Proficiat aan alle mensen die dr door zijn editie
Nederdraad
belgians are niggers.
emily
alsook geslaagd!
ik ben niet gebeld maar ik wil het eigenlijk ook niet weten.
wat doen?
wtf waarom zijn ze allemaal blank
wat voor kk racistize school is dit
Geslaagd!!!
gefeliciteerd!
Als je om 4u op school had moeten zijn dan zou je vast allang gebeld zijn :^)
maak je maar geen zorgen
Slimme hetero
Na 4 jaar levenloos op Sup Forums aanwezig te zijn alsnog geslaagd
gefeliciteerd!!
KANKERWARM!
Wie /LiSBTS/ pre-order hier?
Domme minderjarigen
Domme homo's
Domme emilypalers
Hoezo dat?
Domme bitcoinpalers
Domme Pokemonpalers
Domme manwijfpalers
Domme minderjarigescholierpalers
Domme kotbazinpalers
Domme animepalers
Ik ga volgende maand een 4k televisie en een speelstation kopen. Ben ik helemaal klaar voor Steenster spellen en dat Nederlandse spel krijg je erbij.
Vraag me af welke ik ben.
Je moet duidelijk een nieuwe hobby zoeken
aljazeera.com
Arabisch-Israelische bondgenootschap binnenkort. De Semitische bondgenootschap zal de wereld veroveren.
Maar was het dan niet al algemeen bekend dat de Israeliens samenwerken met de kwaadaardige Soennieten om zo alle Sjiieten opteruimen daar?
Wat een kankerlanden zijn het ook.
Bom op het Midden-Oosten wanneer?
Mijn printer is kapot en dit brengt me nog een stapje dichter bij zelfdoding.
Kan iemand mij dit uitleggen?
Dat Israel achter de schermen samenwerkt in beperkte mate met de Saoedis zal inderdaad niemand verassen, het zijn de twee belangrijkste Amerikaanse bondgenoten in het Midden-Oosten. Echter zie je ze steeds verder naar elkaar toe bewegen.
Ik voorspel dat Israel erkent gaat worden door de landen van de GCC binnen 10 jaar.
>dvw je serieus zit te overwegen een Xbox te kopen om dan goed GTA V te kunnen spelen.
Als je dit denkt dan is het overduidelijk dat je niets van het Midden-Oosten afweet.
Het enige scenario dat ik me kan voorstellen waarin de landen van de GCC Israël erkennen is als er een daadwerkelijke oorlog komt tussen Saoedi-Arabië en Iran. Enkel dan kunnen ze door het erkennen van Israël dermate genoeg steun krijgen dat het compenseert voor de reputatieschade die ze zullen ontvangen in de Islamitische wereld.
>dvw zelfs leiders van Arabische landen trekpoppen zijn van de Joden
Ik begin toch steeds meer sympathie te krijgen voor Iran
Je moet gewoon niet onderschatten hoe veel macht de Zionisten in Amerika hebben. En dan heb ik het niet alleen over de joden maar ook over de protestanten die alles voor Israël over hebben, die zijn zelfs nog belangrijker dan de Joden zelf, aangezien er 150+ miljoen protestanten in Amerika zijn. Je kan ook gewoon naar Nederland kijken, de protestanten hier zijn ook gek op Israël, kijk maar eens naar de SGP, die hebben in hun partijprogramma ook onvoorwaardelijke steun voor Israël en zijn tegen Iran (staat zelfs op hun site, kijk maar).
De GCC landen hebben verstandige leiders die weten dat heel hun bestaan afhangt van Amerika, en dus indirect ook van Israël. Kijk maar eens naar alle landen die openlijk vijandig zijn geweest tegen Israël. Stuk voor stuk vernietigd.
Waarom een xbox en geen playstation? Ik wil er ook één maar kan echt niet kiezen. Ze zijn bijna identiek.
Hier de voordelen van Iran:
>Iraniërs zijn geen Arabieren maar Perzen(Ariërs)
>90% is Sjiitisch en dus maar 9-10% zijn Soennitisch
>Ze haten arabieren en zandnegers
>Ze haten Israël
Ik ben geslaagd!
>dvw gisteren als bi uit de kast gekomen voor een panseksueel meisje uit mijn vriendengroep
Omdat de XboX One X een stuk sterker is.
Ah. Maar hij is een stuk duurder. Ik vind €500 iets te veel.
Kankerpauper koop gewoon een fatsoenlijke rekenaar
Maar dat mag jij betalen dus dan maakt het niet uit
77IQ moet toch ook aan zijn vermaak komen?
En dan kondigen ze over een jaar een nieuwe generatie aan. Ik durf niet.
Ja dan vervang je die toch gewoon pauper
Maar dat wordt een beetje te duur. Ik heb het geld wel maar heb het er niet voor over.
vind jij het soms niet geil als je vriendje je een slet noemt? wat ben je nou voor een flikker?
Jammer.
Nederlandse vrouwen zijn gemaakt voor donkere mannen.
Doe eens beter je best.
Maar dat is jet mooie van een rekenaar. Je kan die verbeteren wanneer jij wil, op het niveau dat jij wil.
Waarom zeg je dat nog een keer?
Je had niet eens op de reacties erop gereageerd
Ga je zeker weer doen
Oh je wil dat ik aan een tafel gaat zitten op een stoel alsof het 2005 is. Met wat digitale spelletjes die ik niet eens bezit als ik het koop. Dat gaat niet gebeuren. Ik ken niemand die nog een PC heeft. Zelfs op mijn werk heeft iedereen een laptop.
Een laptop is geen pc?
Laptops zijn voor homo's, vrouwen en dwergen.
>Ik ken niemand die nog een PC heeft
Hoe?
Een gamurlaptop is nog erger.
>Xbox One kwam uit in 2013
De tijd vliegt.
SAAF IS ALLES WAT IK WIL IN DEZE LEVEN NET EEN LIHOUDI
wtf is een lihoudi
dit is aas
Alleen autisten spelen gepoorte spelletjes aan een tafel.
*Nederlandse vrouwen hebben veel vrijheid waardoor ze een man van een andere stam mogen kiezen zonder vergelding.
Even verbeterd voor je.
>gepoorte
aub pleb
Wat is jullie favoriete deel van de winter?
Dit zijn de mijne
-sneeuw
-niet zo veel zweten
-knus Home Alone kijken terwijl het buiten sneeuwt en donker is
-kerst special van mecha zoals deze youtube.com
De enige "mensen" die ik ken die nog een desktop hebben thuis zijn mankinderen die videospelletjes spelen en daarvoor een krachtige pc nodig hebben.
Alle werkende mensen en niet-mankinderen hebben een laptop - die kan namelijk alles wat een desktop ook kan en is veel praktischer. Ze zijn meestal echter niet krachtig genoeg om de nieuwste videospelletjes op de hoogste instellingen te kunnen draaien, dus zijn de mankinderen daar niet blij mee. Die willen natuurlijk de poriën op de karaktertjes die ze spelen op 60 FPS kunnen zien.
>wat is een server
>k-kijk eens hoe v-volwassen ik ben mam!
Gaat me niet zozeer om de graphics, wil gewoon graag spellen kunnen spelen die ik nu niet kan spelen. EUIV mod MEIOU, sommige spellen als cities skylines, die dingen zijn leuk.
Natuurlijk vinden de mankinderen het niet leuk om met de feiten geconfronteerd te worden.
Niets persoonlijks, kindertjes.
Jij(dom, haat leuke dingen): alleen mankinderen hebben desktops
Ik(slim, houd van leuke dingen): als jij een desktop hebt om op te gamen dan is daar niks mis mee
+ Beste sfeer.
+ Minder mensen op straat.
+ Sneller donker.
- Weinig buiten hobbies mogelijk.
- Overlast door sneeuw en ijs als je moet commuten.
Ik sta weer niet op een lijstje. Mensen houden teveel van me.
Maar hoezo is een laptop praktischer dan? Ben jij niet gewoon degene die te arm is om een fatsoenlijk huis te kopen met genoeg ruimte voor je pc? En het hebben van een desktop die een flink stuk krachtiger is dan een laptop voor mijn werk is echt een godsgeschenk.
wie windows PC + Linux Denkpad meesterras hier?
Aas. Vertaal het en zet het op Sup Forums.
>Linux Denkpad
ligt er aan of je Lenovo hebt of de oude IBM
want de Lenovo's zijn schijt, botnet en hebben een sleutel onthouder in de bios
>dvw veelste grote PC kast.
>dvw er bijna niet mee gegamed word.
Wil zo een kleine stock PC zoals ze hebben op kantoor enzo.
Heb alleen twee Linux Denkpaden en een linux media serveerder.
mijn x220 doet het anders erg goed.
Zoek op mini pc.
Dit.
Ik ken niemand die nog een desktop hebben. Kijk de mankinderen eens te keer gaan.
Vandaag liep ik naar mijn crush toe.
Ze zag mij al aanlopen en zei "ga weg!".
Ik wilde haar mijn (deels gecensureerde) rekeningafschrift laten zien maar die wilde ze ook niet.
Echter toen ze erop keek nam ze het toch maar schaamteloos netjes aan.
Waarom zijn vrouwen zo?
waarom?
>hebben
Came to say Good evening and hello, tats all
Had ik al gedaan. Denk dat het gewoon autisme is en dat mijn lizard brain deze mini PCs mooi vinden, want ze zijn niks beter dan mijn PC.
Ze zat weer te rommelen met een andere jongen. Tachtigmiljoenste keer al.
Alleen had ik een sneaky plannetje. Een jodenplannetje.
...
waarom liet je je rekeningsafschrift zien?
Om te laten zien wie haar rechtmatige eigenaar is.
jij lijkt me best wel tenenkrommend ihel. Waarschijnlijk gevriendzoned door elk meisje waar je mee praat.
Weten jullie nog dat jullie zeiden dat ik zou zakken? ;)
Ze zijn praktisch met tillen en goed voor kantoorwerk. Start een middelgroot bedrijf. Dan heb je een excuus om ze te kopen.
Nee, dat niet.
Het is algemeen bekend dat ik dit meisje tot mijn bezit reken.
Meisje heeft alleen een stuk minder hersencellen dan 77.
Ik heb altijd gezegd dat ik in je geloofde.
Gefeliciteerd, jongen.
neeh vrij zeker dat je echt super vervelend bent ihel
>crush
RANDSTAD
Ik vind jou ihel.
ieder dorp heeft wel een eigen meme
wij hebben een kettingrokende biseksuele paardenboer
>meme
>boer
huichelaar!
bedoel je nou miem of mijnmijn?
Zojuist de meest heerlijke kapsalon met kipkebab voor mijzelf gemaakt. Ik eet hem nu op
VMA
Favoriete kleur?
>ga weg
Ik ben autistisch maar dit is geloof ik een hint.
Als je een dikke rekening hebt bepaal jij hoe en wat, niet een of andere kankergoy die toevallig mooi is.
Ik weet niet of dit echt is of dat je die kerel uit Nijmegen bent die elke dag andere draadpersoonlijkheden uit zijn mouw schudt.