/NEDERDRAAD/

Wdn is er mis met jou uitgave

Welkom: normale mensen
Niet welkom: abnormale mensen

Other urls found in this thread:

arstechnica.com/tech-policy/2017/04/fan-made-subtitles-for-tv-shows-and-movies-are-illegal/
tweakers.net/categorie/215/smartphones/producten/
twitter.com/NSFWRedditVideo

Lang haar beste haar.

Fok jouw, hoezo ben ik nie welkom?

betaal schulden vrijladers

77IQ heeft weer eens gelijk.

ik heb een tenga masturbator besteld!

Iemand hier ervaring met een eigen bedrijf beginnen (in nederland natuurlijk)

laat is zien

Welke en waar?

hotstuff.nl

Lijkt me niet lekker.

Ik weet het niet, er zijn zo veel verschillende dus ik heb er maar gewoon een uitgekozen. Als deze niet bevalt probeer ik een andere, en dan weet ik waar ik op moet letten

Ga je die in je kont stoppen?

Knapen van dubieus intellect?

In geografisch gebied met bovengemiddelde bevolkingsdichtheid waar u in vertoeft?

Je vergeet je omleiding, flikker

nee
vond je dat echt grappig

De ECHTE manier om instant noodles te eten:
1. blok droge noedels eten
2. 500ml KOKEND water adten
3. een flinke lijn kruidenpoeder snuiven

>blok droge noedels eten

Ik doe dit serieus als snack vooral die van yumyum.

Nee ik ben gewoon oprecht benieuwd wat je met zo'n ding gaat doen.

Nou ik haal de deksel eraf en stop mijn piemel erin

>dvw je op kot bent en niet kunt mastruberen omdat anders je telemeter op 100% komt te staan en je trager internet hebt en de kotbasin dat ook zal merken en verdacht vinden

Smerig

Nee hoor. Heel normaal en een gewoonte in landen zoals Thailand,China en Japan waar ze instant noodles gewoon verkopen in een snack verpakking bedoelt om droog te eten.

>en hiermee verzegelde anoniempje zijn maagdelijkheid

Ik stamp die noedels altijd helemaal fijn en daar ga ik dan mozarella mee paneren en frituren, echt kankerlekker.

Wow bedankt voor de tip.

ik eet nooit noedels

>dgw wanneer NOOT

Al 2 jaar

Ongeveer 1 jaar. Maar ik ben toegelaten aan de universiteit dit jaar dus ga weer afkomen van mijn NOOT stempel.

het regent :(

Ben ik de enige persoon die het goed vind als het regent omdat normaaltjes dan ook verplicht binnen moeten zitten zoals ik?

Oh ik ben bang dat ik dat niet meer kan. Wat ik ooit heb geleerd ben ik al lang vergeten om nog een toelatingstoets te laten slagen.

De zon schijnt hier in 020 oetz

Kanker EU dankzij die honden kan ik geen sjinese geanimeerde natuurfilms meer torrenten op nyaa RIEEEEEEEEEEEE

>anime kijken
Net goed flikkertje

hahahah lekker voor je kankerwieb

Wat heeft de EU er nou weer mee te maken?

Wetgeving denk ik zo

Heeft de EU niets mee te maken. Komt puur door de Nederlandse uitspraak.

vast nie maar ik wou naar de winkel

Letterlijk geen verschil aangezien Nederlanders allemaal hoorndragers in de politiek zijn als het op de EU aankomt.

Welke wetgeving?

En wat lul jij nou weer? Wat heeft de Nederlandse rechter hiermee te maken?

Nederlandse uitspraak van het rechtshof dat fansubs illegaal zijn heeft een paniek gecreert in de sjineze tekenfilm scene.

Nederland is historisch gezien altijd heel redelijk en neutraal op dit soort vlakken en word dus vaak als de standaard gezien. Grote kans dat dit dus een soort domino effect veroorzaakt waardoor fansubs wereldwijd illegaal gaan zijn.

Nyaa heeft al uit voorbaat zichzelf uit de lucht geschoten.

Mooi moment om een echte hobby te zoeken of productief te zijn.

>Welke wetgeving
Geen idee, ik gokte maar omdat dat de enige manier is die ik kan bedenken dat de EU er iets mee te maken had

>Nederland is historisch gezien altijd heel redelijk en neutraal op dit soort vlakken

>Nederlandse uitspraak van het rechtshof dat fansubs illegaal zijn heeft een paniek gecreert in de sjineze tekenfilm scene.

Wat lul je nou? Wat de neuk is het rechtshof? En wat heeft de NEDERLANDSE rechter nou weer te maken met buitenlandse aangelegenheden?

Hoe krijg je deze onzin uit je vingers en ook zo vol overtuiging?

arstechnica.com/tech-policy/2017/04/fan-made-subtitles-for-tv-shows-and-movies-are-illegal/

Nyaa heeft zichzelf gesloten door dit besluit door de NEDERLANDSE rechtshof.

Doe je nu alsof je dom bent of ben je werkelijk zo dom

Of reageer ik nu op 77IQ? In dat geval bied ik mijn excuses aan.

Tja, misschien moet je de volgende keer maar op de Piraatjes stemmen. Dan waren er kamervragen erover geweest.

Hahahahaha op dit kneuzenclubje stemmen.

Haha idd als je geen paupermongool bent dan stem je gewoon VVD

Ik zag een keer 2 mensen piratenpartij folders uitdelen. ze hadden een week niet gedoucht hadden dreadlocks met een wollen wiet muts op hun hoofd. Liever niet.

Jij haat vrijheid zeker.

Idd en dan gewoon betalen voor je vertalingen uit Sjina. Wat? Er zijn geen vertalingen? Ik zei toch, dan huur je een studio, betaal je de rechten ervoor, huur professionele stemacteurs en vertalers in die aangesloten zijn bij de FNV en dan kan je het bekijken in je privébioscoop.

Dat doet iedereen toch?

Dat is vies ja. Ik zou gaan douchen als ik folders had uitgedeeld. Waar was het, dan kan ik het aankaarten bij de volgende kroegenmiet.

Vrijheid is niet hetzelfde als hippies steunen.
Leer Sjinees. Nog beter.

Wibautstraat Amsterdam. Voor het HVA gebouw

Niet alle piraatjes zijn hippies en niet alle hippies zijn piraten. Maar ze zitten er wel bij oetz.
>Amsterdam
Die Randstedelingen ook.

Zit hier gewoon toevallig op de HVA. Ze stonden wel op een groot aanknopingspunt kwa openbaar vervoer en hoeveelheid studenten. Maar ze hebben denk ik meer mensen overtuigt om niet te stemmen op de piratenpartij. (Ik twijvelde nog maar toch maar VVD gestemd)

Nul
(((0)))
geen
nooit
niets

>zetels

Dank je voor de informatie. Volgende keer zal ik er staan in een maatpak. Dit jaar had ik alleen andere dingen te doen.
Niet pesten.

>Vrijheid is niet hetzelfde als hippies steunen
Klopt, maar als het de enige is die echt actief hiertegen is, is stemmen op een andere een stem tegen vrijheid.

Vroeger wachtte ik altijd tot de vuilniszak overvol was maar tegenwoordig vervang ik de vuilniszak bijtijds en dat werkt een stuk prettiger.

Fijn hé dat 'ie niet halverwege de tocht naar de kliko door z'n eigen gewicht uitscheurt.

Ik leg altijd een folder ofzo bovenop mn vuilniszak en trap er dan met volle gewicht op. Nu is mn vuilniszak weer 80% leeg. Je kan dit nog zoeen 2x herhalen en daarna heb je een supercompacte zak afval.

Goed voor het milleu en je luie reet.

Dit, alleen ik doe dit meestal maar 1 keer. Maar ik maak de pakken die ik gebruik eerst plat voordat ik ze erin gooi, dus dat is al een hoop lege lucht weg.

Very funny picture.
Can I save it?

Save it, it's all yours my friend.

Inderdaad, ik heb nou makkelijk te hanteren zakken die niet zwaar zijn.

Vroeger was ik ook een stamper maar het is veel fijner om dat afval niet al te lang in je huis te hebben en regelmatig de zak te vervangen.

Ik ben daar veel te lui voor. Ik probeer mijn "buiten-tijd" te minimaliseren. Ik ga echt niet een paar keer extra naar buiten om vuilniszakken weg te gooien en/of nieuwe vuilniszakken te kopen.

Maar user, je weet toch wel dat regelmatig bewegen en frisse lucht onderdelen zijn van een gezonde levensstijl?

Ik geloof helemaal nergens meer in als het gaat over wat allemaal wel en niet goed of natuurlijk is.

>slet met blote tetten en haar legertje bètamanlaten

koek & lmke

Het telefoontje wat Nederland redde

Dit is nep toch?

Ze ziet er altijd poep uit in de serie maar ik zou er wel doen als ik haar zo zie.

hallo met achmed doe mij kapsalon ja alles erop jeweet ewa faka soooowieso geen 10 euro vriend ik zweer jou vorig week was nog 8

hoe is dit nep? is een echte jpg

Mag ik een snelle renbeneden?

Hallo vriend,

1 VD ajb.

Ik was er al voordat de slet er was. De slet is weg. Ik ben er nog.

>Hoi lieverd het is 18:00 kom je eten?

Wie ben jij en wat doe je in mijn keuken?

Leaf disguised as toothpaste here, what should I do/see in Amsterdam?

The exit

Drugstoerist.

Tourists, that's the only thing to see in Amsterdam now

Check'd but would prefer family friendly

>blote tetten
paal

Go to a smartshop and eat magic truffles

Goede paal. Ik ajkwakde over de cijfers.

Did you miss the big ass boat in the middle of the city?

>blauw bord
>vragen om blote tattas
Ik wil geen ban, sorry. Maar ze zijn niet zo moeilijk te vinden.

Welke smartphone zal ik kopen nu mijn enige "smart" apparaat (tablet) kapot is?

Why didn't you say so before
I was just in Amsterdam. You could have sucked me off

Only just got here, what's the nearest intersection to that?

tweakers.net/categorie/215/smartphones/producten/

There is also a VVV info near the trainstation. They know even more good shit.

...

Martijn van Dalen wacht op antwoord