/norgetråden/

Andebyutgaven


I forrige episode

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=6IVO7mcXR-M
strawpoll.me/13197813
youtube.com/watch?v=1Etf0HBiwtE
nrk.no/sognogfjordane/her-har-ein-hovding-lege-dod-i-1000-ar-_-no-skal-grava-opnast-1.13559130
twitter.com/SFWRedditGifs

For blide bursdagsbarn

maisie

youtube.com/watch?v=6IVO7mcXR-M

först för fjotolfutgåvan.

fjerde for vi skal alle klare det

Artig trådstarter, dette er foretrukket tråd

trådkrig er helvete...

hvem animejente er favoritten deres

Takk, lagde den for lenge siden.
Er det trådkrig? Så ingen andre tråder.

Ayase fra Guilty Crown.

Flotte sifre

...

...

...

Ja, og du brevet din sist så den andre er rettmessig, men det blir vel denne.

Var ikke jeg som lagde tråden. Jeg lagde bare starteren.

Hvem film skal jeg se gutta
Jeg liker filmer med tydelig stemning og lange dragninger, men ikke noe for kunste-fjertete

Jeg skal faen meg breve i begge trådene. Sist gang jeg lagde fǿrst, men brevet sist, boikottet dere min.

ryan reynolds' stemmene (2014)

Brevet forst er rettmessig

...

FORTSATT mio fra k-på.

The Invitation är bra, men den har en negerkvinna i filmen.

Fy faen...

...

åden/

å fy faen?

Må vel nesten avgjore dette, en gang for alle, da.

Er det innafor å ha navn i trådstarteren?
strawpoll.me/13197813

Svensk flagg er tydeligvis ikke godkjent da skal navn ikke vere det heller.

Nå må Carlsen ta seg sammen

Et lyspunkt er at Vladimir Kramnik, som er nummer to på verdensrankingen, står til tap. Carlsen kommer nok fortsatt til å være nummer en når turneringa er over.

Godt poeng. Liker at Aronian har spilt så bra, sympatisk fyr og en god sjakkspiller.

Finnes det noen som ikke liker Aronian?

Han ser ut til å være i kjempeform, han vant jo også Grenke Chess Classic nå nylig.

Daglig påminner om at sjakk ikke er en ekte sport

Synd at det ikke er noen norske produksjoner av andre turninger, synes chess24. o.l er ufattelig kjedelig.

Hva er det egentlig du antyder?
Chess24 er bra, spesielt når Svidler kommenterer. Ser du sendingen med Nigel Short?

Daglig påminnelse om at dette er deg.

...

Da har jeg kanskje gått glipp av noe, bare sett på noen ganger. Får gi det en sjanse til.

youtube.com/watch?v=1Etf0HBiwtE

Der vant forresten Maxime Vachier-Lagrave mot Vladimir Kramnik.

Der brant du han skikkelig xD

Det gjorde han, bra for Maxime å få en vinst. Ikke vært hans turnering akkurat.

Er det innafor å si at Carlsen ikke lenger er verdens beste sjakkspiller? Jeg vet han fremdeles er rangert som 1 teknisk sett, men det er jo fordi det tar litt tid for poengene hans å minke. Det er trist fordi jeg har vært et fan av Magnus i veldig mange år nå.

>16 brevere i tråden
>18 svar
heng dere
navn er aldri velkommen i norgetråden

eksplosjoner i kabul

Bare noe jeg tenkte på.

Sånne avstemninger blir fort illegitime når autistene skrur på proxyene sine

Nei, han lå jo delt sist, sammen med gjett hvem. Jeg er mest interessert i hvem som kvalifiserer seg til kandidatturneringen, men det er et stykke frem i tid.
Det er nok mer komplisert enn som så. Han er sannsynligvis den med klart sterkest toppnivå, men han er ikke i kjempeform, og står forresten nå til vinst mot Karjakin.

bil kjörte inn i folk i new york

Fine tall.

Når er kandidatturneringen og hvordan kvalifiserer man seg?

Man må ikke breve for å stemme vet du. Det finnes folk som lusker også. Ikke at avstemninger har noe som helst betydning heller, jeg hadde en gang halvparten av stemmene i en som ble brevet her.

Tittei!

Hvem er i så fall den beste?

>Det finnes folk som lusker også.
"nei"
stråundersokelser her i tråden pleier ikke ha 50% oppsluttning engang

>dfn verdenen har gått av hengslene

nrk.no/sognogfjordane/her-har-ein-hovding-lege-dod-i-1000-ar-_-no-skal-grava-opnast-1.13559130

Burde det egentlig være lov å skrive artikler i noe annet enn bokmål?

Jeg tror den er i mars 2018. Det er en plass til taperen av forrige VM-finale (Karjakin), to plasser basert på Grand Prix-turneringene sammenlagt (Mamedyarov og Ding Liren ligger best an), to plasser på rating (So, Kramnik og Caruana kjemper om dem), to plasser fra World Cup (dette er bingo) og ett "wild-card" som bestemmes av den som arrangerer kandidatturneringen.
Aronian og So er hete navn for tiden. So vant alt han stilte opp i forrige halvår, Aronian har spilt vanvittig godt nylig.

Takk for info.

...

Det er jo tidlig i tråden din tulling, det er ikke alle som har giddet å breve enda.

Dette er den storste greia i Norge for tida. To bokstavelig talt hvem-"""kjendiser""" som har funnet sammen.

du er blind og naiv hvis du ikke ser at den stråundersokelsen er manipulert

Jeg benekter ikke det, jeg påpekte jo at jeg selv har gjort det. Men det er ikke automatikk i at den må være det heller.

når nyheter fra vestfold og andre steder som bare bruker bokmål også står på nynorsk, da blir jeg lei.

Reglene er oppdaterte.

Sant nok, finnes det et bedre alternativ?

Du glemte å skrive hvordan man gjor forige tråd klikkbar, tross alt en dumskalle-veiledning. Du må lage ny.

Er det virkelig nǿdvendig?

Det synes jeg, om man skal gjore det ordentlig.

Min neger

>skal ha teksten /Norgetråden/
men da kommer vi jo bare til å starte trådkriger dobbelt så ofte som vi allerede gjor
Nei dette godtar jeg ikke

>navn er ikke nevnt
>norgetråd på bildet

heng deg

Jeg sparer penger slik at jeg kan flytte til Oslo, men vil jo gjerne ha noen hundre tusen forst.

Ikke legitimt. Referer til kanskje det mest klassiske bildet av alle (nei, bildet i bildet teller ikke).

PS: Stor N kommer bare fra brukere som tror de brever på "Sup Forums" og sikkert kommer fra "Sup Forums"

>han brever ikke den ferdige versjonen

Du glemte regelen som sier at man ikke kan være trådstarter med mindre man har 4kanal Gull.

dokke e jo fan ikkje go i huet

Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

>dokke
hva mente han med dette?

Det har alltid vært en standard å ha det i bildet. Det var en uskreven regel, og nå er den skrevet.
Er det virkelig nǿdvendig å nevne navn? Og er det dessuten enighet om bruk av navn her?

Vik fra meg satan, jeg tok vare på den jeg likte best.

Det betyr "dere".

Hva er egentlig forskjellen?

>/Norge.../ i emnefeltet
>Banner overst
>Helst /Norgetråden/ og noe norskrelatert i bildet
>Link til forrige tråd

Dette er det ENESTE som faktisk er viktig. Alt utover dette blir ren og skjær autisme i ordets rette forstand. Herregud det er snakk om forbanna tråder på et anime-forumet her. Så forbanna viktig er det ikke.

Forresten
>Stor N
Dette er ikke viktig. Det burde kanskje spesifiseres.

Navn i bilde er et stilvalg, ikke en regel.
Nei det er vel ikke nodvendig nevne navnregelen, de fleste er klare over det, men kan være kjekt for noen nyhomser å vite det kanskje.

eg skreiv jo nårgetroden ein gang då

Enig i dette.

Det er ikke viktig i den grad at det er alt for mange som ikke skjǿnner det til å fikse på det, men det blir aldri riktig.

Haha, det har jeg også gjort. Ingen som brydde seg.

for en gjeng med autister dere er
herregud
satan altså

Om så det er standard, så har det ingenting å si for hvor enkelt/vanskelig det er å finne tråden, er det da så viktig? Og som sagt, vi ville bare startet kriger dobbelt så ofte som nå
Du kunne skrevet at det "foretrekkes" at det står i bildet

Ognei, det er ikke enighet, noen sier at vi kan ikke, andre sier at det har ingenting å si

Carlsen vant, gutta.

Slutt å lage drittråder.

Det er nesten som i gamle dager. Jeg blir så nostalgisk atte hjælp.

Anchovy fra GuP

sjekket

Syntes vi kan skifte navn til /autisttråden/ isteden, fytte helvete.