/Nederdraad/

Overlevings-editie

Welkom: overlevers
niet welkom: opgevers

>dvw had net opgegeven
Wat een slappe vorm van overleven

sttt.

geniet gewoon.

We hebben het weer gehaald en hoeven niet geconfronteerd te worden met de pijnlijke realiteit van ons leven.

Wat hebben we overleefd?

Godverdomme. Godverdomme ik heb advies nodig. Ik heb dit verhaal half gepaald maar er heeft een nieuwe ontwikkeling plaatsgevonden:

>wees mij
>loop paar dagen geleden kankerdronken door de stad (net bachelor gehaald en kwam van een bbq af)
>kom vrienden van middelbare tegen
>vragen me wat ik zoal heb gedaan in de laatste paar jaren
>ik lieg kankerhard dat ik van alles heb gedaan: veel research, goede stages, cum laude geslaagsd, etc.
>ik werkelijkheid heb ik helemaal niets gedaan behalve met een 6,3 gemiddeld mn bachelor gehaald

Nieuwe ontwikkeling

>voor een of andere reden werd ik geloofd door een van die gasten
>nu ben ik uitgenodigd voor een research groep door hem

Kanker, wat te doen? Zijn voorstel klinkt echt kankerinteressant maar als ik mijn cv opstuur ziet hij dat ik zwaaaaaaaaar uit mijn nek lulde.

Zal ik maar gewoon zeggen dat ik niet kan?

Gewoon doen, als je dronken bent klink je sowieso al ongeloofwaardig, en wat heb je nou te verliezen aan mensen van de middelbare.

Leugens bestaan niet, alleen alternatieve perspectieven op de realiteit.

In dit geval zou ik het alternatief doorzetten tot het een realistisch perspectief wordt.

Ik ben gewoon bang dat ik compleet voor schut sta. Hij kent veel mensen en zou dit verhaal kunnen verspreiden.

Het zijn studenten, dus zeg gewoon dat je dronken uit je nek lulde

KANKER IK HAAT TENTAMENS IK WIL DOOD DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD RRRIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE