/mämmi/

/mämmi/

Tämä on pikkusiskosi tänään -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4-PkAQcuZOw
iltalehti.fi/kotimaa/201705202200146486_u0.shtml
twitter.com/NSFWRedditImage

...

Jaahas sammakko tervehti taas klassisella "hähää väännän tv-volyymin tappiin ja piilotan kaukosäätimen"-jekulla. Jäljistä päätellen täällä on syöty myös 6 munan lisä-aamupala ja räjäytetty taktinen ydinase rojukaapissa

...

panin tätä

Ihana tää sun sammakkos

rakastan sua

Ä-älähän nyt! Nyymi! x3

Oon nyt parin viikon verran hoitanut mun tummia silmäpusseja kurkkuviipalella samalla kun oon kuunnellut tuubasta noita ASMR videoita puolisen tuntia päivässä.

Tummat silmäpussit on hävinneet melkein kokonaan ja silmätkin tuntuu vähemmän kuivilta. Suosittelen.

Itseänihän ei juuri silmäpussieni sävy liikuta.

Ihana ja ihana. Nyt se laulaa ölinäkaraokea ja keikistelee päiväpeitolla pelkissä kalsareissaan. Aika tukalaa olla samassa huoneessa vaikka tiskaankin tässä samalla.

Juuh itekki alkanu käyttää ripsaria ja huulikiiltoa nii ai että näyttääkin hyvältä. Suosittelen.

Asuuko se omillaan itsariyksiössä

No semmonen elämänilonen :D Tiäkkö? :3

youtube.com/watch?v=4-PkAQcuZOw

Mielipiteitä tästä kappaleesta?

Siis mikä tää juttu on? sä oot jonkun reppanan apustaja vai mitä?

t. mämmi

Vitun hyvä.

Käänsin sen kerran:

Ja sinä et näytä ymmärtävän
Harmi, vaikutit rehelliseltä mieheltä
Ja kaikki pelot, joita pidät hyvänäsi
Kääntyvät kuiskaamaan korvaasi
Ja tiedät, että niiden sanomat voivat satuttaa
Ja tiedät, että se merkitsee niin paljon
Ja et edes tunne mitään

Minä putoan, minä haalistun
Olen menettänyt kaiken

Ja sinä et vaikuta valehtelialta
Harmi, että pystyn lukemaan ajatuksesi
Ja mitä luenkaan sieltä
Jakamamme hymy kynttilän valossa
Ja tiedät, etten tarkoita satuttaa sinua
Mutta tiedät sen merkitsevän niin paljon
Etkä edes tunne mitään

Minä putoan, minä haalistun, minä hukun
Auta minua hengittämään
Minua sattuu, olen menettänyt kaiken
Minä häviän
Auta minua hengittämään

mun muna haisee ihan spermalta vaikka kävin just suihkussa.

Vitun spermamuna

sama juttu mutta kyseessä on mun pilu

Oon epäironisesti apu apustaja

Omakin slerba vähän tuoksahtaa, mutta se johtuu puolenyön sponttaanista runqsessiosta jonka jälkeen en vain enää saattanut lihavoitua suihkuun.

kuinka pitkä toi on?

Kuinka monta kertaa runkkaatte viikossa?

3x7=21+satunnaiset päälle.
Ikää 28 eli oon vanha runkkarikin päälle.

yks tai kaks

Vaihtelee aika villisti 0.25 ja 5.0 välissä

Aloin miettimään että runkkaako naiset vai onko niillä joku oma termi sille? En ole koskaan kuullut naisten puhuvan muusta kuin masturboinnista

>0.25
Ai vähän heilautat ja jätät siihen?

Miksi moniavioisuus ei ole juttu jos kirkolla ei ole enää mitään moraalista valtaa?

kerran päivässä

Monogamia on osittain geneettistä.
Vaikka kirkolla ei ole moraalista valtaa, moniavioisuutta ei yleisesti hyväksytä yhteiskunnassa (paitsi ählämimaissa).

1.0(viikko) / 0.25(runqs) = 4.0(viikkoa)

Ei tuota biologialla kannata selittää kun homouskin on poikkeus pikemmin kuin pääsääntö. Polygamia sama asia.

oispa nyymi joka hallitsis mun "morning bonerin" joka aamu

Lasketaanko tässä kertoja vai sessioita

Runkkaan parin päivän välein mutta 2-13 kertaa per sessio. 3-4 on aika tyypillinen, 13 on enkka

Millon saitta pillua viimeksi? Ite viisi vuotta sitten, oon turbo beta, tai sanoisko omega.

En ymmärrä. Kyllä homoudenkin voi osittain biologialla selittää. Jos toinen identtisistä kaksosista on homo, niin myös toinen on paljon suuremmalla todennäköisyydellä, kuin jos olisi kyseessä tavalliset kaksoset. Eli syy on osittain geneettinen. Samoin mm. kohdun olosuhteet voivat vaikuttaa homouteen hormoonien kautta.

m-moi nyymi ///>w

kaheksan vuotta sitten

...

Vappuna. Oon kyllä sellanen omega että saan ainoastaan juhlapäivinä pillua.

7x3 + random krapula superpanetusrunkut eli varmaan joku 25 aika lähellä totuutta.

Oispattelen täällä ja mietin että oispattaako naisia koskaan? Kyllä ne varmaan välillä ajattelee "saispa maken 25cm jyrää pilluun", mut mites paijausmielessä?

Oispa tönttö joka tykkää tulla paijatuksi

Ei vittu nyt lähtee

identtiset kaksonet nyt ovat muutenkin samanlaisia niin tietenkin jos toinen homouteen ihastuu niin toinen tulee perässä, näis tapauksis on kummiskin aina sitä insestiäkin sitten

150cm

enemmän niillä on sitä turvallisuuden puutetta, oispa iso lihaksikas mies joka sulkis mut sen tiukkaan syleilyyn ja ei koskaan päästäis pois jne.

Ei oispata. Ne vaan esittää että oispattaa aiheuttaakseen vahvoissa uroksissa oispatuksen tunteita ja saadakseen suojaa sitä kautta.
Oikeastihan naiset ovat täysin henkisesti kykenemättömiä muihin kuin pelkoon, ahneuteen ja hoivaviettiin.

Moi tindernyymi.

Do you guys think it's wrong to like femboys?

Moi

yes

Bad taste Sven

W-why?

Osaako nyymit laittaa ruokaa? Muutakin kuin pastaa tai jauhelihaa vihanneksilla?

Varmaan enemmän jaksamisesta kiinni kuin osaamisesta

>alle vuorokausi pääsykokeeseen
Minulla ei ole tarpeeksi hyvää kuvaa kuvaamaan kuumotustani.

Onnea matkaan. Mihin päin?

Ulinapistoon koodariapinaksi

Onko ennestään harrastuneisuutta koodaushommissa?

Ei oo erityisen oleellista pääsykokeen kannalta

Ei niin, mutta uliopistossa aika persiistä alkaa alusta asti opettelemaan koodiapinan hommia

Vähäistä kokeiluluontoista värkkäystä, ei mitään mitä kehtaisin julkaista.

Sitä varten on kaksi peruskurssia fukseille (Ohjelmoinnin perusteet/jatkokurssi)

suomalaiset sammakotki näköjään RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄkyy.
oli roskakasassa piilossa ja RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄky kun jäi litistyksiin roskia nostellessa.
vein pusikkoon ettei ois jaloissa ja vähä piilossa, mutta jotain muutama metri pusikosta kuulu myöhemmin RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄkymistä eli joku harakka vissiin söi sen

Joo (ei)

juuh joilla ei oikeastaan oikeasti opi muuta kuin sen kuinka perseestä koodaus on jos ei ole aikaisempaa harrastuneisuutta tai ainakin kovaa kiinnostusta aihepiiriin.

>More than 80% of Germany's shut down nuclear power has been replaced with coal power plants, which release 100 times as much radiation as a nuclear power plant of the same wattage

Mielipide kullakin. Mun mielestä meidän peruskurssit oli tehty todella hyvin

enemmän lobbaus voimaa hiilivoimaloiden takana kuin ydinvoimaloiden

koko yliopisto on samaa, kun siellä on tarkoitus itse opetella kaikki ja lipasto vaan tarjoaa materiaalit ja arvostelee lopputulokset

Kyl mä ihan hyvin opin niistä.

mut- mut- mun Fukushima...

Aina kun luulen olevani täysin turtunut...

Alkaa sitten kuitenkin kohta turruttamaan lisää...

MItä silloin on tarkoitus tehdä kun mikään ei enää kiinnosta?

sillon voi kyssää ittensä

Silloinko siihen saa luvan?

Et sä voi sanoo noin.

Meinaatko, että tulee sanomista jos kyssaat itsesi ilman lupaa?

Etit jotain uutta.

Kokeilla jotain uutta

Löydä jotain uutta.

Mutta tuskinpa sinä sitä teet kun nyt haluat potea julmaa harmaata maailmaa tuolla tavalla, sinä murheellisen elämän viaton uhri.

ei saa kyssata se on sääntöjen vastaista

Uskoisin sen olevan luvanvaraista toimintaa, mutta mistäs minä tiedän.

on se ja noita lupia on aivan helvetin vaikea saada käytännössä mahotonta

Itsehän hoidan noi asiat viinalla.

tehdä töitä ja lapsia.
sitten kaikki kiinnostaa kun ei kerkeä mitään tekemään.

Menkää ulos, siellä o hieno ilma.

prrrriiiiitttffff prrööööttt pylly sylkee ripalia

Juuh just kelasin että vois palauttaa muutaman säkin pulloja ja ostaa rahoilla kaljaa.

Minäpä poika GRILLHAAN, räh räh!

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

vois tehdä takapihalle näkö/kulkuestettä ja lojua koko päivä ulkona sohvalla konetta naputtamassa

>sohva ulkona
semmonen valkoroska siellä

Lasken tällä hetkellä kulli solmussa harkkatehtäviä huomista tenttiä varten ja välillä paskapostaan tänne.

Ei kerkee.

Tuli tästä mieleen kun pentuna mulla oli lastenhoitaja ja kotona oli sellanen parveke, jonka sai lukkoon ja sen pysty avaamaan pelkästään sisäpuolelta. Sanon sille et "hei mennään parvekkeelle pelaamaan korttia"
>ota kortit
>lastenhoitaja menee parvekkeelle
>ulkona on vähän viileä ja molemmilla pelkkä t-paita + housut
>mene parvekkeelle ja lukitse ovi, jättäen teidät molemmat sinne jumiin pariksi tunniksi kunnes äiti tulee kotiin

En tiedä mitä mä ajattelin.

iltalehti.fi/kotimaa/201705202200146486_u0.shtml
>Abdirahman Abukar Mohamud yritti ryöstää ja raiskasi huoran
Onko tässä moniosaajien moniosaaja kun sai kaksi kärpästä yhdellä iskulla varastaessaan seksiä raiskaamalla

Täytyy ymmärtää, rasisti on reppana, huoran vika jne.

Näköjään ihan syystä noilla yleensä se kielto et ei neekeriukkoja tai muita mamuja.

Vaikka tää ei ollutkaan kantasuomalainen uhri, niin vituttaa ihan yhtälailla.