/nederdraad/

zelfverbetering editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4F4qzPbcFiA
dumpert.nl/mediabase/7158317/e7a4ec2f/zoek_de_dumpert_stumpert.html
nl.m.wikipedia.org/wiki/N-term#N-termen_van_voorgaande_jaren
scholieren.com/eindexamens2017/blog/8975/dit-zijn-de-statistieken-van-de-bereken-je-cijfer-tool?utm_source=iframe&utm_medium=iframe-examenklacht&utm_campaign=eindexamens
twitter.com/SFWRedditGifs

emily

Eerste voor Oost-Brabant!

Het is iets.

liefde kent geen grenzen

Geen enkele

user met een amerikanenfetisj

youtube.com/watch?v=4F4qzPbcFiA

jawel, lelijke mensen hebben geen liefde met mooie mensen

tsa

sukkels

debatteer mij

Propaganda, mensen vinden gespierd niet eens mooi. Vroeger waren er hele andere schoonheidsidealen, maar toen kwamen de Amerikaanse industriëlen die schoonheid gingen marketen en bewust ongezonde lichamen te tonen, zodat men meer van hun producten ging kopen.

Maar uiteindelijk wil een vrouw gewoon een sterke zelfverzekerde man, geen onnatuurlijk uitziende metro die alleen maar bezig is met zijn uiterlijk en lichaam. Ze willen een man van de inhoud, niet van de vorm.

Andersom, waarom zou een mooi persoon liefde voelen voor een lelijk iemand?

Wat je zegt ben je zelf.

geld

Xde voor de n-termen staan om 08.00 online.

Dat is geen liefde, en aantrekkelijke mensen hebben over het algemeen meer geld.

check deze foto die ik heb gemaakt

8 al?

ik ga om 3uur gebeld worden en mijn mentor gaat iedereen gemixt bellen en niet op volgorde van wie geslaagd is en wie niet

objectief correct

>wees mij
>onzeker
>wil zekerder worden
>lukt niet

In arnhem wonen alleen maar kleine homootjes.

>foto
winkel

dit is een foto

Reageert ajb niet op deze miem. Hij bevat ernstige taalfouten en mag dus niet toegelaten worden.

Noord en Zuid zijn namelijk met hoofdletter.

Miems zonder

>begin met geen neuk geven
>word vanzelf zekerder

zelfmoord

Ja. Ik ga mijn wekker om 7.45 zetten zodat ik nog even rustig kan poepen en dan even later in paniek kan raken. Vanaf 3 verwacht ik ook een telefoontje.

>dvw je mentrix misschien je nr niet eens heeft

feek it til joe meek it

of deze of een combinatie

godverdomme ik begin nu wel een beetje te stressen oetz
als ze je nummer niet heeft en ook niet op magister staat bellen ze je ouders of huistelefoon wel

Hopelijk is de n-term voor wiskunde / maatschappijwetenschappen hoog

>sluit verzekering af
>nu ben je zekerder
XDDDD

heb ik geprobeerd, maar ik heb vermoedens dat andere mensen dan ook geen neuk om mij geven oetz.

sorry dat ik niet aan jouw normen voldoe.
een marokkaantje die ik ken heeft de tanden van zo'n homootje's bek eruit geslagen.
Hij heeft een ziekte opgelopen daardoor.

>nazi vlaggen op Sup Forums
Mag dit eigenlijk?

dat klopt
en daar moet je geen neuk om geven
VRIJHEID!
*spuwt kale adelaars uit geweren*

2 voor alle vakken die ik heb zou fijn zijn. Sta je al definitief ingeschreven voor rechten?

Hij is ook homo geworden?

...

>GZ is gezakt

ben ik de enige die die constante pro-politie onzin op dumpert echt heel erg vervelend begin te vinden?

DAN KIJK JE TOCH LEKKER NIET

Nee, de politie is mijn vriend! De staat is hier om mij te beschermen!

we hoorde je de eerste keer al, MH17

Ja, heb ook alleen voor rechten ingeschreven. En jij?

Denk dat een n-term van 2 voor 1 vak trouwens al het niet gaat worden :/

Hoe vervelend hij ook mag zijn, ik gun hem een mooie diploma.

Is gewoon kanker virtue signaling ondertussen zijn ze in real life zo van fuck de politie enzo.

Cringe echt als ik shit zie zoals "Onze helden.".

>dumpert

Heeft iemand translelg gezien de afgelopen paar dagen?

Veterstrik?

Ik dacht dat hij er heel eventjes was gister.

Politie zelf doet ook kankernichterig.

dumpert.nl/mediabase/7158317/e7a4ec2f/zoek_de_dumpert_stumpert.html

Oh jee, een kankertuig wie op een politieauto staat met twee middelvingers, laten we hem lekker gaan doksen.

ZE
IS
DOOD.

Nee. Hij leeft nog.

Maar waar is hij?

Serieus? Ik wacht even totdat de uitslag bekend is. Zou emo worden als ik me inschrijf en dan erachter kom dat ik ben /gebuisd/.

Ok, misschien is 2 niet realistisch maar als je dit nl.m.wikipedia.org/wiki/N-term#N-termen_van_voorgaande_jaren bekijkt, zijn sommige cijfers wel erg prachtig

is een goeie site om heen te gaan als je je verveelt oetz. maar die PR onzin van de politie daar is echt zo overduidelijk.

>is een goeie site

als je je verveelt, ja. Maar dat is niet echt een hoog standaard om te vervullen.

...

Iemand hier met een Miner?
ik zit eraan te denken om een miner te bouwen van oude onderdelen, voor de hobby
Verdien er hooguit 10 euro mee per week, van wat ik zo heb berekend uit de losse pols

>specs indien nodig
Core2duo 3ghz
4gb ram ddr2
Radeon 6970 2gb
Windows 8.1
550w bronze voeding
160gb hdd

ga gewoon werken nekbaard.

Ik verdien duizend euro per dag door te werken.

Ik verdien een gaziljoen per dag door te schijtpalen.

Ja, de vorigen jaren hadden niet 1 n-term van 2 als het goed is bij havo iig.

Ja had toch tot 1 mei dat je je kon inschrijven voor een opleiding bij de HvA?

De n-termen van de vakken waarvan ik zorgen maak zijn de voorgaande jaren rond de 1 gebleven n-neuk

ik werk wel, maar dit is hobbymatig
Ik kan wel een miner gaan bouwen, maar als hij helemaal niks oplevert heeft het geen zin

Ben ook nog niet helemaal op de hoogte van pools en dergelijke

Geld heeft geen waarde.

namaste.

Namaste

Nog een voorkeur voor een bepaalde geur wierrook?

Ja heb me wel ingeschreven maar ik moet de laatste dingetjes nog afronden. Neem dit met een snufje zout maar ik denk dat wiskunde A rond de 1,5 gaat krijgen als ik de reacties lees over het examen op fb en maw 0,5-0,8

Heb je dit trouwens al gelezen?
scholieren.com/eindexamens2017/blog/8975/dit-zijn-de-statistieken-van-de-bereken-je-cijfer-tool?utm_source=iframe&utm_medium=iframe-examenklacht&utm_campaign=eindexamens

Dat kost toch zeker €500.
Dan ben je een jaar bezig om die pc terug te verdienen. En dan heb je ook nog eens de kosten eromheen.

€520/j is nogal weinig omzet.

dood op de grond

vandaag een eerste poging gemaakt om van die toffee brownies te maken en ze zijn redelijk goed gelukt

en jullie?

Niet lief!
Mijn dag was net helemaal goed en nu ruïneer je het.

>vwo Turks 9,4

t*rken kunnen goed liegen

alle sorry dat ik u lief heb beledigd

Wiet of mirre.

De geuren van de moeder.

ik vraag me af hoeveel blanken Turks hebben gevolgd, ik gok misschien 1 per klas ofzo. De rest zijn waarschijnlijk turken die een makkelijke 10 willen scoren

>d66 wil geschiedenis afschaffen

Was vergeten te zeggen, ik betaal een all-in prijs voor mijn huur
Dus ik heb geen last van stroom in dat opzicht

Als de huisbaas het een probleem vind trek ik de stekker er gewoon uit (als hij al kan achterhalen dat het van mijn pc komt), einde hobby, maar wil het wel proberen

Owja ik moet dat ook nog doen.
Ja trouwens, maar ik ben daar niet zeker over omdat ik dat ding ook een paar keer heb gebruikt om gewoon willekeurige schijt in te voeren. Ik kreeg van maw het experimentele examen dus mijn examen was anders dan van anderen.

Hopelijk stelt cito mij niet teleur oetz

Mirre dus. Heb geen wietstokjes.
Van alle buitenlandse talen het beste gescoord. Het zal wel een makkelijke taal zijn als je het spreekt.
>jaartal in naam
>vak met jaartallen afschaffen
Ik vraag me af wat JP ervan zal vinden.

Hij is mijn lief niet en dat weten wij allebei.
Ik vind het gewoon leuk om te praten met hem.

Die mijner van jou trekt amper wat, mijn oude computer was ongeveer dat. Alleen die 6970 trekt veel.
Waarom die? Dat ding is oud als de neuk, zelfs degene die ik heb, met vergelijkbare specificaties, maar dan zuiniger, koeler en stiller, is al jaren niet meer te koop.

homo

homo

Waarschijnlijk is het jouw oude kaart ook 036 :^)
het is puur hobbymatig, als ik er een pizza van kan kopen na een weekje of 2 ben ik wel blij, ik ben niet van plan om er groot geld mee naar binnen te gaan harken

Waarom die?, omdat ik hem heb, en amper games speel die gigantisch zwaar zijn
Ik heb hem nu nog in mijn desktop zitten, maar ik kan met een andere kaartje die hier ligt ook wel af (Nvidia, dus niet lekker voor minen)

Ik ben nu 4/6de!

>dvw elke dag 12 uur moeten werken
>inclusief weekend
>krijg 1000 euro per maand

>dvw cito je zonder bescherming kk hard in de anus gaat nemen

>jgw er uiteindelijk nieuwe verkiezingen moeten komen en Klaver al zijn zetels kwijtraakt door dit domme dwarsliggen

>>Waarschijnlijk is het jouw oude kaart ook 036 :^)
Arm beessie word dus weer gebruikt om te mijnen.
Begrijp de skeere bouw nu ook.

>als ik er een pizza van kan kopen na een weekje of 2 ben ik wel blij
Je kan er ook een diepvriespizza op bakken.

>zo veel werken
>voor zo weinig

Ik werk veel, maar ik krijg dan ook een redelijk bedrag per maand.

KANKER MUIZEN!
Kanker beesten trekken zich niets van mijn muizenvallen aan.

>Begrijp de skeere bouw nu ook.
:^|
Tja, ik gebruik het potentieel nu toch niet
en een pizza van de Lidl is ook een pizza!

dit klinkt illegaal

neger hoezo verdien je minder dan 3 euro per uur

Nee. Ik heb "de oplossing" al bedacht. VVD en CDA worden een minderheidskabinet, met "stille" gedoogsteun van de PVV.

Zo is er eigenlijk toch gewoon het VVD, CDA en PVV kabinet, alleen doen we alsof het dat niet is.

Nieuwe verkiezingen lijken me uitgesloten, maar zou het wel willen voor 12 zetels voor FvD.

Geen beta-studie gedaan helaas, dus ik moet me invechten via onmogelijke en onmenselijke constructies om misschien een vastcontract te kunnen krijgen.

Tis zwaar ruk om elke nacht te moeten werken, maarja het is nou eenmaal niet anders.

...

Als "ZZP'er" is niks illigaal.

Ik heb ook geen beta-studie gedaan.
Alleen een mbo niveau cursus elektra.

Heb een vast contract en alles.

>Nee. Ik heb "de oplossing" al bedacht. VVD en CDA worden een minderheidskabinet, met "stille" gedoogsteun van de PVV.
>Zo is er eigenlijk toch gewoon het VVD, CDA en PVV kabinet, alleen doen we alsof het dat niet is.

Ja, dat willen Buma en Rutte vast, na hoe Rutte 1 is afgelopen. Klapmongool.

geweldige editie! Volgens mij zitten namelijk veel /nederdraders/ de hele dag te rukken in hun bureaustoel.

Als ZZP'er kan je ook een baan weigeren als het niet aan jouw standaarden voldoet. Als de baan je dwingt je om ZZP'er te worden zodat ze je minder geld kunnen geven en meer werk, dan is dat zeker wel illegaal.

>dvw te moe voor andere dingen na de hele dag buiten shit te hebben gedaan.

Als "ZZP"er kies JIJ de baantjes en wat je verdiend.

Dit halfslachtige, wat je al een keer uitgelegd hebt, is illegaal. Ga naar een advocaat.