/mämmi/

Lisää viinaa veljet on typerä sanoma

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-NKqhqIN3Zc
youtube.com/watch?v=ZC6zIMf5aFk
yle.fi/uutiset/3-9622194
twitter.com/AnonBabble

kemohomo

Ekat häpeämisen arvoiselle fetisseille ja seisokeille.

turruttaa

toka savikukolle

:3

Finns aren't white. Prove me wrong.

oon about iha vitu kännissä

>hupilo

EI

VITTU

MEIL

SAMAT

!

Aavetuttaa

Toi ihmissusi-osio oli kyl kirjan vähiten traumatisoiva kohta, vampyyrit, oudot ilmiöt ja erityisesti aaveet antoi aika elinikäiset päähänpinttymät.

aint gotta prove shieet to you jamashaquan

Paras noita

how do i get a finnish gf?

be black

go to anime web sight

Selkeästi ihmishahmoiset tai ylipäätään selkeän hahmon ottavat kummajaiset eivät saa karvojani pystyyn kuten pahantahtoiset entiteetit jotka eivät ota mitään visuaalista muotoa, vaan tuovat läsnäolonsa ilmi vain näennäisesti elottoman ympäristön ja äänen avulla.

Juuh Windows Update yrittää päivittää jotain, mutta päivitykset ei onnistu, joten se päättää hidastaa konetta jatkuvasti. Ja tietenkään Microsoftilla itsellään on vain haistapaskaohjeita ja kolmannen osapuolen tarjoama registryn editor - hässäköintikään ei näytä toimivan. Vittujen kevät.

im greek

Poltergeistit ja kaikenlainen muu näkymätön vai?

>When theres Finns

Ihmishahmon ottavat hirviöt saa kyrpäni pystyyn jtp.

Jotain sellaista. Parhaiten toimii kun ei ollenkaan tiedä mitä odottaa.

want to have finnish friend

rrrrrääääääää
alko jo väsyttää vaikka kaljaa ois vielä vaikka kuinka paljon juotavana

want to have russian gun

let's change
I'll give you gun and you'll give me friendship

Koetin ostaa kuulavibraa ja g-pistekiihotinta mutta maksettuani kamat tuli joku klarnan 404-viesti vaikken en edes klarnaa käyttänyt. Meniköhän tuo nyt läpi vai ei

"Exchange" or "trade" work better than "change" there

thanks fatty
how about deal?

Juuh

jos laitoit sähköpostin tai jonkun vastaavan, niin pitäisi tulla kopio "kuitista" kun tilaat nettikaupoista
pistätkö kuvaa mämmiin jos/kun ne saapuu?

Join vain 6 lonkeroa ja oloni ei tunnu oikein mitenkään erityiseltä
Toivon todell a että tämä on rönttösmöntönen

Juuh

Rahat lähti tililtä ja sähköpostissa ei ole mitään, tuo 404 tuli tosiaan kun yritti siirtää takas kauppaan. Laitan kuvaa olettaen että nuo saapuu

>tyttöjä internetissä

You're welcome, alcoholic nobody

You could say
"Let's make a deal"
or "I have a deal for you"

The meaning of deal, as a verb, means more like distribute such as a dealer in a card game or a car dealer. If you are using deal as a noun, something you can have or make or give, it can be used in place of the noun form of trade.

It's confusing because in English a lot of verbs can also be nouns.

Mistä se g-pisteen löytää jos yhtälöstä ei tytyä löydy?

>alcoholic nobody
thanks anyway

Voi vittu make nyt nukkumaan

>pojilla ei ole g-pistettä
juuh

Voi vittu sentään :D

sSitä kuvittelee aina itte olevas vähän hönö joissain asiaoissa, mut sit juttelee jonkun kanssa joka on vähän hönömpi vielä ni ei vittu saatana D

saatanama

mulla on ollu kohta melkein tunnin menossa kauhea kännihikka

Lähtee sillä millä on tullutkin

Tää kuulostaa vitun vammaselta mutta, juo vettä pää alaspäin.

Saattaa mennä nenuun vähän vettä mutta se toimii aina.

Juo vettä pää alaspäin

muista kerran kokeilleeni ja kaadoi lasi vettä pää alas naamalleni
selvi päi kyllä toimii

No toi on sun omaa vammammusuutta, mä olen tuhannen päissäni onnistunut tossa

>stk en enää jaksa tykätä kenestäkään tinderissä kun keskustelun aloittaminen rönttösten kanssa on liian vaivalloista ja ne eivät koskaan aloita mitään kuitenkaan
juuh, siihen tais loppua nyymin normoutuminen

>Hänellä on hikka pitempään kuin 5min

En ymmärrä tätä meemeä, mulla ei oo hikkaa ikinä pitempään kuin muutaman hikan verran. Tavallaan nielaisen sen pois aina jos se häirtisee, eli nielasen samaan aikaan suurinpiirtein kun hikka on tulossa, vaikee selittää, mut en käytännössä ikinä kärsi pitkästä hikasta.

Juuh

nukkumaan :3

Joo vois kyllä. Öitä.

Itellä muutama kerta kuussa hikka melkein aina metrossa ja sit kun pitää vielä mennä päätepysäkille asti...ei helvetti. Kelatkaa kovaäänisiä hikkoja joku 20min täydessä metrossa ruuhka-aikaan.

Juuh kaipa se pitää soittaa aamupäivällä asiakaspalveluun. Vittu taas tätä tuuria että seksilelujen kanssa käy näin ei helvetti

Osaako ne muka asiakaspalvelussa neuvoa miten saada juuttuneen loharidildon pois anuksesta?

Osaa varmaan kertoa menikö tuo tilaus läpi vai ei

Ja ei vittu soitetakkaan kun palvelu auki vaan arkisin

En voi hyvin. En ole normaali.

t. huonovointinen ja epänormaali

Mitä kelaamista tuossa on? et sentään piereskele.

Onko tuossa muka jotain noloa? en ummarra

Juo vettä, syö magneessiumia ja mene nukkumaan sitten. Luulis tuleva parempi olo vähäsen tai jotai

Selittäkää mulle nyymit, miks naiset on niin perseestä?

Luulen että muut nauravat mulle ja muutenkin hiton ärsyttävää kun automaattisesti yrittää peitellä sitä hikkaa.

Kiitos vinkistä

youtube.com/watch?v=-NKqhqIN3Zc

...

Pienemmät aivot ja life on easy mode tuottavat paskoja yksilöitä.

Juuh paskoin unirytmini heti

Vihaan kesää, valot alkaa jo tulla ikkunoiden raoista ja en ole vielä mennyt nukkumaan

perkele

Hello

Hei

youtube.com/watch?v=ZC6zIMf5aFk

why are Finns so crazy/rude?

Hej

Vittu, vielä 2h että alko aukee

Heräsin just.

Enää tunti et alko aukee.

Ketä täällä oispattaa näin klo 8 aikaan laurantaiaamusta?

oispatan viinaa ja lusikkanyymiä. mitä sä oispatat?

ihanaa lauraa ;__;

oikeesti tosi ruma. miks semmonen sua oispattaa?

En tiiä joskus vaan tulee kohtauksia

NYYMIT TE OISPATATTE MUA!

yle.fi/uutiset/3-9622194
>"Kun sinulle tehdään rintojen poisto, puolisosi varmasti lähtee" – hoitohenkilöstön tylytys surettaa Roopea
Sellaiset mielenhäiriöt siellä.

Moi nyymit :3

moi ihanuus! :3

Juuh, onhan se väärin että joku kehtaa nostaa kissan pöydälle veitsileikkien varjopuolista.

Ja etenkin se ettei koko muu maailma automaattisesti ota tätä touhua normina.

heräsin just ja en oikein tiedä mitä tapahtuu

Maailmanloppu.

>Juuh, onhan se väärin että joku kehtaa nostaa kissan pöydälle veitsileikkien varjopuolista.
Juuh, hyvä vaan että sanoo niinkuin asiat on eikä vaan kaunistele että "joo kyllä susta oikee mies tulee tän leikkauksen jälkeen ja kaikki pitää sua miehenä eikä mutanttina" jne.

Saatanan saatana. Matchasin taas tinderissä ja taas pitäs keksiä joku hyvä aloitus ja sitten jaksaa viestitellä jos se vastaa. Miks mä teen tätä itselleni?

Musta tuntuu että tästä krapulasta ei tulla selviämään. Perustan tuntemuksen siihen et heräsin aivan ympärikännissä ja mulla ei edes ole krapulaa vielä klo 9.

Good morning lads
>tfw just got home from nightwork
>tfw get greeted by no one
>tfw just make some coffee and sit at my computer pretending I have friends to talk

Juuh, taidanpa taas vaihteeksi tuikata jokaista mämmitärtä bebaan.

Juuh

Mää ajoin ja rasvasin mun beban :3

HAHA LÄLLÄSLÄÄ mulla on bentsoja ja nytkin vedän viinaa, ei tuu olee mitään darraa

We are your friends, Sven :3

t-thanks, i am gonna sleep. see you guys and have good day

what about me?

Onko bentsot ihmelääke darraan? Viimeksi join viikon putkeen, eli 24/7 tinttausta. Noh, hain sit putken päätteeksi liuskan pameja. Ei ollu darraa ollenkaan.

you call us mongols so hell no