Sverigetråden - STORA upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=1q-1Bpy168g
youtube.com/watch?v=4SI84gSNVIQ
youtube.com/watch?v=aTo0HSQZnNI
twitter.com/AnonBabble

Varför älskar normalbögar midsommar?

:3

Det är trevligt att dricka och umgås med andra, samt äta god mat.
Skönt väder osv.

...

>Det är trevligt att dricka
j
>samt äta god mat.
j
>umgås med andra
n

Massinvandring är den naturliga konsekvensen av en matriarkat som önskar en stor överflöd av en manlig underklass.

Den vite mannen håller på att bli ersatt med en mer potent typ av man som kan tygla och styra kvinnor precis som vita kvinnor egentligen vill bli behandlade.

Du är inte längre nödvändig för Sverige. Matriarkatet har fått nog av svenska kvinnomän.

>t. dryg bitterfitta som ingen vill umgås med
LOL

...

är varken dryg eller en bitterfitta, men tråkig och pratar inte mycket som får folk att tycka jag är ointressant ja

Nä alkohol är pissvidrigt

den där bilden får mig inte direkt längta till föräldrarskapet

Det är ju en jävla sydamerikan. Jag trodde jag skulle få se en drottning från Afrikas djungel.

Har ni någonsin varit med om när man är ordntligt full, och så låter alla ljuden som som de kommer långt bort ifrån med lite eko?
Så sitter man där och ser antagligen helt stenad ut fast man bara är full.

ser ut som en ziggis

>t. lina 14 år

Hon är från sri lanka faktiskt

Sri BLANKA

>menar att lina inte druckit och knullat sen 12 årsåldern

Varmaste och ljusaste etablerade fylledagen på hela året. Mer än två sommarmånader efter också så god stämning.

>dkn svartmuskig

1-3 runka till bögporr
4-6 runka till rakporr
7-9 runka till fällporr
0 ickerunk hela dagen

Inte varit med om det. Allt börja dock vaja när jag är riktigt full

>antyder att hon dricker annat än cider

>t. Jibril

>dkn man alltid dricker för mycket och gör bort sig så nu håller man sig nykter och undviker alla fester istället.

>dkn dricker cider

Jvdk

snarare att postindustriellt kapitalistiska samhällen är fientliga mot liv

>The truly great transition, implicit in the process of modernity from the start, is marked by the threshold between domestic and global urbanization. Major cities have always been distinctively cosmopolitan, but for the initial phase of their histories the bulk of their demographic absorption has been limited to their own ethnic hinterlands. Urbanization meant, first of all, the conversion of rural populations into city dwellers. In the developing world, it still means this. In the most advanced modern societies, however, domestic rural populations were almost fully consumed, reduced to some negligible fraction of the national total. After this point, the process of population replacement intrinsic to the urban phenomenon from its beginning became inextricably bound to globalization, and trans-national migration flows. Now – which really is now – things get interesting.

>In other words, there is a massive failure to appreciate the profundity and magnitude of the processes underlying the current global crisis. For instance, the incendiary language of migration-driven ‘genocide’ is not going away. It is bound, on the contrary, to spread, and intensify. The re-emergence of the race topic, and all of its associates, is deeply baked into the modernist cake. Comparative modernity is automatically racialized once global metabolism lends differential (urban/rural) fertility its ethnic specificity. What is unfolding, among other things, is the racial disaggregation of the ‘population bomb,’ with drastic inevitability. This is not a product of intellectuals, but of the modern process inherently, and all attempts by intellectuals to obstruct its cultural condensation are hubristically misconceived. “Who, actually, is having kids?” It is a species of insanity to think this question can be strangled in the crib.

Om man dricker cider så är man antingen en fjortisslyna eller en fjolla

Vill bara påminna om Rapport på SVT1, JUST NU!

Fortsatt trevlig kväll!

Ska ni klubba inatt?

>dkn ingen retro fjortis fv

Eller så har man bra smak för att dricka starka saker är äckligt.

Är 100 rak

haha aa

>Ska ni klubba inatt?
Vadå finns det folk som klubbar på missommarrafftton?

haha aa

>dkn dricker mjöd

Hur går det

ser ut som en kille

...

jaja

Eller så är man inte en patetisk alkis som måste dricka alkohol för att må bra.

Eller så är man en absolutist som försöker uppnå ett nyktrare tillstånd där man kan bli sig själv och må gott.

>*brrappptf*
>vafan glor du på?

JAG HAR ALDRIG GILLAT PENIS! DIBBE RUNKAR FAN TILL FÄLLOR OCH ALLA SER HONOM SOM RAK

>dkn dricker tjeckisk öl

Skulle vara roligt om hon satt och breva i tråden.

Ja asså, alkisar dricker ju sprit och öl.
Patetiskt

lmao svullo

>vara nykter

jag till vänster

Bli min

t. abdul ibn mohammad al-alsuwid

Ny bild

Sri lanka är fan inte negrer, samma princip som att mörkhyade indier inte är det.

>vara en bortkastad individ som aldrig kommer uppnå zenit för man dricker bort verkligheten

Du är en riktig tönt, en nolla!

Du önskar att du vore en flicka, och det gör dig till en transa.

Be om ursäkt.

>dkn ingen smal modell-dj fv som älskar sin musik

youtube.com/watch?v=1q-1Bpy168g

Livet suger

dumma kvinnor

>Untz Untz Untz
wow originell musik där Amelie

Denna dåjin är uppknullad favä, runkar någon till detta?

>skojaru med maj

...

Nej, 2dfällor. Fällor är till någon grad bög, ja, men 2dfällor har aldrig varit killar, de är definitionsmässigt flickor(xx) med penisar.

tjejen är f1 söt

jag gjorde det, sen grät jag och var äcklad men upphetsad ändå, tror jag ska runka till uppföljaren någon annan gång

...

youtube.com/watch?v=4SI84gSNVIQ

Varför brevar du aldrig i de mysiga natttrådarna?

>minimalistmusik
fy fan vad tråk

...

Ta mer bilder på tjejen

Sök hjälp.

Snart kommer user breva att hon såg när han tog bild på henne.

...

jag hatar er 3dhoror, hatar hatar hatar!

>måste passa hunden i rummet.
>voffar hela tiden.
>30 grader.

vill inte leva mer just nu.

>t. dubbsteg-Jonathan

>någon sätter på en Zara Larsson video
>handlar om två homosexuella negrer

Så progressivt

För att jag ofta inte orkar sitte uppe så länge, jag jobbar på dagarna.

*ler åt user*

Varför voffar den?

...

>exoticcucken

>jude försöker fiska mer pengar från sina lurade beskådare genom skådespeleri och bedrägeri
varje gång

*voffar åt user*

Hon vill ha qk

...

...

På helgerna med?

nej nästan
youtube.com/watch?v=aTo0HSQZnNI
hardstyle-rasmus favä

>Think about all the muslims who want to stone LBTQs and also LBTQs
Wow, insiktsfullt där Zara!

lol han e italienare

Ja, jag jobbar både lördag och söndag den här veckan.

Haha "aa"
Jag på bilden

Sluta sexualisera 16-åriga flickor.

Breva numret 1 för rumpa
Breva numret 2 för bröst

d1a, 15-år är bästa åldern favä