/mämmi/

vertaistukipainos

Other urls found in this thread:

imore.com/how-check-warranty-status-your-iphone-ipad-ipod-or-mac
store.steampowered.com/app/317400/Portal_Stories_Mel/
youtube.com/watch?v=NELrSxg3Ml4
youtube.com/watch?v=0TWBqqDWaEk
twitter.com/AnonBabble

imore.com/how-check-warranty-status-your-iphone-ipad-ipod-or-mac

ei tarvii -

Paskavammainen tekosyysi ettet pelaa ilmaista Portal 2 modia?

Itse pelasin ja antaisin kuluneelle viidelle ja puolelle tunnille 5/5 arvosanan.

store.steampowered.com/app/317400/Portal_Stories_Mel/

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

karhu tuo metsiemme kusipää

Oispa tämmöiset manageroimassa siemensyöksyjäni.

Karhut on kyllä oikeasti kuumottavia.

olen ihan liian älykäs portalin pelaamiseen

>jokainen tötö tinderis tykkää kuntoilusta ja matkustamisesta
onnistumisprosentti -621%

kiitos mutta en älyä miten saan tuon serialin kun siitä puhelimesta on tosiaan akku loppu koska laturi on rikki
ja sitäpaitsi sain sen lahjaksi käytettynä eli oikeestaan tää oli ihan turha keskustelu

oon semmonen autisti joka ei oikeen tykkää jos se modi tai lisäri ei oo sen ite virallisen pelintekijöiden tekemä

On huomattavasti emopeliään vaikeammat puzzlet.

Mikä eläin on teidän mielestänne kuumottavin? Itel valkohai
>inb4 karhu

Pelasin tän ite kanssa joku aika takaperin, ei voi kun suositella.

Voisi periaatteessa olla ihan virallinen jatko-osa, saatanan hyvin tehty.

keks, tulee vähän mieleen oman yläasteen avoimen rasisti kemianopettaja joka käski jotain pigmenttitapausta suksimaan ulos luokasta takaisin sinne vitun savimajaan

kaikenlaisia huhuja sitten liikkui erottamisista mutta ilmeisesti sinne huonomaineiseen lähiöön ei sitten saanut muitakaan kun sama sairaalloisen ylipainoinen liikunnanopettajakin otti aurinkoa ilman paitaa viinapullo kädessä poikien pelatessa palloa useamman vuosikymmenen

>Portal
kinostaa vitusti tollaset lapsien mukahauskat meemipelit

sen voi kai ladata ihan tietokoneen kautta, siis usb portin

Muuten hyvä mut puzzlet on lapsentasosia. Ehkä oon vaan kasvanut ohitte.

Oon muutaman tuollaisen kanssa aloittanut keskustelun tinderissä. tldr: 'oon käynyt ruotsissa ja virossa, nyt etin jotakuta joka maksais mun ulkomaanreissut'

youtube.com/watch?v=NELrSxg3Ml4

paras ambient on toi kaatosade

Joku niistä vitun isoista käärmeistä, jotka nielee ihmisiä huvikseen yhdellä nielaisulla.

Hait ja suomalaiset karhuthan pelkäävät ihmisiä ja ovat hätätilanteessa karkoitettavissa lyömällä naamaan.

voi vittu, se itse laturikaapeli on rikki
JÄIKÖ VIELÄ JOTAIN INFFOO PUUTTUMAAN ETTÄ PÄÄSTÄÄN VÄNKÄÄMÄÄN LISÄÄ

no kai mä sit pelaan

se tunne kun tekis mieli kattoo jotain sarjaa muttakun /mämmi/ on liian aktiivinen atm ja saattaisin missata jotain mehukasta

>takaisin sinne vitun savimajaan

Mitä rasistista on viitata toisen omaan rakkaaseen kulttuuriperintöön?

>modi listattuna steamin kaupassa
>vaatii portalin
Aika vammasta jtp. Olis vaan julkassu moddb:ssä tai nexuksessa.

älä ny, ne oli kuitenkin kunkkuja ja paskaa

nii mites se grillimakkara homma nyt oli
uuni on jo kohta lämmin APUA

>uit syvässä meressä
>tää uiskentelee vastaan
Eikö pelota?

Kuorit sen kaapelin ja liität paljailla johdoilla koneen kännyyn. Vittuunko sitä mitään liittimiä tarvii.

Noi ei eilä syvässä meressä btw.

nyt sitä työ miä hen kädentaitoa ja sähköteippiä ja lataat puhelimesi

Jäbä leijuu jollain ilmasella iphonella vaikka se on joku vanha halpa pleb versio. No justii joo nii.

Mitä sä sillä luurilla sit teet jos et voi käyttää sitä? pidät kirjapainona?

Vai odotatko et sun manne mummos kerää joskus niitä pulloja tarpeeks tai kerjää rahaa et saa ostettua "ostettua" (ostettua itse kyselemättä kaupasta hameen sisään) uuden kaapelin et voit ladata sen "lahja" puhelimes ja alkaa käyttään sitä

semmonen käytetty varastettu puhelin

...

Ei ihan niin paljoa kuin bussin kokoinen kärmes.

Varmaan kaikki ne kuumottavat hämähäkit mitkä on joko helvetin isoja tai helvetin myrkyllisiä. Toisaalta lukkeja esimerkiksi en pelkää.
Karhut ovat söpöjä.

Mannemummoista puheenollen, onneksi näyttää olevan niin kyrpä sää ettei niitä tarvitse huomenna Sörkässä katsella.

youtube.com/watch?v=0TWBqqDWaEk

pattaa hiihaa

Juuh

Okei, mä en silti tajua mitä rasistista on sanoa neekerille et painuu takas savimajaan, neekereitä asuu viel nykyäänki afrikassa savimajoissa ja ne majat ei oo aina edes savee vaan ne voi olla tehty esimerkiksi vaiks lehmän tai vuohen kakasta

...

MUISTA SÄÄSTÄÄ

how do i get a finnish gf?

oispa nyymi joka vetää lusikkaan nukkumaan magneetin tavoin

Se on sitten tällä tavalla.

AUTA
NIITÄ

KUINKA

Sinulle ja kaikille muille lusikkahomoille tiedoksi, valtiolla on tarjota lusikassa nukkumista 6, 9 ja 12 kuukauden paketeissa.

väänsin ton näköset just hiekkalaatikkoon haha lälläslää

prööt piu pau lärts lörts pepuun losku vessa vesi appua

Miks nyymit on semmoisia helppoja lutkia? Tarttis vaan sanoa moi ja heti kuvittelevat elämän yhdessä.
t. tyty

>Eemelin kyydissä ennen moduuli istuimia lusikkajonossa

Ei ollut varmaan mitään parempaa ja levollisempaa kuin nukahtaa mukavasti keinuvassa, viileässä ja hämärässä eemelin takaluukussa kavereiden syliin ; ____ ;

Hmmm

postaa tissit

hyvä mielikuvitus + ihan vitun moinen läheisyyden jano (ilman vettä 25 vuotta aavikolla)

Nyymeillä on patologinen tarve päästä ottamaan takaapäin, piiskaamaan ja tukistamaan.

makkarat uunista 22:48

toivotttavasti ovat juustomakkaroita

Tajuatko miks joku sais Suomessa potkut sen takia?

...

Sulla taitaa olla lutkan sanamerkitys vähän hakusessa?

muuten noin kysymyksees vois vastata että kokemattomuus ja se fakta että kukaan ei oo välttis koskaan välittänyt

Oispa tyty joka olis lojaali, haluis lapsia ja naimisiin ja jota vois aina pimenevien iltojen ratoksi kuristaa ja piiskata :3

Lopetin nuitten makumakkaroiden oston koska ne oli aina sellasta ryynistä ja rasvasta paskaa.
En kyl muista oliko nuo kyseiset sellasia mut se savupekoni oli ainaki iha vitun 0/5

Tuntuu siltä että mun bio tinderis karkottaa jo kaikki. Mutta sitten taas jos otan sen pois niin keskustelussa selvenee bion sisältö ja se on sit siinä. Pitäis varmaan kokeilla jotain deittisivua kans, ehdottakaas jotain muuta kuin okcupid, se on testattu jo

joo tajuun, olin muutenkin vähän sarkastinen tuon koko homman kanssa, ko tykkään ain koittaa dekonstruktoida tommosia väitteitä ja toteamuksia ja osottaa niissä absurdeja asioita joita voi vääntää kaikenlaiseen kieroon muotoon

Parempi olis kuitenkin ehkä ilman vettä 25 vuotta jossain keitaalla, aavikko implikoisi sitä että tuolla ei kukaan muukaan panisi

Juusto-Jalopeno Kabis ja Chili-Sulatejuusto Wiltsu ovat 6/5

t. makkaramestari

sauna alkoi käymään jo aika kuumaksi, oli pakko ottaa kiulu ulos sieltä että uskaltaa mennä vielä

onneksi on 20cm penis joten menee polttavakin sauna kylmän karhun (ei se eläin) kanssa

postaa bio niin arvioin
t. tyty

kiitos mestari

>ilmeeni kun juustomakkara ampuu kuumat mällit suuhuni

Hierotteko nännejä kun runkkaatte?

oo vaa ittes

>lutkia
"Henkilö (usein naispuolinen), joka harrastaa seksiä useiden kumppanien kanssa lyhyellä aikavälillä."

Moi, tuutko mun kanssa nukkuun lusikkaan :3

Tykkään animesta ja yu gi oh korttipelistä ja oon kerännyt kaikki pokemonit

mul on yli 40 kiiltävää duel masters korttia, saanko nyt pillua?

Oon kokeillut sitä joskus, mut ei siin oikeen ollut mitään itua. Eturauhasta hieron mielummin välillä

ootko joku gyno?

Ei toimi miehille joten se rebrändättiin niin että semmoiset miehet on lutkia jotka haluaa parisuhteeseen kaikkien tapaamiensa naisten kanssa.

Leikkasin nännini pois koska en ole homo

>t. tyty
Juuh varmasti, no täs ois

Semi-hikky. Kuntouttava työtoiminta. Lemmikkieläinallergia. 195cm feat. paska ryhti. Jonkin asteen syömishäiriö. Yöeläin. Laiskiainen. Joskus hyvä videopeleissä.

kuulostat joltain reverse tytyltä t. poju

Kuulostaa aika matalaenergiseltä. Heikko esitys.

Aika säälittävä bio on kyllä. Saattaa toimia johonkin epätoivoiseen läskiin joka tykkääanimesta ja yu gi ohista. 2/10.
t. tyty

>persoonallisuutta: ei ole

Täh

No vittu niinkö

Ei sua noilla seteilla ainakaan vanhempien näytille viedä

>Semi-hikky. Kuntouttava työtoiminta. Lemmikkieläinallergia. 195cm feat. paska ryhti. Jonkin asteen syömishäiriö. Yöeläin. Laiskiainen. Joskus hyvä videopeleissä.
Joo, kyllä tuossa on aika paljon petrattavaa. Jätä semi-hikky ja kuntouttava työtoiminta pois, muotoile lemmikkieläinallergia kivemmalla tavalla. Korosta pituutta enemmän, paskaa ryhtiä ei tartte erikseen laittaa kun kyllä sen pitäs näkyä tarpeeksi jo kuvissa. Syömishäiriönkin voi muotoilla kivemmin, samoin kuin laiskiaisen(yöeläin on ihan kiva), Lopetus ihan hyvä.
Kerro enemmän mitä haluaisit esimerkiksi tulevaisuudelta ja millaista tytyä etsit. 4/10 parannettavaa paljon.
t. tyty

Olette saapuneet jumalanne eteen jo on aika valita otatteko:

a. rallipallin
vai
b. pallirallin

Kumman valitsette? Mitään mahdollisuuksia kiemurella ei ole.

yritän silti kiemurella

Mihin naisia tarvitaan kun on olemassa flesarit, dildot, anustapit ja vibrat?

...

haa etin sut tinderistä

jaa voi vittu oli jo uus lanka tehty.

ahaa, katoin lähempää niin ei toi johto itessään oo rikki vaikka onkin ihan päin vittua vaan noi liitännän pinnit kulunu pois
kuka vittu näitä suunnittelee, noh uus maksaa 21e
kyllä apple on paras!

itel ei ainakaan oo kulunut

>nautin paijaamisesta ja läheisyydestä
>silti ei mitään intoa tai mielenkiintoa hankkia kumppania
>jos löytyy joku joka tarjoutuu, kieltäydyn koska heidän kiintymys vaikuttaa oudolta
>vaatii pidempää sitoutumista että kiinnostus, joka ei kiinnosta ketään
>olen melko alistuvainen seksuaalisesti
>mutta en halua olla mikään naistaan palvova cuck beta male
Joskus sitä toivoo että olisi syntynyt naisena, tai ei olisi vammainen.

tääkin meni vaan yhtäkkiä kännissä rikki, muistan jotenkin hämärästi
ei ole käyttäjässä vika

No voi ei, voit postaa sen mustavalkosen kuvan sit tänne

Juuh