/mämmi/

Kettu -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=yHrndb0oZEc
youtube.com/watch?v=w2AI_V_7aJk
twitter.com/SFWRedditVideos

Nyt kun katoin noi kaikki animet niin ei oo enää mitään katottavaa. Ei tän näin pitäny mennä.

Pitäiskö jotain twin peaksia kattoa

lähempä kohta kävelemään 3km tytyä vastaan että saan seuraa ja jollekkin tarjota puolet mun vikoista kaljoista voi vittu
onneks saan lisää tölkeistä mut voi vittu kaikkee se ihminen tekee
LATER HOMOS, KLARA VAPPEN

Etutili 9000e
Käyttötili 6900e
ASP 9000e
Rahastot 30000e

Menen juoksentelemaan Vietnamiin, ampumaan amerikkalaisia ja kuuntelemaan It Ain't Me-biisiä.

Herkutteluhetki

kelpais nuo jalapenot

ambu

ihan hirveetä paskaa ja näyttää silti hyvältä verrattuna käytännössä mihinkään mämmiin postattuun ruokaan

vippaaks kybä?

mut ei kelpais nuo jauhelihaklöntit, mitä vittua?
osaatko käyttää lastaa ja rikkoa ne? kai sekotat makaronit sinne pannuun kuhan oot ne makaryllit siivilöiny?
ei vittu mitä porukkaa

Lastat oli just astianpesukoneessa peseytymässä niin käytin haarukkaa.

lol e, mee vittu töihi saatanan sammakko

mut oon koulus. itteasias olin just töis mut sain vaa 300e 4kk

anime!

>300€ 4kk duunista
Missäs tällaisia orjalaivoja nykyään on?

Meno aika vitun afrikka

työharjottelu ja ruokatuki. se on se 5e/päivä

Intissäkin taisi saada muutaman sentin enemmän päivärahoja.

Eli oisit saanu moninkertaisesti enemmän rottailemalla? juuh hmm

ei, noi oli ekstraa. tosin saan yht paljo tukia ku rottailessa, mut siihe sisältyy opintolaina joka pitää joskus maksaa takas

>kukaan ei tarkastanut
Näin huonoksi on mämmi mennyt

Näin unta, että Elina Lepomäki lopetti työehtosopimusten yleissitovuuden, lakkautti maataloustuet ja Sipilä hirtti itsensä.
Vittu kun heräsin.

Dafak?

Päivärahahan oli kai jotai yli 10e

ai intissä? no koulun antama ruokatuki oli 5e. oli se ~300e silti ihan kiva boonus kesäloman alkuu ku o tottunu vaa saamaa saman verra rottatukii aina. toivon et pääsisin joskus viel oikeisii töihi.

jtp en huomannut edes ite vaikka postasin

kaikki taitaa olla jo humalassa

praise kek my fellow kekistani brother! XD

työkettu

olisin voinu mennä ryyppäämään neljäsosatuttujen kanssa näin juhannuksena festareille mutta en kyllä ny viittinykkää vaan istun kotona lol ehkä ens vuonna sitte

Milloin 2/17 astuu palvelukseen? Poikani puolesta kyselen.

Ite aijon mennä monen päivän festareille ensi kuussa, elokuussa ulkomaille, lälläslää.

sama mut tytyn kanssa ja nyt istun kotona ja katon twitchistä pokemonia lol

oispa

Yhdeksän (9) aamun päästä

ruotsi pojke

suomi poika

Koitin pelata wowissa depsiä dungeonissa, mut se oli hirveen ahdistavaa kun kaks muuta depsiä kilpailee sun kanssa ja vertaat ittees niihin koko ajan. Vaihdoin sit takasin hiileriin ja se meni ihan ok.

antabis

Mitä vittua, luulin et joku ötökkä meni korvaan mut korvasta jotenkin irtos iso klöntti vaikkua ja tippu tonne korvan sisään. Kuuluu nyt äänet paljon paremmin vasemmassa korvassa.

Miks youtube loggaa sisään kun painaa vaan "kirjaudu" vaikka ois clearannu kaikki cookiet ja muut ilman et tarvii pistää salasanaa? Aika kuumottavaa tollanen.

pröttötötöt
hyhh pierrnunstuns lemutaa
pryyyt

Naurikset tolle apustajalle. En oo nähny ennen.

huvittais kokeilla legioonaa onko se hyvä

hrmpng kunpi on antabni

Ihan failurehan se. Subit tippuu kovaa vauhtia.

hrrmmmp

Selvästi tää Antabi pelaa hiileriä, antabil on ainoo jolla on Legioona subi päällä /mämmi/:stä.

kokeilen varmaan silti

hrmhn

...

...

Hävettää. oon nolannu itteni kaikkien edessä tosi monta kertaa, oon vaa nolo tyyppi välillä kun sekoilen kännissä. Nyt hävettää,

Ei enää ikinä kavereita.

>tfw called a girl from work if she wanted to have some coffee with me
>tfw she giggled and said she is gonna get married, she can't do that
>mfw

youtube.com/watch?v=yHrndb0oZEc
suomi maimittu!

kerro niin helpottaa

juuh viinaa vaan

No en haluu mennä yksityisiin mut hävettää varsinkin siksi että en oo oikeesti edes sitä mieltä asioista mitä oon sanonu ja tehny kaatokännissä, oon tehny vaa niitä asioita ihan vaa kännin takia, perjaatteessa ollu täysin eri ihminen mitä oikeesti oon.

maybe we could go get some coffee together :)

Jos sulla on kavereita kenen kanssa pelata, niin voisin väittää et se on ihan hauskaa. Pugittaminen toki onnistuu nykyään, koska crossrealm ja normi/heroic modet raideis on flex 10-30 ihmistä, sekä on tollanen erillinen looking for group systeemi nykyään, jossa voit tehä groupin ja sit tyypit listautuu siihen ja näät niiden classin ja ilvl ja onko tank/hiilu/dps. Mut sit toisaalta taas ihmiset on hirveen kärsimättömiä ja tankkina/hiilerinä pugittaminen on välillä aika perseestä, koska dps ei välitä käyttää omia defensive cooldownejaan kunnolla ja joudut sit paniikissa reagoimaan niihin. Tomb of Sargeras tuli tossa keskiviikkona ulos ja tyypit vaatii jo nyt, että sulla pitäs olla kokemusta siitä et pääset pugeihin.

Pelaan ite hordella resto druidia. Kuvas kans mä ja mun hieno UI Ulduar ajoilta, nimi on vaihtunut sittemmin.

Yksityiskohtiin*
juuh

If you don't mind a fat guy, sure.

Alottakaa se gummycraft kun se tulee.

hmm

...

vittu te ootte paskaa

Don't give me that look

*tutkii keybindejä*

Minkähän takia mulla on ollu Swiftmendi laitettu bindiin Ctrl-Q

ambtaamus

Miks mun pierut haisee niin hyviltä?

oispa paccsu nyymi jonka hyvänhajuisia pieruja sniffailla

Aika paska UI koska miks vitussa ton pitää peittää 1/6 ruudusta eikä vaa näy läpi normaalisti? No ok, ite käytin viel toho aikaa default UI ja toi oli jokus 8-9 vuotta sitten niin saat anteeksi.

Mulla on jostain syystä timantinkova erektio ja mulla on päälläni tiukat farkut niin tää sattuu aivan vitusti mutta en viitti ottaa kyrpää esiin koska sisko ravaa koko ajan mun ovella kysymässä jotain tyhmää paskaa

Juuh, on mulla nykyään vähän siistimpi UI.

Toi DH ei tajunnu koko runin aikana, et skittish affixilla ei kannata pullata depsinä tai alottaa depsiä samalla sekunnilla kun tankki pullaa.

Juuh, toi on ihan siisti. Postaisin omani jos ois vielä WoWi kuvat tallella 2006-2016 ajalta, mut pöytäkone tippu lattialle ja siit hajos kovo ja muuta niin ei ollu mitään tehtävissä.

Vois käydä ostaa jäätelöä kaupasta.

Ite ostin aamulla kaks tollasta 6kpl mansikkatuutti pakkausta, kun oli tarjouksessa 4€/2pkt. 174kcal/tuutti, niin ei oo hirveen läskejäkään.

Onks toi Hodir hardmode?

Hodir juu, mut jos muistat niin Ulduaris ei ollu erillistä vaikeustasoa vaan ne jotenkin triggeröitiin tappelun aikana ja Hodirissa se oli pelkästään se, et toi piti tappaa ton aikarajan sisällä. Näin ulkomuistista sanoisin, et ei saatu sitä tapettua aikarajan sisällä ton screenshotin pullilla.

Kellään kokemuksia Xiaomi Mi vitosesta? Täytyisi hommailla uusi luuri mutten haluaisi laittaa siihen älyttömästi rahaa

Oispa siskokset joiden kanssa leikkiä.

Kiinan valtio seuraa mua ku ostin honor seiskan...ÄLÄ OSTA PERKELE

joo mullakin tuli kiinalaisen puhelimen kanssa pieni keltanen mies joka seuraa mua kaikkialle

Se on sun peilikuvas

Sen takia ne flashataan ja sinne heitetään joku custom romi. Toisaalta ei mua kyllä edes kiinnosta jos kinuskit seuraa mun tekemisiä

Noi apetit tupla pakastepizzat on karseita. En suosittele.

>stk kallis puhelin ja liian laiska/pelokas että uskaltaisin flashata ja pistää uutta romii
Juuh, defaultilla mennään.

en ole syönyt tai juonut tänään mitään

no vitunko väliä sillä on jos joku homo kiinalainen seuraa mis sivuilla käyt

Vettä ainakin ois ihan hyvä juoda jonkin verran, koska elimistön kuivuminen ei oo hyväks.

t. kehontoiminto pro

Miksi poistit viestisi??? Onko kenties jotain mitä et halua meidän näkevän??????

Koska luin vaan ekan lauseen enkä koko postausta ennen kun vastasin antabuksen postiin.

Mikä on tekosyynne olla kuuntelematta Xenomorphia?
youtube.com/watch?v=w2AI_V_7aJk

oispa nyymi jonka kanssa sulautua lusikkaan

oispa nyymi jonka kanssa sulattaa lusikoita

oispa nyymi jonka kanssa soluttautua lusimaan

oispa nyymi jonka kanssa sommitella lasi koita

Minkä takia sitten juot vitun pelle

Olen niin tottunut Englannin kielen käyttöön arkielämässä että Suomalaisten postausten lukeminen saa mun pään pyörälle.

Juuh, sen huomaa myös sun kirjotuksessa.

voi vittu.

Koska muuten oon liian introvertti.