/norgetråden/

Jǿdeutgaven

I forrige episode

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/nyheter/befolkningen-i-europa-synker---kan-bli-nodt-til-a-ta-inn-flere-innvandrere/67852324
2static.fjcdn.com/movies/Islam_1ea246_5896029.mp4
no.wikipedia.org/wiki/Tilskudd_til_tros-_og_livssynssamfunn
sundayregister.com/tragedy-popular-jav-actress-drowns-filming-bukkake-scene-tokyo/
twitter.com/SFWRedditVideos

Forst for Nidaros som rettmessig hovedstad

Gjeninnfor jodeparagrafen.

...

paragrafér jodeinnforingen

Er det innafor å dra på Big Horn alene?

Fikk skikkelig lyst på ordentlig biff

Myrder meg selv

Er aldri innafor å dra på big horn. Har du ikke sondagsåpne butikker nær deg?

så lag en biff

...

Jo, men de har jo nesten ingenting av ordentlig mat.

men tenk på miljoet!!

dagbladet.no/nyheter/befolkningen-i-europa-synker---kan-bli-nodt-til-a-ta-inn-flere-innvandrere/67852324

FY FAENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Om det er en faktisk butikk og ikke en bensinstasjon så selger de jo ordentlig mat. Om de bare har et lite område åpent av en storre butikk så spor du bare pent om de kan stikke og hente shit til deg.

Hva tenker hyssingen om borgerlig konfirmasjon?

Tenker at du må forlate tråden om du ikke er over konfirmasjonsalder.

Tenker at du burde bevare våre kristne tradisjoner ved å konfirmere deg kirkelig.

Om jeg ikke får meg en jv innen et år så drar jeg til Afrika eller Thailand og skaffer meg ei derfra.

fortvivl ikkje, innvandring en mulighet

slurker i meg en monster ultra red
kanskje det beste jeg noensinne drukket

>t. Gamlinger fortjener å do i sin egen avforing uten kontakt med mennesker

EG E SÅ JÆVLA DÅRLIGE GUTTA

>impliserer at noen som helst som konfimrerer seg kirkelig bryr seg om det som blir sagt

hvis de ikke dannet en familie som har lyst til å ta vare på dem, så ja da fortjener de det

heng deg

Nei men moskeer får mer statlig stotte når det blir færre medlemmer i kirken. Bryr du deg om det da?

>han visste ikke dette fra for av
dette har vært situasjonen i 20 år, hvorfor er folk så overrasket?

uvesentlig
enten konfirmer deg i kirken eller ikkje konfirmer i d hele tatt

Så klart. Men det betyr ikke at jeg ville valgt å konfirmere meg på en måte jeg ikke tror på likevel. Har ingen ting til overs for statsstotte til trossamfunn. Det finnes bedre måter å bevare våre tradisjoner, historie og verdisyn på.

Ingen bombe at en sinna kjellerdverg ikke forstår at folk må jobbe masse bare for å livnære seg selv og ikke har tid eller råd til å ta vare på gamlinger 24/7.

Du får finne deg ei flipkjerring som kan nave og passe på mammaen din mens du jobber for Schlomo

Finnes det noen verre enn spinkle, apolitiske ateister? Avskyelige folk

Selv hater jeg rollespillere

Human-etisk konfirmasjon er det sykeste opplegget jeg har vært på, rein og skjær indoktrinering. Vi måtte til og med gå gjennom et 24-timers rollespill hvor vi skulle late som om vi var flyktninger og få vite hvor fælt de hadde det.
Takk ateisme, tusen takk.

Alle som er kristne er bokstavelig talt hanreier. Odinisme eller drep deg selv for vi gjor det!

>STOLT 16 år gammel nynazist!

t. gudlos rollespiller

>moskeer får mer statlig stotte

"nei"

Jeg er rimelig sikker på at Islam ikke får noe statsstötte i Norge i det hele tatt.

konfirmasjonen er et kristent ritual, enten konfirmerer du deg for å bekrefte troen, eller så later du som for tradisjonens skyld
"borgerlig konfirmasjon" er et latterlig og meningslǿst megmeg

Heng deg.

Jo de får alle pengene

Dette. Fikk et magasin fra norfront i posten som fortalte meg at 90% av oljepengene vi har spart opp gies til moskeene

>du er en nazist vrææææl
trodde vi var forbi dette punktet, jeg.

Men det var jo odinistene som ble drept og hanreiet av de kristne, ikke omvendt. Du er 1000 år for sein med denne holdningen.

Nå må dere ta litt kontakt med mamma'n deres

ja 850000+ og fremtidige innvandrere til norge er sykepleiere som kun pleier eldre :)

heng deg

er nordfront kristne eller hedenske barbarer?

Har vært i Sverige med mor i dag og handla. Så har vært i nærheten av ho nok i dag.

>sier ting som nynazister sier
>D-DU HAR IKKE LOV TIL Å KALLE MEG HVA JEG SIER

>jeg er kristen

de er hedenske rollespillere som puster eksklusivt inn og ut gjennom munnen.

Er nok du som vil henge deg når du sitter alene i bæsjebleien på gamlehjemmet og ikke sett noen på 5 måneder fordi det ikke finnes nok pleiere

vi skjönner at det er et aldringsproblem, vi er bare uenige i at innvandring er den automatiske losningen

i stedet for å bringe tilbake kjernefamilien og gjore det fristende for nordmenn å ha barn så bare utsletter de sin egen befolkning med folk fra den tredje verden

Hvor finner jeg likesinnede folk som meg? Jeg er en stolt hvit nasjonalist - kristen, sterk psykisk/fysisk og kjenner av klassisk europeisk kino (Tarkovsky, Eisenstein, Vláčil osv). Mens alle andre på min alder er gudlose ateister uten verdier og drikker hele tiden, styrker jeg mine kunnskaper og holder kroppen min i form for den oppkommende rasekrigen. Hyll seier.

...

Er sikker på at 90% av disse bildene er laget av rollespillere

Tosk.

Så hva med alle polakkene (nr 1 storst innvandrergruppe)? Er de ikke hvite nok?

Polakkere er undermennesker. "Hvit" har ikke en dritt å si, vi er ikke amerikanere. Bare etniske norske folk er velkommen i riket.

Trodde vi var forbi navnslenging jeg :^)

skulle jo tro at du kunne funnet noen i din lokale menighet, men """"kristne"""" anonser fra firekanalen praktiserer sjeldent kristendom i det virkelige liv

de er hvite, men det er faktisk en utenlandsk folkegruppe det også

bottom line: Nordmenn mister landet sitt til polakker også

Og samer?

tydeligvis ikke da, din lille nigger.

da går jeg da

Er du her, Zydrunanon?

2static.fjcdn.com/movies/Islam_1ea246_5896029.mp4

deg idvl

les dette, og du kan gjerne slutte å drite opp tråden med agn også.
no.wikipedia.org/wiki/Tilskudd_til_tros-_og_livssynssamfunn

Oj så sinna! Lar ikke mammaen din deg lov til å breve stolte meldinger på fjesboka? Du får stikke ut å skyte en haug med nordmenn som han forrige karen som tenke likt deg

voldsom til fitte det der

>folk uironisk horer på Varg og det pisset han babler om

Kristne skal for all del få lov til å praktisere sin tro, men jeg starter heller væpnet konflikt enn å bli tvunget til å tro på noe.

Nei nå tar buddhistene ALLE pengene våre som burde gå til dagpengene mine!

... og så bare svarer du med uforståelig dritt, kun for å få reaksjoner.
dra til helvete.

>Jo de får alle pengene

nok krangling no

Verste tråden på lenge.

>dfn du brever om konfirmasjon og hele tråden avfyres
:^)

jeg er ikke den anonsen. er jo 22 av oss så langt i denne tråden.

Du kan trekke fra 3. Brevet på 4 ip'er så langt i dag

slutt å syte alle sammen. Vi har det så bra i Norge atte....

Vi kunne hatt det mye værre, vi kunne hatt det så gale som de i Japan har det, for der drukner folk i sæd og sperm rett som det er
sundayregister.com/tragedy-popular-jav-actress-drowns-filming-bukkake-scene-tokyo/

Jo, det gjor de. Og den stotten oker i takt med færre medlemmer i kirken. Sjekk selv.

Så du valgte å svare et svar rettet mot nr 3, og blir sinna fordi ditt svar ikke er relevant til "de får ALLE pengene"?

Er du en sånn oppmerksomhetshore?

det var ikke meg

Ikke meg heller. Hvem var det?

Nå MÅ faktisk media gi seg.

Ikke så mye bedre på min kristne konfirmasjonsundervisning, der vi måtte spille skuespill om alle tiders forferdelige ting. Jeg måtte være et bombeoffer fra Hiroshima, en kompis måtte spille en slave. Poenget var at vi alle var velkomne i Jesus himmelrike.
Human-etikere er bare de samme hanreiene som kristne er uten Gud og med mer avlat til miljovern.

S T P
T
P

>noen lokale nisser fikk turismedrömmen sin knust fordi de hadde store forventninger om at trollpikken skulle bringe inn turistshekels

jeg hyller den ukjente helten som saboterte den

Noe må jo Norge leve av når olja går tom

fy faen jeg hater Skam

Ble aldri konfirmert jeg. Bodde på gata når brevene ble sendt ut. Er vel egentlig ikke noe spesielt syns jeg.

NÅ MÅ MEDIA GI SEG
dagbladet.no/nyheter/befolkningen-i-europa-synker---kan-bli-nodt-til-a-ta-inn-flere-innvandrere/67852324

Fuck Norge og den liberale degenererte "kulturen" vår som erstattet den moralske nasjonalismen vi hadde for 80 år siden. Et land som ikke vil kjempe er et land som må do

>tihi se på meg gutter, jeg brevet det igjen! Gi meg oppmerksomhet!

Leste ikke tråden fåvæ
+
>han har ikke ekstraflagg

og det skal vi gjöre, men helst uten å markedsföre oss selv med gigantiske peniser

>benytter botnettverket
>reduserer anonymitet på 4kannal

...

De koste også så hun at de ble filmet til storskjermen så sluttet de det av så var det så sott.

Ja

>He tried to scoop as much of the semen out before starting mouth-to-mouth resuscitation, but it was too late.

fy faen...

Hva er objektivt den beste norske humorserien de siste 20 årene?