/mämmi/

...

no voi vittu mun piti tehä tää mut unohin ku oon niin päissäni

hyvää huomenta dechu wa ;3

väänsin ton näköset just kahvinkeittimeen haha lälläslää

ISÄNMAA

Miks kaikki nationalistit on aina niin vitun rumaa jengiä

sä oot ruma

myyköhän ne mulle salessa

pls tell me if there are mistakes, I'm practicing writing Finnish by translating old chilean songs to finnish

He kertoivat meille kun olimme lapsia / They told us when we were kids
'teidän peli on opiskelu' / 'your game is studying' (here the point is that studying is the only game they're allowed to play, with the thing being song lyrics, it refers to years of studying as a game that leads nowhere for many)
Miehet ovat veljiä ja heidän täytyy työskennellä yhdessä / Men are brothers and they must work together
Sinä kuuntelit neuvoja / You heard the advices
Opettajan silmät / Teacher's eyes
oli ihan aurinkoinen / it was very sunny
päällä / on the heads
Ja se ei ollut aivan totta / and it was not quite true
pelit päättyi / the games ended
laakeriseppeleillä ja tulevaisuus joillekin ihmisille / with laurels and future for some people
Ja mun ystäviäni ovat hylättyjä / and my friends were abandoned
potkia kiviä / kicking stones

Onko nyymeillä penispumppuja?

Ajattelin ostaa sellaisen.

nah can't read

en tarvii
t: 15cm

Kasvaa kun meet hyvään saunaan.

23cm ja 130C sauna

there are mistakes

Silli neekerri

Moro nyymin faija

OLEN MAJAKKASI SYNTIEN MERILLÄ!

Huomenta. Mitäs täällä tapahtuu?

you know that the mathematician's answer is never helpful

*nappaa unisen nyymin lusikkaan*

Meinasin vaan joso se tuntuis höpöltä. Muna on jo 35cm ja sauna 250C

vedä mieluummin amfetamiinia ja työnnä peppuus tavaraa
t: erotiikka mies

kestääkö tommonen kartanon perunalastupussi oksennusta mitenkä hyvin?

ite ny ottasin ne sipsit ainaki pois nii voi vielä syödä ne myöhemmin

hyi vittu mä haisen hirveälle, välillä tässä koneella istuessa nenään tunkeutuu aivan oksettava haju ja on kyllä pakko mennä nyt suihkuun

tyhjä, mullei oo ämpäriä ja huonoja muistoja kun käytin tommosta muovilaatikkoo oksennusastiana

it is in long term, you wont learn properly if we explain where you went wrong

Hello there sumomis

Uskaltaiskohan sitä lähteä ajamaan

juuh

Nyymi, eeiiii...

that's silly, I'll repeat the mistakes if I can't find them and nobody points them out to me

post butt and maybe i can help you

butt

täysi hirviö vai pelkkä ihminen?

nyt on hyvä fiilis, ei haise enää paska ja mielikin virkistyi

Huomenta :3

Piitkä päivä tiedossa, pitäs lukee mämmiä, uutisia, tehä ruokaa, palauttaa kirja kirjastoon, runkata, lukee taloutta, ja sit viel pelata loppupäivä. En tiedä miten jaksan

we told you that there were mistakes, now you have to find them by back tracking, thats an important part of learning
you wont repeat it because you simply wont create anything until you have figured this one out, it takes longer but atleast you will learn it for sure

>not enticing finns to correct your mistakes with pictures of new thin, shapely and fit peppu

Kiisu on väsinud

hölmö olet kun oletat että naiset tajuais et niiden pitää ansaita jotain eikä vaan saada mitä haluavat koska ovat naisia

oksettaa

Vittu en mä ainakaan ole saanut mitään ilman että ei olisi tarvinnut tehdä mitään sen eteen. Ja kyllä loppupelissä olen ollut kiitollinen siitä kun olen tosi omatoiminen ihminen. Nykyään omille kullannupuille (varsinkin tytöille) annetaan yli 500 euron puhelimia kun vaan pyydetään ja saavat aina uuden kun se uusin Iphone malli tulee myyntiin. Sama homma myös merkkivaatteiden kanssa.

yhyy yhyy mulla oli niin vaikeeta yhyy miks muilla ei oo yhyy

ette te naiset sitä itse tajua kun luulette että kaikki saa samallalailla kaikkea ilmaseksi elämässä

Itsepähän valitit että naisten ja tyttöjen ei tarvitse tehdä mitään. Riippuu vaan siitä minkälaisen kasvatuksen on saanut.

yhyy

>en ole niin kuin muut tytöt

ei kasvatuksella ole yhtä paljon väliä kuin minkälaisessa yhteiskunnassa eletään

Miksi mämmiin tulee niin paljon 666 triploja? Tuntuu että jokapäivä on ainakin yhdet tai kahdet

Täh? Ihan yhtä femiininen olen kuin muutkin. Mä vaan sillä että ei kaikki naiset ja tytöt saa mitä vaan ne haluaa. Mut ketkä ne sitten antaa niille sen mitä ne haluaa? Vanhemmatko? Miehet?

mulla oli tänä yönä yhdet ja siilirömpsällä toiset

vittu ole jo hiljaa ja älyä jo ettei 4chanissa kannata kaikkeen vastata tosissaan
ootko jo yli 15v?

>Yhyy minun syrjäytymiseni johtuu naisista

varmaan kun täällä on niin paljon rasisteja, sadisteja ja fasisteja

miehet antaa kun ne kilpailee keskenään kuka on kiltein naisille jotta naiset niistä tykkäis mutta tämä on virhe ja heikentää koko yhteiskuntaa kunnes se tuhoutuu koska naisilla on valta ja miehet on heikkoja

B I R B
I
R
B

No älkää sitten miellytäkö niitä naisia jos asia on kulemma niin.

ei me voida kääntää venettä tässä vaiheessa kun jos miehet ajais tommosta asiaa niin kaikki kääntyis niitä vastaan kun ne on hirviötä mukamas
vain yhteiskunnan tuho luo alustan paluulle toimiviin sukupuolurooleihin

lisäisin tähän että vain naiset voivat meidän pelastaa tuholta mutta kuten sun viestistä näkee sä ekana olet syyttämässä miehiä että mikseivät he tilannetta taas pelasta, itsehän et ole valmis panemaan tikkua riskiin vaikka sulla on enemmän valtaa kuin yhdelläkään miehellä mämmissä

Homottaa.
Homottaako teitä?
Mua homottaa aina.

Miks te ette vaan kohtelis niitä normaalisti? Aivan varmasti nekin kohtelis teitä myös ihan normaalisti. Ei kaikesta tarvitse tehdä mitään salaliitto teoriaa kun asiat ovat oikeestaan aika yksinkertaisia. Valtaosa naisista kyllä pitää miehiä tyhminä mutta niin myös valtaosa miehistä pitää sitten naisia tyhminä.

Moni mies kääntyy islamiin juurikin tuon takia.

jos naisia kohdeltais niinkuin miehiä niin sitten naiset olisivat yhteiskunnan pohjalla, eli neutraalisti kohtelu on seksististä koska lopputulos on että naisilla ei mene hyvin

Eihän mulla mitään valtaa ole missään anonyymillä kuvalaudalla. Autistista psykoosia tää vaa on

Uutuus kykkselle. Jag e bög!

Jotkut teistä on ok kavereita, älkää tulko metsään pyöräilemään huomenna

faktahan on että naiset ovat tyhmempiä kuin miehet, että se todellisuus että naiset pitää miehiä tyhminä kertoo siitä kieroituneestä todellisuuden tajusta mitä naisilla on, ne luulevat itsestään aivan liikoja koska yhteiskunta kohtelee heitä silkkihansikkain
tarkotin nyt muuten elämäss, esim vain sä naisena voit puhua feminismiä vastaan, jos mies niin tekee niin heti on seksisti sika joka saa potkut ja menettää ystävänsä, mut sulle ei niin kävis
mut on sulla täälläkin kaikenlaisia etuuksia ihan sukupuoles takia, kaikki tuntee sut ja saat erityishuomiota sen takia, muut nyymit jos sanois sun kaltaista roskaa niin ei niille kukaan ees vastais mut sun bloggailulle aina vastataan vaikka kuinka aivotonta paskaa oiskaan "näin juhannuskokon tänään eiks oo jännää pojat?"

tuun silti, lälläslää

kusipää

>cross
Disgusting.
No true Finn bows down to the Swede, German, or Russian.

Nyt en kyllä enää ymmärrä mihin tääkin asia johtaa. Joo joo, naiset ja miehet ei ikinä voi saavuttaa tasa-arvoisuutta ja kumpikin tulee pitämään vastakkaista sukupuolta tyhmänä. Asia selvä.

Onpas taas paska lanka.

hey bro wassup

ennen vanhaa eivät naiset pitäneet miehiä tyhminä vaan arvostivat heitä koska pitivät naisista huolta

en meinannu pysyä pystyssä kaljajonossa ja haisen ihan esinahalta taas ja vaatteet on ties mullassa ja missä paskassa
myivät silti hahaa klara vappen

Ai no se autistinen bloggailu johtuu vaan siitä kun ei ole kavereita eikä kumppania, niin kuin ei teilläkään suurimmalta osalta. Mut yleensähähän kun mies puhuu feminismiä vastaan niin nehän saa aplodeja koska ovat oikeassa ja uskaltavat sanoa siitä ääneen. Ja mä en ole kyllä ikinä ymmärtänyt tätä "silkkihansikkain kohtelua". Siis tapahtuuko tätä siis ihan oikeasti vai?

There's no /fug/ thread.

I'd use leikki instead of peli

Muistatteko sillon joskus yläasteella viime vuosikymmennellä, kun teiltä kysyttiin et
>lol miks sä oot koko ajan netissä, eiks sulla oo kavereita?

Nyt kaikki normot on feisbuukissa ja instagramis yms koko ajan.
>lol miks sä et oo feisbuukissa/instassa/missä ikinä, eiks sulla oo kavereita?

Me oltiin täs asias niin sanotusti käyrää edellä. Nyt me ollaan kans työttömiä ja ollaan opeteltu tätä rottailua jo monta vuotta.
>lol miks sä et oo töissä? vitun luuseri

Kymmenen vuoden päästä kaikki muutkin on työttömiä, mutta tällä kertaa me ollaankin kaikki siinä samassa jamassa ja nyymistä tulee normo.

Kas sa oled väsinud?

make one then nigger, i'm tired of this shit thread already and we have like 230 posts to go

No eihän naisia sillon edes kuultu niin tottakai siitä ei ikinä sanottu vastaan ennen vanhaan.

Ihan aikuisten oikeasti tapahtuu ja elämän joka osa-alueella, sulla ei ole mitään hajua kuinka vahva se suojeluvietti on miehillä naisia kohtaan joka tekee niiden tasavertaisesta kohtelulta mahdotonta

tapa ittes

ei
ok

lol vähäx niiq se yks kuva Sup Forums :stä kyl me ollaan aik nörttei hihii vittu tapa ittes vitun homo ketään ei kiinnosta

Runkkaa joskus jos noin paljon ahdistaa.

haitsa sinä vittu paska

kyllähän naiset pystyivät sanomaan mitä vain perheensä miehillä ja muille naisille
mutta vähämpä pahaa sanoivat omista miehistään koska ilman niitä eivät elossa selviäs, mut nykyään kun naiset ei miehiä tarvi kun miesten tuomat avut tarjoaa yhteiskunta verotuksella jne palveluilla niin johan naiset tykkää puhua paskaa miehistä ja syyttää niitä kaikista ongelmistaan
niinkun siekin teet kun valitat kun et muka kelpaa hyville miehille, ihan kuin se ois niiden vika eikä sun kun olet liian huono nainen

Non hno pojiat,. riitta poiki ja voitta välilin

Mitä vittua nyt taas

brrraaaap lemustusttaa hyih

hienno ripalet kamerusteni

Kait mä varmaan olen sitten liian ruma ja rekkalesbon näköinen etten ole saanut mitään suojelua. Mut jos se suojeluvietti on miehillä niin korkea niin miksi sitten valitatte että naisilla on niin helppo olla kun te näköjään aiheutatte sen? En haluaisi mitenkään seksistisesti ruveta syyttelemään miehiä mutta tälleen sinun perusteluun en oikein muuten voi sanoa. Lopettakaa siis se naisten erikoiskohtelu ja potkikaa pellolle kokemaan maailman kylmä todellisuus. Kyllä se on aika lailla niin että suurin osa naisista pääsee helpolla niin tekis vaan silleen että miehet ja naiset sais molemmat samanlaista kohtelua niin ei voi valittaa kukaan että sillä tai sillä olis jotenkin helpompaa tai vaikeempaa.

muistutus tää on /mämmi/ ei /r9k/

tapa ittes autistinen homo nekru

tää ja animet pönttöön

>'teidän peli on opiskelu'
The kind of playing children do translates to 'leikki.' I'd also switch the word order to "Opiskelu on teidän leikki," or possibly rephrase it as "Opinnot on teidän leikit."

>Miehet ovat veljiä ja heidän täytyy työskennellä yhdessä
I get the feeling 'men' means humanity in general here. If so, in Finnish it can't be translated directly and it's better to use a different phrasing, maybe "Ihmiset ovat perhettä..."

>oli ihan aurinkoinen
'Hyvin/kovin' instead of 'ihan.'

sä oot saanut vaikka mitä apuja joista et ole yhtään tietoinen, jos oisit mies niin oisit samassa jamassa kuin antabus ja kumppanit
ei yksittäinen mies voi koko yhteiskuntaa muuttaa, puhuin jo tästä aikasemmin, vain naisilla on mahdollisuus kääntää tämä tuhoon tuomittu vene.
mutta et sä halua tota totuutta sisäistää koska et halua vastuuta kantaa mistään koska olet nainen