/mämmi/

Ilona -painos

Other urls found in this thread:

philosophyexperiments.com/god/Default.aspx
philosophyexperiments.com/wason/Default.aspx
youtube.com/watch?v=VTAkPEpY1GY
en.wikipedia.org/wiki/List_of_cognitive_biases
philosophyexperiments.com/validorinvalid/Default.aspx
en.wikipedia.org/wiki/List_of_fallacies
youtube.com/watch?v=9X68dm92HVI
twitter.com/NSFWRedditVideo

Eka animelle.

Jessss

sinä joka sanoit että homot on kivoja. raamatusta löytyy vastaus. jumala ei luonut homoja. jumala loi miehen ja naisen. ensin miehen ja sitten naisen. ja sitten jumala loi liuottimet, hengitti niitä vahingossa ja loi epähuomiossa virtahevon.

Paras noita oikeella, mä vasemmalla

Huomenta suomut :3

Moi x3

Terve turrit :3

Moooooi

t. Sonni-poju ]:3

Moi Lintuset :3

philosophyexperiments.com/god/Default.aspx

Tehkää tää ja postatkaa tuloksenne.

Oispa söpönyymi jonka kanssa peuhtaroida sängyssä

Onhan toi ihan pellen hommaa, mutta samat säännöt pitäis olla kyllä kaikille.

Ei ulkomaalaisten tartte noudattaa Suomen lakia

kunnon jeesuspsykoosi testi

*himoitsee nyymiä*

Sinulla on aika kehno miesmaku.

Toivottakaa onnea!

Himoitsen langan rönttösiä.

No mulla on lälläslää

Ja sitten nyymillä meni pieleen. Ei uusintoja.

>tfw moralfag

Mikäs vittu tuo on

pseudo-intellektuelli potaskaa

Ajatusleikki/peli Jumalan luonteesta, olemassaolosta, yms.
Ihan hauskahan tämä on.

ei siinä ole mitään hauskaa kun ei noi ole noin yksinkertasia asioita et vois vastava vaan true or false

se on epärehellistä "gotcha!" metsästystä

Itse kysymykset on tuossa kyllä melko mustavalkosia, eikä niissä pitäisi tarvita muuta kuin kyllä/ei.

Mutta kokeile sitten loogista ajattelukykyä. Kato meneekö ekalla kerralla oikein.

philosophyexperiments.com/wason/Default.aspx

...

Ei, kyllä noihin voi vastata ihan "kyllä" tai "ei".
Enkä itse löytänyt siitä mitään epärehellistä.
Itsellä nyt vaan löytyy se oma moraalinen uskomus ja se on aika vankka, niin tälläinen ei tuota ongelmia.

Underrail on kyllä 5/5.

ootkin idiootti ja idiootin mielipide on arvoton
kaikki nettitestit on perseestä, pitäishän tuo jo tietää
"testaa mikä leipä olet!"
"tee tämä testi ja selvitä miksi oletkin oikeasti Einsteinin veroinen nero!"

Kato, joku muukin joka on pelannu.
Lisäri milloin? Haulikot, keihäät, machetet ja vesiskootterit vahvistettu.

>ootkin idiootti
Juuh.

Jätkällä näemmä kunnon rationalisaatiot kun testi huomautti epäjohdonmukaisesta ajattelusta.

Täähän se ois. Naurattaa noi "intellektuellit" jotka tekee jonkun nettitestin ja luulee et on jotain valastuneita sen perusteella.

Ja sitten syvällisiä japanilaisia sanoituksia
youtube.com/watch?v=VTAkPEpY1GY

>vastasit oikein nollaan kysymykseen kolmesta
hmm juuh

ne on aina kompa kysymyksiä, ne on intellektuellisti epärehellisiä

En pysy hereillä töissä. Mikä avuksi?

Oispa nyymi

Ketä /lihava/ täällä?

hähää oot tyhmä kun jäit kiinni meidän nalkkiin!

Ai Compa vai?

Oispa sut

N-nyymi, minä...

Jaa hmm, tajusin nyt noi sitten kun kävin monta kertaa läpi. Vittu mä oon kyllä tyhmä.

Ei tässä ketään intellektuelli luule olevansa.
Tuollaisia tehdään ihan mielenkiinnosta aihealuetta kohtaan.
Ei ketään näitä tee pönkittääkseen itsetuntoaan, haastaakseen muiden älyä tai kuvitellaakseen, että olisi itse viisaampi kuin oikeasti on. Älkää projektoiko turvonnutta egoanne kaikkialle.

Antaispa nyymi

en.wikipedia.org/wiki/List_of_cognitive_biases

Tässä on hyvä lista jos haluaa kehittää rationaalista ajattelukykyään ja välttää yleisiä virheitä.

Tänää alotan laiharin.

Tiukka on viimeinen sana joka oven kanssa sulkeutuu
Demokraattinen tasa-arvo tuskin tässä tarinassa toteutuu

Oispa nyymi jonka kaa vaa muhia lusikassa mun sängyssä

Ite aloitan aina huomenna

Ja ihan nyt vielä esimerkiksi; mulla meni noi syllogismit ihan päin vittua, sain vain 5/15 oikein
>philosophyexperiments.com/validorinvalid/Default.aspx
Tuli aika tyhäm olo, sillä kirjoittanut englannista kuitenkin L:n ja sitä sujuvasti puhelen.

Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.

Juuh, siitä vaan parisataa loogista virhettä ulkomuistiin, niin on täydellinen argumentoija.
Ei nyt saatana.
En näe siinä mitään väärää, jos joskus loogisen virheen tekeekin väittelyssä, kunhan ei ole tasoa ad hominem tai olkinukke. Ihan luonnollistahan se on, ihminen ei ole täysin rationaalinen otus.
Ei mutta ai vittu, teinkö nyt klassisen "appeal to nature" fallacyn?
Menee kyllä hermot näihin jtp, kun aina keskustelussa ihmiset vain heittää aina, että "lälläslää ei oo argumentti", eikä edes yritä väitellä rehellisin keinoin.

Vittu tääl on kuuma

juuh saa taas joka aamu ettiä uusia boksereita jotka ei ole vittu märkänä palli- ja persehiestä

Juuh ja kohta pitää taas käydä kahdesti päivässä suihkussa

Kävin kävelylenkillä

>missään koko maassa ei ole edes kymmentä astetta lämmintä
>nyymit hikoilee komeroissaan
>aussit palelee alle kahdessa kympissä

En ajatellut tuota argumentoinnin kannalta. Siinä tapauksessa olisin ennemmin linkannut tämän

en.wikipedia.org/wiki/List_of_fallacies

Kun tunnistaa kognitiivisia virheitä, pystyy esimerkiksi paremmin välttämään jutkujen juonia.

>kahdesti päivässä suihkussa
en vitussa, hädintuskin jaksaa kerran päivässä
vittu oo ikinä puhtaita pyyhkeitä ja ku astut suihkusta ulos niin tulee VITUN KYLMÄ
vois pestä saunatakin

Halityynyn sivuvaikutukset, osa 157: orgasmit on huomattavasti parempia

Ennen se oli niin että vedot oli vähän meh, vedetääs nopeemmin että päästään laukeemaan. Nyt sit jokainen veto tuntuu höpöltä, herkistyny ihan kuin olis ollu viikkoja ilman vaikka oon normaalisti runkannu. Silmät pyörii, lanteet liikkuu itsestään ja melkein menin voihkaisemaan ääneen. Tässähän alkaa runkkaus tuntua jo upeelta eikä pelkältä pakkotoimenpiteeltä että saa nukkua rauhas.

Enkä siis pane sitä tyynyä, nukun sen kanssa ja runkkaan ihan normitahtia päivällä.

Mä oon koko ikäni heti herättyä mennyt suihkuun ja kesällä on ikävää mennä hikisenä sänkyyn

siis kylpytakin voi saatanan saatana kun kirotuttaa

Millon alat vetämään naishormoneja

Onks tää nyt sitä paskan ostoksen oikeuttelua?

Kaikkihan sen tietää että saatana loi homot ihan vaan vittuillakseen ja helvetti on uudelleensyntyä homoksi

Ei mua ansailu kiinnosta vaikka twinkin näkönen oonkin, tai muutenkaan tunne haluavani naiseks. Kyllä miehetkin tarvii läheisyyttä vittu.

> katumus jonkun 20e takia
Juuh ei. Raportoin tälleen tieteellisessä mielessä, kun on aika jännää et näin käy pelkän tyynyn voimalla.

Nyt on kyl säälittävä postaus jopa /mämmi/:n tasolla.

tää

>20€ halityynystä
Olen epäironisesti nyt kiinnostunut. Onko ne noin halpoja?

> stk sait tän kommentin jo jotain kolmatta kertaa
/mämmin säälittävin postaaja/

Kuvassa mä ja mun halityyny.

20e saa tyynyn posteineen kotiin, sit yksvärinen liina on pari euroa ja animeperversio 25-60e.

Ja tähän liittyvästä aiheesta vielä hyvä TED-puhe (kun siellä oli oikeasti hyviä puheita).

youtube.com/watch?v=9X68dm92HVI

>Kuvassa mä
Eipäs kun minä!
Älä postaa kuvia musta ENÄÄ KOSKAAN!

Huumorivitsi:
Mikä on yleisen päivä laihdutuskuurien aloittamiseen?
Huomenna.

Taidanpa kuunnella kun pääsen kotiin, kiitos Looginen Ajattelu-nyymi.

Oispa nyymi jota nylkytttää vaatteet päällä

Oot aika söpö tyynyksi.

Oispa nyymi jota käyttää halityynynä

Nyt menee jo vähän liian pitkälle ku /mämmi/ tunkee meikän uniin.

Joku teistä linkkas eilen jonkun saatanasta ja vampyyreista mesoavan hevi-bändin levyn joten mielenkiinnosta kuuntelin sen ja sitte on tää yks joka postaa 2hu vampyyreita niin viime yönä näin sitten unen jossa olin mesoavassa hevi-bändissä jäsenenä live-keikalla ja stagen edessä oli kaksi siskosta Remiksi ja Flaniksi pukeutuneina tanssimassa ja esiintymässä bändin kanssa.
Varsin omituista.

mitä helvettiä tolle jätkälle on tapahtunut

Postaan amiksesta :3D

> While preparing a ktovet esh (fire inscription) for a traditional nighttime ceremony, the flammable materials he was mixing exploded, causing third-degree burns over 70 percent of his body

>mämmin hikyt alkaa epäironisesti saamaan läheisyyttä jostain tyynyistä
>aikuiset miehet saatana
Puhuisitte tytyille, voi vittu nyt

Ite oon puhunut tytölle viimeksi 8 vuotta sitten pois lukien perhe/kassat/yms

Tytyt ei ole kivoja koska ne puhuu takaisin ja se paska mitä niiden suusta tulee ei saatana...

eli saatanan liekit kirosi sen lopullisesti, en kuuntelis tuon pirun puheita sekunttiakaan sieluni tähden

genghis khaanista mieslapseen 1000 vuodessa

tämä, tytyt on kivoja niin kauan kun ei kuule niiden ajatuksia, siksi ite vaan kattelen tytyjä jotka puhuu kieltä jota en ymmärrä

sellaset mieslapsimisogynistilarppaukset sieltä

TÄMÄ MIES PUHUU ASIAA!

Oltaspa me ees oltu khaneja mut ei. Suomalaiset on aina ollu turhaa, tyhmää orjakansaa millä ei mitään saavutuksia.

Tuli tosta mieleen et mitä niille puhutaan? En usko et niitä kiinnostaa mun nörtti tier jutut tai punapilleripsykoosit hirveenä.

Kyllähän niiltä voi kysellä kaikkee ja jauhaa trivial paskaa mut eihän se ketään kiinnosta.

>En usko et niitä kiinnostaa mun nörtti tier jutut tai punapilleripsykoosit hirveenä.
mukavia ja maanläheisiä nörttitytyjä löytyy kyllä mut ei ole kenenkään muun syy kun ittes jos oot ärsyttävä ihmisperse

En nauti tarhaikäisille puhumisesta. Siksi en juttele naisten kanssa : D
Jos ihmisten ongelmista puhuminen kiinnostaa niin kannattaa etsiä naisia. Itse en ole törmännyt VIELÄ naiseen joka puhuisi 99% ajasta muusta kuin mitä muille ihmisille on tapahtunut.
"Maija hommas koiran! Miten hitossa se osaa sitä hoitaa ku ei se ees saa sen poikkista pidettyy poissa sieltä baarista!"

Raakalaisuutta on sitten kerrakseen, mutta tämän takana on pakko olla sitä fyysista tahtoa sen toteuttamiseen.