C
H
L
O

>Hvor bor dere?

t. PST

aurora er

sandnes

hvorfor er striler så baserte? youtube.com/watch?v=SozPe84qipU&feature=youtu.be&t=21

lurer jo på om jeg skal prove å lære meg litt japansk jeg da

Hvor mange kvinner i muslimsk hodeplagg så dere idag, da, gutta?

Jeg så bare 3, fåvæ

Dere tar begge feil.

ganbatte ne

har vært inne i hele dag

Jeg spilte den og hakke spilt noe eroge eller VNs etter den jeg. Foretrekker mine argentinske stop-motion filmer, men jeg likte den veldig.

Why is this becoming a thing? have I been saying Oslo incorrect all my life? I slur my S's so it sounds like 'Oschlo'

slenger en grandis i ovnen

...

>watch mad men season 3
>girl looks for roomate for an apartment in manhattan
>"hey i have swedish ancestry wherwe are you from?"
>"norway"
>"i'll just tell my parents you're from sweden "

This is like 1960-70s america, why are swedes dicks?

goy!

Nå skal jeg på nattevakt, vi snakkes mine venner :)

Bevis det

>dfn ingen grandis-jv

Skulle slengt grandisen min i ovnen hennes da, hvis du skjonner hva jeg mener ;)

...

Må hun utelukkende spise Grandiosa da eller?

Nassere blåst til knulle ut

Ja fysj, visse standarder må man jo ha.

...

>

Fy faen

1488! 1488!

Anbefal meg en harddiskprodusent som ikke er dritt. Ifolge Sup Forums er alle merker dritt.

dette men uironisk

MMMM deilig norsk jente med blå oyne og blondt hår, slik som vi norske ser ut!

>hbd
>amal
>ie

Hva faen er det det står der egentlig?

"happy birthday amalie" sdm

Somaliske negresser går med det.

Her jeg bor nå var jeg på kjopesenteret på lordag. Mange folk der, men nesten ingen som snakket norsk. Bare sånn der ekkel hvesing og harking fra midt-osten. En og annen russer også.

DET ER PÅ TIDE MED EN ETNISK RENSING! :d

Helvete å dum jeg er. Såklart.

>slik som vi norske ser ut!
du er sikkert eneste i tråden med slikt utseende

brus er som ikke godt for meg lenger gutta
kanskje jeg kommer til å slutte med det helt gutta

Hurum

Sorlandet.

Bådåddjo

Ekte nordmenn har hvit hud, blondt hår og blå oyne.

Alt annet er rasemixingens feil.

Beklager, men slike mennesker er ikke norske lengre, de er urene, skitnet til. Deres mor var en hore.

fy faen
er du serios nå?
tror du virkelig på dette?

OOO EG MINNAST SO VEEEEEL

DETTA LAAAAAND

gjor det du
begynn heller med noe sunt som meg

Har du vært borti spritflaska igjen Reidun?

Alle vikinger har jo blondt hår og blå oyne, det er hva som skiller oss fra muslimer, balkanere, somaliere og annet trash.

Jeg blir helt i fra meg når jeg ser negere og shithuda mennesker i landet vårt. En skulle virkelig tro at politikkere prover å utrydde den norske rasen, slik at de kan herske over en flokk med dumme negere, som eneste hvite kongen på haugen. For de dor og samfunnet kolapser totalt, akkurat som helvettes hullet disse slangene kommer fra.

butikken jeg går og handler i har fått et sånn eget skap bare til monster som står rett ved kassen

sier litt om de som drikker det skvipet sdm

Denne filmen ble laget av en av dine landsmenn!

SI UNNSKYLD!

Autisme?

h-horten...

Hahah! Jeg har faktisk en sånn der i kjöleskapet nå. Skal surple i meg den i morgen da jeg må studere

får vell ta meg en dusj ogsså lage litt kvellsmat jeg da

Nordmenn uten blå oyne og blondt hår? Sorry, jeg er ikke så naiv at jeg kjoper den fortellingen.

Ikkje svar Sup Forumsakkar.

>også reiste alle seg og klappet

>De fjellene

Hvor lenge varer solen om dagene? To timer?

>Alle vikinger har jo blondt hår og blå oyne, det er hva som skiller

Sånn hadde du blitt satt på plass av en ekte viking din henge kuk
youtube.com/watch?v=Kqh-_3jhxH0

bor 25 min unna, skal vi motes?

ser ut som et fint sted det....

>norsk """humor"""

>norsk humor
nitrist

Blondt hår er for barn og kvinner.
Ekte menn får morkt hår når de blir voksne.
Motbevis meg.

norrǿnt?

vg.no/nyheter/utenriks/det-hvite-raseriet/nordmann-foerst-i-nazidemonstrasjon-i-sverige/a/23986700/

Patetisk.

Patetisk artikkel fra en patetisk avis.

knivstikking i usa

Odins soldater er based.

Alle som ikke tror de gjor oss en diger tjeneste trenger bare å se på Köln, hvor kvinner ble voldtatt av en gjeng arabere på selve nyttårsaften.

Når arabia sender sitt folk sender de ikke sine beste, de sender tyvere, mordere og voldtekstmenn. Noen av dem antar jeg er greie folk, men de vi får mest av er slanger.

Se Sverige. Herregud så dumme svenskene har vært. De sa "Å nei da, de er så snill" så kom en trailer og kjorte over dem, midt på dagen i hovedstaden.

Det er områder i Oslo politiet ikke vil kjore inn i, fordi det er så masse farlige folk der. Dette er ikke hvite norske folk fra skråplanet. Dette er niggere, kamelknullere, rumensk-faenskap og kjonnslemlestende somaliere.

Ja til Odins Soldater. Få utlendingene til å selvdeportere. Ta fra dem godene, de som ikke flytter overlever ikke vinteren.

Gjor Norge Greit Igjen!

Tenkte mer på at nassene var patetiske. Ser det er mange mannetasser blant dem,det overasker ikke.

>massiv avis fokuserer spesielt på identiteten til en person og plastrer trynet og navnet hans over alt

Skulle gjerne sett de gjore det samme med andre politiske dissenter, for eksempel kommunister e.l. merkelig det der... fyrer opp mandlene.

vil egentlig ikke det.

du skriver så kringlete at jeg tror du er en rollespillende hanrei

Du hadde vell ikke trodd at en svenske skulle være modig nok til å stå fremst?

Sverige er en skam for oss som bor i Nord.

De er verdens latterku, det er så mye dumt de har gjort at jeg vet ikke en gang hvor jeg skal begynne. Se Malmö, et helvette på jord, hvor svenske blondiner tvinges til å dekke til håret sitt med hijab, ellers kaster disse heksene stein på dem.

Vi burde gått inn i Sverige og gjort en etnisk rensing. Redde svenskene fra seg selv. Svenske gutter gjores om til shemales, samtidig som svarte negere slanger kuken sin gjennom deres modre, sostre og dottre.

Svenske gutter må bare finne seg i at alle svenske jenter de forelsker seg i, så vell som deres kommende hustru, er ei hore som alle sandnegere har dyppa laksen sin i!

joa det vil du, kom til sjosiden kl 11.30 i morgen

Slutt med den jævla reddit-mellomrommingen og slutt å være så kringlete. Artig at de nasjonalistiske tegningene folger japanske retningslinjer også.

HELL FUCKING SEGER

eg trur hanj ha tegna dom sjolv anonsen

nte for gange-rolf

Nordmenn skal ha blå oyne, ja, men er blondt hår obligatorisk?
håret mitt er brunt mesteparten av tiden, men som barn hadde jeg hvitt hår, og om sommeren blir det lysere.

Nei?

eg er vel ein nordmann eg då

Stakkars, du er en halvblods neger.

Du er vell ikke noe flink på skolen?

?

slutt å falle for memes

gråe oyne og brunt hår her, kan spore familien tilbake til svarte dauen

Sjekk han der jævelen til hoyre i bildet som holder flagget feil.

syke jævel.

Bergen

heil siger fåvæ

hahhahaahah husker han der i tråden som sa han kan spore de norske forfedrene hans langt tilbake men han så ut som en jævla romaner med brunt hær og skitgule oyne, ikke nordisk i det hele tatt

Jostedals rypa --> Datter som blir sammen med en nigger--> ny datter som blir sammen med en nigger ---> Datter som blir sammen med en araber ---> Datter som blir sammen med en jode ---> datter som blir sammen med en inder, de får flere barn, der i blandt user

>dfn brunt hår og brune oyne
Ogga bogga hvor er de hvite damene ?

Ush!

Rumenere er ekle sigoyner-slanger.

pic related -->

>brunt hår

Haha, dine forfedre ble SVARTET!