/nederdraad/

deze belg is een homo editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ZHHyB7tiE2U
youtu.be/qGvMjgLXBi0
youtube.com/watch?v=GCuK5eRD6as
youtu.be/ZpUYjpKg9KY
youtu.be/04F4xlWSFh0
youtube.com/watch?v=6fVE8kSM43I
www(punt)hln(punt)be/hln/nl/33982/Islamitische-Staat/article/detail/3146744/2017/05/01/IS-terrorist-trouwt-met-vertaalster-FBI(punt)dhtml
defensie.nl/onderwerpen/internationale-samenwerking/nieuws/2017/03/27/mariniers-en-paras-doorkruisen-zuid-nederland
twitter.com/AnonBabble

youtube.com/watch?v=ZHHyB7tiE2U

SLET

xde voor de beste chips
homo

>maakt een nieuwe draad net als ik goddelijke muziek paal

Dan maar weer hier
youtu.be/qGvMjgLXBi0

Hele grote adamsappel

>vaderrock

youtube.com/watch?v=GCuK5eRD6as

Meer jouw niveau?
youtu.be/ZpUYjpKg9KY

Deze belg heeft gelijk

nee, dit is een èchte klassieker
youtu.be/04F4xlWSFh0

>Atheïsten

>religie

Hier nog zo eentje
youtube.com/watch?v=6fVE8kSM43I

het viel me ook laatst op dat ze pittiger waren geworden, ik had het niet zozeer verwacht maar ze zijn er niet minder lekker van geworden.
Godverdomme nu wil ik een lekkere zak chips helemaal voor mezelf. Misschien wil ik wel twee zakken zo achter elkaar opvreten.

>het nummer waarmee ik mijn gehoor verneukte

VLOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPP

Jij merkte het dus ook.
Ik vrat die dingen vroeger puur op, zonder ook maar iets te merken van pittigheid, nu moet ik die salsa erbij hebben om het aangenaam te houden.

Als je moest kiezen, zou je dan liever een negerlul of een chinklul in je reet willen?

dikkerd
de spleetooglul voel je niet

Het is niet pikant geworden, maar je gaat wel echt stinken als je een heel zak op eet.

Die roulette chips waarbij 1 op die ? chips heel pittig zijn is wel leuk
STOP

ik wil geen ziektes dus mijn keuze is duidelijk

Ja, maar als je dan toch in je reet genomen word, zou ik zelf liever toch voor de full experience gaan.

...

Ze moeten eens een zak uitbrengen met alleen maar de pittige chips van de roulettezak.
lekker pittig hmmmmm

Hij is onze profeet. Hij zal mij leiden

Nee, dat gaat weer te ver. Ik wil ook weer niet dat ik na 5 chipsjes een glas water op moet drinken

"now you see me" is echte kino oetz

zwakkeling

bek dicht proleet ik eet alleen de FIJNSTE chips

Je moet het vergelijken met de wasstraat. Voor 10 euro heb je hier het normale pakket, maar voor 12 euro krijg je het platinumpakket.

capsaïcine lost neit op in water.

De zieke koeien staan op na veel zweten op stal.
En morgen komt de vee arts die je wil hebben voor je hond.


De koeien zijn binnen! Hoe biologisch ben ik dan?

heeft iemand hier "Bone Tomahawk" gezien?

kankergoed

Holy shit. Moet je eens peperkoek met chocopasta proberen.

Nee.

Dat klinkt echt kankerlekker godverdomme dat ga ik echt onthouden dankuwel voor dit advies.
heeft u nog meer wijze levenslessen oh wijze heer?

>Holy shit
>peperkoek
Randbant/Brabostad, aub

nooit aan die combinatie gedacht, en het is trouwens ontbijtkoek, niet peperkoek.

Nouja, omellet met stukjes frikandel is ook wel lekker. Vergt wel wat meer werk om te maken.

jezus koop gewoon wat saucijzen ofzo, veel lekkerder

>IDD: Wiethoofden die recepten ontdekken

Saucijzen zijn voor bejaarden. Koop frikandellenbroodjes bij de Lidl.

>74313160
>ontbijtkoek

www(punt)hln(punt)be/hln/nl/33982/Islamitische-Staat/article/detail/3146744/2017/05/01/IS-terrorist-trouwt-met-vertaalster-FBI(punt)dhtml

Zelfs /ck/ zou hier zijn neus voor ophalen

frikandellen zijn voor paupers en kankertokkies.

Zijn de frikandelbroodjes bij de Lidl lekkerder dan de deen? Niet dat ik daar speciaal voor om ga ofzo.

>HLN

>vallen voor de angstzaaiende miemers in de media

Heb nog nooit in mijn leven een Deen gezien.

En ik maar denken dat we gewoon allemaal nootjood gingen negeren voordat hij weer een autistische kopieeraanval krijgt.

Nou, hij ziet er zo uit.

Pokemongcjuag…hjmmmmkfffffphhhhx nluuuurpgffffffff

Misschien een lijntje teveel?

Of te weinig.

...

Als een stoplicht vier lampen zou hebben, wat zou de vierde kleur dan zijn en wat zou die dan betekenen?

Blauw
Defect

...

Wtf, why are her top teeth showing?!

The lips are pushed up by the ring.

die is zeker goed in pijpen hiihihihihihihihihihihihi

Lijkt me dat je dan de hele dag kwijlt. Overigens de juiste maat voor spleetooglul.

Die ring duwt de lippen omhoog en zorgt ervoor dat de boventanden sneller over je penis schrapen. Een pijpbeurt heeft 2 handen, veel spuug en geen tanden nodig.

Ja je hebt gelijk

>her

Indien dubbels krijgt de paler onder mij ook dubbels

Helaas.

indien dubbels krijgt de paler boven mij enkels

haha sukkels

Indien enkels vind iemand in deze draad morgen een kwartje

die bestaan niet meer

Als je geen doel hebt in je leven kun je net zo goed het leger in. Je wordt zowel /fit/ en verdient goed ook nog en kipjes vinden je stoer.

mvg. rijksoverheid

Waar is mijn gratis geld, rijksoverheid?

Maar ik wil niet dood. En je betaalt me nu al.

mvg. NOOT

Niets in het leven is gratis Bart, maar wel bijna. Kom je aansluiten bij de landmacht en wordt poesjesmagneet binnen no-time (hihi randstad).

Kans dat je uitgezonden wordt is zeer klein. Je wordt l-e-t-t-e-r-l-i-j-k betaald om te oefenen op een veilig terrein binnen de grenzen.
Als je uitgezonden wordt ga je toch lekker Midden-oosterse kipjes verkr8en.

win/win situatie.

Ik denk ook niet dat ik door de keuring heen kom oetz.

Kan dat eigenlijk als Belg zijnde? Kan je in eender welk Europees land het leger in als Europeaan?

Je hebt een Nederlandse nationaliteit nodig. Die krijg je wel als Belg.

>kan je in eender welk Europees land
Wat bedoelde hij hiermee?

Ja, zal andersom ook wel zijn.

Kan ik bijvoorbeeld naar Italië gaan en in het leger gaan, mits ik de taal spreek waarschijnlijk. Moet toch kunnen?

Vraag me af of dat wel zo makkelijk gaat.

Ik heb het even opgezocht. Je moet blijkbaar hier 5 jaar wonen.
Het is niet heel moeilijk.

Waarom denk je dat dat kan? Dat is toch gewoon een ander land? Dat we samen in de EU zitten betekent niet dat we lekker in elkaars legers kunnen mixen? Een Italiaans leger bestaat gewoon uit militairen met een Italiaans paspoort

Zocht het ook op, in België mag het sinds 2004, voor EU burgers. Wel strenge taalexamens.

De Fransen hebben een vreemdelingenlegioen. Je moet wel Frans zijn om officier te worden.
>taalexamens
Ja, laat dan maar zitten.

Maar bij vreemdelingenlegioen mag zelfs iedereen van over de hele wereld zich aanmelden. En als je aangenomen wordt dan krijg je nog de franse nationaliteit erbij

Na 3 jaar in dienst.

Er bestaat idd niet zoiets voor Europa. Willen ze wel bij de EU, maar daar zijn de bevolkingen van Europa nog niet klaar voor.

Hoe stop ik tandpijn? Ik wil sterven

Constant alcohol drinken

ibuprofen

Kan ik beide combineren?

dit:
Ibuprofen werkt ontstekingsremmend wat je nodig hebt bij kiespijn.
De meeste andere pijnstillers werken niet zo

Nee

Ja vast, maar ik ga cringen als ik pang pang moet zeggen tijdens wapen training. Ze hebben dus geen budget en zullen niemand nodig hebben deze dagen.

>cringen
>budget

Wanneer grote militaire 'oefening' aan de Nederlandse grens?

sorry jongens, ik zal zoiets nooit meer zeggen

Volgens mij was de laatste in Polen. Weet niet over toekomstige oefeningen.

Ah kijk, ze spelen wel netjes samen:
defensie.nl/onderwerpen/internationale-samenwerking/nieuws/2017/03/27/mariniers-en-paras-doorkruisen-zuid-nederland