/mämmi/

Suojeluskunta painos

Other urls found in this thread:

iltalehti.fi/kotimaa/201706092200197897_u0.shtml
youtube.com/watch?v=pdtaGyPcu4A
youtube.com/watch?v=BJYlWu42nvc
cbsnews.com/news/modern-humans-more-neanderthal-than-once-thought-studies-suggest/
twitter.com/AnonBabble

...

joo tää mielummin

Postaan tänne koska tää tehtiin aikasemmin

Kuopio on neekerikylä neekereille

Näin tänään toista kertaa neekerimuijan täällä. Muutin tänne 2011.

Helsingissä on lentonäytös siellä lentää jas 39 gripeneitä, super hornetteja ja sit kanssa toi A350 ja toki kaikkee muuta.

Kukaan muu tulossa rockfestii?

t. Aito ja alkuperäinen myrtsinyymi

shortsit jalassa tulee kylmä, vaihdan verkkarit jalkaan ja nyt puskee hiki, vitun kesä

wtf finland, yesterday i was in the metro and a mother and a kid recognized the characters in my Moomin shopping bag.
you're supposed to stay irrelevant

sit se on kanssa suomen historian isoin lentonäytös ja siel kanssa lentää draken

Haha okay cool.

Btw what are you wearing?

cihliptööt

Tarvitsen turripojun nyt!

some ugly waiscoat and a bunch of random other clothes, the days have been fairly cold
I'm off for work in less than one hours, I'm going to wear a big coat over this

also, I know it's autistic to reply to that post seriously

muumit on anarkistilesbon sepittämää propagandaa eikä mikään ylpeydenaihe

iltalehti.fi/kotimaa/201706092200197897_u0.shtml

>error: 300

juuh siel oli taas joku matu raiskannut 15v teini tyttöjä kun niitä ole NELJÄ tullut sen asunnolla juomaan ja polttaan kannabista, onneks se sai vuoden ehdollista niin oikeus toteutua ja kaikki on hyvin

that's why it's supposed to stay in Finland

uutisissa

Apua

ootko epäironisesti chrischan tier autisti?

kieltämättä tääl on ihan vitun autistista porukkaa mut ollaanpa nyt ihan totuudenmukaisia chrischan on aivan omalla tasollaan

en ole varma, toi oispa tyyppi oikeasti vaikuttaa sellaselta

Jee mulla on 8e mitä ostan? Siis voiko joku pro suunnitella mättösetin?

Juuh kebab iskender. Siinä kaikki

Vittu vittu perkele vittu saatana.

Vittu vittu huora vittu kyrpäjuusto kusikulli

PILLU VITTU KUOLKAA KAIKKI VITTU KIVESKIERTYMÄÄN

Ihan semmonen ilma että kohta ukkostaa, kuumaa, isot pilvet, pimeää ja pientä sadetta

Pyöräilin 45km 1 tuntiin ja 35 minuuttiin

NO VUTTY EI

>400g tortillasipsuja
>400g jauhelihaa
>tacomauste (vaihtoehtoisesti chiliä + suolaa + muita pippureita + juustokuminaa jos tiedät mitä teet)
>juustoa
>salsaa

Ruskista jauheliha, lisää mausteet, kaada sipsujen päälle ja juusto viel päälle. Koko paska uuniin n. 10min ajaks tai kunnes juusto on sulanut.

Setit maksaa n. 8e oletuksella ettet nyt laita koko vitun kilon juustokönttää siihen päälle vaan sulla on se jo valmiiks.

Vedin taas voxraa nokkiin kun ei parempaakaan tekemistä. Oispa oikeita huumeita.

oon matikkanero toi oli about 60 kilsaa tunnissa

Mikä niistä?

ootpas hidas mä juoksen tota vauhtia

ilmeeni kun pari kaveria tarjois mulle koska tahansa kokkelia baari-illan lisäksi mut en uskalla vetää

oletan että kaikki on oikeasti yksi ja sama, oispa, lusikka ja turri

perkele

...

...

olin kanssa epäironinen

...

...

älä

...

...

...

...

...

Joo, me ollaan sama henkilö. Kerro sillekin.

>täysi hiljaisuus
>paskattaa vähäsen
>pidättele koska laiska
>joku koputtaa täysillä oveen
>pasko housuun
j u u h

...

...

>he luulevat että mämmissä on vain yksi turri

vittu kattokaa vähä mis ootte

...

kyll siis mäkin valittajana runkkaan välillä turrille mutta se on niin vitun myötähäpeää herättävää kattoa näitä oikeita autisteja pakkomielteisenä vetää jotain ihme fantasiafetissejä toisten naaman eteen

oispa lepakkopojuyde

Oispa kiisupojuyde

youtube.com/watch?v=pdtaGyPcu4A

anime

Oon normoutumassa. Oon rupenut oikeasti inhoamaan kaikkea tätä lautapaskaa.

Ootko sä tavannut tämmösiä tyyppejä oikeessa elämässä?

Koska siitä ei kannata pahottaa mieltään et mitä jotkut tylsistyneet työttömät postaa mämmiin

En mäkään nyt tosielämässä sitä ulos anna et mä runkkaan jollekkin antropomorfisille eläimille

Juuh turrit on homoja mutta kemono on OK.

Sellaset mielisairaudet sieltä

>Ootko sä tavannut tämmösiä tyyppejä oikeessa elämässä?
Olen.

Ai niinkun mitä esimerkiksi?

Mä oon käynyt täällä jo joku 10 vuotta, mut vihannut tätä paskaa jo joku 5 vuotta. Nykyään tää mesta onkin vaan lähde viihteelle ja uutisille

youtube.com/watch?v=BJYlWu42nvc
3:00 is noic

ai hesas

Ai :/

harmin lista

>uutisille

Ootko van manen?

En oo, miksei semmoisesta mestasta jossa puhutaan ajankohtaisista asioista reaaliajassa voisi saada tietoa uutisista?

Aika patriisia

Normoille tämä on ainoastaan paikka jonne tullaan paskapostaamaan ja kaikki jotka tosissaan käyttävät sivua ovat autisteja

>Nykyään tää mesta onkin vaan lähde viihteelle ja uutisille
Eiks toi oo about se syy miksi 4chanissa ollaan? Sup Forums antaa kaikki oleelliset animeuutiset paljon paremmin ja useammalta puolelta käsiteltynä kun nuo (hyi vittu) "animeuutisportaalit" ja Sup Forumsista näkee suolan kanssa ottamalla aika hyvin mitä maailmassa on oikeasti tapahtunut kun mukana tulee videot, lähteet ja linkit aiempiin tapahtumiin eikä tota paskamedian 'tällee on tapahtunut ja sinun pitää ajatella että se on hyvä/paha' meininkiä.

Sup Forums, Sup Forums, ja /swg/ hoitaa sit meemut ja viihteen.
Kuva liittyy.

no esim. anime tyypit (täs täytyy tietää että katoin vuosia joka päivä animea) ne on siis vitun ihmeellistä paskaa ja sit kanssa noi paska memeilijät, sit se että ei täällä koskaan mitään uutta ole, sit kanssa muut laudat on hirveetä paskaa, esim. just menin ekaa kertaa kuukausiin tohon Sup Forums:tä kattomaan ja siellä tosiaan oikeasti shillaillaan vielki jotain hollow knightia ja se pisti mut pahalle tuulelle että tässä sivussa on niin paska moderointi että oikea tollanen myyminen on sallittua, sit menin tonne Sup Forums ja se on täynnä jotain mobiilipostaajia ja lapsia

sit toi ainainen normot sitä normot tätä, oikeasti tota postaa just sellaset läskit paskat kellarista ite oon melkein aina sen normoilun puolella nykyään

tai siis mitä kivaa tai hyödyllistä tässä sivussa muka on? oon viimeaikoina alottanut ton redditin selaamisen

joo vois sanoa että liipastuin kaikistä näistä mielenterveyspotilaista ja alaikäsistä

Tapa ittes

Vittu mä oon paskaa joka on pilannut kaikki mahdollisuudet jotka on sille annettu ja heittänyt hukkaan kaiken hyvän jota olen saanut. Tappakaa mut, saatana.

Nyt oli kyllä sellaiset verbaaliset ripulit että juuh

Kyllä itse mieluummin luen /mämmi/n komerosankareiden seikkailuja kuin """normojen""" keskinkertaisia tinder-homoiluja ja jotain "joo pelattiin Janin kans tänää fudist vitun siisti sää vois koht syödä frendien kans dinnerii". Itsekin siis olen mämmin mittapuulla täysi normo, vaikka nörtti olenkin ja olen aina ollutkin.

meillä samat

Sellaset yhy yhy teinityttö angsti masikset sieltä

>>>/demi/

Juuh

Itsehän olen muuten kaikkien kriteerien mukainen normo paitsi et oon +25 neitsyt eli reeee reeee vaan ja sillee

Oon suudellut 2 naista tänäkin vuonna (selvin päin)

Tasoa Make Ukkoskyrpä

jaa mitä seikkailuja? tänään toivioin että saisin lepakkopojan? tänään runkkasin ja ryyppäsin?

oispa myyrärakastaja

Finns are literally Neanderthal people.
Your language lacks so many sounds, it certainly should be really ancient, thousands of years older than any Indo-European language. Also your double Vowels should mean it was created by someone with really undeveloped jaws.

So you are literally masters of Europe, Neanderthals. Also this is why you have biggest percentage of blonde/red people in Europe (according to my sources), Neanderhals were actually pale skinned and light-haired.

everyone knows this, finns have the highest percentage of neanderthal genes in the world

Nyymi ei tykkää normoista koska kateus. Näin ollen sanovat että heidän elämä "ei ole kiinnostavaa" (vaikka se tosiasiassa on tapahtumarikkaampaa). Nyymi tuntee sympatiaa kanssaluusereitaan kohtaan koska samankaltaisuus, ja näin viettää aikaa mielummin heidän kanssa.

oispa tiiratirkistelijä

Missä vitun fantasiamaailmoissa sä oikein vedät?

Alan tässä juomaan 8kk sitten vanhaksi mennyttä kaljaa tyhjään mahaan, lähettäkää kukkia

Todellisuudessa.

>jos jostain ei tykkää ni se tarkottaa et on kateellinen :D

Juuh, ootko viettänyt aikaa normojen kanssa? se on lähinnä aika tylsää

Vaikka tekis kaikenmaailman ebin road trippejä ja mökkireissuja, se seura on se mikä tekee siitä tapahtumarikasta ja jos ei ole yhtään seuransa kaltainen niin se ei välttis oo niin nautinnollista

Tiesiks et maailmassa on erilaisia ihmisiä?

cbsnews.com/news/modern-humans-more-neanderthal-than-once-thought-studies-suggest/
>The Nature study found Beijing residents with Han Chinese ancestors had the highest Neanderthal DNA rate: 1.4 percent. Los Angeles residents of Mexican descent had 1.22 percent Neanderthal DNA. In Europe, Finns had the highest Neanderthal DNA rate with 1.2 percent. Utah residents with northern and western European roots came in at 1.17 percent. And Puerto Ricans had only 1.05 percent Neanderthal in them.

voi juku

Mulla on kanssa sellanen kuhmu tossa takaraivon alaosassa, joka on kai joku neandertalijuttu. Lisäks mun päänympärys on 62cm ebin. Nää kuulokkeet pitää vetää täysin auki, koska muuten tulee päänahkaan sellaset kipeet punaset painaumat ton pääpannan kohdalla.

*luolamieheilee*

>t. vietän aikani kaanissa.

samat setit luolamies kamerus

Päänympärykseni on 61 ja mulla on kans takaraivossa se kuhmura

uga buga buu :D

Minkälainen se ei normo seura olisi? Siis niinku mistä puhuisitte ja miten käyttäytyisitte?

Breivik vaihtoi nimensä Fjotolf Hanseniksi

Sellanen nojatuolifreud sieltä. Oon sen verran kateellinen normoille että saavat naisia, muilta osin niiden elämä on lähinnä säälittävää.
>hei kalle et arvaa miten paljon örvelsin viime viikonloppuna
>tots make niin mäki, panin viittä muijaa enkä muista asiasta mitään
>mennääks kattoon jäkistä, siellä on suomen peli kjeh kjeh

Onko 3100e/kk hyvä palkka tuoreelle koodarille?