Lik lonn for alle kjonn-utgaven
Forrige:
Lik lonn for alle kjonn-utgaven
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
vg.no
nrk.no
flickr.com
helsenorge.no
myredditnudes.com
twitter.com
navn er ikke tillatt
andre for anri
dette
drit og dra, op
Men for helvete da. Hvordan kan dere bite på så lett?
Femte for Jesus
(gjeninnfor jodeparagrafen)
åttende for håkon håkonsson
...
Gutta... Tenk om han her lusker i tråden 24/7 bare for å vente på ny tråd så han kan poste så fort som mulig
...
Gi meg én god grunn til å stemme rödt
(kommer til å stemme FRP uansett, men er nyskjerrig)
Har dere trent i dag da?
h v e m
Det er nok en bot.
De vil trekke Norge ut av drittkriger som USA drar oss med på. Dermed blir det færre flyktninger og mindre sannsynlighet for terrorangrep her i Norge. Vinn-vinn situasjon.
blir jo bare lagd to eller tre tråder hver dag så er ikke så vanskelig
Nei, jeg har ikke trent siden forrige uke, bare spilt dataspill.
De vil også gjöre Norge til det neste USSR.
Så nei takk. Jeg tar potensielle flyktninger pluss faren for terrorangrep i bytte mot å faktisk ha en jobb og tjene mange hundretusen kroner i året, og ha et fint liv med barn enn å sulte i gata og bli sendt til Gulag.
anri okita
Jaja, blir MDG på meg da.
De vil ikke gjore Norge til neste USSR. Hvorfor tror du det? Og det du sier om å faktisk ha en jobb er veldig ironisk, med tanke på at hvis det faktisk var tilfelle at Norge skulle bli det neste USSR, så vil det sikreste av alt være at du ville garantert hatt en jobb. Men det er en avsporing.
>rödt
>færre flyktninger (og innvandrere?)
toppkjeks
Tror du Norges örsmå bidrag til krig har noe som helst å si på antall flyktninger i verden? De fleste "flyktningene" kommer jo ikke fra krigsområder en gang. Fy faen, du er en idiot.
For det har jo funket for Sverige så langt.
Kjekt å se at meningene mine passer til det jeg alltid har stemt. Men familien min har uansett stemt utelukkende på Hoyre i minst 4 generasjoner tilbake (da inkluderer jeg meg selv og soskenene mine), så det ville vært naturlig for meg å stemme Hoyre likevel. Medlemskap og pengestotte er også et selvfolge.
Hvorfor er Frp så likt Hoyre egentlig?
er folk flest jeg då
V-vent hva...??? Trump ble virkelig avsatt???
Dere som stemmer basert på noe annet enn innvandring, hvor bor dere?
Skillet mellom ordene "flyktning" og "innvandrer" er essensielle her. Men det er vel samma faen for deg, det er mye lettere å se verden i svart-hvitt.
Sverige har jo fort en totalt uansvarlig innvandringspolitikk som ikke ligner grisen.
Nei.... ikke vits å sjekke VG, gutta. Det har ikke hendt noe som helst. Sverigeanonsen prover bare å drite på tiden vår.
UT AV MITT LAND
noen brever endelig et bilde jeg har lagd
stor dag for meg
Balsfjord/Tromsǿ
Jeg bor i Ålesund, og jeg stemmer som jeg alltid har gjort primært pga andre ting enn innvandring. Innvandring ligger altså noe lavt på prioriteringslisten min. Men jeg har også meninger om innvandring, og de meningene er som folk flest her i tråden. Ikke noe vits i å utdype noe mer om det fåvæ.
Hvorfor spor du om hvor vi er fra egentlig? Hva har det med noe å gjore?
Utforer du en sosiologisk undersokelse?
Du er vel klar over at 95% av "flyktningene" som kommer hit ikke er flyktninger?
Stem Alliansen
>enkeltsaksvelger
Du er problemet.
Har bare vansker med å tro at noen i denne tråden som bor i en by hvor det er skoler med 99% niggere (bokstavelig talt) ikke prioriterer innvandring. Hadde rett gitt..
vg.no
>Tre skoler på ostkanten i Oslo får ingen nye etnisk norske elever til hosten.
Tar gjerne en kildehenvisning på den?
...
Jeg vil si at jeg er veldig i mot innvandring fra islamske land, men jeg mener selvfolgelig at okonomiske, handels, og utdanningsrelaterte saker er de viktigste. Jeg er ganske sikker på at de aller fleste i Ålesund er innvandringskritiske, og vi er tradisjonelt en Hoyre/Frp-kommune. Du har nok rett, vi har ikke sett problemene rundt innvandring på så nært hold som borgere i Oslo har. Men jeg ser jo jenter i hijab her i byen også fåvæ, så det er ikke sånn at vi ikke ser hva som foregår med landet vårt.
I årets fem forste måneder kom 13 prosent av asylsokerne fra Syria, i september var andelen passert 50, og holdt seg der også forste halvdel av oktober. I lopet av november var andelen nede igjen i 30 prosent.
>okonomiske, handels, og utdanningsrelaterte saker er de viktigste.
Dude... Jobber kommer og går, ökonomi går opp og ned. Muslimer og niggere er her for å bli, og å multiplisere seg.
jeg også
>skal ta NRK sin valgomat
>kan bare velge mellom to kjonn
Fy faen.
Det er ikke NRK sin
Du vet at Syria ikke er den eneste konfliktsonen i verden?
Gi meg en hoy femmer!
Jeg vil snakke med psykolog, men har ikke råd til å bruke pengene mine på det. Kan staten dekke det? Hvor mye koster det egentlig?
Ja, den jeg fant ledet visst til en Youtube-video av en eller annen poplåt fra 80-tallet. Merkelige greier.
Å si at bare de 13 prosentene fra Syria er de eneste som flyktninger, blir jo helt toysete. Dessuten vet jeg jo at de fleste innvandrere ikke er flyktninger, fordi over 50% av dem kommer fra andre land i Europa, og 30% av de ovrige kommer fra Asia.
Åh, du og du...
Gourmet ala Ribsskog g-gutta!
Du vet alle som tar båten over middelhavet flykter fra fattigdom og ikke krig? Du vet Norge ikke kan ta inn hver eneste fattige nigger?
Folk må seriost starte med BBQ saus istedet for ketchup.
Trenger mer ketchup
Ribba har vært på tokt igjen.
For spessielt interesserte: flickr.com
Vik fra meg, Satan.
PRIS HERREN
R
I
S
H
E
R
R
E
N
Joda, men du undergraver viktigheten for en konstant fokus på næringsliv i Norge. Vi er i en kritisk fase akkurat nå også, hvor vi balanserer nedtrapping av vår viktigste næring og sikringen av en fortsatt sunn okonomi, samt utrolig nok en okende velferd(!!!). Dette er ikke noe mindre viktig med tanke på våre nye borgere heller. Tenk deg alle de nye landsmennene som har kommet for å bli (ingen er vel så dumme at de tror vi skal bli kvitt muslimene som finnes i Norge i dag), og disse behover arbeidsplasser de også sånn at vi kan dra nytte av de på et slags vis. Vi trenger skattepenger fra disse, vi trenger innovasjonen og arbeidskraften fra disse, sånn at vi kan bevare velferdsordningene våre. Hva faen skal vi gjore hvis alle innvandrerne blir sittende fast i NAV resten av livet? Det vil odelegge oss. Jo, klart er det viktig å stoppe kilden til problemet, men å nedprioritere okonomien vår ville vært den storste tabben vil jeg si.
Jaja.
Min mann!
Gammel Dansk til pommes frites, dæven Ribba kan å kose seg
Nå må du slutte å projisere meninger på meg bare fordi du blir sur over at jeg påpeker at du uttaler deg feil.
>Snack Chips med tomatsmak
Ribba har peiling på potetgull også. Synd vi ikke har det i Norge.
Er det valg i Storbritannia i dag?
det foler meg bra å være amerikaner gutte
kaksefolk? i MIN norgetråd?
Det er jo snart helg, koseribba koser seg
Men men
Overraskende nǿyaktig.
Glad at jeg ikke er det.
Påminnelse om at ambassaden vår i Syria ble brent ned i 2006 pga han dansken som tegna mohammed. En jævla tegning.
Ja
Kamerat Corbyn vil få Stalin til å se ut som en jævla anarkist
Bedre enn svensker i norgetråden, vel?
...
alle er lik
Herlighet jeg hater islam.
>spend 1.77% less money on health carte
De har skjont det i Nord-Odal.
Dette var pga Aftenposten trykte den mohammed-tegningen. Hva tror dere skjer når det blir et kritisk antall muslimer i Norge og de ikke får det som de vil?
>nasser i tråden nok en gang
DEI KJEM UT AV VEGGANE
DEI KJEM UT AV DEI GUDFORBANNA VEGGANE
Krig, vel. Jeg gidder seriost ikke bry meg om denne kreften lenger til jeg faktisk kan gjore noe med det med en rifle i hånda.
Sitter bare og venter jeg, så får folk krangle så mye de vil i mellomtida.
Avfyrt, nassegriser?
Enig i både påstand og resultat.
t. Sjakkanon
Vi har allerede et kritisk antall muslimer i Norge. Det merkes på den manglende viljen til de politiske partiene til å være kritiske til Islam. Muslimer utgjor altfor mange stemmer til å risikere å trigge dem. Dette er nok den virkelige grunnen til at det ikke blir gjort noe særlig for å stoppe innvandringen derfra. Alle politikere har nok sett problemene, men de kan ikke gjore noe når så mange av stemmene er muslimer. Muslimer kommer til å fortsette å stromme til landet vårt fåvæ. Vi får snart en muslim som statsminister også. Sånn er det bare.
Ja, det blir enten krig, balkanisering (hvor krig er sannsynlig) eller så er vi blitt så passive at vi bare underkaster oss Islam.
...
Enig i dette, derfor trenger vi fascisme. Når vi har så mange muslimer og niggere med stemmerett at demokrati förer til tap av alt som er norskt trenger vi en diktator til å rydde opp.
...
...
>dfn tyrkia er eit betre turistmål enn spania
kva gjekk så galt med spanjolane?
...
>eller så er vi blitt så passive at vi bare underkaster oss Islam.
Neida, det kan virke sånn men det er langt fra sannheten. Vi er bare for komfortable i våre middelklasseshjem og kjoleskapet er aldri tomt for mat, derfor gidder ingen å kjempe imot fordi det ikke er kritisk nok enda. Menneskeheten er veldig krise-orientert og vi er utrolig dårlige på å gjore noe kollektivt sammen med mindre det er helt kritisk at vi gjor det.
Det vi lever i nå er den stille perioden for stormen. Det er ingen politisk losning på problemene vi har og systemkollapset og krigene og konfliktene kommer utvilsomt i fremtiden, enten det er om 20 år eller 80.
Inntil den tid akter jeg ikke å kaste bort den lille dyrebare tiden min på å krangle om politikk på nettet, det nytter ikke for en dritt uansett.
>voksende islamistisk diktatur
>bedre turistmål enn noe annet enn en aktiv krigssone
Håper de blir kastet ut av NATO snarest.
Gutta hjelp. Henger meg n... snart
>Ordinær egenandel (1/2 eller 1 time) 345 kroner
helsenorge.no
:/
Men psykolog er noe tull uansett da. Har du prövd anti-depressiva? Hjalp ikke meg, men er verdt et forsök.
>Hvorfor tror du det?
Hva har skjedd historisk med land hvor Marxister/kommunister har fått makta?
Jeg håper du har rett. Ber til gud om at kollapsen skjer mens nordmenn fortsatt er i flertall...