/mämmi/

rip antabi

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=XtdEUkyxl3c
youtube.com/watch?v=TNF2s6fNsws
kepu.fi/
twitter.com/SFWRedditImages

hyvä (ei hyvä ;___;) painos

NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI

ambati

no oon ite vapaa nekala ry:n jäsen, ja jengillä on noita espoo yhteyksiä. mietin vaan että onko yhteisiä tuttuja

Oispa

youtube.com/watch?v=XtdEUkyxl3c

Miksi ylisuolaiset setit saavat minut yskimään? Olenko eri lainen?

runkkukullini sykkii

Jaa jaa, tämä EUmyönteisten kansanpettureiden masinoima poliittinen teatteri näiden viime päivien aikana on vakuuttanut minut siitä että minun on mentävä politiikkaan ja ajettava Suomi irti tästä saatanan unionista.

En hyväksy sitä että meidän kansamme ajetaan kuolemaan Kalergin suunnitelman toteuttamiseksi, ja tulen taistelemaan tätä vastaan viimeiseen hengenvetooni.

how do I get a finnish gf?

be black

juon kaljaa
t: kaljan juoja mies

lihapiirakka uunista 1:36

Olen epäironisesti sitä mieltä että kreivi Kalergi oli aivan oikeassa ennusteissaan rotujen tulevaisuudesta.

Ite kattelen tätä A-studiota.
>Zysse :D

Ei se mikään vitun ennuste ollut. Se on vittu pan-eurooppalaiseen ideologiaan kuuluva tavoite jota kohti Eu aktiivisesti pyrkii.

juuh

hei apua kai otit tän ulos ? ? ? ?

juuh tuli just sopiva ei hätää

Kyllä itse ainakin haluan ruskeaihoisen tulevaisuuden

Eli olet kansanpetturi.
Ole vaan, mutta tiedä että minä, ja moni kaltaiseni, tulemme tekemään kaikkeme tuon tulevaisuuden estämiseksi. Itse haluan että kansakuntamme pysyy hengissä eikä kuole pan-eurooppalaisuuden alttarilla.

ok

>teemme kaikkemme
ihan sama kun ei tule onnistumaan, hyvä vaan niin päästään teistä nopeammin eroon kun nostatte päätänne maalitaulun lailla

sellaiset natsi salaliittoteoriat sieltä

>ihan sama kun ei tule onnistumaan
Tulevaisuus ei ole kiveen kirjoitettu. Weimar oli sairaamassa tilassa kuin me olemme, ja silti Aatu nosti Saksan uuteen loistoon.

>salaliittoteoria
>pan-eurooppalaisuudesta ja Kalergin atteiden osasta EUn synnyssä voi vittu lukea suoraan wikipediasta.

Juuh

>tyty tuo sut tapaamaan sen vanhempii ja käy ilmi että ne asuu R-kioskissa.

Mikä on seuraava peliliikkeenne?

Oispa platoninen rakkaus

>wikipedia

miksi natsit ovat niin vajaita?

Pointti oli se että niinkin vitun julkisesta lähteestä voi löytyä tietoa pan-eurooppalaisuudesta ja kalergin roolista EUn synnyssä, niin ei kyllä noiden faktojen ääneen toteaminen ole vittu mikään salaliittoteoiroiden sepitystä.

Kalergi laittoi alulle idean yhteinäisestä Euroopasta. Miehen mielestä nationalismi oli sairaus ja manasi eritoten sitä että maailmansotien takia nationalismista ei päästä koskaan eroon. Siksi Kalergi alkoi kehitellä ideoita yhteinäisemmästä ihmiskunnasta ja rodusta.

fedora tier

ymmärrätkö edes mikä ero on faktalla ja teorialla? vinkki, toinen on potaskaa

Miehen mielestä myös erillisten Euroopan kansojen olemassaolo on ongelma ja ne tulisi kakki hävittää mongrelisaation myötä.

Kysynkin sitä että miten tuo aate palvelee meitä Suomalaisia?
Miten me hyödymme siitä että meidän kansallinen identiteettimme, etnisyytemme ja kulttuurimme hävitetään?

Pan-Eurooppalaisuuden rooli EUn synnyssä on fakta.

mato-ongellakin saa paremmin saalista

>m-mut wikipedia sano että juutalaiset vallottaa maailman mamuilla

Kalergi oli myös neuvostovastainen eikä hyväksynyt Turkkia osaksi Eurooppaa Islamin takia.

Toinen maailmansota riitti osoittamaan mitä tästä etnisestä nationalismista seuraa. Ei ole paljoa ajat muuttuneet kun edelleen vapaamuurarit/juutalaiset ja rikas eliitti vie etnisen kansan turmioon. Samaa retoriikkaa on Euroopassa jauhettu jo aika pitkään. Olisiko aika pikkuhiljaa lopettaa?

Ja aikamoinen salajuoni juutalaisilla kun olivat valmiita ajamaan miljoonia omiaan kuolemaan. Sekä luomaan valtion joka ei tule ikinä näkemään rauhaa.

>Ja aikamoinen salajuoni juutalaisilla kun olivat valmiita ajamaan miljoonia omiaan kuolemaan.

Jahas joo, hyi vittu.

Edellisen langan posteista päätellen menin nukkumaan joskus 21:30. Kymmenestä kaljasta join vaan 5, vaikka piti juoda kaikki. Tälleen tiivistettynä voisin varmaan todeta, että antabus toimii. OCapuapunyymille pisteet hienosta kuvasta kans.

Meen varmaan kohta takasin nukkumaan, olo kun ei ole vielä hirveän hyvä.

>Kalergin Pan-Eurooppalaisuus ei ole EUn ytimessä vaikka kaikki todisteaineisto osoittaa toisin!
>Se fakta että Kalergi säätiö palkitsi Merkelin Euroopan integraatiota ajavan poliitisen työn kunniaksi on silkkaa sattumaa.

Toinen maailmansota johtui siitä ettei Saksa suostunut alistumaan Versailesin rauhan ehtoihin ja oli kovaa kyytiä nousemassa parempaan asemaan kuin ensimmäisen maailmansodan voittajamaat. Se on ainut vitun syy sille sodalle. Kaikki muu oli vaan oikeutusta sotaan lähtöön, jota tehtiin ennen sotaa ja sodan jälkeen. Etnonationalismin leimaaminen sodan syyksi on naurettavan naivi käsitys historiasta.

amatbus

moi

Ja jooh, taidan jatkaa tän ottamista sittenkin. En tiedä mainitsenko tästä episodista mitään perjantaina. Kaljat saa kyl toistaseks jäädä kauppaan.

Hyvää yötä.

Hitler kyllä aloitti koko vitun sodan ihan itse kun lähti valloittamaan Eurooppaa ilman hyvää syytä

godspeed antabusnyymi

Itse asiassa Hitler yritti välttää sotaa loppuun asti ja oli valmis neuvotteluihin Danzigin alueista (jotka oli Versailesin rauhansopimuksessa Saksalta anastettu), Puolan kanssa, joista Puola kieltäytyi Brittien kannustamana.

Britit ja Ranska julisti sodan Saksaa vastaan muka turvatakseen Puolan "koskemattomuuden" mutteivät tehneet mitään sille kun Neuvostoliitto hyökkäsi Puolaan.

Hän elää.

Lisäksi, Saksa pyrki rauhaan Brittejen kanssa useaan otteeseen, mutta britit eivät missään vaiheessa siihen suostuneet.

Nyt on kyll sellaset saatanan psykoosit et huh huh

juuh

Juuh ja sitten mietitään missä nuorassa (((Churchill))) oli.

Mitä vitun psykoosia tossa oli?
Hitlerin pyrkimys rauhanmukaiseen ja diplomaattiseen ratkaisuun Danzigin kriisiin on fakta.
On myös faktaa se, että Britit kehottivat Puolaa kieltäytymästä mistään neuvotteluista.
Sekin on faktaa että Britit ja Ranska julistivat Saksaa vastaan sodan, mutteivät Neuvostoliittoa vastaan, kun nämä hyökkäsivät Puolaan.

Eli missä se psykoosi on?

Churchill oli (((heidän miehensä)))

sellaiset natsi psykoosit

Realpolitik, turha hyökätä isoa neukkuliittoa vastaan. Saksa oli läheisempi uhka.

Sitä paitsi Hitler puhui koko ajan lebenraumia. On faktaa että hitler halusi britit mukaansa sotaan mutta britit valitsivat toisin.

Sinun kaltaisesi ihmiset saavat minut toivomaan valkoisen rodun sukupuuttoa.

...

Evas Polkka

bög

>implikoi että partisaanit eivät ole terroristeja tai ettei partisaanien tappaminen ole oletus sodassa

Aika jutkut setit.

Saksa ei kyllä muodostanut Ranskalle tai Briteille mitään uhkaa ennen kuin ne julistivat sodan Saksaa vastaan.

Sinun kaltaisesi kansanpetturit saavat minut toimimaan keskitysleirien uudelleen perustamista.

Hellre bög än finsk

KALJA UHKAA LOPPUA MAYDAY MAYDAY

en ummarra

bög

kaliaaaaaaaa

ajattelin harrastaa seksiä huomenna eli tänään

Jotenkin teitä fasistiapologeetikkoja ei voi kuin rakastaa : DDD

Jotenkin tänään /mämmi/n lukeminen tuntuu surrealistiselta tai en vaan saa oikein sisäistettyä mistä kaikki selittävät. Tosin syynä saattaa olla päivän jatkunut mandoliinikrapula

tissit

hyi

En ole mikään apologeetikko. Olen kansallissosialisti enkä rupea pyytelemään anteeksi ideologiaa jonka koen oikeaksi.

Onneksi ilmastonmuutoksen takia Eurooppa täyttyy mustista

onneksi ilmastonmuutoksen takia eurooppa täyttyy vedestä

(((ilmastonmuutoksen takia)))

söin taas levyllisen pannukakkua yöpalaksi

Onneksi
Miksi muutenkaan? Saadaan kunnolla nigerialaisia

7 kaljaa jäljellä vielä ja vitun tylsää
juuh mitäs sitte

Aika semiuninen painos mämmiä näin kolmelta aamuyöstä

mä sulle unet kohta näytän

Kuka haluaa poikapusuja?

mun pippeliin ja pyllyyn kyllä

juuh

youtube.com/watch?v=TNF2s6fNsws

jooh
kepu.fi/

Olen väsynyt tästä kaikesta politiikasta. Vittu koko ajan joku huutelee natsia ja fasistia, kansanpetturia tai kommunistia. Kaikki ja ei mitään on tapahtunut, joka ikinen asia on totta ja valhetta.
En vittu jaksa keskustella ihmisten kanssa, koska tunnistan etten ole yhtään vitun parempi. Minulla on oma lukuisista lähteistä ja kokemuksista muodostunut ideologia, joka on satavarmasti ihan läpimätä ihan helvetin monella tasolla. Mutta aina kun yritän itseäni sivistää, löytää jotain järkevää tietä jota seurata, jokin tekijä osoittaa, kuinka sekin tie oli taas täysin korruptoitunutta paskaa. Ja jos en luota mihinkään, miten voin keskustella mistäkään? Olenko nyt postmodernisti? Uskon kyllä luonnonlakeihin, niin kuin niihin nyt maallikon tasolla ymmärrän.
Vittu en jaksa, muutan Lappiin yksin metsästämään, voimaa itsemurhaan ei ole.

turruttaa

tää

juo viinaa

juon

Alkoholilla ei ole paljon ollut vaikutusta, se van hajottaa entistä enemmän.
Joten tästä syystä, en juo.

>se van
Vittu, mikään ei mene koskaan nappiin.

hupsista
pääsi märkä pieru

en usko

suomi on paras :DDD torilla tavataan :DD työlki ellää mut kaupal rikastuu

turr murr~~

Aika homoa.

>löytää jotain järkevää tietä jota seurata, jokin tekijä osoittaa, kuinka sekin tie oli taas täysin korruptoitunutta paskaa.
Ajattelet liian putkimaisesti. Kaksiulotteisesti.
Avaa kolmas silmäsi ja hyväile chakrasi kaikkia aspekteja. Meditoi ja löydä sydämestäsi totuuden pienen pieni jyvänen.
Kasvata tästä tajuntasi Suuri Puu.
Radikaalisentrismi näyttää Oikean Tien.

Ilja tuu nyt vittu tänne sieltä Espanjasta niin sut saadaan viedä saunan taakse saatanan maanpetturi :D:DD

...

Juuh ja tässä on se vitun viimeinen päätöspiste, jonka jätin manitsematta.
Jos et ole jonkin luokan radikaali, olet kuitenkin radikaali.
Apoliittinen? Paskat, olet vain aidallaistuja, joka ei osaa sanoa juuta taikka jaata.
Vittu en halua puhua näistä asioista, en halua valehdella tai tulla itse huijatuksi. En halua tarttua johonkin ideologian oksaan koko sydämelläni, jotta se voisi lopulta pettää altani.
Painu takaisin helvettiin Belsebub.

juonko huomenna/tänään
0-4 en
5-9 kyllä

Täytyy sanoa että Tails got Trolled on lukukokemuksena jossain Osamu Tezukan Phoenixin ja Watchmenin tasolla.