/mämmi/

Siitosmestari-painos

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-9630144
twitter.com/NSFWRedditImage

Ostin tällaisen monsterin ja täs on kyl ihan liikaa juotavaa. Noi pikkuset red bullit on parempia.

>mestari panee niitä nuoria tytyjä joita /mämmi/läisten pitäisi panna

Kaikkee sitä.

amtabi

miks et pane nuoria tytyjä?

juu mutta älä juo sitä.

moi.

koska oon nuori tyty

Onko Sampo Terho sittenkin mämmipurilaisten valinta?

todinsteita ???

En juo tänä viikonloppuna. Enkä sen jälkeen.

Joku tässä koko jutussa ei täsmää.

Mies on melkein 50, hiusraja takaraivossa, siimamode ja omien sanojensa mukaan ujo ja hiljainen. Ja sitten seon panemassa teinipillua salasuhteessa vaimoltaan.

No oha sil vaimo kuitenki et tuskin siihen on joku autistinen mämmiburgeri voinu samaistua muutenkaan.

Onko tää mielestäsi nuori tyty?

Täällä tuskin kenelläkään olis ongelmia painaa tällasta naista jos on valmis myös antamaan niille lapsen.

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

On se suhteen alussa ollut nuori. Jos luet ne jutut ne on paneskelleet kahdeksan vuotta.

mun statsit:
>iso maha
>pieni kikkeli
>autisti
>laiska
mites muilla?

>six pack
>20cm kikkeli
>make mode
>ahkera
>210C sauna

>työkaverinainen tulee töihin ohuessa neulemekossa jalat paljaana

ei jeesus en voi keskittyä nostan syytteen

juus, meil samit.
Oon kyl vielä tyhmäkin kans.

Tän näkönen ollu kaks vuotta ennen suhteen alkua. Ja sitten vielä poliittisesti asettuu riviin, niin ei ihmekkään, että Jussin Pikku-Mestari oli vähän sykähdellyt.

kysy siltä että tekeekö sen mieli makkaraa

Oon nyt ryypänny 3 pvä putkeen. Vinkkei darrasta selviytymiseen?

Nyt en välitä kummastakaan. Halla-ahon TTIP:n tukeminen ärsytti jo melkein liikaa ("ette te tiedä siitä mitään, asiantuntijat ovat mulle kertoneet kuinka se on hyvä homma"). Nyt kun jätkän moraalit joko eroavat omistani, tai sillä ei riitä itsehillintää pitää munaansa housuissansa, niin katosi viimeinenkin kiinnostus.

Viina auttaa

Pitää olla saatanan sokea jos vertaa Aallon ja Corbusierin luomuksia toisiinsa.
Ei jumalauta, Aallon asettaminen samaan kategoriaan Corbusierin kaltaisten """visionäärien""" kanssa pistää vituttamaan aika helvetin kovaa.

Hirvee krapula

Paras noita

Moikkelis moi nyymelit! Mites on päivä alkanu?

Liian huonosti piirretty. Diskataan

Juuh, ite hain just pullon viinaa ja oon ollu jo kaks päivää putkeen kännissä. Pelottaa jo ajatus darrrasta.

Teen töitä.

Ai oot semmonen arjen ahertaja? x3 Hyvä että löytyy ahkeria ihmisiä täältä! :3

Väsyttää ja vituttaa

Noh voi sua! Nukuitko huonosti vai mikä vaivaa?

oispa nyymi jonka kanssa nukkua lusikassa ja samalla piilottaa seisokki sen pakaroiden väliin

Anime homottaa

Itsehän olen selvinpäin juhannukseen asti

...

Itsehän olen selvinpäin juhannuksenkin.

itsehän en ole selvinpäin koskaan

...

Oisinpa söpö ansa

Tuo on vaan vertaus upeasta arkkitehtuurista vs. Aallon edustamasta roskasta, taliaivo.

oon rönttönen irl mut internetissä poju

Oon keskinkertaisuuden kuningas
>180cm
>16cm
>paremman pään laihaläski

>stk kun sama hiusraja kuin mestarilla vaikka 2X

Huomenta

Vois mennä laittaan ruokaa

postaa paahtopaistit aikaleimalla

hahahahahaha voin kuvitella että näytät just perus mämmiläiseltä

haista munakikkeliskokkelis vaa

>kääpiö (176 cm)
>iso, raskausarpinen maha
>pieni kikkeli
>parta ei kasva kunnolla
>laiska
>lievästi autistinen
>50C sauna

Tein äsken puuron, katon animea ja dotaa ja pian tunnin parin päästä salille

vähän olet kyllä nyt keskiverron yläpuolella että lopetas tuo kehuskelu

Nimellisesti hyvät, mutta silti kaiketon neitsyt
>laiha, matala rasvaprosentti
>iso ja paksu muna 18/15
>fiksu ja määrätietoinen
>korkeakoulutettu
>180cm keskipitkä
>ruskeat silmät
>paksu ruskea tukka

vittu vi har de samma

Ihanat setit! x3 Toivottavasti oli hyvää puuroa! :3

Tänäki vuonna kaks kurssia läpi. Ens vuonna alkais varmaan sitten se kuuluisa n:nnes vuosi mutta mulla ei ole kuin joku puolet ekan vuoden kursseista läpi. Monet samaan aikaan alottaneet on tekemässä tai tehnyt dippatyönkin jo.

Etittekö ikinä hyviä postauksia joita teitte joskus archivesta ja katsotte niitä ylpeydellä?

>Aallon roskasta
Corbusierin tuotanto on suurimmaksi osaksi kokeellista roskaa, mutta Aallon tuotannosta ei kyllä löydy yhtäkään sysipaskaa rakennusta.
Keskimäärin Aallon suunnittelemilla rakennuksilla on enemmän sielua kuin millään uusklassisella räpellyksellä, vittu Aaltoa kritisoitiin siitä että sen rakennukset ei ollu tarpeeksi urbaaneja ja materialistisia.

Runklaan nakkia

Juuh alakerrassa on joku projekti päällä. Äänistä päätellen katkovat patteriputkia puukkosahalla.
Mitäköhän vittua siellä tapahtuu.

mannet ne siellä vaan remontoi itse vuokrakämppää

>yritä vääntää englantia ei-rallienglanti aksentilla
>kurkku väsyy kahdessa minuutissa

Aika homoa

Jouduin eilen käveleen kauppaan itse, nyt on paikat ihan kipeenä.

Juuh sellasta se on

Epäilen että mannet on muuttohommissa

Sitku paikat palautuu ja ei enää säre, niin kävelet uudestaan sinne. Riittävästi toistoja ja jaksat kävellä ihan hyvin ite sinne.

t. liikunta pro

olen anime

oletko sinä anime?

Juuh, ois hyvä ees se 5 minuuttia kävelyä päivässä. Tonne kauppaan on 10 minuuttia mut oon aina menny bussilla, tilannu taksin tai pyytänyt apustajaa tuomaan viikon ruuat.

en oo paskaa

hienoa, itellä on kauppaan semmoset 3km, kävellen käyn siel 3 kertaa viikossa kantaen kaikki ostokset

kaikkeen sitä ihminen pystyykään

kyllä

juuh seittemän vuotta takana ja sain syksyllä suoritettua oman aineopinnot ":D"

samaan aikaan alottaneet olleet kaks vuotta oikeissa töissä ja hankkivat lapsia vaimojensa kanssa samalla kun ite juon kaljaa ja postaan laudalle

oispa

Miten kellään voi tulla paikat kipeiksi tavallisesta kävelystä?

eiku perusopinnot

enhän mä oo oppinut ees näitä termejä lol

Jos on +100kg läski ja 170cm. t.

No hyi vittu mikä vanha mummohuora.

Tilasin Warcraft lore -kirjan.

En ole ikinä tehnyt hyviä postauksia.

hihii äiti antoi rahaa sosmu ei tiedä

Onpa söpö gambarimasu

yle.fi/uutiset/3-9630144
>Ravintola pyörinyt kuukausia turvapaikanhakijoiden ilmaisella työvoimalla – työministeriön palkitsemaa työkokeilua alettu käyttää hyväksi
"Oho"
>Lähes kaikissa virastolle ilmi tulleissa tapauksissa ilmaistyötä teettäneet yrittäjät ovat olleet itse maahanmuuttajia. Näin oli laita myös tässä jutussa esitellyn ravintolan kanssa.
Juuh.
>SPR:n työkokeiluhankkeen avulla on työllistetty turvapaikanhakijoita, ja sen perusajatus on Jenunkin mielestä hyvä. Ilmi tulleet tapaukset kuitenkin vihjaavat, että työkokeilua on alettu käyttää työkaluna ihmisten hyväksikäyttöön. Suomen pelisääntöjä tuntematon turvapaikanhakija saattaa kuvitella, että kuukausia jatkuva työ, jota vastaan ei saa palkkaa tai työttömyyskorvausta, on normaali käytäntö Suomessa, tarkastaja sanoo.
Semmoisia palkitaan juuh.


Samanlaista ilmaista työvoimaahan ne on kaavailleet noista pitkäaikaistyöttömistäkin.

Hej finländare! I'm in Finland right now to write an entrance test at Helsingfors university. You have a really beautiful country!

Are Finns white?

pakko varmaan uskaltautua meneen kaiken sortin ryhmä juttuihin ens syksyllä mut vähintäänkin pitää alkaa oikeasti käyttään aikaa opiskeluun

Itellä sossu ei oo koskaan välittäny siitä että äiti on pistäny satoja tilile.

lycka till vaan

miltäköhän annan pyllynreikä maistuu? :3

How is Finland compared to Sweden? Is it similar?

mulle sossu sössötti aikoinaan siitä että tuleeko säännöllisesti sieltä rahaa tilille ja öns öns ei saisi

nyt kela on vissiin ottanut 75e pois tuesta kun oon nostanut parisataa vedonlyöntivoittoja tilille

toivottavasti sossu ei ota tukia pois kun huomenna voitan 3,6 miljoonaa lotossa.

hiekkapusseilta

What sort of hUMAnist cRAp has it's entrance exams on 26th of May??

It's pretty similar. Some spaces seem more modern, others less. But it's similar enough to fool me for several moments. If I don't try to read the text around me, I could believe that it's in Swedish and I am back home. At first I thought the air was fresher here, but deeper into the city it' kind of equal.

nii ja lol voisin tehdä sen hops:in vihoista viimein kanssa sitten

Nordic languages, finnish-ugric languages, and litterature. Well spotted.

>ilmeeni kun pelaan priestiä lempinimellä risa

ite tein nyt kun sitä vaadittiin että saa jatkoaikaa opiskeluun ja sit kela vaati että saan täydet tuet

Tack så mycket!