/mämmi/

/mämmi/

anime.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=TGUG844Edh4
youtube.com/watch?v=nWSkdxWsUE8
youtube.com/watch?v=ZCiI1SxOYuo
exhentai.org/g/1043329/d209dbbb43/
youtube.com/watch?v=apnGqCiWTi8
twitter.com/SFWRedditImages

/auts/

youtube.com/watch?v=TGUG844Edh4

youtube.com/watch?v=nWSkdxWsUE8

youtube.com/watch?v=ZCiI1SxOYuo

Fuck off Finland no one likes you

Minä olen ateisti.

muistutus

Huomenna hakeen lastia Tallinnasta

A new meme arises. 'Turd' time in like 10 minutes.

Well no one likes brits either

Olen pakana.

Minä olen autisti.

Jumaliste, Radiopää toimittaa jälleen uuden mestariteoksen.
exhentai.org/g/1043329/d209dbbb43/

>dickgirl on dickgirl
>urethra insertion
juu ei

Anteeksi, mutta onko tuo prolapsi?

Eiku esinahka.

how do i get a finnish gf?

Jos rönttöset meikkaa näyttääkseen hyvältä niin miks niillä on kanssa naama täynnä lävistyksiä?

Ai kaikilla rönttösillä on?

naisten maku on eri kuin miesten maku

Näin unta että armeija teki vallankaappauksen ja kaikki matut ja vassari kansanpetturit lahdattiin.
Paras uni pitkään aikaan.
Sain polttaa paskanahkoja liekinheittimellä.

Vapaussota 2 Sähköinen Boogaloo milloin?
youtube.com/watch?v=apnGqCiWTi8

en tajua ton bantin ideaa. Mitä vittua tänne jää muuta kuin kenraaleja jos fleimailu poistetaan lul.

Tällä vitun laudalla on jo 3 Sup Forums:tä, montako vielä tarvitaan?

Ja miks niillä on ne rumat maalatut kulmakarvat

Tykkäävät miehistä joilla on lävistyksiä ja luulevat että se toimii niin naisillakin.

mitä tää panda tarkottaa?

naisen tyyli ja intressit ovat proxyja sille, millaiselle mestarille (miehelle) nainen haluaa esiineellistää itsensä

...

kohta tulnoo pissi

be darker than coal,so darkie that when you get outta your home on a sunny day it suddenly its night

pruut hyh piernu

Haluavat erottua joukosta.

Eiköhän tämä mene jo vähän liiallisuuksiin?

Kaadoin mun wasabipähkinät lattialle. Paska.

pissi tuli

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

...

SUP MUGI

prööt piernu haisuu

this ends now

...

Miks kaikki naiset on viallisia?

Varg just confirmed that you're White AND Evropean.

Deal with it.

ne on kasvattanut naiset eikä miehet

kuinka monta viallista kappaletta sulla on ollu käytössä?

okay...

LIES AND SLANDER!

Itse asiassa miehet välittävät enemmän naisten mielipiteestä kuin päinvastoin. Naisille on tärkeää sekä toisten naisten mielipide, että miesten, kun taas miehillä toisten miesten mielipide ei ole hirveän tärkeää.

Tähän on historialliset syyt. Luolamiesten ja vastaavien aikaan, heimoon kuuluvat naiset viettivät suuren osan ajastansa heimon muiden naisten ja lastensa kanssa. Selviytymisen kannalta naiselle oli tärkeää tulla toimeen muiden naisten kanssa, koska muuten riskinä olisi ryhmästä poistaminen. Tämän takia naiset, evoluution tuloksena, välittävät enemmän saman sukupuolen mielipiteistä, ja samoin miksi he suuntautuvat useammin ammatteihin, jotka ovat sosiaalisempia. Miehillä ei ollut yhtä suurta tarvetta kuulua joukkoon, koska metsästäminen yms onnistui hyvin myös yksin. Lisääntymisen kannalta oli kuitenkin tärkeää, että mies pystyi naiselle osoittamaan, että on geneettisesti hyvää laatua, ja tämähän toimi siten, että ollaan sellasia mistä naiset tykkää.

Can he confirm if the sky is blue or not?

it is not for blind people, and for maybe some daltonic peoples i guess

>Naiset ajattelee että miehet on tyhmiä ja kun miehet ajattelee että naiset on tyhmiä
Molemmat yksilöt on viallisia

dammit, i forgot extremely drugged up peoples

en oo käynyt suihkussa viikkoon

Eiks taivas ollut sininen koska meri heijastuu siitä?

toisinpäin

this, ph*nns are hapas

Mitäs tykkäätte mun kuvasta? Otin sen toissatalvena

Sky is blue because every color that is not blue gets absorbed and not reflected.

Sininen on taivas koska meri heijastuu siitä?

meri on sininen koska taivas heijastuu siitä

nukkumaan nyt jo saatana, niinku olis jo

älä enää tule mämmiin äiti

postaan tän koska meen nukkuun

Voi paska, sain tinderissä surperliken joltain läskipallerolta.

Hyi vittu, sillä on tatuointeja kanssa.

Elämässä parasta on kaikki

Hyperfuta on kyllä 5/5

Hähää, alistan tota assertiivisesti ja dominoivasti kun oot mennyt nukkumaan.

Vittuku Suomessa ei oo kunnon rikollisia. Liittyisin ihan vaan siks et pääsee ampumaan ja kuolemaan nopeasti.

Ton antti-fantti ja isäm maam pualustaja kahinoinnin kiihtyessä useammankin ihmisen päästä on tarjottu isoja rahoja. Ota keikka siitä.

Voisit päästä mun minioniks kun rupeen superrikolliseksi.

liity metsästysseuraan

ISISiin on helppo liittyä Suomesta, todennäköisesti kaupunkisi torilta löytyy rekryajia.

ketä touhutorstai

junes lokkahan se siinä

Mää tiedän vaan töhötiistain.

Sanotaan mitä sanotaan ja ajatellaan mitä ajatellaan, mutta Dawn of War 3:n ääninäyttely on saanut täysin tarpeetonta kritiikkiä. Ihan helvetin hyvä ja keskenään yhteensopiva äänimaailma ja nuo uudet ääninäyttelijätkin ovat ihan huippuluokkaa.

Järkytyin itsekin kun kuulin että aikaisempien pelien muutamat hyväksi todetut ääninäyttelijät eivät tee paluuta. Kuitenkin se että tämä vaivalla aikaansaatu ja laadukas teos on saanut paskaa niskaansa on minulle täysin käsittämätöntä.

Oudointa tässä on se että kukaan ei näytä mainitsevan niitä asioita jotka itseäni eniten häiritsevät, nimittäin täysin ala-arvoisia valikoita ja typerää unlock systeemiä, sekä puuttellista yksikkötason kustomointia. Niin ja kampanjassa oli pari ihan vitun outoa kohtaa jotka sotivat pelimaailman luonnetta vastaan. Kaikenkaikkiaan kuitenkin suosittelisin peliä vaikka tuolla 60 euron hinnalla. Toivon että tämä paskamyrsky ei ammu mahdollisia jatko-osia alas.

juuh

DoW I > muut

Kerro minulle lisää Sirkusta. Miksi hän käyttää kuumaa pyllyä?

´m-m-m-murica fuck yeah!

No onpas. Sä vaa et tiedä mistään mitään.

siks

Mitä tekisitte jos tämmöinen iskeytys käsivarteen kiinni?

Löisin niin vitun kovaa kyseistä huoraa tai no, lutkaa mikä lie. Vittu tollasia itikoita siedetä saatana. Huoraa turpaan ja päätä patteriin

Leikkaisin käsivarteni irti ennen kuin epäinhimillinen korruptio leviää minuun ja polttaisin tuon ydintulen helvetinliekeissä.

Why do you guys associate yourselves with Mongols? Didn't they primarily rape Asia and Russia? At least before they went into chemical warfare that is.

Ei kai siinä enää voi mitään tehdä jos on jo kiinni iskeytynyt muuta kuin odottaa

rakastelisimme koko yön kuutamossa

väänsin ton näköset just poliisilaitokseen haha lälläslää

Graa! Aika vampyyripostata.

...

*postaa vampyyrin*

Vampyyri puput

V-voi veljet!

hmm they got blond hair from swedes and most likely breeded with mongol rapebabies rather than mongols themselves

...

Mun unelma ois rakentaa joku mökki keskelle korpea ja muuttaa sinne parin kiisun kanssa asumaan.

...

mitä tossa tapahtuu

Wrong, mongols were called GOLDEN HORDE because of the golden blond hair, and finns are the true heirs of mongols.
Swedes got their blond hair from all the cucking finns did to them(they have always been cucks)

nobody outside Sup Forums knows about this meme, dumbass

Isosisko tekee jäynän pikkosiskolleen vetämällä tämän hameen alas, mutta eräs tietty kyvytön portinvartija on tilanteen edellä ja kääntää pöydät isosiskoa vastaan.