/mämmi/

rakkauskettu -painos

Other urls found in this thread:

verkkokauppa.com/fi/product/34368/drrbs/Audio-Technica-ATH-M50x-studiomonitorikuulokkeet
iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201706272200231267_bs.shtml
youtube.com/watch?v=J3MipgiSNU4
youtube.com/watch?v=TYiK6a2wejw
twitter.com/NSFWRedditGif

Juuh, ei oo yhtä hyvät kuin langalliset samassa hintaluokassa, tiedän, mut näis on silti yhtä hyvä äänenlaatu ku jossain langallisis entry level hifi kuulokkeis (100€-200€ hintaluokka). Langattomuus parantaa mun elämänlaatua n. 900%

voitim tulos vedon

Pitäis vielä syödä iltapala että pääsis tohon 2300 kcal asti. Ei kyl onnistu mitenkään.

En tajua miten porukasta tulee läskejä. Tää syöminen on ihan helvetin vaikeeta.

Miksi rakkauskettu on noin surullinen? ;___;

Girl in the OP with her Asian boyfriend

Mul on just 240e hintaset sennheiserit jos on johto. Nää on tosi hyvät.

Not the same girl.

>kontti kaljaa, kaksi pakastepizzaa, pussi sipsejä
>7000kcal

Ei kovin vaikeaa.

Vittu mikä ruma peikko. Tapa ittes.

Koita tehdä välillä muutakin kuin istua paikallasi

Mene esim työ ukko hommiin, salille tai vaikka pyöräilemään joka päivä ni kyl ruoka maistuu

T.koko elämäni on ollut tappelua lihoomista vastaan

Liikaa tekemistä joka päivä eikä aika riita. Mikä avuksi?

Mee töihin

...

Juuh, käyttäsin ite kans langallisia jos kestäs hermot sitä johtoa.

Luen täs samalla arvosteluja näistä RS 185 luureista ja monet sanoo, et äänenvoimakkuus on hirveen heikko näissä. En tiedä oonko yliherkkä äänille vai onko muut kuuroja, mut en uskalla laittaa tota koneen päävoluumia yli 60, koska siinä jo meinaa alkaa korviin sattumaan.

mulla tulee tämmöset huomenna postissa

verkkokauppa.com/fi/product/34368/drrbs/Audio-Technica-ATH-M50x-studiomonitorikuulokkeet

ainoa jännitys kuulokkeiden kans on et onko ne tarpeeksi isoja mun päälle ja korville

miltä tuntuu olla ihan vitun läski?

>3D

Juoksen 5-10 km noin 3 kertaa viikossa, ja nostelen kotona painoja melkein päivittäin.

Juuh, itelläkin ongelmia pään kanssa. Näis luureis pitää vetää toi panta täysin auki, koska muuten se painaa päätä ja jää sellaset punaset painaumat päänahkaan. Jos ois vähän isompi pää, niin nää ei mahtus.

t. 62cm päänympärys, uuga buuga

Mul on noi m40x ja ne on kyllä aika pienet jtp.

pitää syödä herkkuja, ei mitään terveys ruokaa, 1000kcal tulee nyt parista munkistakin jo eikä sillä jaksa edes kolmea tuntia

juuh kaikis kuulokkeis pitää aina maksimi säädöillä vetää

Oon joutunut salimakeilun+fyysisesti raskaiden töiden takia kiskomaan 3000 kaloria päivässä.
Heitä riisin ym. sekaan kookosöljyä ja vedä puuro (sokerittomalla) maapähkinävoilla. Sitten vaan jakaa ateriat 5-6 päivässä ja siihen alkaa kyllä pikkuhiljaa tottumaan

Tiedän että tämä tekee minusta ihan vitun degeneraatin, mutta haluan tällaisen tyty-yden

miksei vaan lisää kananmunia ja pähkinöitä jos tarvii lisää kaloreita?

joo örkki tytyt on aika hotteja

Jos herään normaalisti klo 9 ja syön aamulla noin 150-200g jogurttia niin ei ala tuleen nälkä kuin vasta klo 14. Munkillahan mä pärjäisin ties kuinka kauan.

iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201706272200231267_bs.shtml

Onkohan tollaki ne Assburger supervoimat, ja silti ikuisuusopiskelija

Miten te ihastutte näihin tyttöihin periaatteessa pelkän ulkonäön perusteella? Ei onnistu multa.

Kananmunassa on proteiinia, ei kaloreita. Saa kiskoa 15 munaa, että edes 1000 kaloria menee rikki.

Mitä helkkaria?

jogurtissa on proteiinia, mut munkis vaan sokeria ja rasvaa

how do I get a finnish gf?

koska me tiedetään ettei tytöistä muuta iloa ole

R.I.P. näytönohjain.

>win10

>6kk vanha läppäri
Juuh, en vaa oo jaksanu asentaa W7.

Tää ja pähkinät on melko hintavia, lukuunottamatta ehkä maapähkinöitä ja ne alkaa maistumaan vähän ajan päästä melko puulta. Ne on kyllä tietysti vaihtoehto

näyttis paskana

No miten niihin sitten edes ihastuu?

Asenna gentoo

Hyvällä säkällä ajurit vituillaan. Luultavasti näyttis paskana.

osta maapähkinä rusina sekotusta, menee hyvin alas

Muisti tai äänikortti paskana, RIP

Vedät piimää. Ainakin AB piimässä on jotain 55kcal per 100ml muistaakseni, yli 50 joka tapauksessa.

t. tykkään piimästä

Koneen uudelleenkäynnistys korjas ongelman.

jos kiihottuu siitä naisesta niin sit sitä haluaa panna, että pääsee panemaan pitää esittää että on tunteita ja muuta romantiikka paskaa

No nyt puhut esittämisestä mutta täällä porukat oispattelee ja jatkuvasti postaa niiden kuvia. Ei nyymeillä täällä oo pelkkä pano mielessä.

antabusnyymi holleil?

Nuhju vittu homosorsa : D

on niillä, siin on paljon myös sitä lämmittelyä ja syötin jättämistä, jos vaikka joku nainen näkee

mut siis ne haluaa panna niitä naisia, sitä se oispatus on
eihän ne tiedä mitään sen henkilön persoonasta niin mitä muutakaan se vois olla?

Toimittaako mikään pizzapaikka kotiin yöaikaan Kuopiossa?
Unirytmit viturallaan ja tekee mieli pizzaa.

*postaa paremman touhutytön*

tytynyymi mestoil?

youtube.com/watch?v=J3MipgiSNU4
muistutus että kato tää

sfc/ scannow aika

>sinä rikoit minun vitun puhelimen
>minä soitan poliisit

Kappas, katkera neitsyt!

Onko se yks muistanu kastella ne kasvinsa?

J-juu tässähän minä. Vittu kun en osaa nukkua taas oikein

Rosina ja PizzaTori ainakin.

t. ei kokemusta noista

Anna rakkautta

pillu kaipaa sitä munaa, ymmärtäähän tuon ettei uni tule kun ei kohdussa spermat uiskentele tuoreeltaan

Olen sosiaalisesti vammainen, opiskelen meemialaa ja opinnot vielä laahaa jäljessä.
Voispa vaan rerollata, mutta syntyisin varmaan kehitysvammaiseksi jonnekin Tsadiin.

tuleepa nälkä

youtube.com/watch?v=TYiK6a2wejw

*nappaa tytynyymin lusikkaan*

sori oot nyt lusikassa

t. lusikkaan nappaaja

iha jees menkkasekoilut taas yhellä horolla. Viestittää yhtäkkiä "Haluun sut tänne mutta toisaalta en"

"Semmosta, no rupeen nyt nukkumaan"

Mut mä kulemma vihaan ihteeni niin paljon et mä en voi rakastaa ketään sen takia
Mites tää nyt edes liittyy nukkumiseen?
Apuva

koska et ole parisuhteessa sun psyyke ei anna sun rauhottua ja nukkua, koko ajan on semmonen pieni paniikki päällä et jäätkö ilman miestä ja lapsia ja häviät elämässä

Ymmärrän että se sekoilee ja vituttaa mutta kaikki ei johdu menkoista nyymi.

mulle viimeksi menkat päällä oleva nainen viestitteli että saako käyttää mun jalkoja raapimispuina *miau* :3

Ei mulla oo mikään pakko edes perustaa jotain perhettä. Miks tällästä edes odotetaan ensimmäisenä tytöiltä ja naisilta?

muistutus että tää on /mämmi/, ei /normo/

suomen talvi >>> santiagon talvi > santiagon syksi > suomen kesä > suomen kevät > santiagon kevät >>> santiagon kesä

suomen syksy = en tiedä

koska se on niiden tarkotus elämässä, siks te ootte naisia ette tekisitte lapsia eikä me kuoltais pois

kuinka moni tääl on runkannu tytynyymin kuvalle? entä meidonyymin?

Ei varmaan, mutta tiiän että sillä on menkat tällähetkellä. On se kyllä aika seko muutenkin.

väärin

suomen kesä >>>> mikään vuodenaika missään

tsili-tyrö > suomi-tyty > suomi-poju > tsilipoju

Me tuskin kuoltais pois jos muutama nainen ei halua lapsia. Mut on ne miehetkin kyl yhtä tarpeellisia niiden lasten tekoon ja hoitamiseen koska eihän se muuten onnistuis.

Haluan suomalaisen tyttöystävän OIKEALLA NYT

t. teini

It'll cost you.

Mä en tajua tätä sun obsessiota tytynyymiä kohtaan näillä jutuilla. Joka kerta.

jonkuhan sille pitää sanoa et mitä sen pitää tehdä kun ei se ite tiedä ja kukaan muu ei ole kehdannut kun munattomia miehiä

Väliäkö sillä? Ihan mukava välillä purkaa omaa autismia nettiin

>OIKEALLA NYT

Noi sun jutut oikeasti kuulostaa joltain teinin ekalta punapilleriltä.

Talvi on perseestä. Tämä on totta

>hän tykkää auringosta
miksi?

Kyllä mä silti tiedän etten halua perustaa perhettä tälläsissä olosuhteissa. Jos joku tulee vastaan niin sitten tulee.

ei itketä siellä, joidenkin meistä pitää se vastuu tässä maailma kantaa, ei mikään toimis jos me kaikki oltais tommosia vätyksiä jotka eivät mitään saa elämässään aikaseksi vaan täysin elävät muiden harteilla

kasvakaa aikusiksi ja se tarkottaa vastuun kantoa, ei sitä et jätetään muiden tehtäväksi kaikki työt

ei kukaan sua yh äidiksi ole patistamassa, hankkisit vaan sen miehen nyt etkä vaan istuis yksin kotona odottamassa prinssi uljasta, ei se tule sua hakemaan sieltä

sä oot just semmonen jolle pitäis vanhemmat valita pari valmiiksi ja pakottaa avioon kun et sie ite mitään saa aikaseksi

Pikkuveljellä on kokistölkkejä jääkaapissa. Ravistelin yhtä niistä kunnolla koska olen mulkku.

muuta omilles jo penikka

Tää ois 100% /mämmi/:n miehistä

Ei mitä hemmettiä. Mun talous on hyvällä mallilla ja töitä ja opiskeluja on. Käy itse pari penskaa pyöräyttämässä jonkun muijan kaa ja kasvattaki niitä se pari vuotta ennen kuin ruvet latelemaan "elämän viisauksia". Miksi muutenkin pitäisi tuoda maailmaan lapsi kärsimään?

älä ole paska vanhempi niin se ei kärsi, vitun helppoa

ja mul on jo kolme muksua siksi mä teitä penikoita täällä käskytänkin kun olen ainoa aikunen mämmissä

>sä oot just semmonen jolle pitäis vanhemmat valita pari valmiiksi ja pakottaa avioon kun et sie ite mitään saa aikaseksi
oispa

Kai työ miehetkin ootte sitten valmiita sitoutumaan sen lapsen hoitoon eikä vaan jätettäis yksinään sille naiselle kasvatettavaks?