/mämmi/

Ilman mitään pelleilyjä.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UZPCp8SPfOM
youtube.com/watch?v=xg5YN3LAGw4
twitter.com/SFWRedditImages

Sauce?

blacked.com

Paska se on tääkin painos, mutta ainakin tää on /mämmi/.

helvetti mitä shoppi velhoja mämmissäkin

Ootte kaikki mun neekereitä

Koivisto kääntyy haudassaan kun tämmösiä painoksia jouttuu kestämään

Eiköhän OG EU aisuri tykkää vaan

>haudassa
>joutuu kestämään
jaa miten se kuolema toimiikaan?

POISTA TÄMÄ KUVA HETI

Sää et enää voi vaikuttaa asioihin, mutta näät kuinka seuraavat sukupolvet paskovat kaiken

Viikko sitten kun olin junassa niin joku muija meni valittaa konduktöörille siiitä et olin muka häiriköiny sitä. Olin oikeesti vaan katsonu sitä.

MItä vittua.?

kuulostaa hirveeltä, parempi olla kuolematta sitten

oon ollu ny päivän siveysvyössä

oot varmaan liian ruma niin se koki itsensä loukatuksi, etsä ole sen arvonen et saisit edes sitä katsoa

Juuh, ehlkä niin, mut silti vitun tyhmää.

Sellaset katseraiskaukset sieltä. Kaikki miehet sais kyllä elää kuukauden naisena, niin saisivat tietää mitä päivittäistä kärsimystä tää elämä on.

Huutista jonnelle ei tannut silmäpeliä onnistua :D

naiset on, koppavia

En tiiä olinko jotenkin eleellä katseraiskannu, mut räpläsin puhelinta.

Siellä viestittelit sovinistikavereilles et mikä "kinkku" on nyt kiikarissa. Hyi saatana.

Siinä tapauksessa raiskasit sen sillä että kiinnitit huomios johonkin muuhun.

"ruma mies katsoi minua" on raiskaukseen verrattava rikos

Jtp niin ihan sama mitä ois tehny jos kerran katseet kohtas. Pistäs vaikka silmät kii. Ei mua kiinnostais jos joku siiderivalas feministi kattois mua.

ei ketään kiinnosta mitä mieltä sie olet, naista uskotaan aina ja uhri on aina oikeassa, nais uhri on tuplasti oikeasssa

Kuvia tai en usko

Katon nyt toista kertaa tätä Star Trek: Enterprisee. Pitää sanoa, et noi andorialaisten naiset on kyl ihan hyvänäkösiä jtp

Naisviha vaan nousee vaikka on ollu rönttönen. Jotenkin tuntuu et ainoo järkevä nainen maailmassa on mun mutsi.

mun mutsi ei oo kyl järkevä, uskoo horoskooppeihin ja ennustajiin

Miks mun pierut on niin pahan hajusia?

huono dietti, omani tuoksuu ihanalle

Jaksaiskohan sitä lähteä kauppaan ostamaan kaljaa ja ehkä hieman ruokaakin

olen 26 vuotias neitsyt

menee aikasten kiinni tänään

Ite hain just 10 bissee pirilaskuihin.

mäpä

en uskalla

elämä on, ite sain pillua ekan kerran 23v

eipä tuntunut vittu miltään

Näyttäs lähialepa olevan 24 asti ihan normaalisti

juuh mut normaalit kaupat ei ole

oon juonu nyt 70 kaljaa kahessä päivässä

Postaan tänne koska en tue neekerilankoja

haluun pojuyden

Miksi olen aina kaupassa se, jonka täytyy noi kaljapakkaukset avata? Kattooko muut vaan että en mä ota sitten tota kaljaa kun ei oo kukaan noita avannu?

oispa nyymi jonka kanssa kiemurrella lusikassa aamusin

oispa tyty, ansa, poju, kaveri, nyymi, tai koiro

Voin olla sun koiro

koska ihmiset ei jaksa avata niitä, siksi ne ottaa vaan sen verran kun on valmiiksi avattuna

Hienoa kun tulee elämään kerran kans vuodessa semmosta puhtia et jaksaa tehdä kaikenlaista ja yrittää parhaansa mukaan normoutua ym.

Mut sit aina tulee huomanneeksi sen ettei oikeen tykkää normojen seurasta ja normot ei tykkää omasta seurasta, koittaa monta kuukautta grindata kaikenlaista, mut sit vaan ei jaksa enää kun ei mikään tuota tulosta.

Minulta on puhti taas lopussa.

Koittakaa jaksaa mämmiläiset ja koittakaa muistaa että ette ole epäonnistuneita epäonnistujia. Maailma on nähnyt jo niin vitun monta ihmiskohtaloa niin sillä ei loppujenlopuksi ole paskaakaan väliä mitä kukin täällä tekee ja miten elämänsä viettää. Aina on joku huonompi ja aina joku parempi, mutta sitten kun kaikki suhteutetaan keskenään niin kukaan on tuskin yhtään sen huonompi.

Laitan sut pantaan ja käyn sun kanssa kävelyllä

Sit hyppäät sohvalle mun viereen ja mä rapsutan sua korvan takaa ja sanon et hyvä nyymi

#böndeproblems
tääl kaupungis o irtokaljoi ja pakkauksii

Diippii settii bro

vähän oot viisas hei! ootko joku profeetta??

tääl haisee mätä pieru

Hyvät setit. En ite muistaakseni koskaan juonu 70 annosta kahdessa päivässä, mut oon monesti juonu 0,7l tapsan ja mäyriksen olvia aikavälillä 16:00-01:00 ja sit seuraavana päivänä vähemmän.
>90kg miehelle tuo juomamäärä on neljä promillea, eli keskimääräinen alkoholimyrkytys 18-vuotiaalle t. laskuri
>omilla toleilla puolet ajasta muisti säilyi koko illalta

juuh

Viimesen viikon aikana tehny merkittävästi vähemmän mieli kyl kaljaa ja en nyt suunnittele dokaavani itteeni hengiltä tän kuurin päätyttyä.

Hommaa ei-normoseuraa

youtube.com/watch?v=UZPCp8SPfOM

5/5 podcast

netolale

Mulla on, onneksi. Semmoset piirit on vaan kauheen pieniä ja sulkeutuneita.

>Alex Jones
Niin siis 5/5 komedian kannalta?

Katoin äkkiä peukalonaulasta et onko toi Bull Mentula.

/mämmi/läiset on liika ujoja tavatekseen

livenä ei voi kuva postata tai linkata hauskoja netti juttuja

>Mut sit aina tulee huomanneeksi sen ettei oikeen tykkää normojen seurasta
Juuh, kerran olin tän unohtanut kun en juurikaan ollut muiden ihmisten kanssa kontaktissa pitkään aikaan, jos ei oteta huomioon perhettä/tytyä/työhommia. Ei kauaa kestäny huomata, että en tule lainkaan toimeen monen ihmisen kanssa. Ei kiinnosta niiden jutut yhtään, huumorintaju aivan erilainen.

Asun hesessä. Tuolla s-marketissa ainakin ne perusbulkit on aina pakkauksissa. Irtokaljoja on, mutta ne on aina kalliimpia. Ja kylmään pääsee ainoastaan ne kalleimmat tietysti.

Haluutko dunkkuun spede?

Ei mut oikeesti Alex Jones on "kontrolloitua vastarintaa" ja vaan idiootti ottaa sen juttuja tosissaan.

Haluaisin olla Kannan aisankannattaja

juuh oon ollu nyt kolme päivää hereillä yhen rituaalin takia

toivottavasti oli sen arvosta, vielä pitäis olla yks päivä eli 24h hereil

rip

>Ei kiinnosta niiden jutut yhtään

Toiset ei oikeen välttis niinkun halua jutella oikeen mistään mistään. Minulla meni vuosia tajuta tää.

Sitten kun aiheet muuttuu mielenkiintoisiksi ja alkaa ajatus oikeasti raksuttaa, monet jotenkin vaivaantuvat ja alkavat kiemurtelemaan ja heittelemään kaikenlaista "haha, kui tää keskustelu muuttu yhtäkkii tämmöseks :D" tai "huhhuh, vittu mitkä puheenaiheet taas :D"

Aletaan pikkuhiljaa pääsemään itse asiaan niin keskustelu pitäisi välittömästi lopettaa tai sit siirtyä johonkin kevyempään.

Etköhän sä ny jotku placebot ainaki siitä irti saa. Ja ketään ei sitte muuten kiinnosta kuinka sä luulet olevas joku maaginen neekeri

>
Sitten kun aiheet muuttuu mielenkiintoisiksi ja alkaa ajatus oikeasti raksuttaa, monet jotenkin vaivaantuvat ja alkavat kiemurtelemaan ja heittelemään kaikenlaista "haha, kui tää keskustelu muuttu yhtäkkii tämmöseks :D" tai "huhhuh, vittu mitkä puheenaiheet taas :D"
Tähän varmaan tarvitaan viinaa, niin ne ei ajattele sitä et "apua nyt harhaudun pois normaaleista jutuista"

normoilu tekee normon

Mä voisin kyl jotain nyymejä tavata, mut toisaalta pelottaa että millanen mörkö sieltä tulee. Kaikista pahinta jos siellä on joku normo.

>Tähän varmaan tarvitaan viinaa

Riippuu tilanteesta, mut usein se viinakaan ei ole ratkaisu. Jos ollaan jossain mökillä niin ehkä sitten, mutta tuntuu että varsinkin viinapäissä hätäännytään siitä et "ei vittu nyt ei oo sitä vanhaa kunnon meno meinkinkii tässä kun vittu istutaan vaan ja jotain keskustellaan :DDD vähän jumputusta soimaan täysille ja sit istutaan kaikki turpakiinni kämpässä ja syödään kiusaantuneena sipsiä ja juodaan kaljaa ni siit se meininki sit lähtee ::DDDD"

ootte kaikki normoja muhun verrattuna niin turha tavata ketään

Kohta loppuu nää kuvat. Toivottavasti piirtää lisää.

>maailman eliitti käyttää taikaa ja kuuluu okkultisti salaseuroihin
>placebo
Nojoo, voi olla ku oon aika huono näis jutuis et mitää ei tapahu.

Ainoastaan normot menisivät noihin tapaamisiin.

juuh se se varmaan on, et vaan osaa oikein tehdä niitä

Juuh, mutuilin vaan omaa kokemusta peilaten. Tosin oon keskustellu kännissä vaan netissä ja sillonkin pääasias laudoilla, joskus omeglessa.

Ilmottele ku hallittet maailmaa tai heittelet tulipalloja

Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.

Tykkään kyl Star Trekistä kun täs universumis on niin paljon tarinaa. Star Warsista en tykkää niin paljoa, kun ne elokuvat itsessään ei tuota niin paljoa materiaalia. Ehkä sitten, jos siitä tehtäs joku pitkä tv-sarja.

amtabi

Sää oispatat mua niin paljon

oispa mulla komari tyttöystävä

Ai kommari vai?

Oispa britti poju t. tytynyymi

onhan niitä kirjoja, sarjakuvia, animaatiosarjoja ja tietokone pelejä

veikkaisin et on ihan yhtä paljon tarinaa

Oot ihana.

Juuh, normoushan on vain spektri, ei ole olemassa mitään absoluuttisia normoja tai absoluuttisia ei normoja. Toiset on vaan enemmän kuin toiset ja toisten kanssa se keskustelu joskus onnistuu, mutta normomman puoleiset on paljon alttiimpia ryhmäpaineelle et jos seurassa on pari turbomakea niin sitten ei vittu kiinnosta mikään vaikka muuten olisikin alttiita kaikenmaailman keskusteluille niinkun muuten.

Mietin aina välillä et puuttuuko multa jotkut vitun peilisolut vai mikä mättää, en pysty samaistumaan ihmisiin kauheasti ja ihmettelen välillä miksi toiset ihmiset kopioivat toisten ihmisten käytöstä niin radikaalisti ja muuttavat jyrkkiäkin mielipiteitään ihan sen perusteella mitä kaveriporukka milloinkin sattuu olemaan mieltä.

Siinä olisi toisaalta järkeä koska olen lapsesta asti ollut toisten kanssa aika vähän tekemisissä niin ei varmaan oo muotoutunut sitä toimeentulemisen kannalta välttämätöntä taitoa olla oikeasti mieliksi muille, eli olla vähän niinkuin he :D

Tiedän tän, koska se tuntuu tosi hyvältä jos joku vaikka adoptoi sinulta jonkun maneerin tai jonkun sellaisen asian mitä sanot jatkuvasti.

>onhan niitä kirjoja, sarjakuvia
Niinno juuh, mut mun keskittymiskyky on vähän mitä on. Animaatiot ei oo koskaan sillee kiinnostanu ja en pelaa monestikaan pelejä tarinan takia.

Muotoilin vähän huonosti.

...

Ite teen ja toimin vaan silleen et en välitä seurauksista. Kuvittele et ois sun vika päivä elossa. Pystyt mihin vaan.

tätä mieltä minä olen normoista

niin että elokuvat on just sopivan tiiviitä paketteja sulle?

Ja tv-sarjojen jaksot.

...

animaatiotko sit tuntuu liian lapsellisilta vai mikä niis on?
youtube.com/watch?v=xg5YN3LAGw4