Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=HPHNakev2ss
youtube.com/watch?v=14FPgsw90Ns
svt.se/melodifestivalen/se-mellanakten-hela-sveriges-sang-i-melodifestivalen-2016-igen
youtube.com/watch?v=ejSbhxeikKE
twitter.com/AnonBabble

Spelar Andetag Av Det Vilda. Ganska mys favä

...

ett evigt mörker över människosläktet

Jag på bilden

Varför är det lagligt att skapa en ny människa utan deras tillåtelse?

För att staten hatar dig

ogiltlig tråd

här är vi

Hur går det i norra delen av riket då? Håller du fort åt svea-heligarike?

begå dig själv

>fortsätta invadera norge
Är fan som 1814

zzzzzZZZZzzzz

Detta

När tänkte ni befria de svenska talande i Finland?

>den där fronten
dömt att misslyckas

Livet blir inte som man tänker sig. förlåt för er jag svikit.

> utan deras tillåtelse
om fostret inte ville skapas, varför ägnar det all sin verksamhet till att växa och födas???

Å andra sidan så har man utmärkta försörjnings- och kommunikationslinjer via sitt eget privata hav som ingen annan stat någonsin kommer att kunna ha en flotta på.

>dkn ingen ren svensk fv att gå till gymmet tillsammans med

Vem är hon?

För uppenbart gyckel.

jag har förstört mitt liv, igen. Ni som har det lätt socialt ska skratta er lyckliga.

skaka av dig stenarna och res till toppen av världen user

Sverige+Finland+Estland+Området kring Delawarefloden+Sankt-Barthélemy+Cabo Corso är bättre favä.

jag på bilden

Mjo, visserligen. Men samtidigt är det väldigt svårt att leverera förstärkningar trupper om fienden slår sig fram till kusten snabbt

>antyder att någon i sverigetråden har det lätt socialt

>skratta er lyckliga
Abdul ibn-Rashid al-Suedi...

Åsikter om valresultatet i England?

>dkn pungen är jättekall
Dör jag?

varför är det så svårt att sluta runka&titta på porr/tjejer?

klarade mig 3 veckor förra gången med blev stenhård när jag såg en snygg tjej på affären, kan ju inte gå runt med stånd varje gång jag ser en snygg tjej liksom.

Pungen bör hålla lägre temperatur än resten av kroppen. Det är det den är till för

>du kommer aldrig vara soldat på Svenska Guldkusten som knular brunpajer varje dag
varöfr äns leva?

Varför är alltid trådens diskussioner så intelligensbefriade? 99% av ämnena handlar om ingen flickvän eller att livet suger i allmänhet. Jag försöker alltid få in lite substans genom att diskutera politik, vetenskap, historia, men detta är en piss i vattnet när resten av diskussionerna är bajs. Rannsaka er själva.

Borde vi ha en banderoll över alla trådstartbilder?

vet flera som har det lätt socialt, som dock säger att de är socialt efterblivna.

Deltar oftast i såna diskussioner när det väl dyker upp några favä

Hur skulle den se ut tänkte du?

militärt ingripande

återinförliva östra rikshalvan

tvångsinternering av mongoler

obligatorisk svenskundervisning för resterande österländare; den som inte talar godkänd svenska efter sex månader får jobba med att gräva diken

bild relaterad

Vet inte favä, men tycker det är en bra ide

...

berätta?

varför vill du diskutera sånt på Sup Forums av alla ställen

häng dig själv

N

DET BLIR BÄTTRE HELA TIDEN

hahaha bra brev

>sweddit: brevet

du är inte rolig

>dkn ingen enorm fv att krypa in i rövhålet på och mysa

nja det tycker jag inte

>Sno norrbaggarnas idéer

fy fan va pinsamt

inga vänner kvar, lyckats tappa kontakten med alla.
Knappt några pengar.
Ingen framtidstro.
Kan inte se mig själv bli gammal.
Kan inte se att någon skulle vilja dela sitt liv med mig.
Allt du kan tänka dig favä

>det är ett "anons torrent visar sig vara dubbad på ryska"-avsnitt

din situation är inte helt främmande för mig heller favä

alltings menlöshet är det som tär mest

>sno min bild

>inte ta bra ideer
Vi skulle vara kvar i stenåldern om vi inte gjorde det

Vem /hockeynatt/ här?

varför envisas man med att visa matcherna så sent?

jag håller på nashville för övrigt

har en stor osorterad mapp med bilder, skrollar igenom den på måfå när jag ska göra ett brev

Hur löser man sin situation? Studier har inte hjälpt mig överhuvudtaget. blir deppig nu. ska nog köpa en stuga i norrländska skogarna och bli eremit.

För folk vill bara lätta på trycket. Öppna upp ventilerna och släppa ut lite luft, slå sig ner och chilllaxa och ta en berka, skruva upp ratten på tv:en laxa livet lisom dra en lina whatever du vet.

B

>en bitcoin är nu värd 25000 kr
>dkn man satt på 20 bitcoins för 6 år sedan då de bara var värda 3 kr

meh är det någon som köper då?

>varför envisas man med att visa matcherna så sent?

Har en liten knöl på vänstra sidan av nedre bakhuvudet. Borde jag vara orolig?

Ja du kommer dö

Helt fel. Når fienden kusten vid en punkt så har han gjort sig otroligt sårbar för att bli omringad, då du bara kan landsätta trupper vid en närliggande punkt längs kusten som du kontrollerar, ta dig en bit inåt landet och skära av honom från hans försörjningslinjer.

En halv miljon. Visst, det är en del pengar, men inga astronomiska summor. Du hade kunnat leva ett lägre medelklassliv i Ukraina för de pengarna eller betala 17% av en lägenhet på tre miljoner, 2% mer än lagstadgat minimum.

om det inte hade varit det hade priset kraschat omgående

>det är en del pengar
försök inte spela bort det här, det är sjuka summor hur man än ser på det

tänk dig de som hade ännu högre antal bitcoin? inte som att de var värda något förut

>bitcoin är värda under 10 kr/st
>köper 500 st
>datorn kraschar
döda mig

>varför envisas man med att visa matcherna så sent?
Vad är tidzoner?

Håller också på Nashville
>dkn nbögs polare ringer och vill ha skjuss precis när matchen börjar

Fienden kan nog ha en längre anfallslinje en ett nålstick. Samt med dagens teknologi så syns ett stort amfibieförband samtidigt som de går på i Sverige.

hur laddar jag hem bitcoins då? har någon en torrent?

>dkn bitcoins var värde 1 öre köpte 10tusen
>musen stängdes av

döda mig

>skjuss
Mahmoud...

Spelar ingen roll hur bred anfallslinje han har, han kan ändå inte få full effekt av sitt genombrott eftersom det automatiskt tar stopp när han når vattnet. Ett för honom ogenomträngligt hinder och för dig en färdväg. Detta gör det oerhört svårt för honom att omringa dina styrkor och tvinga dem till kapitulation, då han aldrig kan tränga igenom på djupet och du alltid med lätthet kan försörja eller förstärka de områden han inte tagit ännu. Med landets egna privata hav i ryggen har du själv alltid ryggen fri, fria tillbakaryckningsvägar, ohotade försörjningslinjer, enkel logistik och en avsevärt bättre strategisk mobilitet än motståndaren.

Ta MDMA vid en lägereld under sjärnhimmel och lysnna på låtar från Svensk Ungdom med andra nationella..

dkn ingen holländsk dmt fv

youtube.com/watch?v=HPHNakev2ss

>mdma
>med nationella
Jag hade gärna tagit MDMA, men då hade det inte varit med NMR-Conny och hans vänner.

>stormnissar som knarkar
lmao sannerligen den icke-degenererade mästerrasen

youtube.com/watch?v=14FPgsw90Ns

MDMA är inte Heroin.. man bör ej ta MDMA mer än 1gg per månad

>så länge du inte knarkar heroin så är det inte så farligt xDD

Varför shillar du din egen ström din tönt

Hur reagerar så få över att regeringen vill globalisera oss igenom att ändra nationalsången och göra det rasistiskt/nazistiskt/höger extremt osv. att veva med flaggan på nationaldagen?

>ändra nationalsången och göra det rasistiskt/nazistiskt/höger extremt osv. att veva med flaggan på nationaldagen?

källa tack

Dåligt bete

svt.se/melodifestivalen/se-mellanakten-hela-sveriges-sang-i-melodifestivalen-2016-igen
youtube.com/watch?v=ejSbhxeikKE

hur är melodifestivalen regeringen?
på vilket sätt innebär ett (1) framträdande i ett (1) tvprogram att nationalsången är ändrad?
det finns inte ens någon lagstiftning från regeringen kring nationalsången. du gamla du fria är bara nationalsång genom tradition, inte genom lagstiftning.

ska du beta så får du försöka bättre

Melodifestivalen arrangeras av SVT, som är stiligt ägda.

på vilket sätt innebär ett (1) framträdande i ett (1) tvprogram att nationalsången är ändrad?
det finns inte ens någon lagstiftning från regeringen kring nationalsången. du gamla du fria är bara nationalsång genom tradition, inte genom lagstiftning.

>politisk """"""""""""""""""""""""diskussion"""""""""""""""""""

Varför kryper du alltid ut på natten, Axel? Svaga beten som alltid också

Det är inte ens en diskussion, det är bara en uttråkad user som desperat försöker beta (You)s-

>(You)s-
Snälla kom aldrig tillbaka.

ingen bryr sig om någon dum jävla nationalsång, globalisering är bajs men du har inte mycket till val i dagens samhälle då det gynnar oss.

Nämen oj jag översatte inte det till (Du) hoppsan vilken nybög jag måste vara xDDDDD