/Norgetråden/

Gutta-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=M2esIeN8E1k
twitter.com/NSFWRedditGif

For singellivet

I sånn ca. kronologisk rekkefolge, av de jeg kommer på, både positive og negative og tidligere og nåværende
>Rullestolmannen
>dfn ingen håndball-jv-user
>Doxxeanon
>Polenanon (som dessverre ser ut til å ha forlatt oss ;_; )
>Hora
>Espen
>Flyfotomannen
>Liberalistanon
>Libanonsen
>Syria-user
>Sverigeanon
>Norgeboo
>Burgerinnen
>han som postet sanger med en dansende animejente-gif
>Zydrunas-user
>Vetle
>Russisk sotnos-user
>Fyllanon

Sikkert flere jeg ikke husker i farta

god kveld, alle sammen

>Klarte å glemme RIBBA.
Fy faen...

>dfn jeg har brevet her nesten hver eneste dag i over to år uten å være på lista

Se der ja, en god del dét, dessverre er de ikke alle aktive lenger. Hadde vært morro.

>han som postet sanger med en dansende animejente-gif

Synd at han måtte dra igjen... Savner faktisk litt den autistiske jævelen..

Norge burde opplose militæret og selge utstyret separat til den hoyeste ikke-statlige byder.

Tror dere norske jenter knuller store svarte kuker på onsdager?

skulle jo gjerne likt å svare på noen hyggelige spǿrsmål om norrǿnt jeg da

Ribba poster vel ikke her.

Gi meg ei liste over alle norróne ord med fonemisk nasal vokal

Er jo også han bergenser-anonsen som brever anime.
Dessuten er disse to
>Zydrunas-user
>Russisk sotnos-user
de samme.
Også norront-anonsen.

alle sammen? det blir vel ganske vanskelig.

Hoyre eller venstre?

Klamt.

Han kommer vel tilbake? Han skulle jo bare ut på jobb.

De samme ja, men sterkmannbrevingen begynte lenge for jv-brtevingen

agurken

Alle man kan finne. Basert på norróne tekster, rekonstruksjoner basert på vest- og óstgermansk, elvdalsk, runeinnskrifter og rekonstruksjoner basert på indoeuropeisk.

Zydrunas-user er vel han som poster hun """""sote""""" ukrainske vektlofteren.

Webm > gif

gjǿr det selv.

...

Men jeg gidder ikke, og antakelig må jeg på et eller annet óde bibliotek i Sverige for å finne mye av informasjonen

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Episk megmeg kompis 10/10 ville stemt opp igjen.

>De ikke alle aktive lenger
Hvem er aktive da?

...

Hva er vanlige åpningstider for fastleger? 7 til 15?
Nettsiden er ubrukelig, kan ikke se åpningstidene.

Har jævlig vondt rett over den venstre testikkelen, i det roret, men bare når jeg tar på det. Har ikke lyst til å bli tatt på av en svenske med bart, men jeg blir litt bekymret.

Hva mente egentlig Dagbladet med dette?

Tror hun hadde sett bedre ut uten fǿtter. Er det en rar tanke?

De spaghetti beina

Da bor du dra til nærmeste legevakt. Å gå inn der og si "jeg har vondt i pungen" i sotpaien bak skranken er kanskje det verste jeg har gjort i mitt liv.

Ja, hvorfor tenker du det?

Skrev bare ned de jeg husket fram til pizzaen var ferdig. Ingenting Personell kamerat.

Han er innom av og til for å sjekke all nettmobbingen han blir utsatt for, men tviler sterkt på at han faktisk brever her.

>Kastrer alle hvite menn.
>Hvite mennesker fortjener å utryddes for deres historiske misgjerninger.

En sekspakning krone-is for middag var kanskje litt i meste laget gutta. Er kvalm og tungpustet an fåvæ.

Det er noe ekkelt med slike tynne ubrukelige bein.

Hvis det er jævlig vondt bǿr du vurdere å dra til dǿgnåpen legevakt. Hvis det er testikkelvridning kan du miste den etter 6 timer.

Tja, vel, det er bare, noe sånt som, din mening, mann.

Det er ingenting. Ribba spiser en hel toliter på 49 minutter.

Hvor mange kvinner med islamsk hodeplag så dere idag, da?

Jeg så 31 i trondheim
dette var i underkant av halvanen time

WOW! Ribba er forbildet mitt nå as! KULT!

Jeg mente at jeg spesifikt var fornoyd med å vellykket forbli incognito.

Så en i går i Brumunddal.

Dette. Testikkelsmerte er faen ikke til å kodde med. En kamerat av meg måtte hasteinnlegges ved testikkelsmerter som bare hadde vart et par timer. Det gikk bra, de tror det var en delvis vridning bare, men han kunne knapt gå på en uke.

Prover ikke å skremme deg, testikkel-anonsen, men akkurat når det kommer til pungen så er det faktisk bedre å være på den sikre siden.

>testikkelvridning
Det hadde vel vært konstant vondt da?
Som sagt, det er bare vondt når jeg tar på det. Hvis jeg ikke rorer det kjenner jeg det ikke.

Jeg telte ikke, men jeg kan trygt si at det var et tosifret antall.

Hvor/når i Trondheim finner du alle disse? På NAV? Jeg ser 0-4 når jeg er ute, stort sett på bussen.

Jeg har hatt milde testikkelsmerter i fem år. Av og til oker smerten og spesielt hvis jeg tar på dem. Har vært til legen med det to ganger og de finner ingenting feil. Egentlig litt frustrerende.

i sentrum, over alt for det meste
Har også over tid lagt merke til at det er flere av dem omkring 12, men når det nærmer seg ettermiddag er det ikke så mange

Herregud, hores forferdelig ut. Hadde levd i konstant noia hadde det vært meg fåvæ.

Da er det sikkert mest tiden på dagen som er greia. Jeg er ikke ute midt på dagen.

gutta eg har jævlig vondt i håve fåvæ
ka faen ska eg gjor

privatiser shukejuset

Kan være hjernevridning. Skynd deg til legen.

Pizzaanon? Har ikke brever pizza på en stund.

Husker dere Mikkel? Eller mulig det var Mikael

Hadde ganske noia for jeg gikk til legen. De sa at noen har bare litt smerter i testiklene, så da er det ikke så mye å gjore.

skal ut til sentrum imorra, vi får se

ta rodpillen

Mikael, som ofret sin anonymitet for å avkrefte at Lahlum noen gang var i tråden.

Jeg husker Obersturmbannführer Mikael ja.

han ukrainanon, som brevet bilder av ukrainske sotnoser, er ikke han her?

Og hva var greien med bigmac i postkassen til oystein og det greiene der. Har vært borte en stund.

Pikken min på dansegulvet!

Alle sammen min pikk i kveld!

(alle sammen min pikk i kveld)

Jeg også

Var 75% negere og geitepulere på bussen i dag
Ser dem hele jævla tiden når jeg er i byen
Kan fortelle at det var forste gangen jeg så ei negerkjerring som balanserte remapose på hodet i dag.

'Cause my sex junk is so oh, oh, oh.
Much more than either or, or, or.

Ja
Tror det
Så fant jeg familietre, BF3 profil og litt annet stæsj

Ikke hort om

Må vel ta å strekke litt da.. Kjenner at jeg gjor det dårligere på trening fordi jeg blir for stiv av å sitte her og breve i norgetråden

Uvisst, han har såvidt jeg har sett ikke identifisert seg etter at han kom hjem fra Ukraina, som er over to år siden.

Big mac-megmeget kom av at en fyr (visstnok) spurte på McDonalds "kan jeg få en bic mac fåvæ?". Oystein var en journalist som noen her LARPet som i et forsok på å få folk til å sende ham mail og fortelle om tråden eller hva det var. Var faktisk noen som bet på. De to megmegene har etterhvert slått seg sammen.

>Ikke hort om
Mulig jeg husker litt feil tittel, men da gjorde du ikke leksa di.

j....

>dfn du tenkjer tilbake på kringlete ting
fy faen eg oppförte meg rart mot pappalæraren
heldigvis har eg lært frå tabbane mine, og eg skal skjerpe meg for trombonepappa.

Vet at Mikael har vært her siden doxingen, men vet ikke når. Da det var lange perioder i 2016 uten tilgang til tråden.

Det er ikke doxxing, det er selvdoxxing.

>Rullestolmannen

Kan hende jeg husker feil, men var det ikke fire av dem?

Nei, jeg refererte til noe du kunne grave opp rett etterpå, men jeg tror han fjernet det relativt raskt etter det ble nevnt.

eg må vel bare tilstå

det e eg som e user

Tja, han feila når han la ut tlf nummeret. Men det var jeg som gravde opp alt det andre. Skal se om jeg fortsatt har filen med info.
Har bostedsadresse og litt til.

Jo, men er bare han siste, kjent som Rullestolmannen, som var aktiv. To av de andre postet i én tråd, og den siste er Norgeboo, som er kjent for helt andre ting.

Han siste?

Kan jeg skrive "De som kjenner meg beskriver meg som en hyggelig og omgjengelig person" i en jobbsoknad?

På lista over rullestolmenn står han sist. Finner ikke bildet nå.

Nei, skriv at "Jeg er en glad person og prover å lage god stemning der jeg er!"

Jeg kunne ihvertfall ikke skrevet det fåvæ.

Hvem bilde?

Jeg har egentlig bare sluttet å bry meg, så nå skriver jeg bare akkurat det som står i utlysningen.

"Soker motivert superselger"
>Hei, jeg er en motivert superselger og har lyst å jobbe hos dere.

>"Hei, Er jeg kommet til anonsen?"
>"ja, d-det er meg"
>"Ja, du har vunnet en kampanje og har dermed vunnet en gratis måned me-"
>"jeg er ikke interressert, unnskyld."
>legger på

Jeg foler meg som en slem kuk fåvæ

"Glad person" hores rart ut. Jeg skriver "Jeg er en hyggelig person som alltid jobber for å bidra til et bra arbeidsmiljo". Er det bedre?

Er jobb som butikksjef, så har lyst til å gjore meg litt ekstra flid. Strengt tatt over mine kvalifikasjoner, men tror allikevel jeg kan ha en sjanse. Ville i såfall vært helt fantastisk.

goy, hadde helt glemt det. Litt trist når dagens underholdning består av å noste opp i norgetrådens gamle megmeger, men takk skal du ha anonsen.

Ja unnskyld, jeg mente bare at du skulle skrive noe i den duren, ikke vær avhengig av andre folk det liker dem ikke

Ja da er det jo gjerne litt annerledes. Jeg får bare avslag på alt uansett, så jeg gidder ikke prove lenger. Ingen er visst interessert i en kar på 19 som faktisk ikke er helt deprimert.

Vi mimrer om hvordan tråden var bedre for

Sok på snedige jobber da

nei, men, altså, nå synes altså jeg atte dere kan slutte og vær så slem.

Jeg er glad i deg jeg!

dfn ingen russisk sotnosjv å danse muntert til fengende musikk med
youtube.com/watch?v=M2esIeN8E1k

fiat luks guutå

go' kvæll gutta, da var trening overstått, får mekke noen brodskiver med rokt laks og ein proteinshake nå

fåvæ

hva gjorde du på trening i dag da?

Åja, da skjonner jeg.

Ser den. Gå på nav.no og få opp alle de ledige jobbene i din kommune, så finner du sikkert noe du kan soke på fåvæ.