/mämmi/

/mämmi/

Sagiri.

Other urls found in this thread:

u.nya.is/duclas.webm
fi.wikipedia.org/wiki/Paavo_Susitaival
youtube.com/watch?v=XXnSaAyRxj0
youtube.com/watch?v=Z0yV7wz53vs
twitter.com/SFWRedditGifs

Oispa kaljaa.

Sagiri on söpö.

u.nya.is/duclas.webm

alkoholi on todistetusti vaarallisimpia huumeita mitä on, ja justhan sä puhuit että huumeet on pahasta? koitas nyt päättää

Oletteko koskaan viettäneet saunailtaa kavereiden kanssa?

Juuh monestikin

miten voitte kattoa tommosta teini paskaa missä ne päähenkilöt on jotain 14v poikia? ettekö te halua olla miehiä ja tehdä asioita mitä aikuset miehet tekee?

Kuten?

Päivittäinen muistutus että ruotsalaista sukunimeä kantavat """""suomalaiset""""" ovat pahimman sortin aisureita ja maanpettureita, ottakaa Pavesta mallia ja marssikaa maistraattiin vitun svenssonit
fi.wikipedia.org/wiki/Paavo_Susitaival
>Siellä hän opetti ainoana opettajana myös ruotsiksi. Vuonna 1926 Susitaipaleen opettaessa taktiikan soveltamista ruotsinkielisille, kurssi kieltäytyi menemästä kirkkoon yhdessä suomenkielisen kurssin kanssa. "Suutuin silmittömästi, nyt loppui ruotsalainen härkäpäisyys!" Hän hajotti kurssin omavaltaisesti, lähti kotiinsa ja muutti nimensä Susitaipaleeksi.
Muutenki meijän mies/5 jäbä

Videopelien myynti / hallussapito pitäisi kyllä kriminalisoida, tai ainakin se pitäisi jotenkin hallitusti säännöstellä.

vaikkapa isänä olemista tai yrityksen johtamista

miten ois toi politiikka?

>Alkoholi
>Huume
No huh, taitaa olla lipsahtanu sun fedora ehkä pykälän liian tiukalle.

ei fedoran kokoa voi muuttaa idiootti

semmoset diktatuurit sieltä. "KAIKKI TULEE KIELTÄÄ MISTÄ MINÄ EN TYKKÄÄ"

mee pois

Ketään ei kiinnosta sun määritelmäs ja psykoosis maanpetturuudesta.

homo

Isäksi ryhdyn kun olen taloudellisesti ja muutenkin paremmassa asemassa sen suhteen. Tyty kuitenkin haluaa lapsia.

Yrityksen johtaminen ei kiinnosta. Politikon taitoja minulta ei löydy.

No onhan se, mulla ainaki vaikuttaa viina aivokemioihin aika rankasti
t. eri

>tipitii tipi tipi tipitii
En saa selvää sanastakaan mitä puhut, hattuherrasmies.

semmoset Caj-Görän Bögströmit sieltä

Jaa oot semmonen tyhmä lammas siis. Miten alkoholi muka eroaa laittomasti huumeista? Samalla tavoin se tekee tuhoa mieleen ja kehoon kuin huumeetkin, paitsi että vielä pahempaa tuhoa kuin suurin osa huumeista.

Veikkaan et oot ite hurri täällä joka falseflaggaa ja yrität saada suomalaisia taistelemaan toisiaan vastaan. Tapa ittes hurri.

voi niitä tarinoita silti seurata missä näin tehdään, valmistautua tulevaa varten eikä haahuilla teinivuosien suuntaan, ne on ohi nyt, aika aikuistua

Ihmeellisiä juttuja kyllä oletat. Minä katon niitä ihan sen takia koska ne tytöt on söpöjä, ja sarjat hauskoja. Ei sillä juurikaan ole väliä kuinka vanhoja hahmot ovat.

>*tipitii tipi tipi tipitii*
Nyt on kyllä suorat terät langassa.

Sagiri is my girlfriend, please refrain from posting her picture again without my consent.

t. alkkis

aijjaa, mikset kato muumeja ja disney prinsessa leffoja sit kans?

voit sä yrittää selitellä itelles mitä vaan paskaa mut ei se tee siitä tervettä että aikunen mies katsoo lastenohjelmia ja nauttii lasten leikeistä mitä niissä näytetään

Muumien ja disneyn prinsessaleffojen kohderyhmänä on lapset. Tällaisen animen kohderyhmänä on lähinnä nuoret miehet.

Jaa-a. Katon mä walking deadiakin vaikka en halua joutua tsompiapokalypseen.

En tiiä ootko sä oikeesti tahaltes noin pihalla, mutta ei näiden kohderyhmä ole millään järjellä lapset vaan henkisesti vähän vajaavaiset japanilaiset aikuiset miehet.

Osa näistä on ihan 5/5 viihdettä katsella pilvessä.

En sanois niitä miehiks.

Vanhat pojat on ehkä paremmin kuvaava.
Tai sitten "petoviilit".

siinä on kyse selviytymisestä ja se on tosi miehistä, lisää tämmöstä nyymi

mutta nyymin peruste oli että ne hahmot oli söpöjä

Juuh en, mut ei mitään jatka ihmees elämääs Puppelssonina ja pidä mieles että ruotsalaiset on veljeskansaa joita ilman me ei oltas mitään

Muumit ja disneyn prinsessaleffat ei oo söpöjä.

no kuka haluaa olla henkisesti vajaa aikuinen mies? ei kukaan ja miten sen voi estää? muuttamalla elämäntapojaan ja yks niistä on että lopettaa tommosten lapsellisten ohjelmien katselun
mun veljentytär on eri mieltä

Itekkin katon noita just sen takia että hahmot ovat söpöjä ja (sarjoissa joita minä katson, ei kaikissa) juonet melko ennalta-arvattavia ja hauskoja.

Mä katson myös kissavideoita koska niissä on söpöjä kissoja. Kannattaa sunkin kokeilla kaiken äijäilyn vastapainoksi tehdä joskus jotain muuta, saatat yllättyä miten kivaa se on.

No nyt meni ohi niin että paukkuu, viina ja muut huumeet on yks mun rakkaimpia harrastuksiani

Niin. Nyt varmaan tajuat nää kohderyhmät. Eri kohderyhmien mielestä eri asiat on söpöjä.

Jaa ootkin rölli. En missään vaiheessa oo sanonu mitään tollasta. ps. toi nyymi oli oikeessa, suurinosa suomalaisista joilla on ruotsalainen sukunimi on 100% suomalaisia. Suomenruotsalaisuuskin on meemi koska kuka vaan voi rekisteröityä suomenruotsalaiseksi.

lasten kanssa leikkiminen voi olla hassua ja söpöä kans mut se on myös isänä (tai setänä) olemista, samalla kasvatat niistä lapsista täysjärkisiä aikusia
molempien kohderyhmät on henkisesti nuoret ihmiset, katso mun edellinen postaus, ei aikusen pitäis katsoa tommosta sontaa koska ei se siten aikuistu, pitäis katsoa tulevaisuuteen päin ja alkaa valmistautua vastuun kantoon

Joo te vaan tykkäätte pitää ruotsalaisherrojen kelpuuttamat nimet, ja hurrit ottaa viä askeleen pidemmälle ja puhuu sivistynyttä kieltäki

Juuh oon funtsinu täs et hakisko sitä energiajuomaa kaupasta kun väsyttää.

>“Critics who treat 'adult' as a term of approval, instead of as a merely descriptive term, cannot be adult themselves. To be concerned about being grown up, to admire the grown up because it is grown up, to blush at the suspicion of being childish; these things are the marks of childhood and adolescence. And in childhood and adolescence they are, in moderation, healthy symptoms. Young things ought to want to grow. But to carry on into middle life or even into early manhood this concern about being adult is a mark of really arrested development. When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed if I had been found doing so. Now that I am fifty I read them openly. When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up.”

Mulle on edelleen vaikeaa ymmärtää, että joillekkin on vaikeaa ymmärtää, että ihmiset pitävät eri asioista. Tää on vähän niinkuin se että joitakin ei vaan kiinnosta se jääkiekko ei sitten millään vaikka tietävät säännöt ja ovat monta kertaa katsoneet kun ne ukot luistelevat siellä kentällä ja törmäilevät toisiinsa. Sitten sitä samaan aikaan kuitenkin kiinnostaa se kun formulat ajavat radalla ympyrää ja välillä törmäilevät toisiinsa.

>in moderation
tästähän tässä oli kysekkin, ei sais elää menneisyydessä

jep, tommonen argumentti on samaa paskaa kuin alkoholistit puolustaa juomisiaan että "nooh viini lasi päivässä on hyvää sydämmelle kjäh kjäh"

Me etsitään jatkuvasti hyväksyntää, jos tykkää jostain niin kyllähän muidenkin silloin täytyy pitää siitä.

>hammaslääkärin jälkeen vasen poskilihas kipeä puudutuksen johdosta
>esim haukottelu on huutavaa kipua
>nyt 1kk sama tilanne

neula varmaan katkennut ja se terä jäänyt sinne lihaksen sisälle

Et siis ymmärtänyt tuota tekstiä?

Juuh ihan normaalia en menisi lääkäriin

ymmärsin täysin, en milloinkaan väittänyt ettei mitään lapsellisia harrastuksia sais olla, vaan sitä ettei ne sais olla ainoita, tossa sanotaan että on tervettä jos on vähän jotain lapsuudesta jäljellä, mutta se on samaa mieltä mun kanssa ettei se ole tervettä että aikunen ihminen elää täysin lapsuudessaan

tää rektas teät molemmat weebit

Ei kyllä sanota.

Kannattaa oikeasti mennä takaisin kouluun, kun et näemmä englantia osaa.

No mut miten se on täysin lapsuudessa elämistä että katsoo esimerkiksi tälläistä (youtube.com/watch?v=XXnSaAyRxj0 ) laatuviihdettä?

kirjotin L enkusta ja puhun ihan fluenttisti muutenkin, kyl se on nyt se japaninin kuulija jolla se englanti takkuaa
koska noi on jotain mitä yläasteelainen ihannois tai fantasiois

>To be concerned about being grown up, to admire the grown up because it is grown up, to blush at the suspicion of being childish; these things are the marks of childhood and adolescence. And in childhood and adolescence they are, in moderation, healthy symptoms

Käännäpäs tämä osio suomeksi.

Hajoita & Hallitse parhaimmillaan

>koska noi on jotain mitä yläasteelainen ihannois tai fantasiois

Ahaa. Ja siksi kun sitä katsoo 24 minuuttia viikossa elää täysin lapsuudessa.

ette nyt halua ymmärtää sitä kokonaisuutta mistä tossa puhutaan, haluatta vain nähdä sen mikä teidän lapsellisesta ja epäterveellisestä käytöksestä tekisi jotenkin hyväksyttävää

jos toltakin kirjoittajalta kysyttäis että onko se sitten tervettä jos aikunen mies ei muusta ajattelekkaan kuin teininä olemisesta niin ei varmana sanois että juuh ihan tervettähän toi

Onko tästä anime vs ei anime riitelystä kenellekkään hyötyä?

antakaa vittu olla

Käännä nyt vaan se osio.

ei se jää siihen, turha valehdella täällä, en ole teidän lääkäri tai isä

tää että olette puolustus kannalla ja teidän tunteet on niin pinnassa on merkki siitä että te alitajuntaisesti tiedätte että olette väärässä ja teidän kuuluisi hävetä elämäntapojanne, mutta koska ette ole aikuistuneet vielä ette kykene kantamaan vastuuta vaan väistelette sitä niin kauan kuin pystytte

Ei oikeastaan, etenkin kun tuo yks tyyppi on selvä rölli. Mutta katotaan kuinka paljon se jaksaa kirjotella.

juuh oltaspa yhdes meidän ruotsalaisten veljien kans

puhuit siitä kuinka suomalaisilla joilla on ruotsalaiset nimet pitäis hävittää maasta
sellanen psykoosi setti sielä

En oo sellanen cuck joka vaihtaisi sukunimiä jonku jutkun joku falseflagaa täällä hahoita ja hallitse taktiikalla takia enkä joku psykoosissa olevan kunkun takia.

Oon miettiny ihan samaa monesti. Hauskinta tässä on se että en oikeasti tiedä onko kumpikaan osapuoli millään lailla tosissaan. Näitä "anime on paskaa ja lapsille" -jonnejahan on varmasti oikeastikkin olemassa, mutta en tiedä osaisko ne käyttää englanninkielistä internetsivua. Ei näistä animeautisteistakaan kyllä koskaan ota selvää ovatko ne miten tosissaan sen touhunsa kanssa.

Toisaalta onpahan jotain keskustelua, ois vaan joskus jotain uutta. Kuvassa suuri taistelumuna.

se taistelu on kyllä sutattu yli että siinä kuvassa on vaan suuri muna

Miksi se tekis susta automaattisesti jonnen jos pitää animea paskana? Varmaan suurin osa ihmisistä pitää animea paskana.

normaaliahan on se mikä on yleistä ja aikuiset jotka katsovat piirrettyjä ovat ehdottomasti pieni vähemmistö joten se ei ole normaalia tai tervettä toimintaa

Suurin osa ihmisistä pitää kaikkea mitä ei itse tee paskana mutta vain ne vammaisimmat tiedottavat sen ääneen kun kukaan ei kysynyt heiltä siitä mielipidettä.

Näitä näkee aina esimerkiks yliopistollakin. Joku kysyy että lähteekö joku kattomaan suomen peliä baariin niin joku tiedottaa että jääkiekko on paskaa. No vittu aha, kiva tietää, mene sinä sitten katsomaan vaikka animea tai retkeilemään. Kysymys oli että kuka lähtee katsomaan jääkiekkoa.

perus hipster elitismiä jota nähdään täälläkin kun puhutaan paskaa normaaleista ihmisistä jotka ei istu päiviään koneella katsoen animea

Semmoset luetunymmärtämiset sieltä, mä rohkasin niitä ihan vaan lopettaan sen ruotsalaisille nöyristelyn ja vaihtaan nimensä.
Eipä jotenki yllätä että heti rupesit epäileen jotain hurrien kansanmurhaa, eikös tää oo aika lailla RKPn perustelut niiden olemasololle

Anime on paskaa ja kuuluu pönttöön haha lälläslää

Jännä kuinka moni vastaaja käyttää termejä false flag ja hajoita ja hallitse, varsinki ku sanoja käyttävät kieltää olevansa svekomaaneja

Tämä lanka.

Mitä vittua.

Jollain alkkis-narkki-urheilu-ruotsi-animepsykoosipotilaalla on tylsä aamu

Oispa noitatyty-yde paljastavassa puvussa

Aika pieni osa aikuisista käy myöskään neloskanavalla paskapostaamassa että aika epänormaaleja tässä kaikki taidetaan olla.

menisitte vittu TÖIHIN ettekä mussuittais joutavia

Oon TÖI SSÄ

mitä TYÖTÄ toi tommonen on MEE RAKSALLE

>implikoi etten postaa TÖI

Oon töissä ja haluan kotiin takaisin katsomaan animea

toki mutta ei kukaan ole muuta väittänytkään

Surusilmä on vaiti, ei liiku
Muiden tahtiin ei keinussa kiiku
Surusilmä jo valmiiksi tietää
Mitä vielä saa sietää

onko runoilija ja apustaja piirtäjä sama taiteilija?

Toi on kyllä indican biisista ja kuva ei ole itsetekemä

...

porsaita äidin oomme kaikki oomme kaikki oomme kakki

Moikkelis moi nyymelit!

sagiri a slut

ei tuo vastaa kysymykseen

youtube.com/watch?v=Z0yV7wz53vs

bark brölölö

gimi fuu gimi faa gimi zapazapazaa

>saa superlahjakortti
>käy 100 putiikkiin tjsp
>osta ainoastaan ruokaa ja osakkeita