/Norgetråden/

Militærutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

embassies.gov.il/oslo/Pages/default.aspx
johncons.angelfire.com/rettighetssaker.html).
twitter.com/NSFWRedditGif

2%

Kanskje jeg skal ta meg turen til byen på lördag. Aldri vært ute för. Noen tips? Drar alene

2% hva?

Byen blir aldri bra alene

Aurora!

For sote 2D-waifuer.

Det var da synd. Alle vennene mine har flytta fra meg. Jeg vil bare ha fitte. VRÆÆÆL

Kjop deg "fittepåboks"

Kasta den fåvæ. Tror jeg kjopte en ræva en for det var faktisk bedre med hånda

Vennlig påminnelse om at militærtjeneste er noe av det beste du kan gjore med livet ditt. Ring vernepliktsverket når de åpner i morgen på telefon 03003 for å sikre raskt innkallelse.

>2% hva?
2% av BNP til forsvaret

>dfn ingen jv som vil bli med meg på vannet og padle

Forste for et trygt sted for joder i Norge! Stopp antisemittisme!

>Forstegangstjeneste
Samband fåvæ

Rekrutten var fantastisk, resten ikke artig i det hele tatt for min del. Jeg tok fagbrev mens jeg var i forsvaret, så jeg ble såvidt kjent med folk. Jeg var som regel på kjökkenet. Fikk være med i felt 3 ganger på 2 år.

UT!!!!

embassies.gov.il/oslo/Pages/default.aspx

Hvilken kjopte du?

Nei, oss joder er her for å bli! Bli med en tur i synagogen (for en pris), så skjonner du kanskje at vi ikke er som stereotypene.

Husker ikke. Grönnfarget flesklys fra kondomeriet

Greit, jeg kommer i morgen.
Håper du er der.

Sjakket

Fine tall fåvæ

Verdens raskeste krigsskip, prover resten av verden i det hele tatt?

>flesklys
Bestill fra Japan, alt de har er mye bedre

>1488
Pene tall, sett

Ingen grunn til å være så truende. Jeg er en Normann akkurat som deg. Jeg snakket med internettpolitiet. De tok dette på ekstremt alvor og kommer til å tilbakespore din ip.

Ikke sjakk meg med mindre jeg har minst fire repeterende sifre, herr Ludlum.

>tilbakespore din ip.
Da kommer de til å banke på din dor...........

>Ubrukelig joller helt uten slagkraft for Norge
>Vi må investere i spanskeproduserte skip av 20år gammelt design som ikke tåler vann
Skjonner meg ikke på jolleforsvaret

Er du meg eller er jeg deg?

666 og 1488 er unntakene.

hehehehehehe

Hvorfor 1488?

>hvorfor 1488

sommerhomser UT AV MIN TRÅD

Gutta, noen av dere som "Spiller" NationStates?

eg tro d bety adol hidla

Vært her evig lenge er bare ikke en nasser fåvæ

>Dod tråd klokka 20:15 på en onsdag

Siden det er litt stille i tråden:

Brev deres stil/hva dere vanligvis går med

...

...

Ikke så ulikt meg, kunne igrunn gått med det samme

Wow, så du er meg??

...

Hun er stygg...

V-Varg er det deg?

Kjenner den folelsen, hadde vært morro å padle litt i sommervarmen på en innsjo.

Stikk av, dette er en Vargfri sone.

TROMS
R
O
M
S

Ja, absolutt. Enten i hver sin kajakk, eller i samme kano.

Koseligst i samme båt tenker jeg

går å henger meg gutta

t. 20 år gammel gutt som gjör så godt han kan

...

Ikke gjor det! Folk kommer til å savne deg, user!

Gjor det! Ingen kommer til å savne deg, user!

Gidder ikke lage

...

t. Naut

henger meg i denne

kaller det kunst.

kringle som faen

Gå å heng deg. Hvorfor?

...

...

husk å putte en agurk oppi rumpa også da. hvis du surrer et tau rundt ballene og henger f.eks en kasserolle i det så blir det nok nåtids-kunst

Hei,

jeg har ganske nylig funnet ut, (på et nettsted som heter Bergerhistorie.no), at min far, gikk i samme klasse, som Sasha Gabor, (i 1957, var det vel).

(På Berger, ved Drammensfjorden, nord i Vestfold).

Og jeg har også sett, i en Aftenposten-artikkel, (fra 8. januar 2001), at Alex Rosen/Thomas Seltzer-programmet: 'Folk i farta', egentlig skulle hete: 'Nordmenn som gjor det dårlig i utlandet'.

Og jeg bodde ikke i utlandet, i 2001, (da denne TV-serien, til Rosen og Seltzer, ble laget).

Men jeg bodde i utlandet, i 2012.

Og da dreit Seltzer meg ut, (må man vel si, for han overdrev veldig osv.), i TV-programmet Tweet 4 Tweet med Jenny Skavlan.

Så jeg lurer på, om Seltzer, har en agenda, å drite ut nordmenn, liksom.

(Se på konflikten med Hank von Helvete, osv.

Og det forste navet på TV-programmet Folk i farta).

Og så har Seltzer bare driti ut meg, i Tweet 4 Tweet, (istedet for i 'Folk i farta'), siden at jeg bodde, i utlandet.

Men dette var veldig spekulativt, hjernedodt og overfladisk, fra NRK, vil jeg si.

Hvis de hadde gjort jobben sin, (på journalistisk vis), så ville de vel funnet fellesnevneren, mellom Sasha Gabor og meg.

Nemlig at vi begge har bodd på Berger.

I klassen til min far og Sasha Gabor, så gikk det, to Bullen-jenter, (se i linken nevnt ovenfor).

(En Bullen-familie flytta til Berger, for mer enn hundre år siden, fra Nord-England, for å jobbe, i Jebsen-slekten sine tekstilfabrikker, på Berger.

Og de bodde, i en av Jebsen sine arbeiderboliger, kan man se, i folketellingene, hos Digitalarkivet).

Og da jeg bodde i England, (i Leather Lane, (hvor jeg bodde, fra 2006 til 2011), i Liverpool, hvor Seltzer kontaktet meg inkognito, på irc, mens jeg bodde).

Så ble jeg nektet attest på frostskade, fra forstegangstjenesten, hos Marybone Health Center, som lå, like ved der jeg bodde.

Og daglig leder på Marybone, het også Bullen.

Så det kan være Bullen som tuller, forresten.

Eller min far, (som lot meg bo alene, fra jeg var ni år gammel).

Eller kanskje Eastwood-slekten, (fra Yorkshire/Berger).

(Noe sånt).

Det nevnes ikke i Folk i farta-programmet, om Sasha Gabor, at han bodde på Berger, for hans familie flytta, til Lillestrom.

(Sasha Gabor aka. Gabor Sarkozi hadde visst en lillesoster også, som gikk på Berger skole, det året, nemlig Agnes Sarkozi, som jeg ikke har klart å spore opp videre.

Men min fars lærer sin datter Ingeliv Andreassen, har bekreftet, at både hennes far og Sasha Gabor sin far, hadde foto, som hobby.

Og jeg har også sett på Facebook, at Sasha Gabor, (som da kalte seg Gabor Sarkozi), var keeper, på Berger sitt smågutt-lag).

Så det virker klarer og klarer for meg, at dette, (at Selzter nevnte meg, (og mine virksomheter), på TV), kun var, for å drite meg ut.

Jeg har tidligere skrevet til NRK, at det er en ting, hvis NRK, som del av helge-underholdningen, ler litt, på lordagskvelden, av de som har vært på TV, hele uka, liksom.

Men her, (i Tweet 4 Tweet), så var det bare sånn, at jeg ble driti ut, liksom.

Og det er det eneste, som NRK, har hatt om meg, (de har ikke hatt noe seriost, enda jeg har kontaktet dere flere ganger, og har mange saker, hvor jeg ikke får mine rettigheter, blant annet disse, (som er toppen, av isfjellet, må jeg si): johncons.angelfire.com/rettighetssaker.html).

Så her må NRK bli mer kompetente, når det gjelder journalistikk.

Man kan nesten lure på, (vil jeg si), om Seltzer, (både han og Rosen er ofte ubarberte på TV, har jeg lagt merke til, selv om jeg ikke visste, hvem Seltzer var, i 2012, men han har jo nærmest klippekort, til være på TV, (med sitt overfladiske, spekulative og hjernedode vås, så ofte han vil, kan det virke som), sin nedrakking, av nordmenn, er del av, en slags russisk agenda.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Hei,

jeg fant nå en e-post på bloggen min, fra 2011.

Og den e-posten tyder på at Thomas Seltzer har eglet seg innpå meg, på irc/internett, ved å kalle seg 'Seltz', 'Moholt', 'EMO Norge', 'Jon Saetran', osv.

Så Seltzer har brukt uetiske metoder mot meg, i månedene/årene for, at han på like uetisk vis, dreit meg ut, på Tweet4Tweet, i 2012.

Hva er agendaen til Seltzer her, kan man kanskje lure på.

Det virker som at han driver med noe slags krigforing, mot nordmenn, eller noe sånt, (se også hvordan tuller med han tidligere vokalisten i Turboneger).

Kan også ta med om, at Aftenposten, i A-magasinet, i 1990, kalte min lagforer fra forstegangstjenesten Marvin Bricen, (og hans soster Silvanny, med flere), for: 'Regnbuebarna'.

Som noe med sangen 'barn av regnbuen'.

Men regnbuens farger symboliserer vel også 'homse-bevegelsen'.

Så dette med 'regnbuebarna' er kanskje ladet, tenker jeg.

Så dette må jeg klage på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

si hie

Ingen tips? Jeg holder dere isåfall alle ansvarlig for å ha latt en fullsprengt autist vandre ut på byen lördag 1. Juli uten noen form for instruks

drikk deg overstadig beruset, håp å finn på en gjeng som syns synd på deg og lar de henge me deg for kvelden

ka du vil oppnå med dette ?

hvor skal du gå ut?

Å ha det sosialt fåvæ. Savner vennene mine. Savner å snakke med folk

>lördag 1. Juli
>mfn åpner kalenderen og 1. Juli faktisk er lordag
fy


faen

Om du er en kjekk kar som er ganske kul, så sier jeg ja. Hvis ikke, så sier jeg nei, fordi da trenger du sosialt selskap for å heve markedsverdien din.

Hvilken by? Middels stor by på sörlandet

gå på palmesus

jeg kan henge med deg ananonsen :3

Bor ikke i Kristiansand :/

Tja er 6-7/10 og en helt ålreit kar. Får vel eller jobbe med å skaffe meg nye venner

>dfn det er bare meg på jobben som er jode.

Jobber du aktivt for å styre bedriften du er del av i en retning som er til nytte for deg som jöde?

Jeg er bare stolt av å være del av en eksklusiv klubb. Jævla nasse.

Det er sånn det starter...

Bare noe jeg tenkte på. Men men. Sånn er det nå

...

Innafor å jobbe som konsulent i et globalt konsern?

Det er absolutt innafor user.

Bare om det er i en lederstilling.

Studer Nazbol i stedet!

Nei.

Noen som samler på såkalte fingerbokser her? Fant en gammel en på loftet til min far. Glemte å ta bilde av den da, desverre.

beste fingerboksen jeg har vært borti er fitta til mor di

Elton John imåra gutta

Palmesus i helga

gleder meg gutta

gutta

...

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Hei, jeg heter Tor og liker lange turer på Stranden.

Hva heter dere og liker dere?

Sjalu?

Jeg heter user og liker jver

hadde en utrolig koslig date helt til jeg begynte å snakke om Weimarrepublikken og odela det :/

slurker i meg litt sukkerfri energidrikk da

ka sa du te ho då ?