/mämmi/

prööt hyi lemu

Other urls found in this thread:

youtu.be/kh9bU-u1Leo
youtu.be/EJaDlzbuykU
youtube.com/watch?v=Sjk0vIY7GRs
fi.wikipedia.org/wiki/Pohjoismaat
youtube.com/watch?v=-m2a6etxLqI
twitter.com/NSFWRedditImage

haloo haloo pruit

prnniiiuuuuut prnnaauuuut laulaa viulnuni

prrööt praat pröööt laulaa pylnyni

Pussasin mun poikaystävää :3

>stk kaikki mämmit on jopa normoutu
alkaa masentaa kun aluksi kaikki kaverit ja tutut normoutu, nyt vielä kaiken lisäksi /mämmi/ normoutu mut minä en

onko internetissä mitään paikkaa mihin pääsis turvaan normoilta enää?

ilmeeni kun tyty kysyi että kai me nähdään tänäänkin

neekerit palannu katukuvaan ku ilmat parantunu

oleeko sinnä homosekuaali?

>mene lidliin
>koko kadulla ei näy ihmistä jolla ei ole kaapua päällä

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

pruut hyi haisnu

youtu.be/kh9bU-u1Leo

Saiko tää leffa ketään muuta kiinnostumaan skeittauksesta?

eiku tony hawk 2 sai

Olen!

pruut hyh lemustaa

YLE:n uusi termi laittomille maassaoleskelijoille on sitten

>UUSPAPERITTOMAT :D

Saatana kun nauratti törmätä tähän käsitteeseen. Kaikkensa ne tekevät glorifioidakseen näiden elintasosurffareiden maassaoleskelua.

Ei, mutta toi seksikäs kettu aiheutti ihan muita reaktioita

Menisit ite töihi nii et ois ite näitte neekereiden tasolla ja sul ois varaa puhuu niistä paskaa.

kei is ok

...

youtu.be/EJaDlzbuykU

Saiko tämä leffa ketään muuta kiinnostumaan seksuaalisesti ketuista?

Voitko mennä mun puolesta, huomenna ois herätys 6:35?

Nyymit on kiimassa kun mä vaan oispattelen täällä

Ei ole kiimassa vaan pelkästään söpöstelemässä :3

Normot ulos

Fug, kettu-fetissisteistä tulee eräs Samuli mieleen, et olisi muistuttanut.

Aina kun nään sun postauksen niin piristyn, kullannuppu. :3

Huutista näille kommenteille

Kerro Samulista.

...

Älkää ny söpöilkö noin kovaa, en kestä tätä kiimaa!!!

Nyt on päivän kuntoilut tehty.

Vieläkö ehdin kesäkuntoon?

tulin just kotiin, olin parin heilan luon koko viikonlopun ja nussittii ku jänikset

mites muitte nyymien viikonloppu meni?

oon muuten joskus miettiny, miks ärkooysi on semmonen "oon yksinäinen lol apua" -lauta kuin se on? Sehän on Sup Forums ilman kopioituja viestejä mutta silti 99% langoista on joko homoilua, animea tai lol apua olen yksin. Yleensä noita kaikkia.

Paljastan varmaan uushomoustasoni tässä viestissä, mutta valottakaa jossain haukkumisen välissä.

Oon toiminut Isännän roolissa useammallekin tytyilijälle.

Kävin TÖIS SÄ

first australian itt

>rk9

No vittu, yritin kaikkeni. ärysikoo*

i love nordic guys

kerro toki lisää

Täyttyi nopeasti feel-vihertekstitarinoista, poistettiin ja perustettiin uudestaan tuota tarkoitusta varten.

but Rei is better

Eikö muita ala koskaan kyllästyttää toi rönttösten jatkuva pommittelu ja kysely?

Normot VITTUUN /mämmi/:stä

Ai /mämmi/ssä? Joo. Yksinkin on liikaa.

Juu, vituttaa kun heti kun ollaan kahden niin kaiken maailman tutut mimmit rupeaa höpöttämään että mun käsillä on kylmä, voit sä lämmittää mun käsiä ja vielä julkisella paikalla.

Haluisin pelata himassa videopelejä ja kattoo animea mutta koko ajan joku muija vonkumassa kyrpää. Onhan se aika perseestä

Eilinen pullanyymi tässä. Meinasin tehdä ruoaksi broilerkastikketta ja riisiä. Miltäs kuulostaa?

paskaa

> EU mahdollistaa kirjoillaolon siinä valtiossa, missä verotus on pienintä
> mikään ei estä ostamasta kämppää toisesta maasta ja asua siellä, vaikka olisin edelleen kirjoilla yllämainitussa maassa X
> jokaisen maan shampanjasosialistit & akateemiset työkalut/kaappifasistit tukee EU:ta
> porukka ihmetteele minkä takia vuotuiset verotulot pienenee ja lainaa pitää ottaa koko ajan lisää, eikä talous siltikään kasva edes prosentin vertaa

Alle tunti viikon kohokohtaan nyymit!

Re-creators tuli kyllä ulos jo eilen.

Alright, I don't see what that has to do with us though.

Joo aika perseestä kun ne murtautuu öisin mun yksinmurhayksiöön ja herää siihen kun ne ottaa suihin. Pitää aina hakkaa ne halityynyllä helvettiin ja seuraavana aamuna korjata lukot.

Mitä limonaadia ostan kaupasta?

Lidlistä saa jotain päärynälimpparia mistä tulee smurffilimut mieleen mutta on puolet halvempaa

Vähän joo. Pitäis tänään taas mennä tytylle panemaan vaikka ajattelin katsoa jääkiekkoa ja juoda kaljaa.

Miks söpöt rönttöset ei vastaa mulle?
Onks rotuni syytä tää?

En vihjaile mitään mutta 9/10 mustasta on makeja

Come watch eurovision opening ceremony cringe.

Sitä ainoaa hyvänmakuista tietenkin

Toi on kyl hyvää, en tienny että sitä saa pullosta

Ai euroviisut on tänään, mitäs vittua

Toivottavasti joku maa uskaltaa ottaa foliomummon roolin ja tehdä hauskan esityksen

jaa, aika pettyä suomeen totaalisesti

pullo on kusetus.
Saman verran ainetta mutta tuplavitunhinta.

Kaikki ilman poikkeusta on ihan vitunmoista paskaa noissa euroviisuiissa, ei pelkkä suomi.

hyvä suomi pojat!

youtube.com/watch?v=Sjk0vIY7GRs

Tuntuu hyvältä olla pohjoismaalanen. Miettikää nyt jos oltais synnytti ryssiks tai vaikka afrikkalaisia? Hyi vittu.

Olisin niin vitun vammanen etten edes tajuaisi paskaa olotilaa. Vaihtaisin elämäni miksi tahansa muuksi tässä pisteessä.

>j-jätkät kyllä musta on ihan kiva olla nordcuck

what do you think of your greatest ally's singer suomi?

Jaa sellanen itsevihaaja sieltä

Mutta eihän välimeren kansat ole edes valkoisia enää.

Mites ranskalaiset ja pohjois-italialaiset?

Toivottavasti Ruotsi voittaa. Tän paskamaan junteille ei tarvita mitään ilonaiheita

Jtp se oli aika hävettävää ku joku loordi xd voitti euroviisut sillon aikoinaan. Niin hävettävä koko viisut.

>vaihda kesärenkaat alle
>aja 5km
>2 pölykapselia jäänyt matkan varrelle
menipä taas mallikkaasti

mä tykkään viisuista, katon finaalit joka vuosi, ja aina sieltä löytyy pari hyvää biisiä

Likanen hintti, iljettävä paska

what is the point of figthing each other, albeit i wish that nords werent that smug

Miten tästä vitun homokiimasta pääsee eroon ei jumalauta runkkasin jo sormi perseessä ja se hädin tuskin lievitti ollenkaan lähettäkää nyt sitä vitun kyrpää ja vähän äkkiä RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH

Joo, on kyl tosi siistii :)
#scandinavianboy

>ilmeeni kun nää tämmöset postaukset ei oo ees baittia ebää Sup Forums:issa

nuuhkasemalla sitä sun sormea

skandinavia =/= pohjoismaat
fi.wikipedia.org/wiki/Pohjoismaat

scandinavia is denmark + no(r)way + sweden

Hyi! Haisee ihan paskalta.

Nords that are smug are usually rich people or from the capital.
youtube.com/watch?v=-m2a6etxLqI

Mutta tuohan on ilmiselvää rölliä.

*söpö poju, paijaisin

Juu ei kiinnosta mitä siellä wikipediassa lukee

Toi on joo ironista redditpostausta mut jos selaat esim /ptg/ niin siel on paljon postaajii jotka epäironisesti postaa tollasta kun ne on tullu /r/the_donaldista.

Kannattas käydä se peruskoulu loppuun jos et oikeesti tienny että suomi kuuluu pohjoismaihin.

Se, että Suomi on kerhossa mukana lähinnä keinotekoisen kaksikielisyyden avulla ei ainakaan minulle tuota mitään erityistä nuurdik-fiilistä.

Mikä tässä on ongelma? Paras tapa vaikuttaa nuorisoon on internetissä joten jos haluaa että le penis ois voittanu niin ois tarvittu kovemmat meemit.

...

vitut sun fiiliksistä kukaan välitä

rankalaisilla on omat saitit kun ei ne puhu kun ranskaa

Sitä vaan et toi redditpostaus on jo valmiiks niin myötähäpeää herättävää, ja se on vielä enemmän hävettävää että ne luulee et ne "meemuili" Trumpin voittoon.

Valitettavasti tosiaan suurin osa kansasta saatu tähän säälittävään larppiin mukaan.