/mämmi/

otetaas tää perinteinen tytöillä pippeli painos

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s0wv8Lj4c9Qs
youtu.be/Wllc5gSc-N8
youtube.com/watch?v=TRv0zlWQvuM
youtu.be/KutXyPEEbQs
twitter.com/AnonBabble

Ketä muu tääl /psykoosit vittu tulille/?

>ennätys
Niin, ei keskimäärä. Täällä on lämpimämpää.

Loskapaskatalvet varmaan auttaa, mielummin kyl heilun -20 ku 0 keleis jtp.
Ja tarkemmin ku kattoo niin Itä-Suomihan se trooppinen paratiisi näyttäs olevan

syön ruokaa

Tääl on kesäl se 15c yöllä kun siel on joku 10c. Hyi. Onko sielä myös hyttysiä?

vocaroo.com/i/s0wv8Lj4c9Qs

Juuh eteläs on kivaa ku kelit on tasapaksua paskaa niinku josain briteis

Vihloo hampaita ekaa kertaa ikinä. Runnoin hammaslangalla välejä niin vihlominen vaihtu semmoseen turvotuksen tunteeseen.

Kaikkea sitä.

Nii i, talvien sijaan on puolen vuoden syksy (se ei oo hyvä juttu)

Tääl on about yhtä lämmintä kuumimmillaan mut paljon lämpimämpää kylmimmillään kun siel.

Ja kesällä ei tartte yöllä kärsii kylmästä vaan voi istuu t-paidassa ulkona. + ei hyttysiä.

Edelleenkään lapis ei oo kesällä öitä ja eteläs on hyttysiä vaikka kuinka vitusti + täitä joista saat jotain vitun aivohalvauksia

Hey Finnbros, how has your weekend been so far?

>katottiin just pikkusiskon kanssa 2 jaksoo tota (eromanga-sensei)

Sanokaa mitä sanotte mutta hän on täydellinen hullumies.

Jaa, luulin et puhuttiin Tampereesta. No vittu lapissa on vitusti kylmempää aina kun täällä, joskus ollu kesällä lapissa ja siel oli sillonkin vitun kylmä, joku 15-20C kun muualla suomea oli 25-30C ja ihan VITUSTI hyttysiä. Ja kyllä siellä oli yö, ei vaan tullu pimeetä. Sama juttu kuin etelässä.

Juuh, ei enää ikinä lappiin, hyi vittu varsinkin ne hyttyset.

Tampereella on samat mitäänsanomattomat paskakelit ku Helsingis, ihan turha niitä on vertailla

youtu.be/Wllc5gSc-N8

MUN SEKSIROSKA ON NIIN AIJAIJAI

Jaa puhuit sittenki Tampereesta etkä Lapista. No Tampereella on vitun kylmä yöllä. Tampereella on myös varmaa hyttysiä. Roskiin. Ja tampere on vielä pahempi mädättäjien kannalta kuin stadi.

>not a single website to learn Finnish grammar mention that to turn a word ending in -eä in plural you make it -eitä
>They mention every other word ending

This is weird, it's not like it's an uncommon ending from what I've seen. I figured there's a reason behind it.

>-eä
>-eitä

Mitä vittua sä selität lehti?

Oh wait no, just got memed on by the paritive case again.

This case is a pain in the ass, it seems to be used for completely arbitrary reasons.

öhömm....möhömm...ömmöm

varmaan meinas -että -eitä

But seriously though, when the fuck do you use the regular plural.

If I say

2 cookies, it's paritive singular
If I say "they were X" then apparently it'S paritive plural

So when the fuck is the normal plural used? When it's ALL of them? And when you just say "Cookies" without anything else in the sentence, a single word?

Siis mitä vittua toi lehti oikeasti selittää? Puhun kuitenkin kumpaakin kieltä ja en tajua hevon vittuakaan.

Honestly i have no idea what any of that means.

Like we have a fucking clue man, we just talk finnish we don't need to think about that shit

that's not very uncommon for a Finn tbqh.

Thankfully I found someone on Tinder (lol) who seems to be a big grammar buff so she helps me a lot. But the paritive is a big pain.

got no idea what you're on about, fucking nerd

desu. if you learn the rules of finnish language it's quite straightforward and you can even makeup words because everything seems to be context based anyways.

You could try to write some sentences in finnish so we could at least see whats your problem. And laugh at your puny leaflet brain

>come to thread
>instad of giving any examples just say "plura plöräl form of dildo ass fuck"
>assume native speaker knows about this shit

Baka leaf.

Well for instance.

Ne olivat pehmeitä.

Was wondering why it has to be written pehmeitä insteam of pehmeät. I figured cause "they" isn't a specific amount of cookies but I'm trying to figure out what counts a specific for plural if an actual number uses the paritive singular.

Like you say,

Minulla on kaksi koiraa (number)

Or

Minulla on paljon koiria (vague amount)

So when would you even use koirat?

>Nämä koirat ärsyttävät minua
>These dogs annoy me

Why do you want to know stuff like this. You know more about finnish than I know about english and there is a risk english being actually useful sometimes.

Yeah, pehmeät would refer to a specific amount, pehmeitä to an unspecified amount

>Was wondering why it has to be written pehmeitä insteam of pehmeät. I figured cause "they" isn't a specific amount of cookies but I'm trying to figure out what counts a specific for plural if an actual number uses the paritive singular.

Because you don't really know the accurate amount

>ton tissit on pehmeät
her titties are soft

>naisten tissit on pehmeitä
females titties are soft

But what kinda words refer to specific amounts if numbers don't?

Words like, dozen, a box of, a batch of?

Right now I grasp the difference between Accusative and Paritive, like saying luen kirjan (I read a book until I'm done) versus luen kirjaa (I'm reading a book for a while) but the part with the plural confuses me.

Rakastan pehmeitä koiria, pehmeät koirat kiihottavat minua, haluan panna pehmeää koiraa

i guess the correct way would be female instead of females, kinda too tired to think

suffixes I guess, I read books (luen kirjoja)

>pehmeät koirat kiihottavat minua

Now to figure out why that uses the monikon nominatiivi when it's not a specific amount. I guess it's just because it's the subject? If the subject had been minä I assume it would have been in the paritive then.

Oh and I read some specific books (luen kirjat)

Maybe because it's referring to a specific sort of dogs, idk

Perhaps. Well once I figure it out it's forever, Finnish barely has exceptions so at least there's that.

The only huge meme about Finnish are the rections which are huge cunts that throw all logic out of the window. But that's about it.

Rehellisesti luulin että Sup Forums:iä alaikäisempää lautaa ei voisi olla (pl. Sup Forums luonnollisesti) mutta toi /bant/ kyllä todisti että kun yhdistetään intin paskapostaus polin paskapostaukseen niin lopputulos on jotain kauheaa.

Juuh. Lähtee käsistä ihan just.

I dont understand this comic. what is that thing?

No niin. Olisi aika syödä hieman muslia... mutta kestääkö vatsani sen tänään? Kaiken tämän ja lisää saatte tietää seuraavassa jännittävässä mämmi jaksossa.

tappakaa mut oon paskaa

Paljonko maksat?

oispa suomi poika

Oispa loli

Funtsin just jotain samanlaista.

Vituttaa ku syöminen tekee musta aina ihan löysän homon, nälkäsenä on aina kiva tappamisen meininki päällä. Kunnes rupee heikottaan ihan vitusti ku ei oo syöny pariin päivään, seki on perseestä. Pitäs varmaan ruveta juomaan taas viinaa tai jtn ku menee niin kikkailuks tän hyvinvoinnin hakeminen

Kiitos kun kerroit, mistä voin tilata blogisi?

www.mämmi.com
Nyt vääntäydyn kyl väkisin puntille vaikka tekis mieli vaan löhötä sohvalla niinku mikäki möhömaha

Terve menoa mä jään sohvalle löhöilemään möhömahani kans ja pieren samalla

how do I get a finnish gf?

Paras noita

Uus jakso noin 9h päästä!

TÖI, SUIH, ITS

Juuh olis jees.

7k velkoja mut oon saanu maksettua niitä 2k tänä vuonna. Tuntuu ihan hyvältä. Ehk mä saan ne maksettua ens vuoden kevääseen mennessä.
>vitu luottokortit

Mulla on luottokortti mutta en oo veloissa. Mitä teen väärin?

Et oo varmaan maksanu hammashoitojas sillä?
>luottotiedot tallessa kuiteski

Itse en ole koskaan ollut veloissa koska en ole tyhmä rahojeni käytön kanssa, olen Roopen tasoinen pihi ja sijoituksissa viisinumeroinen luku rahaa kasvamassa.

Mitä hankit että päädyit velkoihin? Älä pliis ole se pikavipillä vuokrat - nyymi.

Tein kovan luokan hammasremontin luottokorteilla. Hankin keraamiset kruunut juurihoidettuihin hampaisiin. Hyvät niistä tuli mut vituttaa lyhentää.

Mun hammashoidot makso parikymppiä.

>julkinen

Eikö ollut luottokorttiin luottamista?

Taisitte aivan mykistyä kaskustani?

postaan tän koska on hiljaista

Voi ny vittu : DD

Moi :3

Morienttes

laitetaas vaikka tää tähän

...

Mikä soi näin puoli yheltätoista sunnuntaiaamusta, mämmi?

youtube.com/watch?v=TRv0zlWQvuM

>Ilmeeni kun postaan /mämmi/in

Se ois toi Tarjan Little Lies. Ja nyt ottaan possua uunista

F-Finland I...

Ilmeeni kun olen söpö noitatyttö

>tfw no gf to pound

eden radio

Nörtit hei, saako IT-alalla hyvin töitä? Pystyykö hommat opettelemaan ilman koulutusta?
>haluan vaihtaa alaa
>en vittu jaksa enää olla koulussa

Juniorikoodariksi voi päästä jos on tarpeeksi näyttöä osaamisesta. Tosin työnhaussa suositaan normaaliin tapaan sellaisia, joilla on AMK/yliopistotutkinto

Hirveen nostalginen fiilis just nyt jostain syystä.

Alalla kyll tuntuu olevan käytäntö et jos paikkaa pitää hakea, se ei ole hyvä. Parhaat hommat löytyy kokemuksen kautta suhteilla. Ainakin meidän firmassa on ollut liikaa koulusta tulleita, jotka eivät osaa yhtään mitään.

>3 (You):ta

Ou jea.

juuh tunnen yhen tytyn joka itse opiskeli servu puolta ja on nyt ihan oikeissa töissä ilman et ois käyny mitään kouluja

Scandinavians being faggots and liking traps?

It's like poetry, I tell you.

Oispa ansayde

Eipä sellaisen löytäminen nyt niin vaikeaa ole.

yes and we also hate americans

youtu.be/KutXyPEEbQs

wow I get so twisted up about when people say that you sure got me finny guy.

Keskiyöhön mennessä olen fistannut teitä kaikkia

pliis aloita musta

hui hurjistus!

juuh antaa mennä vaan, pierustan siihen tahtiin että suurin vaikeus mun fistaamises olis vastatuuli