/mämmi/

Oispatus -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=lFqinid42NM
exhentai.org/g/936354/8cb242664f/
angelfire.com/rebellion2/goyim/je1.pdf
youtube.com/watch?v=wedNMxNdkMM
youtube.com/watch?v=HXU1vGJ9ar8
youtube.com/watch?v=_wkaAsXek2Y
twitter.com/NSFWRedditImage

oispa loli

mmo:t on paska genre

Totta. Niistä tuli paska genre vuoden 2008 jälkeen.

>Porukka hautaisi sammakoita pyhiin paikkoihin, ruokkisi käärmeitä ja piirtelisi suomalaisia tohuja.
jaa a. Kyllä meidän vanhempien pihassa kasvaa pitämyspuu jota vanhemmat opetti hoitamaan ja kasvattamaan sitten omaankin pihaan vaikkei varsinaisesti uskonnosta olekaan kyse.

Näin tästä tytystä unta tänään.
Ajeltiin panssarivaunuilla Turun laitakaupungilla, pääsin jo nuolemaan ja koskettelemaan hassuihin paikkoihin, mutta heräsin ennen pano hommien alkamista :(

Kyllähän WoW julkaistiin paljon aikasemmin

Mitä hän tarkoitti tällä?

Juuh.

Älä välitä tollasista Sup Forums-psykooseista.

Panounot mulla ei ole yleensä edes hyviä.

Tuntuu että lähes aina on unessa muna puolivelttona ja ikinä ei laukea. Viimeksi kun oikeasti laukesin niin unessa oli joku läski nainen, joka ei juurikaan ollut mun makuun.

Parhaita on ne unet jossa pääsee halailemaan jotain söpöä tyttöä.

Elektroninen kidutushäkki tarkoittanee tässä tapauksessa sähköuunia

>Viimeksi kun oikeasti laukesin niin unessa oli joku läski nainen, joka ei juurikaan ollut mun makuun.
Alitajuntas yrittää kertoa sulle jotain.
youtube.com/watch?v=lFqinid42NM

Mut miten se muhun liittyy? Vai meinasitko et tää sionisti Le Pen joutuu sinne uuniin?

Joku muu maksaa sähköt täs kuus sit jtp.

No sellaset hieman tukevat tytöt voi ollakin ihan kivoja (ainakin 2D:nä), esim tän jätkän piirtämät tytöt

exhentai.org/g/936354/8cb242664f/

Mutta se siinä unessa ei kyllä mikään nätti ollut.

näin unta että olin intissä

en ois halunnu herätä

pääsispä takas

haluutko mennä mun nimellä?
pitäis kesällä lähtee

Mikä elämässäsi on mennyt noin pahasti vikaan?

miten voisin punapilleröidä itteni jutkuihin jne. liittyen? t. sinipilleri lammas

Lue Culture of Critique. Kirjottanut psykologian proffa, joka oli aluks kiinnostunut ja piti juutalaisista, mutta mitä pitempään se niitä tutki, sitä enemmän se alka niita vihaamaan. Voi ladata tästä

angelfire.com/rebellion2/goyim/je1.pdf

Mina olen sinappi.
Perkele.

Oon huomannu että kaikki normot sanoo et ne vihas ja inhos inttiä et se oli perseestä, mut autistit ylistää sitä ihan kun se ois ollu niiden elämän parasta aikaa.

Mitä vittua? Onko joillain elämä niin paskaa että haluaa mennä takas sinne vitun keskitysleirille?

sisältöä elämään

Paras noita

Tutustut holokaustiin. Muuttaa aika nopeasti käsitystä juutalaisista.

Kiva tietää

Muistutus että jos olet Israelia vastaan olet Ählämeiden kullin lutkuttaja. Kannattaa siis valita kumman puolella olet harkiten.

Entä jos mielummin ei imisi kumankaan kullia?

Jos Hitler olisi voittanut sodan seuraavana kaasukammioihin lähtevät olisi olleet suomalaiset ja Suotsi olisi päätynyt takaisin ruotsalaisile. Hitler piti meitä ali-ihmisinä.

weebs

Painuppa jutku jo vittuun.

ei olisi ählämeitä ilman israelia, jutkut ovat keksineet tämän ääri islamin jotta sen turvin voivan lisää maata ja resursseja itselleen kahmia

Kiintoisaa, mutta miten vitussa se liittyy mihinkään?

Mitäs jos kannattaa koko lähi-idän lasittamista ydinhelvetin liekeissä?

Et sä voi sanoo noin. Sä voit lasittaa vain toisen.

Siten että kun te larppaatte täällä arjalaista ja palvotte Hitleriä, niin minä tiedostan että Suomalaiset oli ali-ihmisiä Hitlerin ja Ruotsin silmissä ja tajuan että Ruotsalaiset ja arjalaisuus on se meidän ainoa oikea arkkivihollinen, ei juutalaiset.

Parempi noita

Suomi olis lasittanut saksan ja scandit ydintulella kunhan olis ensin napannut sodassa kaiken hyödyllisen saven.

Vielä parempi

Villejä oletuksia vain sen perusteella, etten ole innostunut imemään slerbaasi. Kannattaisi varmaan hakea tiedustelu_hommiin.

jtp niin kunkulla on pahimmat psykoosit tulilla kaikista

Tytynyymi paikal?

Ambatti nymmi paikal?

F-Finland I...

Ei helvetti ylihuomenna töitä

Juuh :3

Mitäs kuuluu?

youtube.com/watch?v=wedNMxNdkMM

kaljaa vai ei

kaljaa vai ei

hmmmm

galja

>check imdb cast summary
>there's as many finns playing vikings as there are swedes (one of the swedes looks like he's probably rather some butt slave than a viking but I'll count him anyways just to be fair)

Mikäs tässä, oon saanut isoa kyrpää koko aamun ja tässä nyt makoilen hekumoissa.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

ei

Noh mites meni nyymejen perjantai? Tuliko paljon pillua? Mitä muuta teitte?

Halailin mun uutta halityynyä koko illan.

juuh hain 14 karjalaa ja nyt katson kun italia pelaa jääkiekkoa

juuh tuli

tyty kysyi että oonko aina ollut näin hyvä seksissä

sanoin että juu

Lopettakaa juuhhittelu.

Oispa pikkusisko

homo

>Finland is forming more and more to be like the Chinese pirate-product industry of the meme world.
>They are exceptionally good at taking popular memes, making cheap low-quality off-brand copies of them and then flooding the meme markets with them due to the fast memefacturing and extremely low production costs.
>Regular, domestic, high quality memes just can't compete.

homo

Vituttaa olla sinkku. Mul on ollu vaan yks rönttönen ja siihen se taitaakin jäädä. Miks mun piti syntyy tälläseks omegaks?

En erityisemmin nauti siitä, että Suomeen muuttaa sankoin joukoin kouluttamattomia elintasopakolaisia.

No tässä sitä ollaan. Mitä asiaa?

Vieks ne sun työt vai? Mikäs oot ite ammatiltas?

Juuh

Itekin saan pillua ainoastaan kerran kuukaudessa. Miten ihminen pystyy epäonnistuun näin?

En usko kun toi toinen postas sua ennen. Pistä todisteita timestampin kera.

Ne vie verorahat, ja tekee rikoksia monenkertaisesti verrattuna kantaväestöön (väkilukuun suhteutettuna tietysti).

amtabi?

>hiekkaneekerit/somalit
>töissä
:D

lähinnä varmaan se että työ ukkojen vitun veroja vaan kovennetaan että saadaan nämäkin loiset elätettyä teidän muiden rottien lisäks

t. tällä hetkellä veroprosentti 32 pinnaa

based
youtube.com/watch?v=HXU1vGJ9ar8
youtube.com/watch?v=_wkaAsXek2Y

Ei antabus ole rasisti.

ne rikokset johtuu siitä että suomalaiset on rasisteja niitä kohtaan

My gf is Finngolian. Based.

proofs?

...

good for you, ivory coast

Finnis grills have blue nipples, post proofs.

...

Elämä minua turrutaa.

...

Miksei ihmiset enää harrasta niitä hassuja jekkuja mitä muutamia vuosia sitten, kuten nastojen ja lasinsirujen levittelyä rannoille ja siiman vetämistä teille joissa ajellaan lähinnä prätkillä ja mönkkäreillä? Alkaako se olemaan jo katoavaa kansanperinnettä?

assburgers or troll?

Just Helsinki cucks

Kaikkea monitoroidaan nykyään niin ei kukaan uskalla

this makes me angry because cuckholm is the same

Ole se muutos minkä haluat nähdä.

Sanotaanko että jos jonkun tapaisin moisissa aktiviteeteissa, niin pistäisin tilanteen mukaan maistamaan omaa lääkettään.

kansanperinteet on rasismia

Oh I see, so böndes are the same everywhere? Jealous of us superior city dwellers? Really activates my almonds.

Tää, onneksi oma kotikutoinen meemituotanto on priimaa.

Juuh

Häpeän kyllä silmät päästäni omaa Helsinkiläisyyttäni kun muut heseläiset kilvan palvovat mustaa munaa ja lumihiutalesyöpää

>En usko kun toi toinen postas sua ennen.
No aika hyvä perustelu. Todisteeksi riittää etten saa kyrpää ja käytä ":3" merkkiä

>etten saa kyrpää
Toi meille niin tehään asialle jotain. :3

Tule pöndelle asumaan omakotitaloon kauas hesen syövästä

Bönde on kyl ihan jees, mut vaan kesällä. Talvella bönde on ihan kauhee paikka. Kaupungista tykkään kun on hyvät kulkuyhteydet ja paljon tekemistä.

Mun unelma ois kyl muuttaa böndelle parin kiisun ja ehkä rönttösen kanssa asumaan keskelle korpea.