/norgetråden/

For Aurora-utgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=cv8vpv-61-M
strawpoll.me/13161565/
twitter.com/SFWRedditGifs

youtube.com/watch?v=cv8vpv-61-M

föst

For sote jver man kan drikke kaffe med

Litt sent med kaffe nå da

Jeg som ville ha en hyggelig kveld med slurking av vodka. Hater at det er to tråder når jeg slurker. Fy faen.

Sant det, og hvis jeg skal være helt ærlig så drikker jeg ikke kaffe en gang.

Det går bra, det blir ikke krig denne gangen.

Du får jo selv velge om du foretrekker Aurora eller et litterært hvem gospelkor borti gudene vet hvor faen.

>en gang

Nei, det virker som om folk holder seg her. Takk og lov for det.

Skal det være
>engang
da?

Denne ble jo brevet forst, selv om den andre ble lagd forst er dette den rettmessige for den ble forst brevet i den gamle tråden.

Ja.

trådkrig er helvete...

kvifor kallar vi sverike for "sverige"? er som om vi skulle kalt noreg for "nårje"

Hvorfor?
>en gang
gir ingen mening, men
>engang
gir heller ingen mening som et 'konstruert' ord, om du skjonner hva jeg mener med det?

Det er jo snakk om to sekunder. Jeg synes at den andre tråden er mer rettmessig enn denne.

hyll seger

Nei, for linken til denne tråden forekommer overst i den forrige tråden.

>t. Auroraanon

Ville dere en mindreårig?

Nei, Zydrunanon

Nei.
fǿrste nye tråd som blir brevet i gammletråden er den rettmessige tråden

Å kunne lage tråd og evne å poste den i den gamle tråden så raskt at man slår en annen anonsen hvis tråd ble laget fǿrst vitner til overlegenhet i kognitive funksjoner, derfor tar jeg av meg hatten for anonsen som lagde denne tråden.

Eller så vitner det om 4kanal-pass.

Det er den forste som blir brevet i den gamle tråden som er den rettmessige, så sant at det ikke blir begått noen voldsomme trådstarterfeil.

ja...
purken er skurken

Jeg har ikke 4kanal-pass fåvæ. Jeg visste ikke at noen andre lagde tråd heller. Jeg bare gjorde det fordi noen sa at vi skulle lage ny, så da gjorde jeg det.
t. trådstarter-anonsen.

kvifor skriv vi ænno dæi danskæ e/æ? "å lære" blir jo hæilt fæil, e-æn uttalas jo likt som æ-æn? vi trængær skriværeform fåvæ

fuck auroraanon
fuck russisk sotnos/"Zydrunanon"
fuck rullestolanon
FUCK sverigeanon
fåvæ

Faen, jeg skulle jo lage den nye tråden denne gangen!

...

å nei nå ble jeg lei meg

heng deg sverigeanon

FORPUL dæi som nyttar ængælskord i sætningane sinæ.

taiwan

Og jeg er ikke "aurora-anonsen" heller forresten. Jeg er bare en vanlig anonsen som synes aurora er sǿt og det var lenge siden denne trådstarteren ble brukt.

EKSTREMT bra brev

Ville dere en kinamann jente?

vi kunne også berre bytte på e og æ si uttaling. æ er ein stygg bokstav, dæt sær stygt ut når dæt blir brukt for mykje i ei setning.

slutt med meningslose hypotetiske brev som dette
hvis ikke du har en kinamann jente til meg er det ingen vits å svare på

Fy faen gutta. Spratt nettopp korken på en flaske 60% sprit. Aldri drukket så sterkt for. Jeg sitter nå med en åpen flaske en halvmeter unna ansiktet mitt, og det lukter sterkt antibac.

Tor jeg dette a?

eller endå bêtre: ê

Er vaping bra for å slutte å snuse? Er de billigere å kjope på e-bay eller i en kiosk?

finn et glass, og en brus eller noe, bland det ut, og drikk

Mora og sostera mi, begge kjederoykere og forstnevnte hadde vært det i 40 år, klarte å slutte å royke omtrent på dagen med damping/vaping. Vet ikke hvordan det er med snus, men er vel verdt et forsok.

>er vaping bra
N E I
skyt deg selv i hodet for å en gang ha vurdert det

Noen som ikke har besvart denne enda?

>strawpoll.me/13161565/

Hvorfor? Vet at det er et fedora megmeg men har ikke tenkt å Gjore det offentlig.

Jeg er vel egentlig en kjedesnuser og prover å endre dette.

Nå må dere hilse på ukens konefu gutter!

drakk en kartong med appelsinjus fra cuba i dag gutta
faenmeg verste jusen jeg har smakt
de kommunistene kan ikke gjore noe riktig

>vaping

Jeg er bare en mann, ok? jeg prover så godt jeg kan her

Hva gjor du dersom du får besok? Stapper greia inn i et skap eller setter du den fram i en stol som en del av selskapet?

går helt greit at du drittbrever hvert eneste jævla forstebrev, men kan du ihvertfall skifte jif?

Skulle onske jeg hadde en sånn fåvæ

Jeg tror ikke Anonsen her er typen som får besok så ofte akkurat.

>aurora

Based norwegian pop. Who /hyped for Susanne's new album/ here?

>jus
dêt heiter saft

har de skiftet flaggene på Sup Forums ?
hva skjer gutta

Jeg tar kun i mot besǿk av nære venner, og de vet at jeg har en sånn en så legger den i et hjǿrne. Den er en ganske festlig isknuser for folk jeg ikke har sett på en stund og alle er veldig nyskjerrige på den.

Bare vær deg selv så ordner det seg ;)

. . . . . . . . .

kva meiner du? êg sêr berre dei same flagga.

ja det er flott

dette minner mye mer om den gyldne Sup Forums æraen da flaggene var tilfeldige, Sup Forums har gått en sakte kurs nedover i kvalitet siden regionale flagg ble introdusert, Sup Forums er ikke Sup Forums fåvæ, det er ment for politisk diskusjon, hvis du vil ha internasjonal [banter] er det faenmeg fire brett du kan dra til, diskusjonen på Sup Forums trenger ikke lenger å synke til "et jævla lov xddd" eller "typisk australsk bantzmester hahaha" eller "bæsj i do" eller hva faen annet hver gang et såkalt megmegland brever

glöym dêt
dei burde legge til eit nordisk flagg

>Den er en ganske festlig isknuser for folk jeg ikke har sett på en stund og alle er veldig nyskjerrige på den

>anonsen, hva er det der i hjornet?
>haha nei det er en sexdukke! jeg liker å kle den opp, kjempedigg!

Har du kjopt sånne "Thigh high" sokker til henne enda?

"sverige ja!"

. . . . . .

Ja, tro det eller ei. Ikke alle folk er fjortisser som syns det er knis, eller 40 åringer som ser ned på alle som ikke har thai kjerring. Kansje du trenger bedre venner om du vet de vil domme deg?

60% vodka gutta. Fy faen. Ikke for amatorer.

Nei, vært opptatt på ny jobb. Tenkte å starte med aksjer igjen når det ble trangt i lommeboken, men fikk et tilbud på 6 måneder til en lonn jeg ikke kunne si nei til med god samvittighet. Men det kommer.

Oja, gratulerer med ny jobb da.

Håper du tar noen fine bilder for oss når du kjoper det

jeg er 22 og jeg hadde definitivt domt deg og snakket bak ryggen din hvis jeg hadde kommet hjem til deg og sett det der altså, og det kan du nok regne med vennene dine gjor og.
fy faen så krypete

>dfn du vil aldri verte ein eineveld i språkrådet og endre det norske språk nett som du ynskjar og kaste bokmålbögane i havet

>sitter å slurker i meg en kopp kaffe klokka halv elleve på en tirsdag

hvor gikk alt så galt gutta

>t. liberalistanon

Kan dere tegne Norge bedre fra hukommelse, uten å jukse?

Det er Tirsdag gutta

Kvittet meg med en terrabyte med dritt og nå går det an å spille Hekseren igjen

>dfn nynorsk tapte kampen og du liker det

hvorfor ikke bare laste ned mer lagringsplass?

>Ingen framgang på seks (6) måneder
Tror jeg har en parasit en plass fordi det her gir ikke mening ellers

Jeg tok med Bouvetoya også jeg.

Noen som vet hvor lenge hogskolesemesterene varer rundt om kring i landet vårt?

.. eg e bare ein bygda gut... ...

Mine kretser er 25 til 35 (er selv 29). Ingen bryr seg om "status" lengre i denne gjengen da de fleste har fått ting på plass, og andre som gjor gidder jeg ikke kontakt med. Man må faktisk ikke være venner med alle sammen user, eller ei bry seg hva de du ikke bryr deg om tenker. Du vil se at livet blir meget mer avslappet når du begynner å komme på et slikt spor.

Ikke dumt å ta med den fåvæ. Hva med dronning maud land?

jei tenke att engelsk takes over lissom ass if you know what i mean. norsk er so last century lissom.

Beklager så meget. Her er DML og Peter I Oy.

Ekke det ironisk? Hva trur du dine kompiser villa tenkt om du brevet animejenter på 4kannal kl 2230?

ser dritt ut, fåvæ

lagret

her er mitt forsok

tror 15 uker, like lenge som på universitet

du må komme deg ut mer kompis
anime er daglig kost i det moderne sammfunn
kjenner mange såkalte weeb-jenter som er helt ville etter stoffet

Här är mitt försök

Hva mente hun med dette?

ta osså send babyolja, jeg er på ferie

>Breve anime bilder
>Ha ei sex dokke med 20 forskjellige kostymer
Antydar du at disse tinga er på lik linje? Eg kan love deg at dei ikkje er.