/mämmi/

/mämmi/

Sipilä -painos.

Se on muuten pyörän satula tossa ennenkun joku ajattelee jotain hävytöntä.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-UaYWuNsY3Q
haveibeenpwned.com/
twitter.com/NSFWRedditImage

pierustaa

mitäköhän japsimootti taas suunnitellu

paskamyrsky käynnissä

Mitä missä milloin, en selaa kuin mämmiä mut draama kiinnosta aina.

Ai toi ekansovi-paska? Sehän on jo kuukausia vanha juttu, uusia mainoksia, blokkasin ne sillon kun ne ilmesty.

Jotain 4kaani salakuuntelu paskaa

Voi olla vaan mainoksia ninnku sano.

Tosin siitä ei ole mitään tietoa missään.

antabusnyymi postaas ny vitu autisti

> vihreiden kannatus noussut 15%:n
mitä siellä pohjoisessa tapahtuu?

*salakuuntelee nyymejä*

postaan tän koska on hiljasta

*paskantaa korruptoituneeseen lestapääministeriisi*

Today my graduation papers have to have arrived at Åbo university by three o'clock, or I can't get in. I put them in the mailbox on saturday, so there shouldn't be a problem. However, since monday and tuesday were both holidays, I'm really pretty nervous about whether they've made it in time.

jag bor i åbo och jag ska knulla dej

I saw them and threw them in the trash

t. turku postman

Oispa tötö jonka kans hipsutella sängyssä

Tahtoisin seksiseuraa t. 30 söpö suomipoju

Valinnan paikka.
H on mun.

oh no

Ottaisin minkä vaan

Asiasta toiseen, miks kaikilla on silmälasit

F, for fixed

Tapa ittes.

...

Testaan vain pystynkö viimeinkin postaamaan

Onnea!

I

J, aina ja ikuisesti!

E tai D

Oispa 2D tyty jolla helvetinmoiset vaaginaluut.

NE VITUN J KUVAT

Ei siellä mitään erillisiä luita ole. Ainakaan tietääkseni.

Piti sillon pääsiäislomilla piirtää mutta en jaksanut. Minkähänlaista matskua nyymit haluaisivat nähdä?

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Are you saying that you want to study in Turku?

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

H>L>A>muut

KUVIA

J vaikka mavettamassa tai jotain.

I

Hyvät kraffat verrattun PS2

Kävin panoautomaatilla. Sitä tissien määrää, enkä pääse leikkimään yksilläkään, vituttaa hieman. Vois mennä runq.

Niitä hiluja oli melkein satasen eestä, juuh.

ite en kyllä jaksa kännyllä mitään pelata, säkin varmaan omassa kodissasi pelaat jotain kännypeliä koska haluat että luurisi olisi rahansa väärti tai jotain

postatkaa nopeammin !

Oispa platoninen rakkaus

Oon töissä, siks pelaan näitä pelejä.

Oispa plato jota rakastella

ai no sithän se onkin rahansa arvonen

youtube.com/watch?v=-UaYWuNsY3Q

anime

It is time for man to fix his goal. It is time for man to plant the germ of his highest hope.
Still is his soil rich enough for it. But that soil will one day be poor and exhausted, and no lofty tree will any longer be able to grow thereon.
Alas! there cometh the time when man will no longer launch the arrow of his longing beyond man—and the string of his bow will have unlearned to whizz!
I tell you: one must still have chaos in one, to give birth to a dancing star. I tell you: ye have still chaos in you.
Alas! There cometh the time when man will no longer give birth to any star. Alas! There cometh the time of the most despicable man, who can no longer despise himself.

Lo! I show you the last man.
“What is love? What is creation? What is longing? What is a star?”—so asketh the last man and blinketh.
The earth hath then become small, and on it there hoppeth the last man who maketh everything small. His species is ineradicable like that of the ground-flea; the last man liveth longest.
“We have discovered happiness”—say the last men, and blink thereby.
They have left the regions where it is hard to live; for they need warmth. One still loveth one's neighbour and rubbeth against him; for one needeth warmth.
Turning ill and being distrustful, they consider sinful: they walk warily. He is a fool who still stumbleth over stones or men!
A little poison now and then: that maketh pleasant dreams. And much poison at last for a pleasant death.
One still worketh, for work is a pastime. But one is careful lest the pastime should hurt one.
One no longer becometh poor or rich; both are too burdensome. Who still wanteth to rule? Who still wanteth to obey? Both are too burdensome.
No shepherd, and one herd! Everyone wanteth the same; everyone is equal: he who hath other sentiments goeth voluntarily into the madhouse.
“Formerly all the world was insane,”—say the subtlest of them, and blink thereby.

olipa kyllä melko pakkksu tyttö pesemässä ikkunoita toimistolla

> Symphonia nostalgia iskee päälle, kun löydät OVA:n
no perkele.
Tekisivätpä koko pelin uusiksi nykyisille konsoleille.
Osaako nyymit suositella muita Tales pelejä jotka on pelaamisen arvoisia?

Späri

Microsoft-tili
Epätavallinen kirjautuminen
Havaitsimme Microsoft-tilini mä[email protected] kirjautumisessa äskettäin jotakin tavallisesta poikkeavaa. Suojasimme tiliäsi ylimääräisen suojaushaasteen avulla.
Kirjautumistiedot:
Maa tai alue: Kiina
IP-osoite: 42.62.11.49
Päivämäärä: 8.6.2017 11:15 (GMT)
Jos teit tämän itse, voit turvallisesti ohittaa tämän viestin.
Jos et ole varma, teitkö tämän itse, tunkeilija saattaa tietää salasanasi. Tarkista äskettäinen toimintasi, niin autamme sinua tekemään tarvittavat korjaustoimet.
Tarkista äskettäinen toiminta
Jos et halua saada suojausilmoituksia tai jos haluat muuttaa sitä, mihin niitä lähetetään, napsauta tätä.
Kiittäen
Microsoft-tilitiimi


Pirun kinkit, onko muille tullu tämmöstä?

Gmail tilin yrittänyt joku kinkki kerran nussia. Jäi yritykseksi

Mitä jos kaikille huonolaatuisten kuvijen postaajille tulisi automaattiset bännit
Entä jos "IMG*" nimisten kuvien postaaminen olisi mahdotonta (vielä parempi jos puhelimesti ei pystyisi käymään sivulla mutta tyytyisin tähän)
Vakuutan että laudan laatu parantuisi huomattavasti

Oispa kaljaa

Tilasin nyt sen kinkkuananas pitsan kun joku päivällä puhui siitä

ostin lounaaksi tämmösen rainbowin juustoverkko sipsipussin ja sisällä oli mukana tommonen aivan mustaksi palanut raffeli

Tää. Kännykkä postaajat on syöpää.

en oo juonu alkoholia viiteen päivään

en muista koska oisin ollut näin pitkään juomatta

Mä en oo juonu kohta kahteen viikkoon, alkaa olla vähän vaikeeta olla

Lolipostaukseni nostaa langan tasoa.

Ihan koko sarja Legendiaa lukuunottamatta.
t. pelannut melkein koko sarjan läpi, puuttuu japsi-exclusiivit, xbox-exclusiivit, vita/3ds-exclusiivit, ja sit uusin Berseria. Viimeks menin Abyssin läpi muutama päivä sitten

Oonkohan mä psykoosissa

Pelasin ton paskan läpi turvallisella vaikeudella kun ahisti että en ehi tehä kaikkea, en kyllä siltikään kerennyt kaikkia nostamaan kymppiin koska oon aika käsi

haveibeenpwned.com/

ei kyl nosta ja sulla on oikeesti jotain vikaa päässä kun olet noin pakkomielteinen vuoden ympäri

Juuh.

Paras selkä

laatikko peppu :DD

xDD lol

sataako tikkurilassa?

mul on kuumetta

Mulla on aina vaikka mitä. 1000mg panadol auttaa niin kauan kuin auttaa.

Apua mulla ei ole kokista!

Mulla on vettä

Vittu mitä supernormo-ongelmia itellä taas. Oon 23 ja käyn yliopistoa kotipaikkakunnalla. Kaveri käy kauempana mutta nähdään sen kanssa n. kerran kuussa ja nyt kesällä paljon useammin. Kaveri on vanhemmillansa taas kesän kun yliopistolla ei tarvii pyöriä jne.

Se ongelma on että kaverin 16 (taino ihan kohta 17) -vuotias pikkusisko käy tykkää musta ihan vitun kiimasena. Se on tehny tota niin kauan ku muistan, se tais olla 13 kun ekan kerran punasteli ja kikatteli kun kävin kaverilla kääntymässä, mutta se nyt oli vaan hauskaa kun se oli pieni. Nyt se ei oo enää pieni vaan lakikirjankin mukaan ihan ok pelata. Eilen kun olin siellä se kahto mua semmosella kiimailmeellä että piti ihan keskittyä ettei pippeli ottanut eteen siellä olohuoneessa.

En tiedä mitähän vittua, ei mua ole kukaan nainen koskaan tuolla tavalla halunnut niin ei tekisi mieli heittää tilaisuutta saada pillua ekaa kertaa sitten lukion hukkaan, mutta en mä nyt voi helkkari mennä hyvän kaverin pikkusiskoa painamaan. Vaikka mitä väliä sillä nyt oikeasti on mutta on sillä silti.

Mulla on vielä sen numerokin yhteisen harrastuksen nojalta ja se viestittelee mulle säännöllisen epäsäännöllisesti lähinnä sen veljensä asioiden varjolla.

Ehkäpä mä vaan runkkaan ja ajattelen sen pyllyä.

*panee tytyäsi* lälläslää

Itsehän olisin jo panemassa jne.

no kysyt kaverilta että mitäs tuumaisit jos heittäisin mällit rönötönttöön

Ihan tylsä tää comeyn haastattelu, mitään jännää ei tule tapahtumaan

Mitä väliä jos se on sun kaveris sisko?

ai siis se katto sua ja sä päättelet et se haluu nussia sua

ootsä se joka yhdisti 2015 kauppa stalkkeritytyn vauva.fi keskustelun johonkin 2017 kauppareissun psykoosiin?

Miksi naiset ovat niin paskaa?

Miksi miehet ovat niin ihania?

Onks tää se ladattu kyssäri?

2D naiset EI oo paskaa!

koska oot homo lol

sun maku on kyllä ihan hirveetä huutopaskaa

hyi paska haisnee pitäisi ulostaa vessaan hrmph

kävin prismassa ja ovella tuli vastaan semmonen max 18v blondi tyty jolla oli varmaan tupla D tisulit, vähän teki vaikeaa päästä kauppaan sisään kun pää 180 astetta vääräässä suunnassa

Omistan 23 konsolia.
26 jos lasketaan eri mallit.

jaa ite omistan yhden ja senkin annoin pikkuveljelle

mullapa on atari jaguar toimivalla cd asema lisäosalla

ite kun käyn prismassa niin joku jonne joukko on just kokoontunut sen hyllyn eteen mihin mun pitäisi päästä, matkalla kaikki mummon pysähtyy keskelle käytävää

sama mut 2 ja nekin on pölyttynyt vanhemmilla kohta kymmenen vuotta

Juuh, tossa tuli kanssa vastaavanlainen vastaan kotimatkallani tänään. Vettä satoi ja silti oli takki napaan saakka auki, jotta varmasti olisivat kunnolla esillä.

Veikkaan että mun Virtual Boylla on enemmän pelattavaa.

Minkähän takia ihmiset tuijottaa mun pärstää kadulla. Tänäänkin kahdesti oikein toljottivat maksimiajan minkä kohtaaminen salli. Toinen jopa kurkki olkansa ylitse mennessään. Oon varmaan aikamoinen troglodiitti

juuh tälläkin oli vaan kiree valkonen t-paita päällä, oli kyllä kivan näkönen muutenkin

varmaan kun sä tuijotat niitä

mul on vähän samaa mut kaikki tuijottaa mun nivusia aina, kaks kertaa pitää tarkistaa aina kun lähtee ettei vaan oo rissat auki tai jotain vastaavaa

No en tasan! Oli niin töykeää tuijotusta kun voi olla