/mämmi/

Opettajan ja oppilaan välinen puhdas rakkaus painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=sWsUNbdc5IM
speisa.com/modules/articles/index.php/item.1496/norway-apologizes-for-chalk-white-national-team.html
twitter.com/NSFWRedditImage

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

>sirkkelinterällä minä sinua nakkaan, kun sinä syöt sitä korttipakkaa

how do I get a finnish gf?

neljäs valkovenäjälle

Näin unta että koira haisteli mun penistä :(

...

Pitäisi ostaa henkkari.

Oispa lewdisti pukeutuva genkinoitatyty

eläinseksi on laillista suomessa.

tyttelipipi

Osaan nykyään kirjottaa ihan normaalisti alkjoholin vaikutusken alla, onko musta tullu alkoholisti? oon juonu ny noin 1/4 osan 1 litran vodka pullosta. >.

postaan animee tänne

*postailee*

...

Kyl toi iteltäkin onnistuu (varmaan) jos vaan tarpeeks kauan ja huolella kirjottaa
En paljoo välitä jos tulee kirjotettuu ihan paskasti humalassa kun kirjoitan lähinnä vaan kavereille

...

You shouldn't have any major problem. Or do you?

...

...

EN HALUU HODARIINI SRIRACHAA

...

toptier postaamista
Juuh vois varmaa nukkuu

...

...

*tuhoaa ikävät paska noidat ja ottaa langan haltuunsa*

...

...

...

...

...

...

...

elämä om kamlalaa kum sen oikeim oi valtaa

...

>cockona
:DDD

...

...

...

Juuh ei ikävä kyl oo kuvia postattavaks mut pidän sul muuten vaan tääl seuraa

...

eikö mämmejä vois joskus tehä ilman näitä vitun animekuvia.

eihän tänne oo kiva postata

mukavaa

...

...

uli uli Sup Forums o animea varte oot varmaa sama henkilö joka valittaa nyymien neitsyydestä ja meidonyymistä

shit taste

quiet you whore

oon nähny viimeaikoina tosi ärsyttäviä unia missä joku normaali asian tekeminen on jostain syystä mahdottoman hankalaa esim. kahdesti jo nähnyt unta missä ruokalassa/ravintolassa ruuan ottaminen epäonnistuu jostain typerästä syystä jatkuvasti

as if someone with shit taste could ever be entitled to insult me or give me orders
that bitch is an extreme whore anyway

tell me about texas

I have an acquaintance from there

En oo omistanu koskaan ennen tätä päivää mitään kunnollista kameraa, nyt kun hankin uuden puhelimen jossa on oikeasti hyvä kamera niin vittu sain tietää kuinka ruma olen
En oo koskaan nähnyt itsestäni mitään hyvää kuvaa ja oon peilissä aina näyttänyt ihan hyvännäköiseltä ja oletin että olisin oikeasti edes lähellä sitä.
Nyt kun katsoin itseäni kunnon kameran läpi niin ei vittu mun koko maailmankuva hajos, oon oikeasti ihan saatanan ruma. En yhtään sen näkönen kun luulin. Ei ihme että kaikki karttaa mua.
Vittu tää tuntuu pahalta.

jesus fucking crist its broken anime lang

nyymi paikalla?

;__;

youtube.com/watch?v=sWsUNbdc5IM

näät kännissä olevan ravintolareissuja

>näppis ja hiiri oikkuilee 4chanissä
>poista väliaikaiset nettitiedostot
>toimii normaalisti
hmm... onko tämä juutalaisten juoni?

How do I get a cute finnish lover?

become a fin and love yourself

should be easy enough if you go outside and ask single-looking people.
we're rather thirsty, needy people

Even if I am ugly?
A thing most people don't understand is that if you're good looking, height isn't generally a problem.
But if you're buttfucking ugly and tall, people will just see you as a giant mistake.

if you're ugly, you have to give up on the cute part and ask people who weigh as much as you

>if you're ugly, you have to give up on the cute part and ask people who weigh as much as you
But I am not fat, just big boned. My biggest problem is my pizza face with scars and bad symmetry.

Why is getting love so much hassle

women in the 80-100 weight class will overlook ugly if you're tall

A woman who is tall and weighs around 80 is better looking than a short woman who weighs 80 right, or am I thinking wrong here?

you won't find tall women in Finland.
they're around 163cm on average.

protip: puhelimen kameran linssi on semmoinen mikä vääristää, jos otat kuvan vitun läheltä

I see, maybe I am just being delusional retarded thinking getting a finnish girl is better. Swedish women are a lost cause, norwegian women are out of my league both in looks and wallet.
Danish women are men, most of the time.
German girls are same level on lost-cause as swedish.
Can only think finnish women must be traditional and good family partner.

become Laestaedian and you'll get some really traditional pucci and upto 30 kids.

>Danish women are men, most of the time.
noice, makes for extra-manly sons

Jahas vedin näköjään niin tuhdit samisetit eilen illalla että olin sammunut sohvalle. Aika kurainen olo.

Huomenta nyymeille.

muistutus että jalkapallo on poliittista homojen hommaa
speisa.com/modules/articles/index.php/item.1496/norway-apologizes-for-chalk-white-national-team.html

Huomenta nyymit :3

nää kahen päivän darrat on kärsimystä. vois mennä hakee kaupasta limonaadia ja jonku eineskiekon.

Eipä tullut kesätöitä saatana. Eipä muuta kun kesäkuulle toimeentulohakemus menemään.

Mulla on lälläslää

Funtsin et tää komeroituminen ei varmaan oo paras tapa löytää tytyä, mut ei musta normoilemaankaan oo, eli tinder ja baarit ei tuu mitään.

Jos pääsis pyörimään tytyjen kanssa tarpeeksi kauan niin ehkä joku niistä alkais tykätä musta, mutta kuinkapa sellanen onnistuis. Pitäis alottaa joku harrastus missä on paljon tytyjä, mut sit mikään ei oikeen kiinnosta, ja oon kans köyhä.

Juuh oisinpa make niin tytyt tulis hakemaan kotoa

oispa nyymi joka öisin sulkea lusikkaan

>Jos pääsis pyörimään tytyjen kanssa tarpeeksi kauan niin ehkä joku niistä alkais tykätä musta,

Ei ei ei nyymi... tämä johtaa siihen että ne kyllä kehuu kuinka mukava olet ja kuinka joku on todella onnekas kun saa sut, mutta ei ne sinusta ole kiinnostunut.

Been there done that. Tosin nykyään he ovat hyviä ystäviäni (ja minä jopa friendzonetin yhden niistä).

juuh. Harrastukset joissa on naisia on kyl yleensä aika homojen hommaa.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

amtabi

Ois ihan kiva jos ois kaveritytyjä. Ja jos friendzonetit yhden niin sillonhan se tykkäs susta

Ei oo oikeen koskaan ollu kaveritytyä, ja kaveripojujakaan ei oo vuosiin ollu

Eipä ollu

Mitä ostan kaupasta?

EN HALUA SRIRACHAANI HODARIA

Kortsuja ja banaaneja

Vittu kun kännissä tulee aina sotkettua. Ei vitun vittu, ruuantähteitä lautasilla ja lattialla, hella ihan paskanen, kaljaakin kaatunu vähän lattialle. Ja just oli viime perjantaina vielä ihan puhdasta saatana.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Kolme pulloa ketsuppia

EN HALUA UUTEEN NOKIAANI ANGRY BIRDSIÄ

No kantsiko juua?

T. Jo kohta kuukauden selvänä

Kello ei oo viel ees puolta päivää mut oon saanut jo paljon tehtyy koska ei krapulaa.

Aah ihana kesäpäivä

Vois olla juomatta jonkin aikaa, menee vaan rahaa ja hirveet morkkikset sekoilusta.

vitttu mitä liskodiskot apua

Pieni lohdutus.

Ihmisten kasvoissa on aina epäsymmetrisyyksiä. Näytät peilissä samanlaiselta kuin mitä kuvissakin, paitsi siltä kantilta, että kuva on peilattu. Koska olet tottunut aina katsomaan omaa peilikuvaasi, nämä pienet erot oikeassa kuvassasi saa sut uskomaan että olet selvästi rumempi. Tämä pätee myös päinvastoin. Ihmiset, jotka ovat nähneet sun kasvot päivittäin, pitävät enemmän sun oikeista kasvoista kuin sun peilikuvasta. Ihmisillä, jotka eivät ole sua juurikaan nähneet, ei ole mieltymystä sun oikeisiin kasvoihin eikä sun peilikuvaan.

Itekkin huomannut tän, tykkään omasta peilikvuastani mut aina valokuvis näytän ihan hirveeltä mut silti muut ihmiset tykkää

Alkoholi on viisasten juoma. Se rankaisee tyhmää.

Kylläpä tuli taas hölmöiltyä eilen, taidan lopettaa dokaamisen taas hetkeks ku ei tästä mitään hyvää tuu