/norgetråden/

Hvalbiff-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

vg.no/rampelys/musikk/aurora-aksnes/konsertarrangoer-faar-kritikk-for-presentasjonen-av-aurora-aksnes/a/24002478/
youtu.be/wK7GSARUs_Q?t=229
youtube.com/watch?v=uaWA2GbcnJU
youtube.com/watch?v=CVEuPmVAb8o
twitter.com/SFWRedditImages

forst for hyll seier

For trafikkorker

vg.no/rampelys/musikk/aurora-aksnes/konsertarrangoer-faar-kritikk-for-presentasjonen-av-aurora-aksnes/a/24002478/

Tanker om dette?

bra utgave

Er det bildet fra andenes? Virker kjent

For Norgesveldet i EU4.

>Assa, hallo 2017..? Jeg kan tenke på så mange andre ting hun er, som hyller henne som artist og ikke bare vakker, sot og herlig!! Håper dere setter pungen i skuffen

Nynorsk!

NÅVÆRENDE ÅR!!!

Jo, tror det er derfra.

Er
De
Skyldig?

Hvem skal jeg spille som fåvæ?

"nei"

hvite hanreier BTHU

Gråt med meg


youtu.be/wK7GSARUs_Q?t=229

>"Hos Bransja Prat skriver han dette:

>"– Enig i at formuleringen kanskje ikke var heldig. Jeg er jo selverklært feminist og noye på formuleringer rundt dette."

Tenker at det er tullete å bli krenket på andres vegne når personen det gjelder aldri har nevnt det som et problem.

>sitter her uten noe å drikke på
>og nå er det for sent i kommuniststaten norge å kjope noe


sånn det er her til lands ja

Legg det ut på bloggen din, jævla gauder.

Mongolar.

Det er det ingen her som vet og alle som tror de sitter på fasitsvaret kan henge seg tvert.

dette er bloggen min, ditt naut

Hele kulturen vår baserer seg jo å bli krenket på andres vegne om dagen.

Skulle gjerne spilt med deg, men har ikke EU4

Nei dette er min blogg, din flåkjeft.
youtube.com/watch?v=uaWA2GbcnJU

Noen i Europa, takk.

>dette er en toppsak i landets storste nettavis

Greit, Litauen, sidan du skal vere so kresen.

Verdenen er riv ruskende gal.

Skottland. Mekk de grei igjen.

Ja.

t. viter

Instagram-kommentarfelt er hvor nyheter skapes vet du.

Det verste er ikke engang at folk blir så stott, men at de "legger seg flate" så fort det kommer to-tre sutrete kommentarer.

For en gangs skyld vil jeg si noen stå i mot disse survefittene og nekte på at de har gjort noe galt.

De er to leiesoldater som bestemte seg for å rane sentralbanken til Kongo men dreit seg ut i prosessen.

t. assange

>Sister gaze
>Ubarbert
>Svensk
Mandlene jobber på full guffe her.

>Kongo
>Verier i banken
he

>For en gangs skyld vil jeg si noen stå i mot disse survefittene
Du har nå denne karen.

Begynte som milan fåvæ.

Ville du i en alder av 25 år enten:
*Ha en fullfort mastergrad som sikrer deg en godt betalt jobb, men være i fysisk dårlig form
*Være topptrent, men uten noe mer utdanning enn vgs

ville heller hengt meg

t. selvmord user

Hvor topptrent? Mye penger i idrett, hvis man er helt der oppe.

youtube.com/watch?v=CVEuPmVAb8o

Ikke idrettsutover, men du har en kropp som alle jenter sikler etter

Jeg liker virkelig ikke Mike Ræv

Utdanning og jobb, så klart.

>Prager Jew

Nei takk. 90% av skvipet på den kanalen der er bokstavelig talt "Du er en taper, hold kjeft mens vi, de rike, stikker av med alle penga".

Absolutt alle jenter?

>PragerU

Hvorfor?

...

Fordi jeg anser okonomisk sikkerhet som en smule viktigere enn å ha en kropp som silikonbimboene på stranda kan bli imponert over.

Dette.

innafor å slenge inn en liten kveldspizza eller? bare spor

Det er bokstavelig talt ingenting som stopper deg fra å ha begge deler.

Handler rett og slett bare om prioriteringer.

Nå ba jo fyren oss om å velge mellom de to alternativene, så da kan man ikke bare si "ja takk, begge deler".

Jaja, han ba dere gjöre det ja, men så ga han jo sin egen mening; ergo det var bedre med god ökonomi enn bra kropp.

Og jeg bare sier at disse to tingene er ikke motsigende.

Hva slags undermennesker vil svare det andre alternativet?

>han tror det er bare silikonbimboer som bryr seg om at mannen deres er fysisk kjekk

Ja, jeg ser en thaidame og mulattbarn i fremtiden din ja.

Det kommer an på hva han mener med fysisk dårlig form, vil jeg si.

Jeg mener, hvis han snakker om å ha en eller annen lidelse, som at man må ligge i sengen av en eller annen grunn, eller sitte i rullestol, så ville jeg heller valgt det andre alternativet. Men hvis han med "dårlig form" mener at man bare har dårlig kondis og at man ikke har noen komplikasjoner med et vanlig liv, så ville jeg selvsagt valgt utdanningen.

Tenk hvis hun hadde syntes at jeg var 10/10.

>han tror det er bare silikonbimboer som bryr seg om at mannen deres er fysisk kjekk
Dette sa han ikke. Antar du er den mindre skarpe typen som har gått litt for mye på /fit/.

Hvem da? Det er jo fire jenter der.

Er samepiker horete?

Hvem tror du?
Ikke bestandig.

...

Hun sexylubne i midten.

>Dette sa han ikke

Han antyda det, eller så hadde han ikke bare nevnt "silikonbimboer på stranda".

Nei, så klart ikke.

Nei, da vet jeg ikke.

Men det er kun silikonbimboer på stranda som legger så stor vekt på kropp og så liten vekt på status/intelligens/okonomi at en ville kommet noen vei som en taper, uansett hvor veltrent.

Ærlig talt så legger alle stor vekt på kropp, det er bare det at de lyver om hvor mye vekt de legger på det til folk rundt seg.

>Ærlig talt så legger alle stor vekt på kropp

Jeg håper du ikke helt seriost tror på dette.

Sa ikke det motsatte. Men jeg tror uansett du overdriver. Ser hele tiden mer eller mindre slappe karer med greie kvinner.
Humor og sjarme og slikt er mye viktigere. Uansett kan ingen kvinner respektere eller elske en mann av lavere status enn henne. Så man ville ikke kommet særlig langt som en taper, uansett hvor veltrent man var.

Skal jeg spille nok en kampanje med Norge, bare at denne gangen skal jeg spille med en mod som gjor at jeg kan chille og kolonisere på samme måten som portugal/spania/nederland, eller skal jeg spille en kampanje som som Florence og former Italia?

Selvfölgelig tror jeg på det.

Gjör ikke du? Hvor ofte ser du stygge mennesker holde hender med pene mennesker?

Jeg ser mye oftere folk som er nogenlunde på samme nivå fysisk holde hender fåvæ.

t. feit ekkel gutt

Er det noen som har dette bildet der Norge holder en pistol mot bakhodet til Sverige?

På forhånd takk.

syntes nesten du må begynne med et annet spill fåvæ

Nei. Dette er favorittspillet mitt.

Hvorfor sidestiller du 'uten noe mer utdanning enn vgs' (som dilemmaet sa) med 'taper'? De fleste som velger yrkesfag utdanner seg ikke videre etter VGS men kan fullt mulig få en veldig godt betalt jobb og hoy status i samfunnet. Kjenner flere med VGS-utdannelse som tjener 700k+ i året i Nordsjoen.

Hvorfor sidestiller du "stygge mennesker som holder hender med pene mennesker" med at alle legger stor vekt på kropp?

Kropp er bare tull.

HOYDE, ANSIKT og RAMME er det eneste som har noe å si

Gutta
Skal jeg skrive ut ett klistremerke med "/Norgetråden/" til sykkelen min?

Å gi kvinner retten til å velge hvem de gifter seg og får barn med er sterkt dysgenisk.
I dagens samfunn vil typisk ikke en kvinne få barn for hun er i 30 årene og da vil hun allerede være langt mindre i stand til å lage hoy-kvalitets barn enn hun ville bare 10 år tidligere (se autisme og downs).
I tillegg vil hun enten formere seg med en "alfa" mao hoylydt motbydelig idiot i hvilket tilfelle hun ender opp som alenemor, eller en hanrei, i hvilket tilfelle hun skiller seg fra han etter noen år.
Dette forer til at barna vil vokse opp til å enten bli kriminell, hanrei eller hore avhengig av den medfodte biologien. Og hun vil kun få ett eller to barn.
Hvem synes ærligt talt dette er et bra system?

Det var jo ment som en indikasjon på at samfunnet verdsetter stygge mennesker mindre da vet du din tölper.

>Å gi kvinner retten til å velge hvem de gifter seg og får barn med er sterkt dysgenisk.
Snarere det motsatte faktisk

>yrkesfag
>hoy status i samfunnet
>Dette er hva hjernlinger faktisk tror

Hvem her skal reise til Dixie når sorstatene reiser seg igjen?

Dette fåvæ.

En kvinnes foreldre vil velge henne en ektemann i hovedsak basert på suksess, intelligens og moralske kvaliteter.
En kvinne selv vil velge partner i hovedsak basert på utseende og uforskammethet.

>nå kan jeg bestille mat rett hjem fra meny.no

fy...f'en...

67.8% av Norges befolkning mangler hoyere utdanning. Du mener altså at samtlige er tapere. Interessant.

Sant nok, men tror dette fungere bedre om vi har et mer desentralisert samfunn.

Ja og kanskje utseende og uforskammethet rett og slett er overlegne verdier hos en mann.

Ikke han, men det er ikke sånn at man automatisk er taper fordi man bare har vgs. Jeg ser snekkere eller andre yrkesfaglige har veldig fine liv med flotte koner og hus og hage bil og unger. Ser ingenting galt i det, fåvæ.

"Hoy status" i samfunnet er det kanskje ikke, men heller ikke lav status.

>7% fler kvinner enn menn som har höyere utdanning
>S-samfunnet u-undertrykker kvinner!!!!! Knus patriarkiet!

>Kongolesere er bedre enn Japanere
Du er en skam for hvite.

Å være hoy, sterk og vakker er viktigere kvaliteter enn hvor flink man er til å gå på universitetet og være kontorhanrei for jodene. "Status" og "intelligens" er en abnorm degenerasjon som folge av jordbruket.

Onkelen min har doktorgrad og tjener 200,000 mindre enn broren min med videregående skolenivå, kjeks.