/Norgetråden/

Ingen drittposting-utgaven.

Forrige: Var så rævva at den ikke er verdt å linke.

Regler for tråden:

>Vær snille mot hverandre
>Ingen nassissme
>Ingen rassissme
>Ikke misbruk ord dere ikke vet hva betyr

Other urls found in this thread:

digi.no/artikler/kronikk-derfor-er-forkjorsrett-pa-internett-en-god-ide/396622
youtu.be/3T1c7GkzRQQ
youtube.com/watch?v=KNPzlFivd3M
youtube.com/watch?v=QqHqCyjeugI
youtube.com/watch?v=a-AjVAuqGms
twitter.com/NSFWRedditGif

/balt/

>inga fri tale
heng deg fascist

sǿte 2d navler

Noen som har peiling

Hvem er denne smegmademonen?

*braap* litt

Sjuende for Alliansen

>regler i trådstarteren
Heng deg, nigger.

For russiske sotnosjver som koser med deg

Ja, jeg har hatt kulemage mesteparten av livet
Er rimelig proff

>Nazisten klagar på inga fri tale

Du merker kanskje at magen buler ekstra fordi du har spiste stort volum med mat, ellers holder du nok en del mer vann enn for.

Ikke mat trollet vær så snill.

sǿte japanske nonner (2d)

>inga fri tale
heng deg kommunist
fiksa den for deg xDDD

>Du merker kanskje at magen buler ekstra fordi du har spiste stort volum med mat
Spist to skiver mer enn normalt i dag og plutselig fikk jeg en enorm kulemage. Ellers er jeg ekstrem tynn spesielt rundt håndleddene.

>ellers holder du nok en del mer vann enn for.
Noe jeg kan gjore med dette?

Det som skjedde i forrige tråd hadde ikke skjedd hadde ikke dere fra /r/norge vært så utrolig rumpesåre. Se selv, alt startet med noen tårer som falt fra en venstrebakdel.

Knasker i meg en hold-it fordi jeg er en lat drittsekk som ikke gidder å lage ordentlig mat

>noen var uenige med meg
>derfor sperga jeg helt og odla tråden
får en til å tenke

Hva skjedde? Jeg har vært på sykehuset og fikk ikke med meg en ting fra forrige tråd.

Kvifor er hon så perfekt?

Ingenting utenom det vanlige

Jeg som trodde liberalister var for nettnoytralitet og frihet for individene, virker som liberalistene egentlig bare er korporativister, trist!
digi.no/artikler/kronikk-derfor-er-forkjorsrett-pa-internett-en-god-ide/396622

Synd det der, kompis.

>alt startet med noen tårer som falt fra en venstrebakdel.
Det er 100% av tilfellene slike diskusjoner starter

Vennligst forklar hva som skjedde?

får man ikke lov til å si i mot folk som er uenige med en nå? ingen av oss er noe verre enn de andre, trengs 2 til tango

Det normaliserer seg mener jeg på. Men du burde ikke oppleve noe fra å spise 2 skiver mer på en dag. Sikkert bare luft i magen eller noe.

negere, hitler, mosley, hanreier, flyktninger, tyskland, det vanlige.

Ok. Er det så farlig da? Alle er vel stort sett enige i at innvandring fra muslimske land er dumt.

Greide å fange to makrell i oslofjorden allikevel da.. Morsomt det

>meg
ikke han, men det var da åpenbart flere som argumenterte for nasse-siden

Neinei, jeg var en av "nassene". Syns det er litt artig hvordan folk mener en slik diskusjon ödelegger tråden, som om den kunne blitt noe verre.

Svar på dette brevet med
>Gass jodene, rasekrig nå!
For å gjenopplive Fjotolf Hansen

Blei fire grove rundstykker med kvitost (type jarlsberg) fǿr trening.

Gass brodene, bakekrig nå!

Det er åpenbart at innvandring fra muslimske land er dårlig, og vi er vel alle enige som sagt. Men hvis det blir nasseprat og heil hitler og jǿdeparagraf 2.0 osv, så blir det fort veldig tåpelig må jeg innrǿmme. I hvert fall hvis det er uironisk breving.

>potetnesen hennes

Hortes godt ut, Jarlsberg er GEIT ost.

Jeg har enda tilgode å se såkalt "rumpesårhet" i disse trådene. Det begrepet slenges jo rundt så fort noen er uenig og kommer med et (ofte gyldig) motargument.

Nei, det er den her

Det er ikkje ei potetnase, det er ein snute.
Ho er ein hund.

Hun er 99% menneske.

Nei, det er geitost, den er ikke så bra som Jarlsberg.

Blir andreparten notifisert om jeg skjermdumper messenger samtalen vår (på mobilen)?

Problemet er at det ikke normaliserer seg når jeg spiser normal mengde mat. Jeg ser helt jævlig ut. En anbefalte meg til å drikke masse vann men det gjorde det bare verre.

youtu.be/3T1c7GkzRQQ

Det er slik pelshomseri starter vet du, og så blir prosenten gradvis lavere.

...

Dette
Pelshomsene må henges

Nei, det gjorde det ikke. Drikk masse vann, det er veldig bra. Brev bilde av deg.

Radio-Norge har ödelagt sangen der for evig tid fåvæ

Kjem ann på kva app du brukar. Om det er fjesbok budbringar bǿr dei ikkje få ein varsel.

dfn man innser at Hitler ikke var perfekt.

Er det fortsatt en greie å hate furryer i 2017?

Glem det, tenkte på den rosanna eller hva faen den heter, irriterende sang.

Ja.

Ingen av dere hjernevaska sau har et argument på hvorfor nazisme er dårlig utenom "det sårer folelsene mine ;("

Ingen av dere hjernevaska sau har et argument på hvorfor Ilsam er dårlig utenom "det sårer folelsene mine ;("

Er altfor flau til å gjore det

>dkn du ikkje bryr deg om å verkeleggjere kommunisme men vil berre lese om det for å gjere narr av vanlinger og högretullinger som ikkje har peiling på ökonomi

dårlige agn, men jeg peker ut allikevel at det er agn for å minske sjansen for at tråden blir odelagt

>Kommunist
>Peilig på okonomi

Velg en

Lytter i meg litt kraftfull Joe Rogan opplevelse fåvæ

Du har heller ikke peiling på okonomi, du er femten år. Du har ikke engang lov til å være her, din lille nigger.

Den med Sargon of Hanreiad?

Ingen av dere hjernevaska sau har et argument på hvorfor jodedom er dårlig utenom "jeg falt for konspirasjonsteoriene til Sup Forums" ;)"

>nigger
hva faen jævla rassist bror jeg skal knulle alle damene i landet ditt bror wallah

Kva er det som er galt med kommunisme?

mangler en usynlig hånd

Deg igjen? Går du ikke lei av å larpe muslimer?

Jeg gjor det akuratt nå også, men Sargon er ganske klein fåvæ. Vurderer å bytte til en episode med Graham Hancock fåvæ

Ja, er ikke noe fan av han sargon fyren, men skal höre hva han har å si alikevel.
Titta innom kanalen til fyren tidligere, virket som han kun går etter lavthengende frukt som hvem som helst skjönner er tull.

det er mange jöder som er på båe sider.
venstre:
>karl marx
>rosa luxemburg
>richard wolff
>trotsky
högre:
>george soros
>ben shapiro
>prager universtity-fyren
>ayn rand
berre for å nemne nokre.

>men Sargon er ganske klein fåvæ

Tror han var stjerneslått av å faktisk være på JRE fåvæ, så han prövde å opptre mye mer töff enn det han egentlig er.

Duncan Trussel har de beste episodene fåvæ

Går jeg
snakkest aldri

ses i morra

Episodene med Graham Hancock er de beste fåvæ

På gjensyn.

Det er så mye KGB, og/eller, annen dritt, som foregår i Norge, virker det som, så maten min blir kald her, for jeg har ikke tid til annet enn å skrive om den her dritten, eller hva man skal kalle det.

Så det liker jeg ikke.

Så nå for de AP-tullingene skjerpe seg litt her.

Og helst ikke stem inn de her landsvikerne i Stortinget neste gang.

Hvis ikke hele landet har kommunister og KGB nå da.

For jeg tror, at dess flere sosialister (og KGB-spioner), som sitter i regjeringa.

Dess flere poster må jeg skrive her, om all den dritten dem gjor.

Ja, kan være noe slikt. Er bare 26 minutter inn, han virker faktisk litt cannabispåvirket med hvor usammenhengende han prater. Han virker liksom som en nerd som får prate om det han driver med på PC'en sin for forste gang i det virkelige liv, det er ganske kleint.
Likte han godt for, men de siste episodene hans på JRE har bare vært hippiebabbel uten rot i virkeligheten. For pleide det å faktisk være hippiebabbel som var interessant med litt "kjott på beina", men det jeg har hort i det siste har bare vært fjernt fåvæ. Kan hende jeg bare har gått lei også, vet ikke.
Har faktisk ikke hort på de enda selv om jeg har fulgt med på podcastet i sikkert 6 år.

Nå mener jeg uironisk at jöder er et stort problem, men det ble faktisk ikke tatt opp denne gangen.

hahaha ver lei deg mens eg vert rik på sorosbux

>Graham "Virkeligheten er faktisk akkurat som filmen Prometheus" Hancock

Skriver han virkelig slikt eller overdriver du nå?

>Jodene er et stort problem mens det er muslimene som odelegger verden

Hahaha, fy faen.

Kjenner fölelsen. Var derfor digg å bli introdusert til Oswald Mosley.

Oswald Mosley - Europe Lives and Marches On
youtube.com/watch?v=KNPzlFivd3M

Oswald Mosley - Fascism
youtube.com/watch?v=QqHqCyjeugI

Oswald Mosley - Europe A Nation
youtube.com/watch?v=a-AjVAuqGms

Men Men

bare noe jeg tenkte på

>han forstår ikke sammenhengen mellom joder og muslimsk innvandring

muslimene er et problem pga jodene din blåpilla hanrei

Troller du eller er du mongo?

Du minner meg om meg selv da jeg var 18 år og så på Sam Harris som en gud. Les de förste 50 sidene av The Culture of Critique og jeg skal love deg at verdenen din blir snudd opp ned. För du gjör det burde du faen meg slutte å breve noe som helst om jöder, siden du tydeligvis ikke vet en dritt.

Ingen av delene, jeg sitter bare på en haug med informasjon som du ikke gjor.

Det er bokstavelig talt ingen sammenheng mellom jöder og muslimsk innvandring.

Tror du jöder er så selv-destruktive at de frivillig vil invitere folk som er kjent for jödehatet sitt inn i Europa?

Gidder ikke diskutere det med deg engang, bare gjor som sier.

>all denne identitetspolitikken
kringle

>Les en bok fordi jeg har ingen argumenter selv

ok

Visste du at NAACP ble startet av jöder og på alle måter var en jödisk organisasjon i flere tiår helt til de greide å finne en neger som var smart nok til å lede det?

Visste du at jödiske "forskere" fant på megmeg'en om at rase ikke eksisterer?

Visste du at jöder står bak nesten all "toleranse"-bullshiten samfunnet er forpestet med?

Visste du at jöder eier så og si all media og Hollywood i USA og bruker dette som propaganda?

Hvis du ikke ser hvorfor de i stor grad bör få skylden for ikke-vestlig innvandring er du faen meg dum.