/mämmi/

Ole hyväksi yhteiskunnalle painos

Other urls found in this thread:

iltalehti.fi/kotimaa/201706272200232389_u0.shtml
youtube.com/watch?v=XQpbsKZrRHk
pol-check.blogspot.fi/2015/06/practical-idealism-by-richard-nicolaus.html
aamulehti.fi/kotimaa/opettaja-poisti-oppilaan-kainaloista-kantamalla-kuten-ohje-kuuluu-haastettiin-oikeuteen-200232433/
aamulehti.fi/kotimaa/villisika-vai-karhu-kumpi-hyokkasi-tamperelaismiehen-kimppuun-nokian-kumisaappailla-ei-ole-ikina-juostu-niin-kovaa-200231326/
youtube.com/watch?v=e-JHfXVlkik
youtube.com/watch?v=Ob4YJwCnTDw
youtube.com/watch?v=wE2KHPzUMBU
soininvaara.fi/2013/09/11/kaivoslain-korjaamisella-on-kiire/
twitter.com/NSFWRedditVideo

Oispa kaljaa.

/balt/

how do I get a finnish gf?

76 postia ajoissa ja taas ANIME. RÄÄÄÄÄ

Ei tässä mikään kiire ole

jooh

Ja taas saman animehomon painosta täällä on uus 17 postia liian aikaisin.

why don't you get a norwegian or an estonian one instead?

are you salty because your ex-bf posted that you made his life hell?

why would I, he knows that his life was already hell before me

Tää.

Et sit laittanu Kyöstiä AP:iin.
R.I.P.
iltalehti.fi/kotimaa/201706272200232389_u0.shtml

Kanattaa lukea ton muistelmat, on kovaa kamaa. Mm kertoo kuinka köyttää neekereitä niin lujaan pakettiin että khat-huumesta punoittavat sikmätkään ei pääse liikkumaan.

Listen, tsälimötö. I'm a secret admirer and I have been gathering courage to tell you this. I'm deeply in love with you, honestly. Everytime I open /mämmi/ and see you posting my heart skips a beat. I have already ordered my tickets and I know where you live. I'll be there this Friday 4PM.
From yours truly
Kiuruveen Matti

Tuosta oikea painos jota ei ole ennakoitu tai aloitettu ainaisella animsaastalla

Mees nyt pois.

>postaa 4chaniin ja valittaa animesta

what kind of ebin meme is this

Varoka nymit, yölä kulkevi kauhimstuvatava lusikam oraj jokka vie lian pitktään vavlovat nymit lusikansa poies! hui

It's not a meme, tsilitöttörö. I'm 100% serious.

tää lanku on parempi koska tsilihörö ja teiteilijanyymi

>Esiintymä on kooltaan Euroopan suurin ja laadultaan maailmanlaajuisesti ainutlaatuinen. On arvioitu, että Kiviniemen skandium-esiintymän arvo on jopa 34 miljardia euroa. Lisäksi esiintymässä on poikkeuksellisen korkea pitoisuus zirkoniumia.
oho

Tää on hyvä.

Oikeudet louhimiseen tullaan myymään jollekin ulkomaiselle kaivuuyritykselle

mitenköhän toiki tyritään, suurin osa kaivosteollisuutta kun on myyty ulkomaalaisille.

Estonians are way hotter. Or Russian

Katotaan kuinka paska diili tästäkin saadaan aikaan

coz they are into scat?

>34 miljardia euroa
eiks too oo niinku joku 2/3 suomen vuosittaisesta valtion budjetista. ihan kiva läjä rahaa joka varmaan katoaa jonnekki audin takapenkille

odotan sinua

youtube.com/watch?v=XQpbsKZrRHk

oho

ai sex bätäng?

>stk mitä enemmän opin maailmasta sitä suuremmaksi epätoivoni kasvaa.

Vitun vittu!
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!! KALERGIN SUUNNITELMAA TOTEUTETAAN PARA-AIKAA KANSAKUNTAMME TUHOAMISEKSI!!!!
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!! MITÄ ME VOIDAAN TEHDÄ KANSAMME OLEMASSAOLON TURVAAMISEKSI?!?!
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!
AHDISTAAA!!!! SAATANAN JUUTALAISET ÄÄÄÄÄ!!!! HITLER VAROITTI MEITÄ TÄSTÄ KAIKESTA!!!!! ÄÄÄÄÄÄ!!

VITTU LUKEKAA KALERGIN KIRJAA!!!!
pol-check.blogspot.fi/2015/06/practical-idealism-by-richard-nicolaus.html

Turhaan murehdit. Lopulta ydinsota pistää kaiken paskaksi

huutista

en lue, tieto lisää tuskaa sanotaan

Oon jumala. Pelastan maailman sitten kun jaksan.

Joskus toivon etten olisi oppinut tätä kaikkea.
Epätoivo vie mukanaan.

Ei vittu meil samit.

Thulean perspectiiivs
lets find out

>9999

aamulehti.fi/kotimaa/opettaja-poisti-oppilaan-kainaloista-kantamalla-kuten-ohje-kuuluu-haastettiin-oikeuteen-200232433/

Saatanan paskavanhemmat. MINUN JANI-PETTERI-TAIKAKUKKA ON ERITYISLAPSI. EI SAA KOSKEA MINUN PIKKUKULTAANI. PAHOINPITELY.

Voisivat olla lisääntymättä.

...

Näköjään se aussifirma on jo käynyt nuuhkimassa paikkoja. Ei tartte kun tehdä varaus alueesta ja suomen vammaisten kaivoslakien ansiosta se on sitten sillä selvä. Siihen ei muut, eikä varsinkaan valtio pääse kuopimaan

Turpiin vaan. Vanhempia kans, oppivatpahan olemaan

aamulehti.fi/kotimaa/villisika-vai-karhu-kumpi-hyokkasi-tamperelaismiehen-kimppuun-nokian-kumisaappailla-ei-ole-ikina-juostu-niin-kovaa-200231326/
tää on hauskempi uutinen

Ei mitä vittua. Yritetään siis potkia pihalle opettaja joka ei sitten miellyttänytkään meidän haurasta Jani-Petteria. Teki ihan oikein kun poisti häirikön luokasta. Ei kait nyt oikeesti voinut se lapsi traumatisoitua noin vaikka olikin "erityislapsi".

Siirryttiinkö tosta e-koodijärjestelmästä pois ettei ihmiset enää kiinnittäisi huomiota millaisia teollisuusmyrkkyjä ne tunkee itseensä vai oliko sillä joku muu tarkoitus?

No kyllä mä haluan tietää missä tuotteissa on niitä lisäaineita tai ynnä muuta sellasia aineita.

Millonka siitä muka pois siirryttiin?

Siis järjestelmä on vielä olemassa mutta niitä ei ole ollut enää pakko merkitä tuotteisiin vähään aikaan

saadaan kiva paskakuoppa josta voidaan muistella miten ulkomainen veronkiertofirma haki ilmaista rahaa Kiviniemeltä.

Löytyykö mämmistä Taikakukkaa?

miksi sammakko ei ollut eha-luokassa tai koulukodissa itkemässä erikoisuuttaan jos on häiriöksi?
tarpeeksi kallis terveille suunniteltu koululaitos että joutaa nakata roskiin nämä ulisevat vaivaiset.

>heidän välisistä aiemmista oikeudenkäynneistä koituneita kuluja yhteensä 5 000 euroa.
yrittäneet pidemmän aikaa muuttaa kakaran häiriökäytöstä rahaksi.
varmaan jotain huijarijuoppoja.

Rakastan ihan vitusti niit myrkkyjä, rakastan myös sitä makua mikä roskaruoasta tuolee, se pärinä mikä s-marketin binistä tulee, se pärinä minkä saa alkon tapsasta.

Random kuva mut kai toi vetää, samaa myrkkyä.

>taikakukka
>miehiä
ööh, mitä helvettiä vanhemmat?

Tiedättekö sen tunteen kun paska tulee useana pökäleenä, ja se viimenen pieni pökäle jää just siihen aukon kohdalle jumiin, eikä suostu menemään sitä pidemmälle vaikka kuinka yrittää työntää? Mulla kävi just niin.

Tossa vaiheessa yleensä otan imurin käyttöön.

Tätä varten säilytetään vessassa ns. "paskapihtejä"

youtube.com/watch?v=e-JHfXVlkik
Oispa

Kaikki ahdistaa.

Mulle on vissiin kehittynyt tyrä. Pitää varmaan raahautua leikkaukseen, tosin ei ole rahaa.

Mitenkä se 2D:hen rakastuminen onnistuu? Tekee mieli kokeilla.

eihän siihen vaadita muuta, kun animea ja riittävästi epätoivoa

Jaa. Pitääpäs sitten miettiä miten ryhtyä epätoivoseks.

Hänski paikal? :D

youtube.com/watch?v=Ob4YJwCnTDw
Vedän toista pulloo gambinaa.

sieg heil

oispa nyymi jonka kanssa sammua lusikkaan

Sieg Heil!
youtube.com/watch?v=wE2KHPzUMBU

>hommat herää just keskellä yötä
Semmoset NEET unirytmit. Ei teiltä hopoilta muuta voinu odottakkaan.

Edelleenkään en ole hommafoorumilla ikinä käynyt, mutta ulise vaan, kansanpetturi suvakki.

Joo mut kato se on kutsumanimi teille. Ei siinä siitä foorumista ole kyse. Tietäisit jos et olisi uusihomo.

Samaa mieltä. Ja ton /mämmi/:n ainoan hopon näkee tosta samasta kuvasta. Aika säälittävää jtp. No nyt on hyvä aika mennä nukkumaan, ne mämmin kaksi hopoa alkaa varmaan miekkailemaan niiden virtuaalikikkeleillä.

>kansanpetturi suvakki

Onks tää nyt se De Wittu vai mikä se ryssäbotti oli joka poistettiin poliisin huomaan?
Postaatko putkast :D:DD

Menenkö nukkumaan ystäväni

et

En ole mikään suomi-ensin pelle. Mua et niiden idioottien joukossa näkisi ikinä. Ehkä niillä on hyvät tarkoitukset, mutta ne pällit eivät osaa käyttäytyä taikka myöskään edes tiedä mitä vastaan oikeasti taistelevat.

Olen epäironisesti kansallisosialisti, enkä ole sitoutunut mihinkään liikkeeseen tällä hetkellä.

Kun tota luki niin rupes oikeesti fedora pyörimään päässä. Onko toi sitä punastapilleriä? Huutikset.

>epäironisesti kansallisosialisti
Juuh.
Jooh.

rapsutin mun papana-aukkoa ja sormenpäihin ilmesty nokare suklaata. mikä avuksi?

nuuhkuta pappana

Makroniloota ilman tomaattipyrettä ft. ketsuppi vai ilman tomaattipyrettä ilman ketsuppia?

Joskus kuulee sanottavan että humalassa tekee asioita joita oikeasti haluaa tehdä kun estot poistuvat.

Niin meinaako se et mun haave on oikeesti olla alaston mäkihyppääjä joka tekee tämän suorituksen mökin katolta?

NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti

Makroniloota ilman tomaattipyrettä ft. ketsuppi vai tomaattipyreen lamssa ilman ketsuppia?

Kuin kellopeli

Voi vittujen vittu. Mut kutsittiin sukulaisen rippijuhliin, en missään nimessä haluis mennä. Mitä teen?

Miksei ilmainen ruoka kelpaa?

Koska oon autismoitunu liikaa. Viimeks joskus 10 vuotta sitten rippijuhlat oli ihan jees kun itelläni oli ne, mut ei vittu ei ei ei EI enää.

Skippasin viimeks mun tädin hautajaisetki, tää saattais olla salle vika naula arkkuun jos skippaan tänki, ja sen varmaan teen.

Lukekaas tää ja ihmetelkää maailmaa
soininvaara.fi/2013/09/11/kaivoslain-korjaamisella-on-kiire/

>Suomi on ainoa maa maailmassa, joka on julistanut mineraalivaransa koko maailman yhteiseksi omaisuudeksi niin, ettei suomalaisilla ole niihin mitään sellaista oikeutta, jota ei vaikkapa kanadalaisilla olisi ja niin, ettei kaivoksista peritä mitään erillistä kaivosveroa. Päinvastoin, täällä valtio rakentaa vielä tietkin kaivoksille ilmaiseksi. Jos joku saudiarabialainen tulee Suomeen ja löytää täältä kultaa, se on hänen kultaansa löytäjä saa pitää periaatteella, mutta jos minä menen Saudi-Arabiaan ja löydän sieltä öljyä, se ei jostain syystä kuulukaan minulle.

>Mineraalivarojen lahjoittaminen koko maailman yhteiseksi omaisuudeksi on hyvin epäitsekäs teko, sillä Aasian talouskasvun myötä maapallo on käymässä rajalliseksi ja malmivarojen hintojen oletetaan nousevan. Hinnannousua odoteltaessa maailmalla on pantu olevia kaivoksia kiinni.

t. Musta Mannerheim

Miksi kukaan ei ole postannut mitään puoleen tuntiin?

>Työt loppuu
>Ei uutta työpaikkaa useasta hakemuksesta huolimatta
Mitähän sitä sitten?

no mene vittu TÖI HIN

Ei vittu vihdoin sain sen Utenan katottuu loppuun. Oikeesti tähän meni varmaan 2-3kk kun oikeesti ei vaan jaksanu. Vielä se vitun leffa tänään myöhemmin ja oon vapaa. Seuraava olis kait sitten se cutie honey pois ja tsukimonogatari niin olis koko monogatari höttöki katottu.

>Se tunne kun sheivasin just pyllyvakoni ja nyt mun pojukolo on valmiina jonkun /mämmi/n uroksen otettavaksi :3

Ilmeeni kun viimeisten 3 vuoden aikana ulostaminen on sattunut ja joka kerta on samalla valunut tummaa verta