/Norgetråden/

gjor Norges skithull greit igjen - utgaven

forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=lBpERMkIYlY
youtu.be/BDFnGX86kYY?t=180
twitter.com/SFWRedditVideos

Har dere tatt nasbol-pillen enda?

Nå var du litt tidlig.

tredje for å ta kvelden tidlig, og legge seg

>make
>again

Anime

Brev din stil / noe du typisk går med

...

...

du er værtfall en nyhomse i norgetråden

Anime?

rebrever

>gå med armbåndsur
>herrens år 2017

bra brev

...

ville dere ei norsk jente?

Sånn

Armbåndsur er jo fint det da

...

Med mindre dere jobber i et firma med prestisje hvor image er viktig er det bare sykt wannabe å gå med klokke fåvæ.

>image
>wannabe

Det er jo helt vanlig å gå med klokke uansett hva slags yrke du har. Enten har du aldri vært utendors ellers bor du et sted hvor det bare bor fattige mennesker, kanskje gronland i Oslo, men selv der har de vel kanskje klokker så jeg vet ikke hva som feiler deg.

Klokke er et bra accessory fåvæ, men angrer på at jeg kjopte en til 6k. (inn for ultraklokkehomo sier klokken hans kostet 50k).

dette

Klokke er noe folk gikk med for å lette kunne se tiden, men nå som alle har klokke på telefonen sin lett tilgjengelig er det ganske unodvendig. Hvis noen tror at å gå med klokka er "mote" eller "stil" så lurer de seg selv.

...

fy faen i helvete...

>en ting kan kun ha én funksjon

Hvem er det du siterer nå?

Klokke er mye mer enn å kunne se hva tiden er. Ja, det er lettere å se på armen sin for å se tiden enn å dra opp telefonen, men å ha en klokke er også stil. Å snakke ned klokker bare fordi du ikke eier en er bare fjas og tull.

Deg din homo.

Ville du en båt?

...

klassisk ny-hann

Hvis du studerer eller har en lavtlönnet jobb syns jeg det er ganske teit. Blir som å dra på forelesning i dress sdm.

hva må jeg endre for å være mindre ny-hann?

og onsker jeg i det hele tatt slutte å være ny-hann? har ikke feministene rett i det meste?

>har ikke feministene rett i det meste?
i?

Det sier du nok bare fordi du har dannet deg et misinntrykk av at klokke er noe for de rike. Sannheten er at klokke er allemannseie. Igjen lurer jeg på hvordan du kan ha unngått å se at alle slags mennesker i samfunnet går med klokker.

>hva må jeg endre for å være mindre ny-hann?
hele jævla antrekket ditt

Bokstavelig talt alle "stil" brevene som har blitt hittill breva oser ny-hann.

Jeg har en kompis som bruker klokke. Men den ser 10 ganger billigere ut enn deres.

Tror ikke jeg kan huske sist jeg så noen bruke klokke.

Husker du når du sist forlot huset?

Bestefaren min bruker klokke tror jeg

Ja, jeg sitter på kjopesenteret 3 timer i strekk 2-3 dager i uken. Senest i dag.

>50% japansk 50% norsk

Interessant

gikk bra date i dag gutta
vi royka hasj og sånn

Synet kan bedra. Bare fordi de ser stilfulle ut så betyr ikke det at de koster allverden. Klokker ser som regel bra ut. Den eneste klokken som koster veldig mye penger blant de som brevet er den her Tag'en minst 30k tenker jeg, og jeg antar at anonsen som brevet dette eier denne seikioen sannsynligvis 6k. De andre ser ut til å være mellom 1 og 4k, altså er de ganske anminnelige.

Da ser ikke du nok etter. Men jeg kan si meg enig i at tenåringer går ikke like ofte med klokke lenger enn för.

æsj

Haha, royke hasj på date. Du fant deg en såkalt "keeper" du da, tenker jeg

t. kjedelige streitinger

>han tror vi ikke kan kose oss med litt hasj innimellom og at det er stoffet vi hadde problemer med

Hei kaffeanon

>litt hasj innimellom
ja, det er vi like alle tre da (du, jeg og daten min)
du kan være med som femte hjulet neste gang

Armbåndsur blir overflǿdig nå som vi har mobiltelefon med oss til enhver tid. Rett og slett sossepynt i 2017 fåvæ

Da ser du åpenbart ikke på håndleddet til folk, eller så er du faktisk blind.

Eieren av seikoen betalte ikke 6k for klokken sin, for det er noe sånt faen meg ikke verdt. Den kostet nærmere 2k, riktignok på gråmarked med solid "rabatt" og papirer fra brasil. Jeg brevet heller ikke

har ingen ting i mot dop og tar selv kokain fra tid til annen men alle jeg kjenner som royker de greiene der er utrolig uappetittlige personer. ikke snakk til meg om at det er "mindre avhengighetsdannende", det er det faen meg ikke, alle som driver med hasj blir til ekle rynkete narkomaner som har den stereotypiske nasale stemmen

dette, jeg ser for meg en fyr som har sittet og sett på masse sånne "manliness" redditsteder og fått med seg at han må ha skinnsko og armbåndsur for å være "skikkelig kar".

Var det förste date? Å ruse seg på noe som helst på förste date er en uting. Hvis målet er å få fitte så fort som mulig, såklart, gi påfyll i vinglasset så ofte som mulig, men etter 10 slike möter og dere plutselig skal henge sammen en dag edru kan det bli kleint.

6k-user her. Er ikke homo, så har ikke brevet klokken det er snakk om i tråden, men dreier seg om en seiko, ja.

Hei, hei. Legger meg nå fåvæ. Ǿnsk meg en god natts sǿvn.

Gidder ikke det fåvæ.

Man ruser seg ikke sammen om man fremdeles "dater".

>t. fattig naver som tror klokke er for rikfolk og sosser
Ok da så, takk for irettesettingen
Har en Seiko jeg også som jeg ikke bruker noe særlig.
>t. en naver med ölmage som hater seg selv og folk som ser ut som "skikkelige karer"

>har ingen ting i mot dop
>deretter masse negativt om dop
hores ut som om du har noe i mot dop fåvæ
det var koselig fåvæ, visste ikke at det var forbudt i dudebro-bibelen.

Anonsen, er du hippie?

Hvor mange ganger har du mött denne dama? Hvor mange ganger har dere rusa dere sammen på et eller annet?

Både skinnsko og klokke er ting jeg bruker hovedsaklig av praktiske årsaker. Skinnsko er ufattelig mye enklere å vaske drit og leire av når de blir skitne og holder vannet borte fra fottene mine uten at det blir for tett. Min erfaring er at de også varer lengre. Klokke er mye raskere å se på enn mobilen når jeg har dårlig tid, går ikke tom for batteri og er mye enklere i bruk som til omtrentlig tidsberegning når man for eksempel koker pasta eller lurer på hvor lang tid med bruker på å gå/sykle en gitt avstand. Forsvaret har skylden for at jeg begynte med begge deler, ikke artikler om manndom på vi-menn.no

>Hvor mange ganger har du mött denne dama?
motte hu forste gang i dag, men vi gikk på barneskole sammen også videre så hun er ikke 100% fremmed.
>Hvor mange ganger har dere rusa dere sammen på et eller annet?
1

>dfn ingen Kira Grünberg jv

>bruke noen former for rusmiddel annet enn kaffe

Heng dere hele gjengen

>ruse seg på noe annet enn stoffer kroppen produserer selv
synes nesten at tråden begynner å bli litt for degenerert

>mfn jeg finner ut at det er folk i tråden som ikke royker hasj

Helt ærlig... ble du noen gang invitert på fest?

Lol, klokker blir jo brukt av absolutt alle klasser, selv syrere og somaliere har klokker har jeg sett. Bor du under en stein?

Faktisk ganske ofte, men jeg svarer selvsagt alltid nei siden jeg ikke vil delta i slik degenerasjon.

Kjenner ingen oppegående mennesker over sånn 23 som fortsatt röyker utenom svært sjeldne anledninger. De fleste slutter etter VGS

jeg klarer ikke engang tippe fedoraen min hardt nok

Farne ætters ly og verge var vår Gud av evighet. Gjennom nod vil han oss berge, grenselos i trofasthet. Halleluja, halleluja - evig er hans majestet.

Englers hær i hoye himmel, lovsyng ham, vår Gud og Far, sol og måne, stjerners vrimmel, alt som er og blir og var! Halleluja, halleluja - toner alle helgners svar.

Slurker i meg litt Seiersgin

Ikke han men jeg har festet ganske mye de siste 8 årene og har aldri sett verken hasj eller annen narkotika

Alkohol er jo åpenbart et av stoffene vi snakker om her.

da harru vært på feil fest brursj

youtube.com/watch?v=lBpERMkIYlY

ein fest er ikkje ein fest hvis du ikkje har ugress
youtu.be/BDFnGX86kYY?t=180

hasj er jo det dårligste festdopet etter heroin

>Dfn Jesus kommer aldri til å penetrere meg med sin kjærlighet og fylle meg med sin varme

Foles ganske dårlig.

kommer an på hva slags fest du vil ha, antar jeg
royk ugress seiar no eg

hvorfor vil du penetreres av en meksikansk gårdsarbeider?

normalhomsar

sosiale avvik, kom deg tilbake til r9k

dette fåvæ
ingen animehomser i våre tråder

Er jeg en sosial avviker hvis jeg vil ha en jv som er lam fra livet og ned?

Hvem? De som royker eller de som ikke gjor det?

kjipe fester du har vært på da

De er bare så flinke til hagearbeid, håper det smitter av meg når han fyller meg opp.

Bare slapp han inn, så kommer han.

>Dfn alle andre i tråden er enten normisser som royker hasj eller normisser som er lonnsslaver

noen andre /kulturmarxist/ her?

>dfn den eneste friheten er nauting