Sup Forums

Sup Forums

Second time Lyrica, first time i did 150mg

Today, I am shifting between taking 300/600mg.

I have 3000mg in total.

If anyone gets trips, I will take 900 mg.
If anyone gets quads, I will take 1200 mg.


Also, general Lyrica thread.

Dirty ass fingers

hello crackhead

Vart är du ifrån bror? Provat Lyrica själv men det var inget för mig, bästa jag tagit är oxy

Roll cuz why not

vill inte utge ort, men runt Västra Götaland området (:

Roll

Video evidence of me popping em will come if trips/quads

Aa, är från Dalarna. Känner en snubbe som säljer hemmagjorda kapslar och säljer till större delen av stan. Hur kommer det sig att du började med lyr?

rollerino

no idea what lyrica is but roll

Hade ett grymt rus första gången jag poppade lyr, var i skolan och allt blev grymt mer soft, en euforisk känsla i kroppen, blev grymt glad, de var på 150mg

Fick en snap idag av min kran som skrev att lyr fanns inne, tvekade lite då för har inga pengar just nu.

Träffade sedan min kran i stan, som sa att jag kunde krita, så tänkte why not och köpte 10st 300mg.

It's a medicine used to treat epileptic seizures. It's also pretty fun to take recreationally
Alla här knaprar I sig det som godis efter att de torskade på röka. Hur mycket har du tagit idag?

Inte tagit något ännu, då jag kom hem ganska nyligen.

Väntar på att morsan ska lägga sig innan. Bor fortfarande hemma tyvärr haha.

Äh bara att slänga i sig och låtsas vara nykter. Kommer ihåg när jag låg i sängen efter att ha ätit hasch för första gången. Morsan ringde när det hade kickat rejält och jag kunde knappt hänga med i konversationen

Lmao i took 100 mg lyrica and 3600mg gabapenyn dialy plus morphine for a year, go fuck yourself OP it won't fucking do shit

I meant 1000mg

Are you fucking retarded? You literally tell me you have been taking it for one year and that you have a tolerance, and then you tell someone who haven't done lyrica for the last 6 months that, that wont fuck me up?

You're the retard. even the first time i took my dose I didn't feel any difference, you're a fucking attention whore taking 1 pill of paracetamol trying to be edgy

1200 mg so... 1,2 grams?

Ohja. kommit hem hög som fan flera gånger på röka utan några konsekvenser, morsan sitter i soffan och kollar TV medans jag hämtar munchies och sedan lägger mig i sängen och tittar på youtube på mitt xbox (:

SNUS

Snus

Knarka hemma hos morsan haha

Vad fan säger farsan/ev. syskon då?

Mamma är ensamstående. pappa har inte varit inne i bilden sedan väldigt länge tillbaka, de gjorde slut innan jag föddes, har en yngre halvbror nu. Farsan är fd narkoman, tjackis, herointorsk m.m

Fan brukade bo ute i stuga på gården hos morsan. Kunde ju komma hem hur bäng som helst utan att någon märkte det

Haha grymt (:

Kommer ju förstås hem efter grabben har somnat så han aldrig behöver se mig hög.

Känns la inte så schysst mot morsan då kanske?

if I get quints, you wash your hands

Roll. If I get something order food before taking them so you gotta deal with the delivery dude high, but on the other hand got your food directly for your trip

Fan vad detta påminner mig om en polare som ska vara drogfri helt sjukt alltså

Morsan har aldrig haft en aning om att jag håller på med droger.

Börjar din polares namn på V möjligtvis?

Nä, A

Blek hud o feta fingrar o en kran som kritar lyrica samt också i västra götet.

Kan gå ner till att jag bor i Skaraborg.

roll

Inte du i så fall men vafan de hade ju han också sagt i så fall.

Blir fan orolig för polarn min försöker göra allt för att han inte ska hålla på men han tror bara man går på hans lögner och han kan hålla sitt ansikte "utåt" att det har betydelse och att det är samma sak.

Går inte att få bild på hand, ännu hellre hår eller ett rum i ditt hem annars? Får ta ringa han snart vilket som lol

Mynd you, moose bites Kan be pretti nasti..