/norgetråden/

Nav utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=mxZOSID0VtA
twitter.com/SFWRedditImages

...

...

vad tycker ni om att den här mannen från amerika säger att han är av norskt ursprung?

Halla balla! hva skjer a, Bagera?

Om rundt 2 timer kanskje?

...

an absolute fucking classic meme
BASED norge

Ser ut som de konspirerer naturkatastrofe i kommunen min.

Snakk Norsk, jævla utlendingfaen.

Ja. Han som australier burde vite at han skal knulle av, vi er full.

jeg...

Aboriginerne er jo sikkert for dumme til å skjonne sånt. rph

Trettende for russiske sotnosjver å stifte familie og kose seg i hagen med

kanskje..............

treff meg opp på tråden når du er klar.
eg skal sjå nintendo e3, varer 25 minutt, starter kl. 6

Drep meg, gutta.

dårlige gimpferdigheter.

Håper mamma kommer hjem snart, vil ha mat fåvæ.

heng deg sverigeanon

Har dere mat i sverige når Lidl er fullstappa av 3-4 millioner innvandrere?

Vi får det innvandrerne ikke vil ha, alt de slenger ut av vinduet når de spist ferdig. Ser nå en gjeng blonde unger stå utenfor et asylhus og venter på mat. En av de ser ut å komme rett fra Auschwitz.

...

heng deg sverigeanon

altså jeg.....bare.........

Privatiser lånekassen.

Eksplosjoner i Stockholm.

Eg e bare ein mann

Morsomme spambrev, fortsett sånn.

Jeg ble rimma i helgen

men men

heng deg sverigeanon

det store sporsmålet er jo, kan nintendo redde denne e3'n?

ikkje mett problem.

Ser ut som Breivik på utöya fåvæ

jeg lover dere, det er alltid en sak om bybanen i BA eller BT's nettavist.
ALLTID!

LOL xD

...

Kollektiviser tannborstene.

å fy faen.

eg e berre ein kineser

Hva skal jeg lage til middag, gutta?

isje måbb kjeresten minn

spaghetti carbonara

dei treng litteratur berre å stille opp og annonsere at super mario Ὀδυσσεία ikkje er avlyst

Er norgetråden det verste som noengang har kommet fra norge?

heng deg sverigeanon

Hvem fanden siger "carbonara" ? Man siger bare Spaghetti. Hvis jeg hörer nogen sige, "carbonara", ville jeg personelig give de en lusing redt i ansigtet.

Heng deg.

heng deg sverigeanon
kun han svensken som snakkar svensk er kul.

Å fint, språkleksjoner fra noen som ikke snakker språket som de leksjonerer.

>Våre ny landsmenn

det er forskjell på carbonara og bolognese din dumme grisepular.

Synes det er litt rasistisk å holde utlendinger til samme standard som norske fåvæ

ja det er jo helt sykt.

>jobbsok #462
>"Is was very good to talking to you. But we have chosen for a other person."

Så det er du som spammer disse froskene i tråden. Fy faen... du gjor ikke annet enn å spamme dritt i tråden eller hva?

ikke heng deg sverigeanon

Gutta, har dere tenkt over?
Det er standard biologi at flere isolerte kolonier, slik mennesket bestod av fǿr, utvikler seg forskjellig. Men nå har globalisering fǿrt til at mennesket har blitt kun én stor koloni. Pga. globalisering og at barrierene mellom ulike folkeslag viskes ut, dvs. ǿkt genflyt, vil vi bli mer og mer lik. F.eks. hudfarge. Om et par årtusener tror jeg alle mennesker mer eller mindre vil ha samme hudfarge. Ulike etnisiteter vil i fremtiden være noe som hǿrte til fortiden. Dette vil jeg tro er helt uunngåelig, fåvæ. Den frykten vi har i dag om å utrydde den norske etnisiteten og kulturen ved ǿkt innvandring er rett og slett noe vi bryr oss om akkurat nå i vårt livslǿp, men hvis vi tenker litt lengre frem i tid, så har denne "kampen" ingen verdens ting å si. Vår endestasjon vil uansett være at alle har samme hudfarge, uansett hva vi stemmer på ved neste stortingsvalg, og alle stortingsvalg fremover.

>våre ny

eg liga japan

Om 100 år er allting glemt

Takk polenanon.

Gjor jeg vel, brever bare frosker innimellom

Jeg vil ikke at du skal henge deg heller. Men jeg er litt nysgjerrig. Kan jeg sporre hvorfor du ikke henger i Sverigetråden? Hvorfor er du i vår tråd hele tiden?

Det er så mange antydninger i dette brevet at jeg vet ikke hvor jeg skal starte.

Tror du virkelig at flere millioner av hvite folk bare en dag gifter seg og får barn med svarte folk du eller?

Tviler jeg sterkt på.

heng deg sverigeanon

fy faen
jeg skal aldri drikke igjen

Jeg er i begge, noen ganger har en av dere kjent meg igjen når jeg er der

heng deg sverigeanon

>antydninger
Det du kaller antydninger er faktisk bare helt elementær teori i biologien.
Men jeg mener ikke at alt skjer helt plutselig en dag. Vi snakker over lang lang tid her. Det er mer enn nok hvite mennesker som gifter seg med mǿrke allerede. Hvis alle land i verden fant ut at de skulle isolere seg helt sånn som nord korea så kan vi begynne å snakke om alternative scenarier, men det skjer vel neppe.

>Det er mer enn nok hvite mennesker som gifter seg med mǿrke allerede.

Jeg tviler sterkt på at det er nok til å före til den totale negasjonen av europeisk fenotype, og föler det bare blir skremselspropaganda å spekulere at det slik framtiden ser ut.

er jo en taper jeg da

Er det innafor å få hvite barn med en kvinne som ser slik ut?

Fine sifre. Hva skjedde?

Men forstår du ikke at det alltid vil være rasemiksing nå som mennesket kun består av én enkelt koloni? Hvis det bare er litt rasemiksing så vil det ta lenger tid. Hvis det er mye rasemiksing vil det ta kortere tid. Men det er uunngåelig sålenge rasemiksing er et faktisk fenomen i denne kolonien vår.

Ja, er vel egentlig det.

Forskjell på bare å koke spagetti og lage en rett med spagetti som en del av en helhet din toysekopp

>Men forstår du ikke at det alltid vil være rasemiksing nå som mennesket kun består av én enkelt koloni?

Men det gjör den jo ikke? Bare fordi det har vært betraktelig mer innvandring til Vesten de siste 20 årene enn det det noen gang har vært betyr ikke at alle etnisiteter og folkeslag nå anser seg selv som internasjonalister/globalister og ser ingen distinksjon mellom folk.

Fåvæ, så tror jeg faktisk multikulturalismen har på mange måter gjort folk mer intolerante ovenfor andre folkeslag enn gjort de mer tolerante, de bare sier de ikke höyt lengre.

Ikke han du siterer. Jeg er venstrevridd og jeg er enig i dette utsagnet fåvæ.

>Men nå har globalisering fǿrt til at mennesket har blitt kun én stor koloni
drittprat, folk tenker enda tribalistisk på mange måter

>Den frykten vi har i dag om å utrydde den norske etnisiteten og kulturen ved ǿkt innvandring er rett og slett noe vi bryr oss om akkurat nå i vårt livslǿp, men hvis vi tenker litt lengre frem i tid, så har denne "kampen" ingen verdens ting å si.
ikke et jævla argument, det blir som å si at siden du en dag kommer til å do kan du likevel henge deg selv nå
som jeg syns du skal

poenget med politikk er å takle problemer som moter oss her og nå, du promoterer bare at folk skal være ignorante og godta hva enn som skjer med verden, fordi derfor

HENG DEG

>venstrevridd
FAEN HENG DEG JÆVLA LANDS FORRÆDER FY FAEN

kan du si "lose penger" i stedet for kontanter på norsk?

kom til at si "jeg har desværre ikke nogle lose penge" til en dansk kirkeinnsamler, ho tror nok eg er kantete.

Fy faen.

Hun forsto det nok i konteksten

"Multiculturalism has failed [...] and it is dead" - Maajid Nawaz

>LANDS FORRÆDER

Ja, det heter nemlig land's sviker

>de siste 20 årene
Har du hǿrt på maken. Er du klar over at vi allerede er rasemikset? At dagens nordmenne ikke direkte etterkommere av jegerne og sankerne som bodde her fǿr? I stedet er vi et godt blandingsprodukt etter tusenvis av år med egen utvikling og påvirkning utenfra. Genene, språket, religionen og kulturen i landet vårt er slipt til av bǿlge på bǿlge med innflyttere, besǿkende og hjemvendte utvandrere. Det har vært innvandring til Norge i alle år, og denne innvandringen har fǿrt til at vi i dag ser helt annerledes ut enn de som bodde her tidligere for noen tusen år siden. Vi har gener fra mennesker som kom fra den iberiske halvǿy som vandret oppover igjennom vest-frankrike og nederland til skandinavia, som igjen hadde opphav fra områdene rundt midtǿsten. (og nå kommer det enda flere gener fra midtǿsten). Denne forandringen "nordmenn" gikk gjennom skjedde med relativt lav innvandring. Du trenger ikke å la en milliard afrikanere komme til europa for å rasemikse europa. Men forestill deg nå som vi faktisk har hǿy innvandring. Forestill deg at det finnes bare 1,5 milliard hvite mennesker på jorden (eller noe sånt?), og at europa er stedet de mange av de resterende milliardene ǿnsker å flytte til. Joda, vi har grenser som gjǿr at innvandringen ikke velter over oss som en tsunami, men litt etter litt kommer de, og vil bare fortsette å komme. Tror du virkelig at vi klarer å holde oss isolerte i tusenvis av år? Vi har aldri holdt oss isolerte, hvorfor skal vi liksom holde oss isolerte nå som vi har globalisering?

Vi sier småpenger fåvæ.

löspenger

...

Det er jo faktisk vanskeligere å komme til Norge i dag enn for 500 år siden da din gjök.

youtube.com/watch?v=mxZOSID0VtA

Jeg fikk visst frihetsflagg på flyet igjen. Noen forslag til drittbreving jeg kan gjore med det?

håber det, tenkte ikke på at det betyr noe heilt annad på dansk.
lospenger?

>folk mer intolerante ovenfor andre folkeslag enn gjort de mer tolerante

Dette.
Var positiv til innvandring for, men når du får dem rett ved siden av deg, så ja, da endrer ting seg...

Lag en tråd og spill dum og uutdannet. Du får minst 100 svar garantert.

>den fyren som bruker trådlaus kommunikasjon på flyet

Lag en tråd om at landet Georgia (i Kaukasus) burde skifte navn, siden det allerede er en stat i USA som heter Georgia. Påstå at staten kom forst.