/mämmi/

Kaikkille äipän mussukkoille iltapusut ja halit
-painos

youtube.com/watch?v=K6S4O-VtZBI

Other urls found in this thread:

is.fi/mmkiekko/art-2000005199121.html
youtube.com/watch?v=sUIcCyPOA30
twitter.com/SFWRedditImages

On se nyt vaan niin että kaipaan piirrettyä pikkutyttöä kurittamaan kiveksiäni.

Taas jotain vitun Eaglesia, ei niillä ole kuin toi yksi biisi kuuntelemisen arvoinen

Viinaa veljet

Vituttaa suomalaisen populisti oikeiston tyhmyys ja tietämättömyys vittu mistään.

Jatkuvasti itkevät mamujen työttömyydestä ja alhaisesta koulutus tasosta kun itse ovat ihan vitun samanlaisia.

Ja ei, en itse ole jokin vasemmistolainen tai vihreä. En vaan satu olemaan samanlainen pitkätyötön paska kuin te.

Pako sanoa et god tier meemi
Kiehumispiste dokkarissa tuli kyll nähtyä niin monta isomahaista pitkäaikaistyötöntä et huh vittu

Persut tienaavat keskimäärin toiseksi eniten kokoomuslaisten jälkeen. Keskimääräinen vasemmistolainen sen sijaan on työtön takkutukka. t. Suomen kuvalehti

Juu tää

Sprite Zeroa tänään

>Mikset ite tee jotain? Miksi et itse ole se "Juutalainen" jolla päätösvaltaa?
Harvat ihmisistä pääsee syntymään noihin sukuihin jotka on alle 0,1% kaikista ihmisistä vaikka silti hallitsee maailmaa.

>miksi itse et ole se "Mamu" joka panee naisia ja kerää rahat tyhmiltä?
Mitkä sun perustelut on edes tälle? Missä mä sanoin että haluisin olla just niin kuin ne? Pidinkö niitä jotenkin hyvänä esimerkkinä sun mielestä? Sanoinko että haluisin olla mitään niiden tapasta?

>miksi et itse ole se henkilö joka levittää oman ideologiasi "mädätystä"?
Ainoa mitä oon tähän mennessä tehny, on ollu se että oon yrittäny vaan paljastaa muille ihmisille että minkälaiset voimat tätä maailmaa johtaa.

Ite syön rahkaa ja keitän kahvit

En todellakaan pidä vasemmistoa tai vihreitä minään mallina tässä asiassa. Vituttaa vaan kun ne tyhmimmät kummaltakin puolelta on aina ne äänekkäimmätkin, saa aina vittu hävetä silmät päästään kun itse koittaa vaikuttaa ja muuttaa asioita siihen suuntaan mihin he itsekkin haluavat. Saa aina koittaa erottaa ja puollustella niiden tyhmimpien sanomia.

Huh huh. Tuli taas käytyä UIMASSA ensimmäistä kertaa tänä vuonna. Kyllä karaistaa miestä kun käy näin keväästä järvessä.

Tiesittekö että pystyn laukeamaan pelkästä kiveksien puristelusta?

Babbys first salaliitto teoriat.
Ja miksi et hanki sellaisia taitoja joilla pääset niihin 1% perheisiin ja päättämään asioista.

Eiku ainiin, sä oot se viisas alisuoriutuja joka haluu tehä asiat omalla tavalla.

...

>Ja miksi et hanki sellaisia taitoja joilla pääset niihin 1% perheisiin ja päättämään asioista.

Se että sinä et kunnioita älykkyyttäni ja tapaani tehdä asioita ei tarkoita sitä ettei sitä ole olemassa tai teen yhtään mitään väärää.

Oho, en tajunnu et lankesinin johonkin rölliin. Ei sitä kai pitäis odottaa vakavaa keskustelua /mämmi/:ssä.

Vitun kuuma ja joku poraa sen parvekkeella

Sano sille että lopettaa sen itkemisen

>rönttö kirjoittaa tinderissä tykkäävänsä pepsi maxista
juuh roskiin

is.fi/mmkiekko/art-2000005199121.html

We want beer!
W
e

w
a
n
t

b
e
e
r
!

Tuolla tavalla kirjoittelu on kielletty 4chanin säännöissä.

Tytynyymi paikalla. Se on sit perjantai taas ja aurinko paistaa. Mitä nyymit meinas tänään?

Juon kahvia ja pelaan Hexeniä

Tsihihi, maalaillaan kynsiä ja jutellaan pojista.

Tuun panee sua :3

...

laitoin verhot kiinni ettei aurinko heijasta ruutuun kun katon jääkiekkoa yksin

kaverit kyllä kyseli juomaan kaljaa mutta juuh

katon kiekkoa ja pelaan videopelejä

Tää on kumma taktiikka, että kun aletaan persuista puhumaan niin lähdetään linjalle

>j-joo siis mäkin oon maahanmuuttokriittinen, mutta Halla-Aho ja persut on perseestä ;___;

Sitten kun aiheesta aletaan käymään debattia, selviää ettei henkilö missään määrin ole maahanmuuttokrittinen. Tietysti "maahanmuuttokriittinen" on terminä häilyvä ja rajatauki-suomalaisuuspitäämääritelläuudestaan-psykooseissa eläväv oi olla kriittinen maahanmuuttoa kohtaan mutta se johtuu siitä että sitä on liian vähän ja sitä on saatava lisää.

Ja mikä velvollisuus sulla olis puolustella jonkun toisen sanomisia, vaikka jakaisitte samoja arvoja?

vedän subutexia ja syön sipsiä

Anna pillua.

Te ootte kummatkin tyhmiä nukkeja sen eliitin mielestä. Mitä aikasemmin ymmärrätte että kaikki, myös oikeisto, sekä että vasemisto ja melkeen kaikki puolueet on vaan yhden hallitsijan alasena toimia niin sitä parempi.

Just tämmösten kommenttien takia aion mennä /brit/iin.

Ilmeeni kun olen persu ja harrastan Halla-Ahon kanssa silloin tällöin ampumaurheilua

Ja en nyt niitä niinkään puollustele. Mutta haittaavat puoleen kuvaa ja sitä mitä koitamme tehdä. Tyhmät ihmiset pitäisi tappaa, ihan sama minkä rotuisia. Tai ottaa niiden äänestysoikeudet pois jos liian alhainen koulutus tai äo.

Elikkäs kahvia, kiekkoa, subutexia ja videopelejä. Kuulostaa laadukkaalta. Itse taidan käydä vielä iltalenkillä ja kahtoa koko yön animea

Lähetin taas uudelle rönttöselle viestiä tinderissä. Nyt oon kirjoittanut jo kahdelle, oonko jo alfa?

aha

...

Niin sinähän olit se mies jolla oli varmaa tietoa siitä että kaikki poliitokot ovat tietyn tahon vallassa mutta minkäänlaista ymmärrystä siitä mitä esimerkiksi kunnallispolitiikassa tapahtuu ei löydy.

Osaa vain hokea että eliitti hallitsee kaikkea, mutta ei osaa kertoa miten. Ei jatkoon.

Riippuu mitä kirjotit.

>huomiohuoraa /mämmi/ssä
>suutu kun saat huomiota

"Moi mitä kuuluu" tuntuu rohkealta aloittaa ite keskustelut enkä ees oo juonut viinaa vielä

Toi on oikeesti tosi masentavaa paskaa, mulla meni myös monia vuosia tajuta se, missä aina löysin uudemman ja uudemman "punapillerin".

Mut sit kun ton koko jutun tajuu niin on se paljon parempaa ku kaikki se paska mistä aina ennen väitteli ja välitti millä ei ollu oikeesti mitään väliä totuuden kanssa.
Juuh ja oon "se" jäbä mut se ei oo edes niin vaikeeta tietoa. Se on aika monimutkanen juttu, mutta jo semmonen perus tieto kun vähän jaksaa ettiä että MISTÄ kaikki tää raha tulee alunperin? Ketkä hallitsee sitä rahan tuloa?
Siinä on jo hyvät perusteet sille että mistä voi lähteä tutkimaan että ketkä hallitsee kaikkea tätä paskaa tässä maailmassa.

juuh peli menetetty

kiisulla niin nälkä

joo ei

Joku muu nyymi sanoi niin älypää t. Tyty

Oma poliittinen kantanihan on depressionisti, eli en tunne olevani ketään muuta parempi.

niinpä tietenkin

oon syönyt tänään 6 munkkia

Vappu meni jo

tehtiin äitin kanssa munkit vasta tänään

turbobeta alotus

et saa ellet oo salimake

Jumalauta, nyt se rönttö pommitti 8 viestiä putkeen joissa sanoi söpöksi ja laittoi pusuhymiöitä ja sellaisia.

Miten tuohon pitäisi reagoida ja onko tuo rönttö joku teistä rölläämässä kun vaikuttaa niin vammaiselta?

Mistä vitusti me tiedettäis et kuka oot?

Sä kuullostat ihan yheltä vanhalta luokkalaiselta tuossa 2 vuoden takaa. Ikää oli 25, ikinä ollu töissä kuukautta pidempään. Oli jo lapsi ja ikinä saanut itseään aikaisin kouluun koska "Oli vaikeaa herätä". Jatkuvasti paasas mamuista, juutalaisista ja muista "Suurista voimista"
Oli tyhmä kuin saapas ja vittu että sai kokeistakin huonot pisteet. Tollassia te kaikki muutkin olette olleet enemmän tai vähemmän kun teitä on tavannut.

Aivan säälittävä paska, tiedän että ei ainakaan sen kurssinkaan jälkeen mihinkään päässyt töihin ja ole nähnyt missään töissä.

Voisitte lopettaa muiden syyttämisen kaikesta paskasta, kohdatkaa totuus ja ymmärtäkää että olette itse paskoja jos ette pärjää elämässä.

Yrittää saada sulta rahaa.

Millä tavalla aiotte tappaa itsenne?

Onko yhtä hyvännäköisiä kun minun munkit?

Vittu mä vihaan munkkeja

Vittu sä oot kyllä tyhmä ja sitä ei muuta mihinkään, että olet jollain työkkärin kurssilla nähnyt vielä tyhmempiä ihmisiä.

Eiköhän toi maksa hajoa tässä ajan mittaan

No tällasia perusmunkkeja.

Minä aion kuolla luonnollisesti unohdettuna vanhuksena niin kuin Jumala haluaakin

>Se on aika monimutkanen juttu, mutta jo semmonen perus tieto kun vähän jaksaa ettiä että MISTÄ kaikki tää raha tulee alunperin? Ketkä hallitsee sitä rahan tuloa?
Kokeile valtiotieteitä ja talousoppia salaliittoteoriasivustojen sijasta. Siellä puidaan asiat hyvin perinpohjaisesti, mukaan lukien tietämättömille salaliittoina näyttäytyvät asiat kuten "rahan tyhjästä luominen", pankkitoiminnan keskittyminen, se miten rahan hallitsija hallitsee kaikkea. Samalla saat myös tietää miten liiketoiminnan hallinnalla voidaan painostaa ja houkutella demokraattisia päättäjiä tekemään tiettyjä asioita.

Se että rikkaat ja mahtavat pitävät yhtä ja yrittävät hallita kaikkea on itsestäänselvyys, miksi he eivät tekisi niin? Kaikki muutkin ammattiyhdistysliike mukaanlukien tekee samaa missä liittoudutaan toimimaan jotta saataisiin mahdollisimaan paljon valtaa ja voimaa omalle poppoolle.

Koitin kerran 16v, sen jälkeen päätin että en lähde tästä maailmasta jos joku muu ei minua vie.

Ihan jees. Söisin. Kuka teki taikinan?

Aijaa, no oon ite kyllä töissä.
Mua ei kiinnosta että oonko joku jumala tän maan päällä tai joku ihan täys paska, mut kuhan vaan kerron mikä on totta.
Taas sä myös vedit jotain ihme omia johtopäätöksiä missä oletat et mä syytän muita asioista missä oon ite tehny väärin, mistä sä oikeesti vedät tollaset johtopäätökset?

Saatat olla se baitti mut vastaan sulle silti.

Yhessä äitin kanssa tehtiin niin kuin on vuosittain tapana.

Sekin että ammattitaito säilyy, eihän nyt sähköliitossa ole jotain opettajia päättämässä miten toimitaan.

Mutta tuo, "Tietämättömälle kaikki näyttää salaliitolta" pitää paikkansa. Muistan itsekkin joskus teininä niistä hullaantuneeni, ehkä ihan hyväkin. Niiden avulla löysin alan josta pidän.

Jos uskot noihin kaikkiin 100%, niin sä myös uskot sit kaikkeen muuhun mitä valtio tuputtaa hyväksi eli esim. maahanmuutto, pakolaiset, monikulttuurisuus jne.

Sä joko pidät myös noita hyvänä asiana, tai sit sä tajuut että ne on täyttä paskaa ja valhetta, joka saa sut myös kyseenalastamaan paljon muitakin asioita mitä sulle ollaan opetettu ja tullaan opettamaan.

nii pitää olla avoinmielinen niiku sen suhteen että valtio väittää että maapallo on pyöree vaikka oikeesti se on littee

pitää kyseenalaistaa kaikki mitä valtio sanoo koska juutalaiset hallitsee niit

Varmaan sitten monien tuhansien vuosien päästä, kun kyllästyn elämään, luovutan mieleni johonkin ihmiskunnan ja tekoälyjen luomaan superälyyn.

Tiiän jo et oot Mee vaikka takas ylikselle.

Kuka täällä /psykoosissa/?

Hauskinta tässä on se että on oikeesti tollassia ihmisiä, ja ne uskoo vittu oikeesti noihin asioihin.

Se on se perinteinen tapaus: salaliittoilija elää harhamaailmassa jossa kaikki ovat oikeasti reiluja ja kivoja toisilleen eläen kaikki tasa-arvoisina ja niin edelleen. Sitten yhtäkkiä tulee järkytyksenä se että todellisuudessa, joka on täysin kaikkien havaittavissa jos vain mielenkiintoa riittää, onkin läjä yhtä pitäviä kykeneviä ihmisiä joilla on paljon resursseja.

Esimerkiksi tässä tämä kaveri luulee että on jokin "salaisuus" että valtiot harjoittavat mielipidemuokkausta noiden asioiden suhteen ja väittävät että niistä on kaikille hyötyä, vaikka niillä on oikeasti hyvin selvät ja dokumentoidut tarkoitusperät. Minä työskentelen niiden mielipidekampanjoiden kanssa, hyvänen aika. Mainittakoon myös että minun maailmankuvassani ei kummemmin ole hyvää ja pahaa, ainoastaan se miten hyvin asiat toimivat käyttötarkoituksessaan.

Juuh

Ai millasiin asioihin? Jotka ei ymmärrä perus matematiikkaan? Mitä vittua sä nyt selität?

Ai jätkä on liskomies

F-Finland I

>Minä työskentelen niiden mielipidekampanjoiden kanssa
painu vittuun yle ryssäbotti

No se on nyt taas sellainen juttu että jos olen puhujan kanssa samalla puolella niin olen analysti, PR-konsultti tai tarjoan sosiaalisen median palveluita. Jos olen vastapuolella niin olen maksettu nettitrolli tai juuri jokin salaliittoliskomies.

Juuh ite yksityis turvallisuusalalla, me suojataan näiden liskomiesten intressejä ja omaisuutta.

ois tehny mieli servaa tää svedu niist ton sarjan näyttelijöist mis 50% o suomalaisii ja vissiin myös toi mut en enää löydä sitä pastaa

RIP svedut lopultaki voitti

Hotel California on ainoo kekä tiiän

...

ite raksamiehenä just rakennan pankkia liskomiehille

Hmmh

Mainittakoon nyt vielä että "täyttä paskaa ja valhetta" jota teille tuputetaan ovat myös nämä pese hampaasi, syö kasviksia, pese kätesi flunssakautena ja liiku säännöllisesti jutut. Puhtaasti terveydenhuollon kustannusten vähentäminen ja työkyvyn takaaminen eläkeikään saakka siinä on mielessä.

Mutta ei. Salaliittoilijoiden kanssa puhumisen ikävin puoli on siinä että
1. he olettavat minun olevan ainoastaan heidän omassa mielessään olemassa oleva "lammas" joka ei tiedä yhtään mitään
2. eivät suostu missään tilanteessa hyväksymään että minä itse asiassa tiedän asioista heitä enemmän
3. keskustelun ainoa intressi on saada minut "käännytettyä"
4. faktatieto asioista on tosiaankin nolla, yritys keskustella melkein mistä tahansa torpataan sanomalla "eti lisää tietoa tästä ja tästä", jossa "tästä" on yleensä joku peruskoulusivistyksen tai maalaisjärjen juttu

Eli siinä missä minä voisin kertoa miten demokraattisesti valittujen ehdokkaiden kannat vaikuttavat hyvinkin paljon siihen miten rikkaat ja voimakkaat voivat käyttää pehmeää valtaansa, nämä idiootit toistelevat että kaikki puolueet toimivat eliitin alla, millä ei ole mitään väliä mikä ei voisi olla kauempana totuudesta.

Vastaa sit näihin:
>Mikä on maailmanhallinto (NWO/New World Order)
>Ketkä hallitsee kaikkia pankkeja tässä maailmassa? Ketkä hallitsee keskuspankkeja tässä maailmassa?

1:40 on alitettu SM64 120 tähden speedrunissa

Minuutti 40s on kyl aika kova

NE TEKEVÄT SAMMAKOISTA HOMOJA

Bogdabrossit huipulla, Hänen Majesteettinsa kakkosnaisena ja loput menee tohon perushuttuun. Minun toimenkuvani on enemmänkin "viljellä" suuria massoja jotta sieltä nousisi esiin sekä erikoiskyvykkäitä työyksiköitä että terveitä matalan tason työhön soveltuvia työyksiköitä.

>Puhtaasti terveydenhuollon kustannusten vähentäminen ja työkyvyn takaaminen eläkeikään saakka siinä on mielessä
Ehkä näinkin, mutta en nyt juuri näe sitä haittaa mitä omasta terveydestään huolehtiminen sulle tuo jtp

youtube.com/watch?v=sUIcCyPOA30
UP YOUR FUCKING ASS