/NEDERDRAAD/

Purmerend uitgave

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=6HiE7sSR4B8
youtube.com/watch?v=mOFP6EtRcOo
twitter.com/NSFWRedditVideo

Nee, ben geregistreerd als niet donor. Ik wil niemand helpen.

Dan zou je ook geen organen moeten kunnen krijgen vind ik.

Waarom zou je geen donor willen zijn? Je bent dan toch dood

Als er iemand die ik ken in nood zou zijn, zou ik het doen.

En wat als JIJ aangereden werd en je lever het niet meer deed?

Dat is anders.

>weer een chronische ziekte erbij
Zucht, tijd voor zelfmoord.

Dat zou eerlijk zijn maar ik verwacht toch al geen hulp. En ik weet dat als ik op de wachtlijst zou staan ik toch 3 jaar moet wachten omdat er buitenlanders op staan die voor mogen vanwege positieve discriminatie enzo.
Het gaat er om dat je zelfs na je dood nog ellende achter laat, als de doktor klaar staat om je gezonde organen te harvest ziet hij ineens dat je geen donor bent dus moeten die intact onder de grond verdwijnen.

Stop dan met zuchten en doe het dan, aandachtshoer.

nootjood, ajb. Laat me eventjes uithuilen.

Maar je hebt gelijk. Ik zal er niet meer over beginnen.

Wat dan?

Of je zou als je toch al wil doner het voor premium verkopen aan mensen in het buitenland ofzo.

prostaatontsteking

>prostaatontsteking
>chronische ziekte

kies één

...

Chronische ontsteking?

Dan Schneider

...

Er is een kans dat dit nooit meer weggaat om dat de meeste antibiotica niet diep door kunnen dringen in de klier.

>kijk jijbuis
>franse reclame
REEEEEEEE

>*klop, klop*
>roept: inspecteur van de gemeente, hondenbeslating, heb je een hond

GROTE BROER BEKIJKT JE. DIT IS DE REALITEIT WAARIN WE LEVEN. IS HET NEUKEND. KANKER STAAT.

>geen adblock hebben in 2017

aHaHAHa HaH AHA hAh AhAh AH AH ahah AH aHAHAHAHAHAH

wat

Waarom beklaag je je over je moedertaal Brusselnaar?

STEEK JE VINGER IN JE GAT,
DAN RUIK JE WAT.

>adblock hebben
Je wilt het internet dood zeker?

>Kijk op Gezichtboek
>Zie bij de suggesties een naam die me superhard bekend voorkomt
>Het is mijn achterneefje
>Geblokkeerd.

>Het gaat hier om een infectie met E. colli, Chlamydia, Klebsiella of Proteus. De oorzaak kan een seksueel overdraagbare ziekte zijn

Koek

blijf (((hun))) maar geloven, het internet gaat dood en jij redt ze door naar alle advertenties te kijken HAHAHA HOORNDRAGER

youtube.com/watch?v=6HiE7sSR4B8

>niet zelf verdienen aan advertenties
>denken dat (((zij))) erachter zitten.
Ok, jongen.

ik verdien er zelf niks aan, en ik ga mijn tijd niet verdoen om naar advertenties te kijken. Ik weet trouwens niet meer wanneer ik voor het laatst zo'n advertentie op jijbuis heb gekeken. Zou wel een jaartje geleden ofzo kunnen zijn

Je mist niks in ieder geval

>ik wil een vrij dure monitor op marktplaats overkopen
>verkoper doet kankerbetweterig terwijl zijn grammatica op het niveau van de gemiddelde groep 6 leerling is
>woont in een kankerskere achterbuurt
> maar heeft rustig dikke workstations te koop staan
Lijkt me niet erg betrouwbaar, wat denkt /nederdraad/?

>dvw je bloedgroep O hebt en dit lekker met niemand deelt

Ga kijken, wat is het ergste dat kan gebeuren?

>ben Amerikaan
>zie een machtig verenigd Europa dat economisch een nieuwe wereldmacht is geworden
>neuk Europa
>verzin een "steunplan"
>Amerikaanse bedrijven verdienen miljoenen
>Europese bedrijven kunnen niet concurreren
>Amerika is een wereldmacht en Europa geneukt.

Bedankt!

>dvw nerveus voor het eindexamen
:(

Dan zit ik straks 2 uur in de auto van mijn ouders voor niks.

zeer terecht. Aangezien je verwoest gaat worden.

Dit doet elk land om bedrijven naar zich toe te trekken oetz.

Ik heb gisteren een 7,9 en vandaag een 7,6 voor M&O gehaald.

Als ik voor Engels (wat ik ook verwacht) boven een 7 ga halen en voor M&O ook een 7 dan ziet het er heel goed uit.
Voor Nederlands maak ik me ook niet zorgen en volgens mijn slaag scenario zal ik een zesje moeten halen.

Geschiedenis en Economie mag ik ook een zesje halen, wellicht één vijf van die 2.

Volgens dit gemiddelde mag ik dan voor Frans en wiskunde een 4 halen.
Als ik voor wiskunde een 5 haal bijv dan ben ik al eigenlijk binnen mits Engels en M&O hoog zijn.

Eis is dat je voor je eindexamens (dus excl. schoolexamen) een 5,5 moet staan gemiddeld.
Daar buiten heb ik al 2 compensatiepunten dus over dat eindcijfer regeltje maak ik me geen zorgen over.

Maar het blijft ontzettend spannend!

>Als ik voor wiskunde een 5
HGAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ik heb hier laatst gevraagd wat mensen van tatós en piercings vonden, heb niet besloten om het te nemen (oorbellen zijn al genoeg) want inderdaad het kan je kans om je droomcarriere te vinden flink verkleinen.

Maar hebben jullie zelf ook piercings en/of tatós? Uit nieuwsgierigheid.

>oorbellen
homo

>oorbellen
travestiet

eindig me.

Het internet deed het prima toen er nog geen advertenties waren oetz.

>Maar hebben jullie zelf ook piercings en/of tatós?
Nee, voel niet veel om mijn levensverhaal als markering op mijn lichaam te dragen.

Ik creëer meerdere scenario's.
Letterlijk een verwachting wanneer ik voor m'n sterke vakken (Engels en M&O) goed scoor.

Vervolgens kijk ik naar mijn minder consistente vakken: Economie, Geschiedenis en Nederlands en die zet ik allemaal op een 6 en één daarvan op een 5.

Ik moet wel melden dat ik voor die 3 vakken boven een 7 sta op mijn schoolexamen dus het kan zomaar zo zijn dat het heel erg meevalt.

Daarna kijk ik naar m'n slechtere vakken: Frans en wiskunde en die zet ik dan op 4.
Voor die 2 sta ik op overigens boven een 5 dus wie weet.

Maar volgens dit scenario slaag ik gewoon.

De eerste week (deze week) heb ik al 4 examens.
Nederlands, M&O, Geschiedenis en Engels.
Dus volgens mijn verwachting zal ik deze week mijn gemiddelde richting de 7 moeten krikken wil ik volgens dit scenario slagen.

Maar ik ben extreem nerveus.

Bart en Toon jullie beantwoorden mijn vraag niet eens.

dood

Als je zakt, dan ga ik uitlachen tot je hypothetisch zelfmoord pleegt.

Serieuze vraag:

Is de buitenlandse politiek van de V.S. bewust gericht op destabiliseren van de wereld zodat zij een hegemoniale positie kunnen behouden

of

komt de drang naar buitenlandse interview voort uit een kinderlijk naïef denken over de wereld en politiek, gestuurd vanuit een binnenlands politieke agenda.

Het eerste, American invloed moet verspeiden om zo veel mogelijk militaire macht te behouden. Je mag geen strategische plekken opgeven in je strijd naar wereld dominatie als je daarvoor een land moet destabiliseren is dat het waard.

Ten eerste, ik ga niet zakken.
Betekent niet dat ik nerveus ben.

En ten tweede, ik ga nooit zelfmoord plegen want ik wil mijn vriendje dat niet aan doen. :(

Je overdenkt dit allemaal veel te veel.

>interview
Interventie?

Duidelijk dat eerste in ieder geval, in combinatie met cronyisme, corruptie en nepotisme. Met andere woorden, politici en andere fuctionarissen kunnen veel geld verdienen aan oorlog. Over dat laatste kun je in deze documentaire meer informatie vinden:
>Shadow World 2016 720p WEB-DL DD5.1 H.264-Coo7

Ja misschien is dat het.

Ik ben gewoon ontzettend nerveus :(

En ik heb nog niks aan wiskunde gedaan

Met dat plaatje met twee vijven slaag je toch gewoon? Waar maak je je uberhaupt druk over? Dat je een 2 gaat halen ergens ofzo?

en als je een 5,49999 hebt?

Weet ik veel. Niet zo moeilijke vragen stellen. Doe gewoon je best.

youtube.com/watch?v=mOFP6EtRcOo

...

>Het gemiddelde van al je centraal examencijfers 5,5 of hoger is

Hier maak ik me juist zorgen om.

Stel je haalt voor al je examens een 5,4 straks dan ben je gezakt.
Dat gemiddelde is een nieuwe eis.

Ik heb Frans, Engels, Nederlands, Wiskunde a, Geschiedenis, M&O en economie.

Voor Frans en wuskunde haal ik een 4,
Stel Engels en M&O vallen tegen, beide: 6
Stel ik had voor Geschiedenis een slechte dag: 4.8
Voor Nederland en Eco haal ik dan ook een 6

(4+4+6+6+4.8+6+6) / 7 = 5,25.
Volgens dit scenario zak ik dan, ook al heb ik voor m'n schoolexamen nu al 5 compensatiepunten binnen.

Wie gaat er nu met van die kutbootjes op de Middelandse zee. Wat een oenen.

>schoolkinderenproblemen

Ik ben gewoon 18 hoor.

Ik hou van Italië nu.

Eindelijk oetz.

We zijn het beu. De politiek denkt alleen aan herverkozen worden en dus zo vriendelijk mogelijk willen zijn.

Oetz, de enige optie nu is:

>1. laat Assad met hulp van Rusland gewoon Syrië terugveroveren
>2. Gooi het op een dealtje met Rusland en zorg dat wij Libië Z.S.M. stabiliseren
>3. Stuur Syrische immigranten terug. Oorlog = immers voorbij
>4. Stuur alle andere hier naar opvangkampen in Libië
>5. laat niemand nieuw smeer binnen

WAAROM IS DIT ZO MOEILIJK ? ? ? ? ? ?? ?

>dramatisch muziekje
>spannende beelden
>waanzinnige geluidseffecten
totaal geen propaganda.png

Kan je met een 20/mb T-mobiel Thuis abonnement spelletjes spelen op het interreet?

>rontgen foto's laten maken
>200 euro uit eigen zak moeten betalen

ik dacht dat dit een verzorgingsstaat was? godverdomme, ik heb nog geluk dat ik de afgelopen maanden niets heb gekocht zodat ik dit kan betalen

letterlijk waarom nog leven in europa?

Makkelijk. Hoe denk je dat Amerikanen spelen?

zie:

>niet naar Denemarken gaan verhuizen

ik ga gewoon naar amerika verhuizen

ik ben de europa miem zat

>klagen over een medische rekening van 200 euro
>naar Amerika verhuizen als oplossing

Wat

ik ook, maar niet amerika

Ik wil Ziggo opzeggen en krijg toch een kankersnol aan de telefoon
>we willen u een aanbod doen zodat je 4 maanden €10 minder betaald
Nee dank u, ik wil opzeggen.
>Maar u heeft mijn aanbod nog niet helemaal gehoord
Wilt u mijn abonnement opzeggen?
>U BENT ERG ONVRIENDELIJK
JOH KRIJG KANKER EN ZEG MIJN ABONNEMENT OP!
Hangt ze op.

Wordt ik na een minuut teruggebeld door een vent en alles kon opeens wel.
Kankerbedrijf.

in amerika betaal ik tenminste niet zulke hoge premies BOVENOP mijn eigen kanker risico

hier in dit schijtland is het dus

>ben je ziek
eigen risico betalen + premies betalen
>ben je niet ziek
premies betalen

dus wat moet ik doen om NIET te betalen in dit kankerland? gewoon stoppen met werken? geen wonder dat de werkloosheid hier zo veel hoger is dan de VS, hier heb je geen reden om te werken want je wordt toch kaalgeplukt

Waarom heb je opgezegd? De prijsverhoging? Krijg je glasvezel? Verhuizing? Ziggo is (helaas) de beste optie als je alleen traag koper internet kan krijgen als alternatief.

Bij ziggo lopen er duizenden klanten weg. Zeker nu ze weer een prijsverhoging hebben aangekondigd om het verlies van klanten van het vorige kwartaal op te vangen. En dan het gezeik met TV rechten die zo miljoenen kost. Ze doen nu alles om klanten te houden. Speciale trainingen geven ze bij Teleperformance om je het leven zuur te maken.

t. werkt totaal niet bij ziggo

Je overdrijft. De gemiddelde Amerikaan heeft gewoon een verzekering en wordt gewoon bij ernstige ziektes geholpen.

Te duur. Ik betaal nu 60 euro voor alleen 200mbit internet en kijk geen tv terwijl je die wel moet betalen.
Dan maar 50mbit voor 20 euro.

Oh ik ben dus niet alleen.

>janken over eigen risico.
Zucht, waar zo'n pauper die over wat snoepgoed gaat zeuren. Ben blij dat je geholpen word.

HAHAHAHAHA

$1000 dollar per maand kost een beetje normale verzekering in Amerika.
koekoek

DUS IK BETAAL 120 EURO PER MAAND AAN KANKERPREMIES, EN ALS ER DAN EEN KEER IETS GEBEURT DAN MOET IK DAT UIT EIGEN ZAK BETALEN WANT DAT IS MIJN ZOGENAAMDE "EIGEN RISICO"?

>oh kijk het is weer zo'n "dit is niet wat mijn linkse geschiedenisleraar mij hier over heeft geleerd"-paler
>of misschien wel een "Maar in die documentaire van Micheal Moore was het toch echt anders"-paler
Klopt, maar je betaalt ook minder belasting. Dus wat is precies het verschil?

Ik betaal 150 per maand en heb geen eigen risico.

Pas 18 geworden?

>Dus wat is precies het verschil?
Je betaald niet zoveel belasting minder dat je het eruit haalt. Als je geluk hebt betaald je werkgever mee. Moet je echt een goede baan hebben.

*toont verontwaardiging op twitter en facebook*

Ik betaal 71 per maand voor een budgetpolis met een eigen risico van 885 euro.

Ik ben dit jaar nog niet in een ziekenhuis geweest :)

nee ik ben mid twintig maar ik heb zojuist een rekening van 200 euro gekregen voor een paar rontgenfoto's

Ik hoorde dat ze 100.000 klanten per kwartaal verliezen sinds ze samen zijn met Vodafoon. Het zal nu wel helemaal feest zijn met de prijsverhoging.

Geenstijl deed niks verkeerd!

Ik vind oetz, dat ze inderdaad niets verkeerd hebben gedaan.