hamsteripainos
/mämmi/
pekkas
poistappa tää
FUCK ANIME
FUCK GGG
Söpöt noidat tekemässä söpöjä asioita!
Kuulin että täällä puhuttiin GGG:stä paskaa niin kuin en saisi tietää.
>15 päivää ilman viinaa
>pullo kossua
JUUH NYT MENNÄÄN
GAGAGA GAGAGA GAOGAIGAR
GAGAGA GAGAGAGA GAOGAIGAR
Lähetin tinderissä rönttöselle viestin. Oonko nyt normo?
Juuh yritätkö itsaria? Eikö sulla menny se haima? Jos oot niin kuinka tyhmä voi ihminen oikeesti olla?
Ei hätää, niin kauan kuin setäviestitit olet vieläkin nyymi, tyllerö vittu ;)
Kuka vaan voi tehdä noin. Kuka vaan voi myös saada pillua. Eli ei, kumpikaan ei tee susta normoa.
Mitä vittua? En tiedä kenelle puhut mutta mä olin ilman viinaa ihan muista syistä kuin sisäelinvaivojen takia mutta nyt ei ole enää syytä olla joten otetaan ne kuuluisat perjantaikännit pitkästä aikaa.
Jaa aattelin et voisit olla se nyymi jolta meni haima ja sekin halus ryypätä ja postas myös animea.
pitäis varmaan hakea ruokaa ja syödä jotain muttei oikein tekis mieli syödä mitään lol apua
Viinaa vaan
Rönttösella on naamassa rautaa, tatuointi perseen yläpuolella, varoitusvärit tukassa ja profiilissa lukee että tykkää ananaksesta pizzassa.
Kyllä/Ei?
>le speshul lumihiutale skeletor postaaja xD
Juu no ei oo menny haima, multa kyllä otettiin kaikki mahdolliset maksa jne. arvot ja olivat ihan kohdillaan.
Ei jumaliste nyt kyllä humaltaa kun kiskas pari shottia tota kossua.
no ananaksen kohdalla meni vikaan
ei jatkoon
Mikä on teidän lempi GGG robotti? Itellä ois toi Volfogg
King J-Der tietenkin.
Pitää yrittää olla juomatta tämä viikonloppu kun tuntuu että on ollut kuukauden ihan paskana
GGG heikoilla jäillä tällä hetkellä, katotaan uusiks sit ku 3.0 on pihalla.
Juuh oon kyllä hitsannut tarpeeksi tälle päivälle. Vois lähteä kotiin ja pistää Järjestelmä Järkytys tulille.
RAARAA RASPUTIN!
GALO SENGEN
> käy kaupassa pyörällä ekaa kertaa tänä vuonna
> väliliha hellänä
> siellä oli söpö metallityty kietoutuneena metallipojuun, oispatukset vittu tulille
> tytyllä 10cm korot, pojulla 5cm, poju silti 5cm pitempi
Näin myös paljon rumia naisia, mikä on jännä, yleensä kun kauppaan uskaltautuu niin siellä on paljon söpöjä jostain syystä
>Kuka vaan voi myös saada pillua
Teoriasi kumoaa todistuskappale A: 4kaani.
Mikä ihme tällä puhelimella on kun näytön resoluutio tipahtelee vähän väliä vanhan nokialaisen laatuiseksi?
NE ovat tulossa
Ite syyttäisin jutkuja
Itsehän olen jutellut tinderissä kymmenille tytyille, nähnyt niistä vain kahta, enkä ikinä saanut pilu.
Vois hankkiutua eroon autismista.
>Juuh
>Juuhtalaiset
Sattumaako? Enpä usko.
Vanhat nokialaiset?
Juutalaiset, olettaisin.
CIA/PSA kautta jos ottavat kännyyn yhteyttä niin se heittää niiden oletus resoille, ne usein kyllä tietää minkä mallin puhelin on missäkin liittymäs kiitos kytköskauppojen mut sie olet luultavasti ostanut sen kännykän erikseen
>eroon autismista
Juuh siinähän yrität
t. autism-pro
laitoin viestiä tytylle
Tindernyymi paikal?
Kai sä käsität että jopa down syndroomaiset voi saada pillua? Ystävällinen muistutus että muna piluun EI OLE MINKÄÄN TASON SAAVUTUS
Miks /mämmi/:ssä ei nykyään puhuta muusta kuin normoilusta ja rönttösistä? Onko tää joku Facebook?
>2 kuukautta ilman alkoholia
t. se jolla meni haima
>Lanka täynnä animea ja mechoja
>RÄÄRÖÖ tinder normo uliuli
Miten vanha oot ja miten onnistuit?
kuinka monta kuvaa teidän "tytyjen lähettämät alastonkuvat"-kansiossa on?
itellä 159
youtube.com
Mielipiteitä tästä kappaleesta?
Joku 20 000 kai, nappasin Sup Forums:ssä jaetun folderin
Kuinka monelle tytölle ootte lähettäneet kuvan munastanne? Miten ne reagoivat?
Mulla 1.
22 ja harrastuksena oli päivittäinen ryyppääminen
muutamalle
sanoivat isoksi ja toivoivat sitä pyllyyn
>Psykiatrin tapaaminen samana päivänä ku palveluksen aloittaminen
pystyyks tältä kysyyn C-papruja?
Juuh taas tinder keskustelut käynnissä. Voiko omegat niin ku mä liittyä? Mul on ollu vaan yks rönttönen enkä oo saanu tönttöstä vuosiin.
Juuh hanki sellanen ja näy luteille kun pääset kassulle ja sano jämäkästi kädestä puristaen hyvästi
Taitaa olla liian myöhäistä
saan kenkäni ehkä takasin
Juuh pyydä myös apuu sun ongelmiin, transu.
Juuh, sisään vaan. Sulla onkin jo enempi kokemusta kuin meillä perus tinderkeskustelijoilla.
Meet suosiolla nauttimaan niistä aamuista.
Miksi sä et hoitanut tätä asiaa aikaisemmin?
Täs pitää tietää et toi postaaja on epäironisesti transu. Postas tosta aikaisemminkin.
No sit ihan suosiolla roviolle.
käyt vaan nyt sen intin ja unohat ne psykiatrit jne
t. toivon että oisin tehny samat
>runkkaa
>tippa jää sormelle
>nuolaise uteliaisuudesta
>kappas kepposta, poju oli oikeessa, se maistuu hyvältä
Juuh
>samana päivänä
juuh kyl ne boliisit sut sinne hakee joka tapauksessa
Jos se ois noin helppoa, täällä ei olis porukka velhojen preppauskurssilla
Juuh viinaa vaan käy tylsäksi parin vuoden jälkeen
En meinannu sillä että armeija vaikuttaisi edes vaikealta yms. Mutta jos aloituspäivänä tarjotaan tarjotaan tämmöstä mahdollisuutta niin uskoisin että kaikki tervejärkiset jättäisivät intin käymättä.
Siinähän se vitsi piileekin, ku se on oikeesti niin helppoa. Ainoa asia mikä estää sua juttelemasta tytyille on sinä itse
Jos nyt et aio jäädä kyttien haaviin niin vittuako sillä on väliä millon sä ne paperit saat? Jos sen sijaan aiot päätyä kyttien tarkastettavaks niin sillon voi tulla ongelmia.
Mieti tosissasi, millon kytät on viimeks kysyneet sulta henkkarit?
>rönttöseltä "aijaa" viesti tinderissä kun kerroin itestäni
Juuh, tuonhan voi vissiin tulkita "juuh, haista vittu sit"- viestiksi? Tais olla siinä, onneks ei ollu kauheen jännä rönttönen.
No mitä kerroit itsestäsi?
Mitä vittua? Intistä pääsee pois ihan vaan niin helpolla että sanoo "juuh mua ahdistaa/ei oo motivaatiota" tms.
Ootko vammanen?
Uskot väärin.
Ei mulla ees oo ollu henkkareita varmaa vuoteen :DD
Että opiskelen ja käyn töissä ja harrastan salimakeilua. En tosin noilla sanoilla.
weaklets
>transu
>mutuilee tervejärkisyydestä
Juuh
Totta helvetissä käyt sen intin. Itsekin parannuin hikkyydestä siellä.
Intin käymätön ei huomaakkaan millaisen virheen on tehnyt kun vasta vuosien päästä tajutessaan että ei ole kokenut jotain mitä jokaisen miehen pitäisi kokea.
Oot liian tylsä.
Tää. Intti on kaikessa typeryydessään ja absurdiudessaankin ihan vitun mahtava paikka ja edustaa erittäin hienoa suomalaista meemiperimää. Ihan oikein se on sanottu että se on elämän parasta ja paskinta aikaa
juuh, sitä määkin tulkkasin tuosta "aijaa" viestistä.
>miehen
Parantuuko intissä transuudesta?
Olen liian älykäs inttiin.
Olittehan vitun SÄRMIÄ intissä?
Itel samat paitsi pelaan myös warhammer 40k, katon animea ja pelaan vidyaa
Saiskohan noilla seteillä?
>parannuin hikkyydestä
Kiva että jollain natsasi, vihasin sitä paikkaa niin paljon että olin vain semmonen haamu siellä.
Miten myöhään posti voi tulla?
Ihan vitun myöhään
Juuh, ite saan naisia aina kertomalla, että anime on intohimoni, ja että se tulisi aina 2D tyttöjen jälkeen.
Itel tuli just 12-pack mountain dewiä ja karkkia postissa.
Juu meemeistä huolimatta onhan tää itselle totuus vaikka maanpuolustustahto on mitä on.
Itse huomasin siellä että henkinen jaksaminen on neljä kertaa suurempi kuin itsestään on aina luullut.
pitäis laittaa tiskatut vaatteet kaappiin muttei yhtään jaksais
Juuh mulla on yli viikon lojunut puhtaat astiat pesukoneessa
my.mixtape.moe/lfmqhn.mp4
mikä oli teidän pahin töhöily armeijassa?
Onneks mun elämä ei ollu niin surkeaa että intissä oisin päässy kokemaan jonkun vitun henkisen herätyksen.
driftailin T-72:lla jäisellä tiellä melkein lyhtypylvääseen,onneks ei kukaan kuollut.
tässä pitää tietää että leveät terästelat ei oikein aja samaa asiaa kun talvirenkaat,oltiin ajamassa parolasta hätilään ampumaleirille