/mämmi/

homma vapaa -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=kzIRG525l6s
yle.fi/uutiset/osasto/news/historic_shift_as_more_men_than_women_get_the_snip/9694765
twitter.com/NSFWRedditGif

*hommailee*

oispa loli

vitun neekerit

MEIDÄN ON PUHDISTETTAVA SUOMI NEEKEREISTÄ JA JUUTALAISISTA

Flniand is nice.

...

Im onto you

Mikä on elämäm koulum kallu?

Tilasinkin vahingossa väärää voidetta ja sain peruttua sen, mut kortilta lähti katevaraus. Tuli sähköpostiviesti et palauttaavat rahat mut juuh

Tilattuani oikeaa voidetta säästö nousi yli euroon.

armaba

Tää.
Aatu oli oikeassa kaikesta.
Sieg Heil
youtube.com/watch?v=kzIRG525l6s

Hommat on älykkäimpiä postaajia.

t. älykäs postaaja

nyt tulee tunnilleen viikko siitä ku otin viimesen ryypyn, on tämä paskaa

Jotenkin hommahopot pystyy löytämään tästäkin viattomasta kuvasta jotain pahaa. Uskomatonta.

Menes jo muualle siitä. Nolaat vaan itteäs internetissä ja kohta siellä yliopistossa.

>likainen neekeri
>viaton

Valitse yksi.

Mikä sun kolmas posti tässä langassa on? Oon salapoliisi.

En.
Olen ollut osa /mämmi/ä näiden ketjujen alusta asti, ja tulen aina olemaan osa /mämmi/ä. Kieltämättä heräämiseni kansallissosialismin valoon tapahtui vasta viimeisen puolentoista vuoden aikana.

noh, mitäs cis paskalordeille ?? joko ootte ulvonu päivittäisen transvihanne ja tänne voi muutki postata?

AP tietenkin

Kukaan noista ei ole suomalaisia, koska eivät vittu ole etnisesti suomalaisia.
Ei minustakaan tule japanilainen vaikka kirjoittaisin lapulle olevani japanilainen.

Suomessa on hyvä kun transut pakkosteriloidaan.

mulla on kikkeli ja tunnustaudun mieheksi

I too am finland

Are you?

Otan osaa

eipä oo. ite ratkesin alle viikon jälkeen ja en ees juonu paljoa ja tuli karseet olot. selvinpäin on paljon parempi olla

nii mut ethän sä vieläkään oo ollu viikkoa selvänä

I am hungary

hungary for burgers

hungry hungry hungary

suomi on paras suomi

sauna

>stk soitettiin töihin ja tarjottiin 7650e kuukauspalkkaa
Tuntuu höpöltä mies!

proofs?

mämmi

hgn höö hlbgn

Itsehän pidän kulliani aina vähintään puolikovana siltä varalta jos sitä tarvitaan.

Mikä ala?

olin kerran kaks viikkoa selvinpäin. parasta aikaa vuosiin. sit jotenkin pääs "unohtumaan" et mitkä paskat jälkiolot siitä viinasta tulee ja sit se oli taas semmosta vitunmoista vuoristorataa.

Tapasinjuhlissa yhen tyypin, joka ei uskonnut holokaustiin. Ei vittu ku tyhmää sakkia, kuka teiät ottaa tosissan?

IT

Olen kade.

>Henkilö vahvistetaan kuuluvaksi vastakkaiseen sukupuoleen kuin mihin hänet on väestötietolaissa (507/1993) tarkoitettuun väestötietojärjestelmään merkitty, jos hän:

>1) esittää lääketieteellisen selvityksen siitä, että hän pysyvästi kokee kuuluvansa vastakkaiseen sukupuoleen ja että hän elää tämän mukaisessa sukupuoliroolissa sekä siitä, että hänet on steriloitu tai että hän muusta syystä on lisääntymiskyvytön;

>2) on täysi-ikäinen;

>3) ei ole avioliitossa tai rekisteröidyssä parisuhteessa; ja

>4) on Suomen kansalainen tai hänellä on asuinpaikka Suomessa.

Koulut jäi kesken kun pääsin töihin. Tässä koittanut suorittaa opintoja loppuun asti mutta nyt on rauta liian kuuma että voisi palata opiskelemaan. Jos onnistuu niin koitan suorittaa tutkinnon loppuun työn ohella.

Emme olleet tuolloin paikalla ja ainoat todisteet ovat meemuja, joten miksi uskominen on sen järkevämpää? Se on muuten suomeksi kansanmurha.

anime

hävettää olla suomalainen

Miten edes päädyit keskustelemaan holokaustista jossain juhlissa?

Ne oli suomen juutalaisen seuran juhlat

*steriloi sinut*

snipssnaps menee nyymin kivekset

yle.fi/uutiset/osasto/news/historic_shift_as_more_men_than_women_get_the_snip/9694765

Oispa pupu.

Kuka idiootti haluaa steriloida itsensä?

Minkä takia IT-alalla on noin helvetin kovat palkat? Mistä ne firmat repii nii helvetisti massia

Haluavat panna ilman kumia tai pillereitä

Miksi joku haluaa syödä paskaa, toinen revittää persettään ja kolmas pukeutua turripukuun?

Hyvät koodarit on varmaan hyvien toimarien jälkeen headhuntatuin ammatti

Informaatioteknologiaa on nykyään kaikkialla. Ajoneuvoissa on jos jonkinlaista softaa, etenkin kaikenlaisissa erityisajoneuvoissa, kuten tyäkoneissa. Jokaisessa isommassa firmassa on vitusti erilaisia enemmän tai vähemmän koko firman laajuisia softakokonaisuuksia, ERP-softia jne.

Alalla on vitusti tekemistä ja firmoilla helvetisti erikoistumismahdollisuuksia, ja markkinat ovat jotain ihan käsittämätöntä, koska KAIKKI tarvitsevat jotain IT-juttua.

siili pöllö in the middle

Kuka idiootti haluaa lapsia, varsinkaan niin että nainen huijaa itsensä raskaaksi?

I hope this is good quality mämmi

>Fiskars
>It has no orange on it
Nice bootleg, faggot.

Sen takia koska ala kasvaa niin nopeasti. Toisekseen siksi koska osaajista on huutava pula. Moni firma haluaa vaan osaavaa työvoimaa koska alan vitsi on, että asioista oikeasti itseoppinut koodari on parempi kuin koulut käynyt broileri.

Tää

No I bought it in the Store. This ain't something ordered from internet.

Just Google fiskars u will see their logo isn't always orange pekka

antabusnyymi paikal?

Menin tsekkaa variksenpoikasta ja se oli kuollu

;_;

Lepää rauhassa makea prinssi

>se lepää

Tapoit variksen. Miltä tuntuu?

joko myrkytit sen tai hautasit sen elävältä
gg nyymi

Uinuu ikiunta ;_;

En tappanut.
Ruokin ja toin sille raukalle vettä.
Veikkaan että oli pudonnut niin korkealta pesästään, että tuli sisäisiä vaurioita siihen.

Vettä, märkää leipää, ja leikkeleen palasia sille tarjosin. En usko että mikään noista on varikselle myrkkyä. Ne syö melkeen mitä vaan.

It is, can't go wrong with fiskars

No mitä vittua.

Tukehtuko se tuohon leipään?

No pudotus voi olla.

Taitaa leipä olla liian tuhtia tavaraa variksenpojille

Ei tukehtunu. Söi vaan pikku palasia ja aika vähällä innolla. Vettä se joi.
Veikkaan että teki jo kuolemaa kun mun sisko sen meidän pihaan toi. Ehkä se sai vähän rauhallisemman lähdön meidän kukkamaan varjoissa veden äärellä ;_;

Miten niin? Mitä pienissä leivänpaloissa muka olisi pahaa varikselle? Eikä se sitä leipää edes erityisemmin syönyt. Muutaman palan näykki kun tarjosin, mutta muuten joi vaan vettä.

>veikkaan että teki jo kuolemaa kun mun sisko sen meidän pihaan toi
no mitä vittua? pesän juureltako poimi?

Totesin juuri olevani aika lihava.

Ei, vaan tien vierestä.

se on hyvä, vielä eilen illalla uskottelit itsellesi ettet ole
t. ääni sun sisällä

läski

Hulluuslääkäri määräs sit jotain hulluuspilleriä. Onko näistä oikeasti mitään hyötyä ollut koskaan kenellekkään? Voxra näyttäs olevan tuotteen nimi.

Itse olisin jo alkossa

no ootko hullu?

Söin joskus ja laitto oksettamaan joka päivä jostain syystä. Kerran kans erehdyin ottamaan alkoholia sen kanssa.
>juo yksi 0,5l lonkero
>avaa toinen
>muisti mennyt enkä muista koskaan juoneeni toista lonkeroa loppuun

Susta tulee läski jos syöt niitä

t. tietäjä

Mut pyydettii webcam haastatteluun kesätöitä varten. Noh, mulla ei ole webcamia.

> sivuvaikutuksiin kuuluu epileptiset kohtaukset, korkea verenpaine, itsemurhaiset ajatukset, ja psykoosi, mm
> hulluuslääke joka aiheuttaa psykoosia

Me tienataan tällä

Lataa skype sun puhelimees

>hän ei ole koko ajan facebookissa, twitterissä, instagramissa, neljällä treffipalstalla ja tee videoita youtubeen sosiaalisen median käyttämisestä
Kuvassa sinä (ja minä)

Miks vitussa melkein kaikissa masennuslääkkeissä on sivuvaiktuksina merkitty itsemurha-ajatukset? Eikö noi oo sillon aika vitun vaarallisia antaa itsetuhoselle ihmiselle lol.

Mul on tällänen kivikautinen luuri käytössä.

Pitäs kyl oikeasti opetella syömään pienempiä annoksia, eikä yhtä tai kahta turbo annosta päivässä. Ja juoda enemmän vettä päivässä.

>epäironisesti ei oo vähintään yhessä noista
lol mitä. vihaatko sä internettiä, pappa?

wtf man

/r/suomi on oikeastaan aika hieno subi

siellä ei äärioikeistolaisuutta suvaita