/mämmi/

Tori editio

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=lMYCUWv8exo
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Presidents_of_the_United_States_who_were_Freemasons
en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove
en.wikipedia.org/wiki/Freemasonry
en.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bohemian_Club_members
youtube.com/watch?v=DD-JttocUzk
youtube.com/watch?v=9GplA_HSnfA
painonnosto.fi/tapahtuma/2905-helsinki-open-cup-06052017
youtube.com/watch?v=P9Hres93mBs
twitter.com/NSFWRedditImage

Nyt sä oot kyl humalassa kun et ees ymmärtäny mitä selitin. Siis puhuin että tää tyyppi on sensuroitu täysin googlessa.
youtube.com/watch?v=lMYCUWv8exo
Kato vaikka tää video- Toi tyyppi myös kuoli 10 päivää ton haastattelun jälkeen. 33" (asteen) muurari on isoin aste mitä vapaamuurari voi olla.

eli jos sen joku tapatti ja se oli korkein mahdollinen vapaamuurari se tarkottaa ettei ne ole vallassa mitenkään

siksi tää sun sekoilu on niin säälittävää, sä vaan näät niiden hassut harrastelut ja luulet että ne on se oikee juttu mutta ei, pelkkää pelleilyä niille

todellisista johtohahmoista ei ole mitään tietoa missään. he eivät virallisesti ole edes olemassa

Olis ihan kiva saada jotain lähteitä sille että noi pilluminatit on oikeesti jotain saatananpalvontaa eikä vaan massipäälliköiden ynnä muiden isokenkästen hyvä veli klubi

how do I get a finnish gf?

Ystävällinen muistutus normaaleille ihmisille, että tämä yksi ja sama psykoosinyymi postaa tässä nyt sitä vitun jeesuskanavaa.

>todellisista johtohahmoista ei ole mitään tietoa missään. he eivät virallisesti ole edes olemassa
Totta. Mutta se on aika helppoa määritellä ketkä ne melkeen huipulla olevat johtajat on En kyl ymmärrä sun reaktiota tähän, onko tää jotenkin shokki sulle että maailmaa johtaa oikeesti van pari rikasta sukua joilla ei todellakaan ole ihmisten hyvinvointi mielessä? Vai mikä on?

Se että sä yrität vetää tähän jotain henkiolentoja mukaan, se on raha mikä tätä maailmaa pyörittää

Jaa. Sä kyl pyysit niitä lähteitä noihin juttuihin ja mä annoin. En tiiä miten tää liittyy mitenkään mihinkään. Laitan kännin piikkiin.

>Se että sä yrität vetää tähän jotain henkiolentoja mukaan
Mähän sanoin että se on mitä NE uskoo. Ei sun ole pakko uskoa mihinkään, mut fakta on se että maailman eliitti uskoo noihin "henkiolentoihin".

Laitetaan nyt tähänkin lankaan varmuuden vuoksi, että et antanut mitään vitun lähdettä vaan postasit useaan kertaan samaa jeesuspsykoosikanavaasi.

Painu vittuun ja tapa itsesi. Pääset sinne jeesuksen luokse.

Juuh niitä lähteitä

en.wikipedia.org/wiki/List_of_Presidents_of_the_United_States_who_were_Freemasons
en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove
en.wikipedia.org/wiki/Freemasonry
en.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bohemian_Club_members
youtube.com/watch?v=DD-JttocUzk

youtube.com/watch?v=lMYCUWv8exo
youtube.com/watch?v=9GplA_HSnfA

Näytä vaan se kohta mikä todistaa että ne uskoo johonki yliluonnollisiin hommiin kiits

Ai niin joo, mut jotenkin pitää näyttää niitten ajatukset sulle? Nehän vaan larppaa, eiks niin? Antaa olla.

No siis joo, jos sä väität tietäväs mitä ne ajattelee niin hyvä sulla olis jotain näyttöö olla väitteilles.
Tai selität miks sä oot tääl paskapostaamas etkä oo jo uhrannu vuohia saatanalle ja tahkoomas miljoonia, vähä yhdentekevää mitä sä luulet tietäväs jos siittä et saa edes mitään hyötyä irti

Niin sulle ei kelpaa mitkään todisteet. Vaikka ne sanois sen sulle, vaikka ne näyttäis sulle niin aattelit "juuh, ei ne niiden mielessä siihen oikeesti usko, ne vaan larppaa"

Nyt on niin ahdasmieliset setit et toivon ettet oikeesti muodosta mielipiteitä muusta kuin animesta/viinasta/elokuvista tms. mistä tykkäät.

Jaaha, lestatkin saa nykyään käyttää tietokoneita.

Oispa

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Eli pitäs olla avomielinen ja uskoo kaikki mitä sä päästät suustas täytenä totena kyseenalaistamatta mitään? Ei kiitos, tulisin vähä turhan äkkiä jonku liskomieskultin kusettamaks jos noin avomieliseks rupeisin

hyi vittu paskea

Juuh no älä usko mihinkään sitte. Ehkä mun lähteetkään ei oo totta. Oikeestaan ehkä mun postitkaan oo totta. Tää on kaikki vaan matrixia sulle.

Oispa ripulia sämpylän välissä?

Enpä mä siinä mitään menetä etten mihinkään usko että hajoo sä vaan spykooseihis

Pitääks tässä nyt oikeasti ladata jotain lisäosia, että saa ton psykoositrollin ja mielellään kaikki sille vastaajat piiloon? Toimiiks se lisäosa niin?

hei psykoosinyymi, anna nyt vaan olla. mullakin meni aika kauan sulatella sitä asiaa kun vanhemmat kerto mulle että joulupukkia ei ole olemassa.

>joulupukkia ei ole olemassa.
Juupa juu. Nää on taas niitä varjoeliitin valheita. Avaa silmäs!

Miksi Otavan annetaan pilkata miehikäisiä? Miksi miehikäisten syrjiminen on yksi ainoista sallituista syrjinnän muodoista nyky-yhteiskunnassa?

>3h päästä pitää herää töihin

Oon juonu 3 litraa energia juomaa ja litran viinaa, leposyke 120, verenpaine OK, oon pelannu 26 tuntia putkeen, huomenna ehkä nukkumaan.

Oon ainoo jonka mielestä Trump on oikeesti jumal keisari? Siis tiiän et se on rikkonu sen kaikki lupaukset minkä takia ihmiset äänesti sitä mut se oikeesti tekee sen tarkotuksella, se pelaa kato 5D shakkia, antakaa sille viel 8 vuotta aikaa kyllä se täyttää kaikki lupaukset.

Pelkästään se pieni seikka että Trumpetin pelkkä olemassaolokin riittää vituttamaan ihmisiä niin saakalisti on riittävä syy sille että tykkään hänestä.

jag vet det känslan bror

Mut jos mennään ton mukaan eli libruls vs republikaanit niin ootte kummatkin idiootteja. Ne on kummatkin oikeesti samaa paskaa jotka on samalla puolella. Toi koko vitun vaalisysteemi oli vaan iso reality show johon ihmiset aina lankee. Mikään ei tuu koskaan muuttumaan koska ihmiset on idiootteja.

>Mikään ei tuu koskaan muuttumaan koska ihmiset on idiootteja.
Näinhän se on.
Päättivätpä ihmiset mitä tahansa niin aina mennään kuitenkin jollain tavalla päin helvettiä joten sen sijaan että yrittää taistella turhaan typeryyttä vastaan voi saman tien vain istua sivuun ja yrittää nauttia esityksestä. Lopputulos on kuitenkin sama mutta tuottaa vähemmän stressiä

Olen samaa mieltä kanssanne, onneksi kuolema korjaa meidät kaikki joskus, mutta tehkäämme siihen asti asioita jotka tekee meidät onnelliseksi ja tyytyväisiksi itseemme tai ainakin itse aion tehdä näin.

Ihan hyvä pointti jtp. Mut tää on kyl aikamoinen matrix missä me eletään.

Oispa _______.

kaljaa

Oispa ruotsalainen kaveri.

rahaa
(jolla ostaa kaljaa)

Kotia

I wish you were my GF chili.

interesting

Summer is coming. Why don't you come and visit Finland? Finland during summer is great.

kyssää ittes

I have stuff to do here until the end of the year. I kind of liked Finnish winter more, summer was pretty, but we never get snow here so visiting Finland was my first real experience with snow (not counting a visit to an observatory here, which had snow near but only very little) and I couldn't get enough of it

Tilannepäivitys: Kakkaa tuli taas ulos, tällä kertaa sentään sellaisessa semikiinteässä sarjoittaisessa pikkupökälekomppaniassa eikä suoranaisena ripulina. Vittuako se jätkä selitti, tää mysli ei auta vatsavaivoihin lainkaan, se saa suolen suorastaan huutamaan.

Miks varmaan puolella suomalaisista on ruotsalainen sukunimi? Johtuuko se meidän geeneistä vai ollaanko me vaan veljeskansaa?

Suomalaisten päälle pakotettu kristinuskollinen auktoriteeti pakotti suomalaisten päälle ruotsinkielisen kolonisaation kirjaamalla kirkonkirjoihin ruotsalaiset sukunimet. Tämän dekolonisaatiosta oli aikanaan todella iso poru, kun ihmiset torppareista yliopistoväkeen heittivät pois ruotsinkieliset nimet ja vaihtoivat suomalaisiin.

by not being a fuckboy

juuh

Paras noita

Suski!

Ois vissinn aika TÖI DEN alkamiselle kjeh

tätä olen itsekkin miettinyt. t.manlet

tfw no gf

So I'm trying to learn to build some more complex sentences with a few more verbs but resources and scarce and it's hard finding people to ask questions to.

If I'm saying olen menossa kauppaan, if I were to add "to work" or "to buy X" how would I write the verb? If it conjugated, is there a case or in the infinitive like in english?

Everybody I can ask is sleeping right now reeeeee

En tiedä

To work = TÖI

Man i tried to write an essay on how to do what you asked but i'm not an teacher less to an extent a finnish teacher.

It's a hard language man

I was told it's töihin, but isn't töi the plural stem of työ? I mean it's what you do with words who have 2 vowels in their singular stem, you remove the first one and add an i. tehtaa -> tehtai, puu -> pui.

But why the fuck is it in plural there? Like I get it's the illative case cause "hin".

töihin
ostamaan X

the plural would be töitä

Why not learn an useful language instead?

The nominativii would be. The stem is just töi.

Finnish is top 3 best language phonetically on earth to me, and I felt like home when I was there.

töi means absolutely nothing.

Räää mämmi täynnä makeja ja angola

>just woke up
>randomly say "honey, I want coffee and toast"
>lay around bed for a min or two
>brain functions and I realized I just talked to myself

Feelsbadman

Of course it doesn't, it's a stem. It's the part that doesn't change when you use cases with a word, in that case työ.

Taas tuli valvottua koko yö. Vaivun varmaan unten maille taas tossa 14:00-15:00 ja herään taas 18:00 jälkeen.

Shared and Subscribed

yäy

its ib plural because työ in this case refers to a non descriptive event. saying työhön would convey gettting onto some specific task while töihin means along the lines of getting busy or going to a workplace

Ah I see, now that makes some sense, thanks.

>talking to yourself
>referring to yourself as honey

man you are a psycho AND gay

i need a gf asap

Miksi ihmiset yrittää kommunikoida jeesuspsykoosinyymin kanssa? Mieshän on hulluuden lisäksi aidosti tyhmä kuin saapas, ja etsii "totuuksia" jostain youtube-videoista.

>töi means absolutely nothing.

Halusin vaan kuulla miksei se itte oo pistäny tietotaitojansa käytäntöön ja oo ruvennu haaliin valtaa ja mammonaa mut se vaan haukku ahdasmieliseks :(

>2012 + 5
>ei psykoosissa

Jooh, ja ahdasmielisesti pyysit todisteita noille väitteille. Häpeä.

En kyl tiä miten on edes mahdollista että oon tämmönen kusipää urpo jonka mielestä hyvä veli verkostojen pointtina saattas olla ihan vaan rehti korruptio eikä okkultismi, pitäs varmaan mennä youtubeen ja wikipediaan vähä sivistään itteeni ennen ku tuun tänne huuteleen moisia päättömyyksiä.
Ja kirkkoon anoon anteeksantoo mun synneistä

Huomenia huomenia huomenia!

oon töissä

2½ tunnin päästä tentti.

Mikähän olisi helpoin tapa hommata ihka oikea soturiyde?

salille

painonnosto.fi/tapahtuma/2905-helsinki-open-cup-06052017

kahden päivän päästä ois helsingissä kilpailut, sinne tiiraan tytyjä

Voisko joku teistä nyymeist tulla panee mun rönttöstä samalla kun mä katon vierestä?

Enemmän kyllä kiinnostaisi se bikini fitness jtp

Eikä tuolla ole mainittu että saako mennä katselemaan kun tytyt voimailee.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Naapurini mysteerivirolaiset Vol.3

Juuh taas oli käytävällä verta kun lähin kotoa.
Törmäsin samalla eläkkeellä olevaan naapurini joka kanssa huomasi veriläntit ja sanoi siinä samalla että vappuna joku niistä virolaisista huume/viinapäissään yritti suudella sitä.

Juuh saa nähä mihin tää päättyy.

Oispa tollasia kivoja naapureita.

postaan kun kukaan muu ei

Teet hyvää työtä, spirituaalisen ja materialistisen maailma on hyvin erilainen.

Matkusta amazoniin, löydä koskematon soturiheimo, joudu johtavan amazonin vangitsemaksi kuulaan ihosi takia, elä loppuelämäsi sen seksiorjana

Se yks nyymihän teki vähän samat jossain tyynenmeren saarella, ne naitti sen yhelle naiselle ja se eli kuukausia sen kanssa kunnes pakeni

youtube.com/watch?v=P9Hres93mBs