Sverigestormen - Förmiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4ir2hj2PuN8
flashback.org/t2836228
twitter.com/SFWRedditGifs

hur sover man ordentligt?

Jag önskar att jag visste det.

Hur smakar frihet?

död tråd

D Ö D T R Å D

haha aa

SIEG

tåhåtråden är en timme gammal och utan svar. Tror nog jag väljer denna, som dessutom har lite bredare uppslag än 2d pedofili.

HEIL

Rör på sig som fan utomhus, typ vildmarksliv. Sedan sover man.

Först tar man sig en riktigt skållhet dusch när man kommer utifrån. Sen är du så pömsig att du kryper till sängen, dyblöt.

>hur får hudproblem 101

hemma hos en tjej
hon har gått till jobbet och lämnat mig här med sin dator och sina nycklar
fick inte utlösning igår och vill ändra på det

hur safe är inkognitoläget på chrome? vill inte kolla på för sjuka grejer om hon kan se det

hon är nog inte smart nog att kolla historiken ändå

Inte värt det.

youtube.com/watch?v=4ir2hj2PuN8

>dkn fick vakna tidigt för att ta blodprov

bög

>t.hudbög

Varför? Har du ormer i blödet?

han är en 2dpeddobög så han har säkert aids

Nä jag har något med njurarna tydligen

det lät jobbigt

Vadfan är dunter för jävla snubbelbög i /scandi/ tråden?

Dags för antabus, grabben.

ormAr*

>snubblare
>dåliga
Vem hade kunnat tro det?

Tack, ormAr är vad jag menade

Shit ser ut som nmr är ute efter dunter snubbelbögen

also, blodet not blödet.

Why are you learning Swedish?

Jag har forsökt att lära det på och av för tre år, jag tycker om att lära nya språk.

>engelska

döda dig själv

fyfan ångesten är här
blev två timmars sömn

Jag vill slicka fitta

Good Guy Willy:s

>ställer tv-bilagorna framför de riktiga tidningarna så att man slipper se löpsedlarna

Lite som en analog annonsblockerare

>går in på nordfronts hemsida
>"ett svensk sverige"
>"repatriera invandrare"
>låterbra.jpg
>"förintelsen är en bluff!"
>*stänger webbläsaren*

When will those fags march or they did it already?

d1a
Varför finns det ej något icke-dräggigt etnonationalistiskt parti?

>går in på nordfront hemsida
>"förintelsen är en bluff"
>öppnar flera flikar

Det finns bra sätt att protestera på, och så finns det nordfront.

någon mer som lyssnar på amk morgon?

>efter nästan 7 år har mitt tangentbord till slut VIFat och nu behöver jag köpa en ny modell för de tillverkar inte längre den jag använder
>vaxpropp i vänster öra så jag kan knappt höra något
>det var nån satans översvämning i min morsas lägenhet så jag måste åka dit på fredag för att hjälpa dem packa upp
Att be om 30 minuter att få vakna till verkar är för mycket verkar det som.

sluta köp ICA:s öronpetare.

ICA är det sämsta jävla företaget i Sverige och det är inte förvånande att dom använder bomull som trasslar upp sig direkt. Skulle inte förvåna mig om dom återanvänder bomull från återvinningsstationer med tanke på att dom paketerar om köttfärs som ramlat på golvet

Jag använder inte ens bomullstussar.

>vaxpropp i vänster öra så jag kan knappt höra något

ett ord väteperoxid.

Vet ni vad som hände med Divi i måndags egentligen? De hade ju "honom" i kopplet till att börja med men ganska snabbt så försvann "han" ur ledet vad jag kunde se iaf. Ingrep polisen?

varför hatar /sverigetråden/ mig

Er åsikt om sms-lån? Om man med 100% säkerhet vet att man kan betala tillbaka inom 30 dagar, dvs man slipper räntorna och bara betalar avgiften. Varför är alla så anti det?

För att du är oskuld.

kom ta mig

jag har Jógvan

BARA ATT SPOLA MED VATTEN OCH SÅ KLART

varför behöver du ta lånet om du kan betala tillbaka inom 30 dagar?

Köp lingbao jiguanshi, billigaste mekaniska tangentbordet på marknaden.

Får lön om ett par veckor. Hade bara massa oförutsedda utgifter den här och förra månaden som knullade upp mig och nu är jag pank.

Det funkar ju inte, vad för bebisvaxproppar har du?

Du vet det aldrig med 100% säkerhet. Dessutom finns det uppläggningsavgift och liknande. Bättre be din hyresvärd eller liknande om att få skjuta upp hyran.

Jo jag vet med 100% att jag kommer få min lön. Pengarna är till mat, jag behöver det annars svälter jag. Jag är medveten om avgiften, ligger på typ 300 spänn för ett lån på 2000 och jag är villig att ta det. Vad är problemet? Något jag missat?

spola varannan gång du duschar

>pruttade och det kom lite brunt

Bara med duschstrålen? Nej mann1 det hjälper inte

>"user jag fyller faktiskt 14 idag, kan du inte köpa lite alkohol åt mig? Snälla, jag gör vad som helst"

Nej, det är du inte. Vad händer om företaget går i konkurs innan? Teckna ett kreditkort istället, eller be om att få betala senare på dina räkningar.

Jag är osäker på om det finns någon dold skit, typ att de hindrar dig från att betala tillbaka i tid så du tvingas betala ränta eller något. Dvs mer än den där avgiften på 300 kr. Känns som det eftersom alla är så jävla anti.

Neger du får lön även fast företaget går i konkurs, det här är inte USA. Jag vet inte hur jag annars ska få pengar. Finns inget kreditkort för en student som jobbar deltid. Har jag något annat val?

Fixa ihop mig med din pappa så får du en vodka

KLOOOAAANOON!!!!!! Vill mysa o kolla på TGSNT med dig!!

Vad är det som du så desperat måste betala? Kan du inte låna av dina föräldrar istället?

Du får leva med att jag inte kan leva med mina stavfel förövrigt..

stackars om det inte funkar för dig

låna från närstående eller kontakta soc om du nu är så himla fattig att du inte har råd att äta ett mål om dagen i en månad

Mat och medicin. Har 200 kr kvar på kontot. Skulle ta vilken annan lösning som helst. Kan ej låna av min alkoholiserade WT-singelmorsa.

Singel? Är hon het.

Du kan väl ta blancolån? Fortfarande dåligt, men inte alls samma grad av BARA som SMS-lån.

Whoa.....

Kräver inte soc en lång utredning? Dessutom är det i bara 3 veckor till sedan får jag nog med pengar för att klara mig hur bra som helst (lön + CSN)

Nice beard.

Jag skulle erbjuda att låna dig med noll ränta om det gick att lita på dig. Problemet är ju att vi båda är kanalare så det finns ingen tillit.

anime är osammanhängande

Får ej som student. Hur är det med kredit? Känns som samma visa där.

Jag vill ändå ej låna av andra, går emot min stolthet. Men tack för omtanken.

Hamlet är osammanhängande

men du vill låna utav bokstavligen djävulen själv?

Vad är grejen med anime?

Hur får man ut något av det?

Varför ser folk på det?

>betala för DN

Jag förstår inte varför det är djävulen själv, det jag försöker ta reda på. Ja de blåser dumma jävlar som lånar när de vet att de ej kan betala tillbaka men jag vet ju att jag kan det.

nej ANIME sa jag

Jag har inte heller någon aning varför folk tycker om saker.

Hamlet ÄR en ANIME

stories are an efficient means of communication, and of transferring information and knowledge. Imagine a society that develops language and wants to have some way of holding on to important information, ideas, beliefs, traditions, etc. A well told story can go a long way to ensure this. In fact, in India, the entire Vedic system was propagated through "Shruti" the vocal means of communication, where the teacher spoke and the student heard and remembered. It was much later that the script was developed. Stories hold information by putting them in context which one can relate to, and that is why we remember stories better than dry statements read in text books.

ta lånet då
hade själv inte gjort det

Hahahahahahaha

flashback.org/t2836228

Man rymmer från verkligheten

då måste man ha dålig fantasi eller leva ett riktigt dåligt liv för att acceptera anime som flykt?

Varför har jag inga kompisar?

för

har du inga vänner alls?

Sedan grundskolan :DDD

Vad är grejen med tv-serier?

Hur får man ut något av det?

Varför ser folk på det?

...

och hur gammal är du nu?
varför skaffar du inte internetvänner för?

>han har inte 10 års utgifter i buffertsparande

Gör du ens ekonomisk trygghet

26

Därför det går inte att bowla med dem eller spela darts

Vad är grejen med anime?

Hur får man ut något av det?

Varför ser folk på det?