Poliittinen spektri painos
/mämmi/
...
antabusnyymi paikalla?
kuoli saatana
Vittu mä muistan ton huttusen saaran kuvakkeen gallupeista :D
Sen kanssa ei pystynyt keskustelemaan, koska se ei osannut argumentoida eikä ottaa ihan yksinkertaisia asioita huomioon.
Väärinymmäris kaiken sanotun parhaaksi katsomallaan tavalla, itseasiassa aika moni tyyppi mämmissäkin tekee samaa ja se on vitun ärsyttävää :3
Ostin mustikkatassuja, vaikka en sais.
Semmonen talipallo siellä
...
Vitutti koko eilisen päivän ja koko tämän päivän, en tiedä miksi. Koitin nukkuakin sitä oloa pois tänään, joka yleensä auttaa, mutta tänään ei ollut mitään vaikutusta. Muutaman tunnin sisäisen vääntämisen jälkeen sit päätin et haen kaljaa.
En tiedä mitä tutkimuksille tapahtuu. Mututuntuma on et jos en ala päivittäin dokaamaan, niin ei mitään. Olin kuitenkin 162 täyttä päivää selvänä tässä välissä. Puhun tästä kyllä perjantaina tuol klinikalla.
fi.wikipedia.org
>Reaktion oireita ovat mm. pahoinvointi, huimaus, kasvojen punoitus, sydämentykytys ja päänsärky. Isot alkoholiannokset saattavat aiheuttaa hengitysvaikeuksia, pyörrytystä sekä verenpaineen laskua.
Mulle tuli itseasiassa noita hengitysvaikeuksia ensimmäisenä tossa joku 5min sitten ja nyt sit naama punottaa kunnolla. Sellanen sykkivä, lämmin tunne kasvoilla, vähän kuin raskaan liikunnan jälkeen. Syke kanssa tuntuu naamassa. Hengitysvaikeudet ei varsinaisesti ole vaikeuksia hengittää vaan tuntuu, että keuhkojen kapasiteetti on kutakuinkin puolittunut ja en voi vetää yhtä syvään henkeä. Ei tää varsinaisesti mitenkään erityisen epämiellyttävä olotila ole kuitenkaan.
Tykkään monesti siitä olotilasta kun oon kipeenä, niin juuh.
Joko mulla nää tästä aiheutuvat oireet on erittäin vähäisiä tai sit muut ihmiset on hirveitä vässyköitä epämukavuuden sietämisessä.