Vesterhav kom nu og blæs mig igang!

Vesterhav kom nu og blæs mig igang!

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=alzADE8BLzg
twitter.com/SFWRedditImages

Norsk eller dansk?

Hva tror du selv fjellabe

nej

Jo

Bogse

Trans

Darth Vader! (wannabe)

#Triggered

>#

What's happening here?

Oy vey

Nephew lyrics and common faggotry.

Vi ska ha vodka i Rusland

......

Hast du denn Russland gesagt?

Dejlig pasta du kommer med der yderst udsogt.

youtube.com/watch?v=alzADE8BLzg

...

Her dad must be so proud.

she made $500 per hour

Racisme er lidt for gammeldags, kom ind i kampen ik' også bassemand.

bomp

bæmp

Race is only on your mind, m8. That projecting tho...

ikke oe kun æ, så ved vi dæ hvad med å

DET ER TORSDAG MINE SKJALDE

Hvad fanden sagde du lige om mig din lille kælling? Jeg kan sige dig at jeg er uddannet som den bedste i min klasse i marinen, og jeg har været involveret i flere hemmelige operationer mod Al-Quaeda, og har over 300 bekræftede drab. Jeg er trænet i gorilla krigsforelse og er den bedste skytte i hele det Danske militær. Du er ikke andet for mig end endnu en skydeskive. Jeg vil fjerne dig fra jordens flade med en præcision der er helt uset, mærk dig mine ord. Tror du at du kan komme afsted med at sige sådan noget lort til mig over internettet? Så kan du lige tro om nar rov. på nuværende tidspunk som vi snakker kontakter jeg mit hemmelige netværk af spioner rundt over hele Danmark og din IP bliver sporet lige nu så du kan forberede dig på storm, din mide. Stormen der fuldstændig udradere den lille solle ting du kalder et liv. Du er fandeme dod moj unge. Jeg kan være hvorsomhelst nårsomhelst og slå dig ihjel på over syv hundrede måder, og det er blot med mine bare hænder. Jeg er ikke kun trænet i ubevæbnet hånd til hånd kamp, men jeg har også adgang til hele det Danske marine korps arsenal og vil bruge det til dets fulde omfang til at udraderer dig elendige rov fra jordens flade, din lille lort. Hvis bare du havde vidst hvilken uhellig hævn din "smarte" lille kommentar ville forsage dig, ville du nok have holdt din kæft. Men det gjorde du ikke, det kunne du ikke, og nu må du betale prisen, din store idiot. Jeg vil skide raseri over dig og drukne dig i det. Du er fandeme dod for helvede din skide moj unge.

Hvad gor vi nu, lille du?

Thanks, I wanted to know how to say I love black cock

>I love black cock
Jag är svensk - is how you really say it.