/mämmi/

Kaikkille äipän mussukkoille iltapusut ja halit
-painos

youtube.com/watch?v=K6S4O-VtZBI

Other urls found in this thread:

is.fi/mmkiekko/art-2000005199121.html
youtube.com/watch?v=sUIcCyPOA30
twitter.com/SFWRedditImages

On se nyt vaan niin että kaipaan piirrettyä pikkutyttöä kurittamaan kiveksiäni.

Taas jotain vitun Eaglesia, ei niillä ole kuin toi yksi biisi kuuntelemisen arvoinen

Viinaa veljet

Vituttaa suomalaisen populisti oikeiston tyhmyys ja tietämättömyys vittu mistään.

Jatkuvasti itkevät mamujen työttömyydestä ja alhaisesta koulutus tasosta kun itse ovat ihan vitun samanlaisia.

Ja ei, en itse ole jokin vasemmistolainen tai vihreä. En vaan satu olemaan samanlainen pitkätyötön paska kuin te.

Pako sanoa et god tier meemi
Kiehumispiste dokkarissa tuli kyll nähtyä niin monta isomahaista pitkäaikaistyötöntä et huh vittu

Persut tienaavat keskimäärin toiseksi eniten kokoomuslaisten jälkeen. Keskimääräinen vasemmistolainen sen sijaan on työtön takkutukka. t. Suomen kuvalehti

Juu tää

Sprite Zeroa tänään

>Mikset ite tee jotain? Miksi et itse ole se "Juutalainen" jolla päätösvaltaa?
Harvat ihmisistä pääsee syntymään noihin sukuihin jotka on alle 0,1% kaikista ihmisistä vaikka silti hallitsee maailmaa.

>miksi itse et ole se "Mamu" joka panee naisia ja kerää rahat tyhmiltä?
Mitkä sun perustelut on edes tälle? Missä mä sanoin että haluisin olla just niin kuin ne? Pidinkö niitä jotenkin hyvänä esimerkkinä sun mielestä? Sanoinko että haluisin olla mitään niiden tapasta?

>miksi et itse ole se henkilö joka levittää oman ideologiasi "mädätystä"?
Ainoa mitä oon tähän mennessä tehny, on ollu se että oon yrittäny vaan paljastaa muille ihmisille että minkälaiset voimat tätä maailmaa johtaa.