/norgetråden/

hard-trenings utgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=adD6a_HySwQ
youtu.be/aatr_2MstrI
youtube.com/watch?v=x_c4divy9O8
aftenposten.no/osloby/Elbil-sjaforen-brukte-utstillingsdukke-som-passasjer--sa-var-det-politikontroll-i-kollektivfeltet-620362b.html
vg.no/nyheter/innenriks/elbil/tatt-for-aa-kjoere-med-dukke-i-kollektivfeltet/a/23987533/
twitter.com/SFWRedditVideos

>dfn ingen sǿt håndballjv

*skyter deg*

Where is her wheelchair?

Andre for Anonsens fylleangst

tror dere disse jentene har tatt svart kuk?

ka e d du pröve og sej her?

Ikke alle sǿte treningsjv-er sitter i rullestol.

>proxy brevere

Jeg tror du er mentalt syk.

Nynorsk!

Har ingen rullestolfetisj, men det er jo litt sott at han bærer henne rundt fåvæ.

Dette fåvæ. Hva faen er poenget...

Er ikke uironisk libertarianer, men tenker jo av og til at det hadde vært morsomt å bare la alt gå til helvete, oppheve all lov og orden og gi alle skytevåpen.

Heller i meg Rodokse for å holde meg våken så jeg kan få lest litt gutta. Er et hardt liv. Til helga skal jeg uironisk sove 24 timer i strekk.

Hadde du ikke likt å ha en sånn jv?

>gi alle skytevåpen
men hvem skal bygge skuddene?

hvem /trommeogbass/ her?
youtube.com/watch?v=adD6a_HySwQ

haha ja kaos og vold er så morsomt :)

...

jag köper enbart imsdals vattenflaskor favä, locket är perfektion

>en LDIDHT-jv
>i tillegg en GDIDHT-jv
nei takk

Jeg kunne ha vært i et forhold med en rullestoljv, men ikke noe langvarig. Jeg liker et aktivt liv med turer og sånt, og drar på opptil flere ferier i året. Alt sånt blir plutselig avhengig av at det er tilrettelagt for rullestoler, og det er det lite som er utenfor vest-Europa. Det ville bare enten lagt hemninger på mitt eget liv, eller så måtte jeg gjort alt jeg likte uten dama mi. Tap-tap fåvæ. Men hun er sot, for all del.

Jeg hadde "skutt" henne, om du fanger breisladden min.

Det sier du helt til du sitter ved PCen og skal ta deg en slurk, og du prover å åpne tuten med tennene, men den sitter litt hardt og du må dra, og så glipper den ut av munnen din, men tuten har kommet åpen og du soler masse vann utover PCen.

>om du fanger breisladden min

user, jeg tror du bǿr sjekke om du er tilbakestående.

>LDIDHT
>GDIDHT
Nå må du utdype.

It should be though desu

Hei hei

>lofter du i det hele tatt
>går du i det hele tatt

DÆVEN SER CHLOE-GRACE MORETZ UT SOM *DET*??

Hvorfor er livet så lett for kvinner?

>I et brev til Kulturdepartementet datert 28. april ber NRK om at kringkastingsavgiften okes med 55 kroner i 2018, melder kanalen.

Nå må dere være flinke å betale, sånn at vi kan få mere homse og muslim propaganda i skam også videre

Rullestoljv er for NAUTs som tilbringer hele dagen på promperommet og aldri beveger seg utendors annet enn for butikken.

>om du fanger breisladden min.

Det tror jeg Sverigeanon er også, så jeg står ved ordene mine.

Det der vakke meg

God smak.
Liker du henne bedre?

QED

Nei, nå må du gi deg. Jeg har faktisk jobb og greier.

Ja, nå snakker vi her, kompis. Fungerende bein hadde vært et pluss.

detta har aldrig hänt favä, tuten öppnar utan problem med munnen varje gång.

Jeg synes vi skal slutte å mobbe Sverigeanon fåvæ? j/n

Hvis du er vant med å suge kuk kanskje...

>homse og muslim propaganda
Håper de bruker det på et program om rettskrivning istedet.

Eg e jo en liten gutt eg

Det hade kanske varit rimligt om jag sög kuk genom att bita tänderna eller öppnade tuten genom att suga med läpparna

?

Ikke nǿdvendigvis et pluss i min bok, men hun har litt av en kropp.

Jeg for min del vil se mer av folk som lager smoothier av bæsj og 15 sesonger til med mennesker som bor i steinalderen og lager mat av kuhoder.

Ja, når det kommer til kuksuging stoler jeg faktisk på deg sverigeanon.

Jeg slutter å mobbe Sverigeanon når han slutter å konstant breve dritt for å få oppmerksomhet som om han er 14 år fåvæ.

Den korrekte måten å skrive det på er "homse- og muslimpropaganda". Fulgte du ikke med i norsktimen?

>the mecca of bodybuilding

NÅ synes jeg du viser lite respekt for våre nye landsmenn fåvæ! Slett dette og pris allah ok

Det gör du rätt i. Och nu vet ni alla vilken fantastisk uppfinning imsdals kork är.

>17 grader og sol
>tok en sykkeltur
>motte folk som gikk boblejakke

Hva faen.

fy faen

Det er kaldt.

Nei, det er bare din preferanse ikke fakta. For ovrig var det da orddeling du var ute etter, ikke rettskriving.

Jaja, får nå bare få PCen odelagt da.

Litterært 30 grader i solsiden her jeg bor nå. Jentene går i treningstopp og hotpants

skal ut snart selv, tenkte ta på jakke, hva er galt med det? blåser jo litt kjolig fåvæ

brev hva dere horer på

youtu.be/aatr_2MstrI

>motte folk som gikk boblejakke

Med "folk" så mener du somaliere ikke sant?

Har faktisk bare en jakke jeg da.
Ikke min feil at det er så jævlig varmt ute.

>han vet ikke forskjell på orddelingsfeil og særskrivingsfeil
>han tror norsk grammatikk er et sporsmål om "preferanser"

Er du litterært 8 år?

>konstant breve dritt for å få oppmerksomhet som om han er 14 år fåvæ
>haha vattenflaskor med tut suger du kuk eller? xd
ja någon är under 18 men det är inte jag. men ja, jag ska lämna er med den andra sverigeanon som ni antagligen syftar på, nu

(fy fan vad trådkvalitén har sjunkit även i norgetråden gentemot för ett par år sedan)

Nå må du gi deg

nei, synes ikke Hamsun og Bjornson og rettskriving har veldig mye å si for mitt nåværende liv og yrke.

Norskfaget var jo en tour de force for alle de blonde jentene i klassen som skrev essays om folelser og kjærlighetssorg, 6ere over hele linjen.

håll din cancer i sverigetråden horunge

>tok agnet mitt så lett

Har drukket over en liter Red Bull i dag gutta. Hjerteinfarkt, her kommer jeg

youtube.com/watch?v=x_c4divy9O8

Har han rett?

Nei, hun var gjennomfort norsk.

Her blåser det fint lite, og jeg regner ikke med du har tenkt til å ta på deg en faktisk boblejakke. Det jeg alltid lurer på når jeg ser sånne folk er hvordan i all verden de overlever vinteren.

M-men e-eg...

Det frie marked vil gjore det.

>bare lata som jeg var til bake stående gutta xDDDD

>det er ikke nyttig å kunne skrive og lese godt
Det er utelukkende din egen feil hvis du ikke klarte å gjǿre noe meningsfullt ut av det, uavhenging av hva de andre i klassen drev med.

hahaha! det kan jo ikke engang bygge veier :)

fuck sverigeanon og fuck svenske folk

hehehe

synes ikke sverigeanon har vært så ille i det siste men men

Både ja og nei. Det er ingen Ambjornsen inne i hodet mitt, heller mer en Kjell Halbing. Men når sant skal sies er det en utrolig forskjellsbehandling på hva det er greit å skrive om i norsk skole og ikke. Jeg runder vel en bok sånn ca annenhver uke, men det å være rettskrivingspoliti er så vanvittig nord. Husker min far hele tiden ropte til TVen og skulle rette på nyhetsankere, værmenn etc hver gang de sa "når" og ikke "da" etc. Ganske kringle spor du meg.

Fy faen. For en film. Må se på den igjen...

...

Fy faen i helvete blir så avfyrt av sånne artikler som det der.

"Psykologspesialist" meg i ræva.

Vi må ha rettskrivingspoliti her for å holde underaldrete nyhomser under kontrol.

Er faktisk enig. Kanskje han faktisk har skjerpet seg.

HAHHAH HVEM BRYR SEG VEL HVA FOLK TENKER

aftenposten.no/osloby/Elbil-sjaforen-brukte-utstillingsdukke-som-passasjer--sa-var-det-politikontroll-i-kollektivfeltet-620362b.html

Dette må da være greit.

Zydrunanon, hvordan ligger litaueren an til årets VSM?

er det autistisk at eg tenkjer i stavangerdialekt sjölv om eg snakkar sunnmöring? faren min kom derfrå og eg tykkjer den er veldig "löye"

r/Norge har faktisk blitt ganske bra i det siste.
Mye bra diskusjon og feite memes.

>dataspill får folk til å drepe xDDD

Ja, og teater forer til lavere moral hos unge og svartmetall får folk til å tilbe satan. Fy faen.

Gud er Gud, om alle land lå ode, Gud er Gud, om alle mann var dode. Om slekter svimler - blant stjernestimler i hoye himler utallig vrimler Guds grode.

Hoye hall og dype dal skal vike, jord og himmel falle skal tillike, hvert fjell, hver tinde skal brått forsvinne, men opp skal rinne, som solen skinne, Guds rike!

4U

>Har spilt mye dataspill av typen World of Warcraft

KEK

"jada, bare for å kunne kjore i kollektivfeltet lzm"

Hvem av dere var dette?

vg.no/nyheter/innenriks/elbil/tatt-for-aa-kjoere-med-dukke-i-kollektivfeltet/a/23987533/

>dfn du studerer historie/religion og spiller dataspill
E-er jeg den neste Breivik gutta?