prnnniiiiyyyyt laulaa viulnuni
prööt pröt pryyt pröö laulaa pylyni
prnnniiiiyyyyt laulaa viulnuni
prööt pröt pryyt pröö laulaa pylyni
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
haha
Jospa sitten kerrot että mikä on postissa oli väärin.
>Ystävällinen muistutus että täällä on vieläkin nyymejä joiden mielestä seksi on minkäänlainen saavutus
Istun taikka kävelen, perse soittaa sävelen
Ei kukaan tällasta luule.
Yleinen muistutus, että naisiin sotkeutuminen johtaa vain vittumaiseen avioliittoon
t. Vittujen vittu.
youtube.com
Huominen onkin vapaapäivä
Veljet ja siskot.
Testasin juuri pari mustapapupihviä ja kyllähän nuo upposi. Ihan jees, ei mitään ihmeellistä.
andra inhemska språket?
Mitä vittua tää ryssä selittää?
Eikö täällä kukaan uskalla väitellä? On kyllä säälittävää porukkaa.
Kuinka katkera täytyy olla seksin puutteesta jos luulee elämän suurimman saavutuksen olevan vakaa parisuhde? Hommaa ekana vaikka kartano ja toimarin työpaikka ja ala sen jälkeen keskittymään naisiin. Jos AINUT asia mikä naisilla on nykyisessä yhteiskunnassa helpompaa on pariutuminen niin aikamoista settiä tilittää miten vaikeaa miehillä on
Oon nyt kolmisen viikkoa syönyt kalkkitabletteja aamuin illoin kun epäilin itselläni olevan kalkinpuutosta.
Nyt huomasin että mun kuivunut sperma jätti semmoisen valkoisen kalkkitahran wcpyttyyn joka ei veinannut lähteä millään irti.
Ei vissiinkään oo normaalia?
mitä uskaltamista siinä on? ei vaan jaksa
Kaikki lisävitamiinit joita ei lääkäri määrää on juutalaisten huijausta.
Kai otat niitä minimissään 3 päivässä?
oot väärässä kaikessa niin mistä sun kanssa muka väittelis?
juuh
how do I get a finnish gf?
Kiitos herra kalsium skellington
miniiaaasaa vistääää oot too vita muka jaaaa gaaa raaa
Etkö ole kuullut vapahtajastamme Elron Hubbabubbasta? Hänen kirjassaan "Kinuskiteetit" hän kertoo vitamiinien auttavan Teutonoien vapauttamisesta kehosta, jotka riivaavat kehoasi syntymästä asti.
Juuh niinhän se menee
mikä on suomen suurin saavutus?
/mämmi/
En kyllä missään kohtaa väittänyt että elämän suurin saavutus olisi vakaa parisuhde. Mistä vitusta näitä olkinukkeja tulee?
Väitin, että avaamalla jalkansa (oikeassa iässä oikealle miehelle) voi saavuttaa paremman kumppanin. Tässä parempi kumppani voi tarkottaa esim kumppania jolla on korkeammat tulot.
Korkealaatuisen kumppanin hankinta varhaisessa iässä ei muutenkaan välttämättä estä omia opiskeluja/uralla etenemistä, ellei satu valitsemaan miestä joka haluaa heti lapsia (tämä ei ole ongelma kovin usein). Eli sinänsä voit hankkia molemma, sekä kumppanin joka tienaa hyvin että hyvän uran, kunhan avaat jalkas oikeassa vaiheessa etkä sitten kun oot vittu 35v.
Toisaalta voit myös vaan suoraan ryhtyä kotiäidiksi jos se kiinnostaa, ja elää miehes rahoilla. Tässä taas tärkeää että hankit sen miehen oikeassa iässä.
Oispa tämmönen.
Ei ainakaan isot alkukirjaimet.
Suomen kaikki tähänastiset saavutukset ovat olleet Ruotsin saavutuksia
Tapettiin joskus ryssiä ja ollaan voitettu skoda cup. Kahesti.
Siinä ne about on.
...
et sie nyt voi noin sanoa
en uskoisi sen olevan katkeruutta, mutta lyhytnäköisyyttä elämään ja siihen mitä haluaa tehdä elämänsä aikana.
Monella loppuu siihen kun fyffet on hankittua & parisuhde käynnissä, koska lasten saaminen nähdään elämän "suurimpana" taakkana.
ei lapsista ole kyllä mitään hyötyä
Ainoa Itä-Euroopan maa, joka pystyi pysymään itsenäisenä Neuvostoliiton valloittaessa maita.
Kakkosena Spurdo ja kolmosena apu apustaja.
hyötyä mihin?
Luuletko sanovasi samaa vanhana kurttusena paskana, joka ei jaksa edes huonekaluja nostella
Paras noita
kyl, en tunne ketään alle 40v joka välittäis vanhemmistaan, omanikin on miljonäärejä niin mihin vittuun ne mua tarttis?
Jos lapset nähdään taakkana, niin se on hyvästi Suomi ja suomalaiset. Sukupuutto on varmaa ja hiekkaneekerit voi tehdä helsingistä hiekkaburgeribaarin.
juon kalijan vaikka huomena tyä päevä
siinä kjehit sulle, pomo jäbä
Niin, ja kun haluat noita oletuksia tehdä, niin voin sanoa että olen 4v parisuhteessa. Tyttö tulee varmaankin elämään koko elämänsä tekemättä ollenkaan oikeita töitä, mutta silti taloudellisesti hyvässä tilanteessa, ihan sen takia että tajusi että milloin ja mikä mies kannattaa valita.
helsinki ei ole suomea niin ei ketään kiinnosta
aina tuntunut et sitä ollaan ulkomailla kun helsingissä käynyt
ja en ole jeesustelija niin ei kiinnosta mitä tapahtuu mun kuoltua
t. rovaniemi
Sulla on paskat vanhemmat.
Ja paskat piirit.
Se on KYSsin paikka.
kylläpä susta tulee katkera paskiainen ja suvun häpeäpilkku
Ulkomaalaisilta böndet traktoreineen Manskulla näyttävätkin
köyhien vinkumista kuten aina
teän elämä on paskaa ihan vaan teän ittenne takia, mutta kun ei sitä selkärankaa löydy paskaakaan niin itketään ja syytetään kaikkea muuta
NELJÄVUOTIAAN KANSSA?! ACHMED VITTU! NYT TULI POLIISIJUTTU!
ei kiinnosta mitä suku ajattelee, ei kukaa sukulaisia pääse valitsemaan niin miksi niiden mielipiteistä pitäis välittää? taidat olla aika vitun munaton jätkä kun ruotsissa asuvat tädit määräilee sun elämää
juuh uskon että suomalaiset näyttää susta ulkomaalaiselta KUN SÄ ET VITTU OLE ITE SUOMALAINEN!
>"Moi olen miljonäärien lapsi. Vittu kun lapset on turhia ja mihin vittuun ne minuakaan tarvitsee ja niiqu vittu niiq. Ei vittu köyhät vinkuu ja vittu teän elämä on paskaa vittu kun vingutte vinkuuvinkuu uliuliuli"
Meinasitko nyt ihan aikuisten oikeasti?
Rikkaiden vinkumista, kuten aina.
...
hyvä argumentti köyhis
perus köyhäriä menoa taas /mämmi/ssä, vissin rahat loppunu jo tältä kuulta niin riittää aikaa itkeä netissä paskaa elämäänsä
Tää :D
the fifth one is quite well drawed
vittua mie tässä vingun häh? pistän poikia vaan vähän ojennukseen kun luulet että ovat parempia kun kasa paskaa koirankopissa
tuoreita meemejä, tervetuloa internettiin poika
Mikä oli teidän eka anime jota katoitte sillon kun se tuli ulos? Itel vissii tää.
Oletko aina roolipelannut rikasta indokiinalaisessa semipedojen forumilla?
Miksi itket täällä paskaa elämääsi?
muumit tietenkin, toisena hopeanuoli
Taisi olla vuoden 94 juhannussonta
naja, minäkin olin 15 vuotias joskus.
> taidat olla aika vitun munaton jätkä
kek, lihava ja alkoholisoitunut veljentyttäriä ahdisteleva tulevaisuus siis siellä tiedossa.
Muuta Thaimaseen kun alat olemaan yksinäinen
OHMANGAJANGUU nyt näet miksi nimeni on lentävä sirkkeli
> that second one
they really got your portrait well done
...
mitä sä jätkä sähellät ei tää ole mitään peliä vaan oikeaa elämää, kannattais varmaan hakea jotain apua tohon peliaddiktioos
mun elämä on täydellinen, en vaihtais mitään pois, saan kaiken mitä vaan haluan koska vaan
kaikki me ollaan oltu 15 joskus, ootko vähän tyhmä?
saan pillua kuule niin paljon kun halua, et tiedäkkään miten helppoa kun porchella kurvailee kylällä!
ACCA 13
Alotin kattomaan vuodenvaihteessa
...
2009 kesällä aloin seuraamaan animekausia. Tuolloin tuli katottua kuva, Bakemonogatari ja Needless ainakin.
Pokemon, koska en oikein ikinä kattonut Muumeja.
Eka kokonaan katottu oli se romanssi missä ollaan juna-asemalla ja sit toinen se Baccano tai joku missä ollaan junassa. Yritin jossain vaiheessa päästä kovasti animesarjoihin kiinni ihan sillä mielellä että nyt tutustutaan tähän kamaan ja totesin, että enhän mä vaan vittu oikeasti tykkää mistään näistä, nää on huonoja. Siitä laudoilla liikkuvasta suosittelukuvasta oon nähnyt noin puolista ainakin muutaman jakson ja lopetin sit siihen.
Miyazaki on hyvä silloin kun se ei alennu limamörköihin, The Girl Who Leapt Through Time on tosi hyvä ja Tulikärpästen hauta on klassikko.
...
Kill la Kill
faijan porchella*
Reikä se on rotallakin, mutta saisitko ilman maksamista hankittua?
>mun elämä on täydellinen, en vaihtais mitään pois, saan kaiken mitä vaan haluan koska vaan
Nyt poika jooh, heh. Olit hyvä rölli, mutta kaiken hyvän on loputtava aikanaan. Vähän niin kuin sinun viikkorahojen.
kuule tytöt on vaan onnellisia kun pääsevät mun porchen kyytiin, se pillu litisee jo kosteana ihan ilosta ja jännityksestä, tarvinu koskaan maksaa mitään hähää!
alkoko itkettään köyhistä kun toisilla ei olekkaan elämä semmosta paskaa kun sulla? vituttais vittu mullakin kun oisin tommonen köyhä luuseri!
>sieni sykkii
hei en oo noi kaksi anna mulle fyrkkaa kiitti
mee vittu töihin lol!
pistä kuva pankkitilistäs, homo! vai käytäkkö vanhempies korttia hähähä!
ok meen vittu töihin lol mutta opiskelen ekaksi alaan jossa haluan työskenellä
käteistä käytän, sillä saa hyvin katseitä kun satasen seteleillä maksaa kaikki ostokset heh
pankista haen aina lisää kun loppuu
Oliko Paspartuu show anime?
Kaappaispa joku loli mut ja hyväksikäyttäisi sielunsa kyllyydestä ja pakottaisi sen kanssa eri akteihin
>saa hyvin katseitä kun satasen seteleillä maksaa
pahapeppu.jpg
> tarvinu koskaan maksaa mitään hähää!
maksu ei ole aina käteistä. Esim. kun kyydität niitä rottias niiden vanhempien luo, niin maksu tehdään palveluna sun osaltasi.
Kymmenen vuoden päästä porukka nauraa sulle, kun ne tajuaa sun olleen faijan porchella rottien henk.koht. kuskina pillun toivossa.
homolla ei ole edes nettipankkia häähähä!
vittu mikä homopappa betalar
vitut mie pilluja ole kuskannut minnekkään minne ne ollut ite menos, yleensä himaan panemaan, kyl ne on aina ite osanneet poistua, yleensä posket punasena kännykän kimpus kertomas kavereillaan kun kerrankin saivat parempaa kyrpää kuin muilta!
mul on kuule miehet palkattu erikseen hoitaan mun raha-asioita, mun ei tarvi tehdä muuta kun keksiä jotain mihin näitä mun miljoonia kuluttaa
>se on oikeasti animoitu japanissa
Mitäs vittua.
Kuvan janaria ääninäytteli muuten Salkkareiden Seppo.
>mul on kuule miehet palkattu erikseen hoitaan mun raha-asioita
paitsi käyt hakemssa pankista rahaa! ::DDDD
jätkällä ole edes korttia ::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
>mul on kuule miehet palkattu erikseen hoitaan mun raha-asioita
joo sitä kutsutaan sossuksi, hoitaa ja jakaa sulle rahaa kerran kuussa
Oispa Mokou
youtube.com
koitas käydä ite hakemessa joku kymppi dona pankista käteisenä, eivät muutan anna, pitää olla etukäteen tilattuna ja mm. tom hoitaa mun miehet tilitoimistosta käsin
no lol, ikinä en oo almuja hakenut, vittu mä ja mun suku varmaan elätetään kymmenes osa suomen köyhistä, ihan vitun paskaa, ette te kyl ansaitsis mitään!
>vanha työpaikka sanoi että joo jos vaan haluat tehä noita hommia niin laita tulemaan niin maksetaan se pari sataa kuussa
Kai se on sitten kokeiltava suuttuuko sossun kela noista kun toi on tunnin tai parin homma. Vedonlyöntivoitot on ainakin saanut nostettua ilman kitisemistä. Jos suuttuvat ja perivät niin sitten en tee töitä. Hyvä systeemi, hyvin toimii.
> kyl ne on aina ite osanneet poistua
> yleensä posket punasena kännykän kimpus
tais olla froidilaisia lipsautuksia nyt.
Ei siinä ole häpeää myöntää tekojas, hyväksytpähän ne aikasin ja alat ryhdistäytymään ja lopetat faijan rahoilla elämisen.
>tom hoitaa mun miehet tilitoimistosta käsin
juunii varmaa hoitelee sut myös
mitä vittua te nyt sössötätte ei vittu miten säälittävää hahahaha
Human Accomplishment -kirjan mukaan suurimmat Suomen saavutukset tieteen ja kulttuurin alalla ovat tehneet:
Johan Gadolin
Pentti Eskola
Elias Lönnrot
Johann Ludvig Runeberg
Frans Emil Sillanpää
Jean Sibelius
tosta puuttuu muuten mun nimi
>record number of Finnish women are marrying Iraqi men in 2017
Jesus christ what's wrong with Finnish women?
Voitot on voittoja, mutta palkka on jo muistaakseni eri asia.