Nederdraad

is levenslange gevangenisstraf wel zo beschaafd? ik bedoel ik ga liever dood dan voor de rest van mijn leven in de gevangenis zitten. wat jullie?
docs.google.com/forms/d/1hMF3kx17jTYQoL_VSjt_iR-_aUjXKLIWtfNgxH47oPE/viewform

Other urls found in this thread:

nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_tot_levenslang_veroordeelden_in_Nederland
twitter.com/SFWRedditGifs

FUCK KEZEN

DOODSTRAF!

>Also 'levenslang' is in Nederland niet letterlijk levenslang..

kanker kaas, tulpjes tulpjes fritten!

Give back Teufelsberg

>TFW Brabander
Wie hier nog meer meesterras

Kempenaar hier
Brabant is top

neukende tandpasta

Dagelijkse herinnering dat als je onder de rivieren woont je een kankerbelg bent en patat > friet godverdomme.

Opkankeren, kanker debiel
Ik woon tussen de rivieren
FRIET

> T. Johannes Calvijn
Nederland is een Friet land

Allemaal het land uit.

eigenlijk wel. heb het nagekeken in wetboek van strafrecht en op Wikipedia.
>doodstraf
eens

t. totaal niet Volkert van der Graaf

Dat is het dus wel kankermongool. Nederland is één van de uitzonderingen waar levenslang ook echt levenslang is.

>Anti Onder de rivier
>Post een Limburger

je komt er alleen bij procedurele fouten of koninklijke gratie uit.

Brabants glorie!

Hey, als jij liever sterft dan een levenslange gevangenisstraf uitzit...
Je kan een galg maken van de dekens die je in de bajes krijgt.

wat als je er tussen woont ?

>be Dutchfag
>make non binding referendum

Is there any way to be more cucked than that?

We've lost interest in the ukraine topic somewhile ago

Here is your reply

2 weken park harken, dat zal ze leren!

>we've lost interest in democracy

Casual Dutch cuck everyone

>we've lost interest in democracy

Do you even know what a referendum means?

Dagelijkse herinnering dat als je boven de rivier woont je een smerige protestantse boer bent.

we never had any democracy here, everything is controlled by big business, lobby groups and other influential people. this "referendum" is just a show to keep the fags under control. the decision was already made by the eurocrats a long time ago.

What's the difference between a non binding referendum and a poll?

Oh look, it's everyone's favorite Dutch-hating mountain gnome.

Medpack hates us more I think.

>every thread
even non relevant threads he spams the dutch top kek

...

Dagelijkse herinnering dat de paus een cuck is.

dagelijkse herrinnering dat ik stroopwafels leuk vind :DDD

Even muslims are fighting for democracy. What went wrong with you fucking weedfag degenerates?

Ducth guys are very feminine and dutch women don't like that, which is the reason why the date niggers. But the problem is that italians are worse, they wa,t that even more illegals come to their country...

Daily reminder that your country has "no-go zones" where the rule of law is nonexistent and nigger warlords rule the streets.

>levenslang
>25 jaar + tbs
>das alles.

Brabant best brabant.
A
S
E
D

Your country is on the right path my friend

I saw a family of black people, black as fucking NIGHT, in Albert Heijn the other day and when I got close enough to hear them talking I realized they were speaking French

>implying the dutch ever had democracy.
>implying democracy is good.

Je bedoelt een nazaat of mix van;

Spaanse verkrachters, Franse hugenoten, Joden en midden en laag Duitse landarbeiders

>Brabant meesterras

Kek.

t. volbloed Fries Meesterras.

Nou Bij doodstraf kan je fouten maken. Daarnaast is doodstraf in USA duurder dan levenslang door de hoge rechtszaakkosten.

Ik zeg levenslang met een strop. Als die persoon dood wilt, go for it.

I cry every time.

Daily reminder that our country isnt much better. We too have sharia etc.

Ga het bed opmaken van Mohammed. CUKCBrabander hier.

Volgens mij zit ik een van de meest blankste gemeente van Brabant.

Feels good.

The Dutch just failed to kill all the Indoniggers. To be fair though, there are a metric fuck ton of them.

>Friezen

Fries herenras. Brabo's zijn Spaanse krulbroodjes

I was in Aurich yesterday and holy fuck as a small size city it is absolutely overrun by Arabs and Niggers to the point of looking like Berlin innercity. There is no hope or fight to be expected either, unlike here with Wilders topping the polls.

Rather have all those militaristic Indoniggers side by side in the upcoming race wars, too bad Germans progressive Corps will probably push our shit.

Altijd nog beter dan Groningers.

That's rich coming from a french guy. Kek our women are taller than you Pierre

Most Indos here are Christian, Mehmet. And they can't wait to take revenge on the muslims.

Geboren in brabant, getogen in limburg, woon(studeer) nu weer in brabant

even ter informatie levenslang is letterlijk levenslang. De rede dat dit mag is omdat de koning gratie kan verlenen. Maar door een recente zaak bij het Europese hof voor rechten van de mens lijkt mij de tijd van levenslang voorbij. Ik schat dat het binnen een aantal jaren veranderd is.

>tfw Nood-Holland
>tfw live in Amsterdam
>tfw i have to endure degenerates everyday

Save me

>Do sust nooit of 't nimmer een Frysk famke nei heit en mem thusbringe.

>Werom soest ooit libje wolle?

Inb4 Doutzen rasverraadster.

> memetaal

Yeah? Maybe they integrated well, I guess Christian Indoniggers are fine. Probably better than some of the illiterate Vietfags here. At least they make good food.

>Ducth guys are very feminine and dutch women don't like that

I'm pretty sure we were rated the roughest in bed some time ago

geen levenslang of doodstraf, maar de mensen offeren aan de wetenschap voor experimenten. is de partij van de dieren en jesse klaver ook weer blij dat paar aapjes vrij komen.

jammer alleen dat het nooit wordt gegeven

zelfs politieke moordenaars die bekennen dat ze moord hebben gepleegd zoals Volkert, komen na een paar jaar weer buiten

Dit triggered de Fries
>Brabant/Franks Meesterras

Volkert verdient de galg naar mijn ongezoute mening. De grootste landverrader sinds Anton Mussert.

Mooiste stad van nederland

Kan it bevestigen.

T. heb de Nijmeegse vierdaagse gelopen.

Dokkum, Moordstad. Kopje kleiner gemaakt dus.

...

De vierdaagsefeesten zijn nog veel leuker, een hele week lang een groot feest in de stad

Normaal is het doel van een gevangenisstraf drievoud: ten eerste om iemand te straffen, ten tweede om iemand te heropvoeden en ten derde om de omgeving te behoeden voor die persoon. Een levenslange straf voldoet aan de eerste en de derde, de doodstraf ook. Het enige probleem is dat de doodstraf als inhumaan gezien wordt, helemaal omdat de kans aanwezig is dat je iemand ten onrechte de doodstraf geeft.

nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_tot_levenslang_veroordeelden_in_Nederland

DONT CALL ME AN INDONIGGER REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.MY GRANDFATHER FOUGHT TO KEEP THE COLONY INTACT!. But yeah Indonesians who came to the Netherlands were already taught a lot of dutch customs and they felt/feel Dutch.

De Friezen zijn bekeerd endus heeft hij alsnog gewonnen

Wy wur kenings, Brabo.

Wij waren de echte Koningen

>al dat verdwenen land

We moeten maar eens de hele waddenzee droogleggen.

...

Jaloers op het mooie Brabantsland